Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is die Mr Dyab Abou Jahjah niet geweldig?
Ja 54 38,57%
Nee 86 61,43%
Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2002, 16:11   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik spreek me niet uit over de vraag of de politie wel of niet racistisch optreedt, maar strikt genomen is er toch niets onwettig aan het toekijken op wat de politie uitvoert?
Jawel. Daartoe heeft men een aantal wettelijke organen. Het is geenszins de taak van de individuele burgers of een burgerorganisatie. Trouwens, aldus verkregen "bewijsmateriaal" zal voor de rechtbank als nutteloos worden beschouwd. Getuigenissen verzamelen of onwettig gedraaide beelden is in strijd met de wettelijke procedures.

Citaat:
Het tegendeel zou erg zijn, want dan moeten we concluderen dat de politie vrij haar gang kan gaan, en we in een fascistoïde staat leven.
Bij mijn weten bestaat er zoiets als het comité P dat moet toezien op het goed functioneren van de politie en de klachten daaromtrent ontvangt en erover oordeelt.

Citaat:
Dat het nu net een migrantenorganisatie is die dat doet, doet niets ter zake: immers, burgerwachten mogen wel?
Burgerwachten controleren de politie niet. Burgerwachten mogen trouwens nooit zonder toestemming van de plaatselijke overheid (meer bepaalde de burgemeester als hoofd van de plaatselijke politie).

Citaat:
Privebewakingsfirmas mogen wel? Die laatste hebben dan bovendien WEL de bedoeling op te treden als een soort privépolitie.
Helemaal niet. U maakt meerdere redeneringsfouten in uw betoog. De rol van een bewakingsfirma is louter defensief, terwijl de politie op eigen initiatief mag optreden. De wapendracht en -gebruik van privé-bewakingsfirma's is daarenboven strikt geregeld; het gaat dus niet om een privé-politie.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 17:12   #62
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Niets is wat het schijnt.

Het gaat hier om een figuur, gelanceerd door de media van het regime.
Een ultra-extreme stropop wordt gelanceerd, en de extreme agenda van het regime zal bij wijze van contrast als gematigd overkomen.

Wat is die extreme agenda?

Eerst en vooral: de invoering van etnische quota op de 'arbeidsmarkt' en het onderwijs. Zie nog maar eens Mieke Vogels in De Morgen van vandaag.

De rassentellingen komen eraan.

In naam van multiculturaliteit, diversiteit & anti-racisme.
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 19:31   #63
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard


Kijk, het vliegtuig staat al klaar! Het enige wat we nog moeten doen is Jahjah erop zetten!

Flight SN 1123
Destination: Beiroet, Libanon
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 21:15   #64
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard



Hebt ge geen fotoke van een DC-3 van Kazagstan airways.
Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 21:31   #65
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Het enige dat ze doen is de politie controleren op h�*�*r activiteiten. Ik spreek me niet uit over de vraag of de politie wel of niet racistisch optreedt, maar strikt genomen is er toch niets onwettig aan het toekijken op wat de politie uitvoert?

Bovendien, niemand houdt de autochtone bevolking in Belgie tegen om ook met zijn camera op straat rond te lopen en alles wat tegen de wet gaat te filmen.

Hiermee ga ik eens lekker tegen de stroom in, dat heb ik al lang willen den maar ik vond geen onderwerp dat zich daartoe leent
Geen probleem vanaf nu volg ik u overal met mijn camera zodra u een voet buiten zet. Overal waar u zich op openbaar terrein begeeft zal ik u filmen om te zien dat u niets tegen de wet doet. Eens zien of u er niet nerveus van zal worden. Je mag me natuurlijk niet bedreigen want ik doe toch niets onwettig. ( strikt genomen is er toch niets onwettig aan het toekijken op wat pelgrim uitvoert?)
Indien u morgen een keer vergeet om uw knipperlichten te gebruiken of vlugger dan 50 rijdt dan smeer ik dit "wangedrag" breed uit op het net.

P.S. Kijk niet teveel in uw achteruitkijkspiegel morgen , een ongeval is vlug gebeurd .
Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 21:39   #66
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

We hebben ons nog maar net bevrijd van bruine privé-milities zoals het VMO en dergelijk straatcrapuul, dat we nu uit andere (eveneens bruine) hoek geen nieuwe privé-milities moeten dulden.

