![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#7941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
For the record. Ik ontken ten stelligste anti-Amerikanisme. Vanuit het standpunt van een wereldmacht als de VS is hun politiek ergens begrijpelijk, alhoewel dikwijls afkeurenswaardig. Macht corrumpeert. En veel macht corrumpeert des te meer. Dat is des mensen. Ik ga er dus NIET van uit dat de VS beter of slechter is dan Rusland. Die fout maken anderen eerder is mijn indruk. Soms denk ik trouwens een beetje fatalistisch. Als Europa zich niet weet samen te pakken dan verdienen ze niet beter dan onder de sloef te liggen van de VS. Ivm Europa neem ik de Europeanen meer kwalijk dan de VS in dat opzicht. Ik weiger wel pertinent mee te gaan in die belachelijke, ouderwetse, simplistische, leugenachtige, verdelende ja zelfs racistische 'cowboy tegen indianen' koude oorlogslogica. Dát is mijn 'misdaad'. Daarom probeert men me te vangen in een 'wie niet voor ons is is tegen ons' vangnet. Daarom dien ik de halve tijd te reageren op persoonlijke aanvallen, zoals hier nu weer. Wel. Shame on you. Shame on the stasi. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u. Laat maar zitten. Dat is common knowlegde. Ik las het zojuist nog in een artikel van de Standaard. En als u van niets weet zeg dat dan. En anders doe niet alsof u van niets weet aub. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7944 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja Jan de EU vernietigde landbouwoverschotten. Wist u dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet dat niet. Mijn conclusie is dat u weet dat de EU landbouwoverschotten vernietigde maar dat dat niet past in het 'stoute Rusland' verhaal dat u wil brengen. En als u het écht niet weet. Zoek het zelf op. Neem mijn woord er niet voor, noch dat van de schrijver van dat artikel of De Standaard.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorbij de boterbergen, suikerbergen, melkplassen en wijnzeeën: Een in depth artikel over de haast criminele landbouwpraktijken in de EU.
Stop the Dumping! How EU Agricultural Subsidies Are Damaging Livelihoods in the Developing World Hoe dumpingpraktijken honger veroorzaken ipv het op te lossen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u even aanwijzen waar er iets te lezen staat over het vernietigen van voedsel bij besluit van een bepaalde overheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg niet of u gedachten kon lezen, maar wel of u bronnen hebt waar dit ter sprake kwam. Nogal merkwaardig dat u rond de hete brij blijven draaien. Al die nietszeggende antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7951 |
Minister-President
|
![]() ![]() Laat zitten Johan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/14196/Tax-o...-z-n-kop.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb U er al gewezen dat onder Stalin een achterlijk land een supermacht werd, met een veel hogere levensstandaard (onderwijs, gezondheidszorg, electriciteit, etc.) als gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij weet uit ervaring als Latijns-Amerika deskundige hoe de VS te werk gaan, en in Oekraïne gingen ze net op dezelfde manier te werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische of Vlaamse regering volgden gewoon slaafs de VS. Of denk je dat er vanuit de Belgische publieke opinie veel vraag was naar een embargo tegen Rusland of bemoeienis in Oekraïne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aktiviteiten in het Oekrainse parlement in verband met het toekennen van hogere graden van autonomie aan de verschillende gebieden in de republiek kunnen daaraan bijdragen. Ik heb de in druk dat Moskou zijn "wolven" in Oost-Oekraine enigszins aan de leiband houdt,ze konden al veel meer schade gedaan hebben deze zomer,zeker nu Oekraine feitelijk in de touwen ligt,dus hier gloort ook hoop. Blijft,uiteindelijk,de Krim-kwestie... ![]() |
|
![]() |
![]() |