Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Waarom worden er drugscontroles gehouden desondanks mensen ze massaal toch gebruiken?
Om de sfeer van "het is nog steeds een verboden product" in stand te houden, of die nu helpt of niet maakt niet uit. 9 81,82%
Omdat het weldegelijk mensen twee keer doet nadenken vooraleer te gebruiken! 2 18,18%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 22:20   #61
Crochettie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
[/b]
Iedereen neemt niet graag drugs, hoor. Zeker heroïne niet. Maar moest één van mijn kinderen toch aan dat goedje verslaafd geraken, zou ik zeker en vast verkiezen dat hij/zij zijn ding uit de apotheek kon halen. De junkie-wereld is ongelofelijk h�*rd, en meedogenloos. En dankzij het verbod is er vooral ongecontroleerde, en met van alles en nog wat vermengde rommel te koop, die zo duur kost dat je met werken niet toekomt, en dus als verslaafde verplicht bent om zelf te dealen, ofwel te gaan stelen, u te prostitueren en meer van dat.
Heroïne vervaardigen zou de pharma-industrie niet meer kosten als aspirine vervaardigen, het zou op kwaliteit en inhoud gecontroleerd zijn, en weinig kosten. In die omstandigheden kun je dat zelfs 20 jaar lang pakken, en een ogenschijnlijk normaal leven leiden. Een junkie op straat zijn levensverwachting is hooguit tien jaar. En tien jaar afzien ! Wel een verschilletje...
100% gelijk Piraat
De meesten hier zitten maar over wiet te praten als het over drugs gaat, maar er is maar 1 dooddoener onder de drugs en dat is HEROINE
Ik ken iemand die dagelijks zijn heroine gebruikt ( niet voor de roes - maar omdat hij anders niet functioneerd en ziek is)
Hoeveel oudjes zijn er niet verslaafd aan Valium???
Al eens iemand gezien die aan het afkicken is van Valium??
Onvoorstelbaar
Maar heroine mag je gemakkelijk x 20 doen op alle gebied.
Waarom is Cocaine zo populair aan het worden?
Als je grammetje op is, is het op en als je de slaap kan vatten en daarna eens goed kan eten,is de drang naar cocaine over.
Met heroine heeft men het tegenovergestelde effect - na de roesslaap is men mottig en ziek en moet men terug wat heroine hebben om je "gezond" te voelen.- Dit gaat van kwaad naar erger natuurlijk.

In het beginstadium van de productie van Coca-Cola werd er cocaine gebruikt in het recept ( daarom de naam Coca ) Nu gebruikt men nog steeds coca bladeren - maar de cristalisatie wordt niet verricht ( juist weet ik de procedure niet)
En dan is men verwonderd waarom men coca blijft telen - Coca-Cola zit daar mee achter
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 22:32   #62
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door piraat
Citaat:
[/b]
Iedereen neemt niet graag drugs, hoor. Zeker heroïne niet. Maar moest één van mijn kinderen toch aan dat goedje verslaafd geraken, zou ik zeker en vast verkiezen dat hij/zij zijn ding uit de apotheek kon halen. De junkie-wereld is ongelofelijk h�*rd, en meedogenloos. En dankzij het verbod is er vooral ongecontroleerde, en met van alles en nog wat vermengde rommel te koop, die zo duur kost dat je met werken niet toekomt, en dus als verslaafde verplicht bent om zelf te dealen, ofwel te gaan stelen, u te prostitueren en meer van dat.
Heroïne vervaardigen zou de pharma-industrie niet meer kosten als aspirine vervaardigen, het zou op kwaliteit en inhoud gecontroleerd zijn, en weinig kosten. In die omstandigheden kun je dat zelfs 20 jaar lang pakken, en een ogenschijnlijk normaal leven leiden. Een junkie op straat zijn levensverwachting is hooguit tien jaar. En tien jaar afzien ! Wel een verschilletje...
Er zijn er die al vele langer pakken als 20 jaar.

Een beroemd iemand die zei eens, vroeger had ik een drugprobleem, nu kan ik het me veroorloven.

En daar draait het om, met geld geen problemen.

Zonder geld dikke problemen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be