Iedereen gelijk voor de (traagwerkende) arm der wet.

Gefrustreerde allochtonen hoeven evenmin als gefrustreerde belgen het recht in eigen hand te nemen!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 21:55   #67
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1

Kijk, het vliegtuig staat al klaar! Het enige wat we nog moeten doen is Jahjah erop zetten!

Flight SN 1123
Destination: Beiroet, Libanon
Nog een beetje geduld. Hij zit nu al in den amigo. Da's al een eerste stap. Van een hopelijk lange en voorspoedige reis!


Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 21:59   #68
Timo
Vreemdeling
 
Timo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 30
Stuur een bericht via ICQ naar Timo Stuur een bericht via MSN naar Timo
Standaard

'k vind het gewoon schandalig wat abou jahjah probeert te doen. Hij probeert gewoon de orde te verstoren en op te roepen tot criminaliteit.
Als wij afkomen in een niet Europees land met een voorstel over wij willen de politie controleren op racistisch gedrag tegen blanken, dan lachen ze ons gewoon uit. En als we niet oppassen maken ze ons een kopje kleiner. 'k denk persoonlijk dat de term racisme enorm misbruikt wordt iedereen gebruikt het maar te pas en te onpas. Is het juist dat er bijvoorbeeld door een islamiet die toevallig wordt neergeschoten door een blanke bejaarde man (die racistisch ingesteld is door alle criminaliteit, waar per toeval bijna altijd allochtonen bij betrokken zijn), dat er naar aanleiding van dit verschijdene auto's en huizen moeten beschadigd worden door allochtone dilinquenten (en geweldadige blanken die enkel op vernieling uit zijn) die het imago van hun volk nog maar eens naar beneden trekken. Wat als het nu eens een blanke was die neergeschoten wordt door een racistische allochtoon. Dan beschouwd men dat gewoon als een moord en gebeurt er niets. Het is zelfs bijna zeker dat de dader zelfs nog geen maand vastzit. Kan dit alles dan zomaar ik vind het gewoonweg schandalig. Ik vindt dat het optreden van de politie niet hard genoeg kan zijn (en dit tegen alle bevolkingsgroepen) tijdens rellen, er zouden in de eerste plaats geen rellen mogen zijn.
Timo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2002, 22:01   #69
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Jahjah is zonet opgepakt.

Zie forum: http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1055
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 15:46   #70
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Goed, ik geef me gewonnen, 't is me weer niet gelukt.

Vertel me eens meer over dat comite p waar ik niets van af wist tot nu.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 15:55   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Goed, ik geef me gewonnen, 't is me weer niet gelukt.

Vertel me eens meer over dat comite p waar ik niets van af wist tot nu.
Bij comité P kan iedereen terecht die klachten heeft over de politie. Dat comité moet onderzoeken of die klachten wel of niet gegrond zijn. Is dat het geval dan wordt de betrokken politieagent gestraft. De politie weet dus maar al te goed dat er een zwaard boven haar hoofd hangt en handelt daar naar.
Soms positief , soms negatief. En vaak helemaal niet meer...
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 00:47   #72
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
Het gewelddadig optreden van de migranten vandaag, dat later werd goedgekeurd en nog werd opgehitsd door JahJah, zal zeker een winst voor het Vlaams Blok brengen. Maar wat zijn we met een winst van het VB, als er niets aan dergelijke terreurdaden van de migranten wordt gedaan?
Bwoa, dat zal wel loslopen. Bij de mijnwerkersbetogingen in Brussel n.a.v. de mijnsluitingen werd er ook zo terreur gezaaid en dingen kapotgemaakt (er werd zelfs eens een rijkswachtpaard doodgestoken meen ik mij te herinneren) en dat is ook allemaal bekoeld zonder blazen, uiteindelijk. Don't worry, be happy !
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 01:17   #73
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

"JahJah is geen dommerik, maar een gewiekste terrorist. Hij verkoopt wel domme taal, maar achter die taal zit wel een haat tov. alles wat europees is. Dit is gevaarlijk. Hij probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden. Integratie, inburgering, ... staat niet in zijn woordenboek."

Waar haalt u eigenlijk al die beweringen ?
"JahJah is geen dommerik"
- JahJah's schoolrapporten ?
"maar een gewiekste terrorist"
- u heeft hem gisteren nog met Osama gezien ?
"Hij verkoopt wel domme taal"
- eergisteren nog aan uw deur geweest met een Atoma-schriftje vol ?
"achter die taal (?) zit wel een haat tov. alles wat europees is."
- ik ben Europees, en ik weet zeker dat hij mij niet haat
"Dit is gevaarlijk"
- ik heb daarnet 10 minuutjes alles wat Europees is gehaat, en ik heb mij niet in het minst bezeerd
"Hij probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden"
- hier kan ik helemaal niet meer volgen
"Integratie, inburgering, ... staat niet in zijn woordenboek."
- woordenboek gratis gekregen bij aankoop van bovenstaand schriftje ?

Misschien eerst eens rustig in de zetel gaan zitten, een paar keer diep ademhalen en beginnen met: "Ik vind JahJah geen dommerik"
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 01:31   #74
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Het wordt stilaan ons dagelijkse rondje AEL-nieuws. Abou Jahjah doet een gooi naar een parlementszitje. Eens hij verkozen is, is de man parlementair onschendbaar en valt er helemaal niets meer tegen te beginnen.

In Antwerpen startte de politie intussen een intern onderzoek naar de banden die twee allochtone agenten onderhouden met de AEL. Eén van hen vroeg zijn overplaatsing van Molenbeek naar Antwerpen en houdt er nu voordrachten voor de Arabisch Europese Liga. Het moet een pijnlijke schok zijn voor de multiculturele werkers die pleiten voor meer allochtonen bij de politie. Ook in Nederland hebben ze jarenlang een gericht aanwervingsbeleid voor meer vreemdelingen in het korps gevoerd maar dat was niet echt een succes. Onze noorderburen hebben moeten vaststellen dat heel wat allochtone agenten na verloop van tijd, vrijwillig of onder dwang, hand- en spandiensten verleenden aan criminele organisaties.

In eigen land wordt ook al jaar en dag gepleit voor meer diversiteit, lees vreemdelingen, bij de politie. Nu twee agenten openlijk hun steun betuigen aan de extremisten van de AEL zal het enthousiasme voor meer kleur bij het politiekorps wel wat bekoelen.

Jah Jah wordt opgehemeld in alle pers ... kijk maar de laatste weken de kranten erop na, geen dag gaat voorbij zonder een AEL-relletje! Wat wil de "correcte" wereld hiermee bekomen? Wil men een burgeroorlog? Een nieuw succes voor het Blok?

Jörgen Noens
voorzitter VBJ Brussel-Halle-Vilvoorde

Jörgen, en als we nu eens met z'n allen lid zouden worden van de EAL ?

http://www.arabeuropean.org/beamemb2.htm
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 06:33   #75
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Bwoa, dat zal wel loslopen. Bij de mijnwerkersbetogingen in Brussel n.a.v. de mijnsluitingen werd er ook zo terreur gezaaid en dingen kapotgemaakt (er werd zelfs eens een rijkswachtpaard doodgestoken meen ik mij te herinneren) en dat is ook allemaal bekoeld zonder blazen, uiteindelijk. Don't worry, be happy !
Juist dat is helemaal geen oplossing: het betekent immers dat men er van uitgaat dat alles toch wel goed komt. Jammer genoeg staat men daarbij niet stil bij de wezenlijke verschillen tussen islam en onze manier van denken die, spijt van wie het benijdt, toch op christelijk-humanistische wijze is gestoeld.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 08:37   #76
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
"JahJah is geen dommerik, maar een gewiekste terrorist. Hij verkoopt wel domme taal, maar achter die taal zit wel een haat tov. alles wat europees is. Dit is gevaarlijk. Hij probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden. Integratie, inburgering, ... staat niet in zijn woordenboek."

Waar haalt u eigenlijk al die beweringen ?
"JahJah is geen dommerik"
- JahJah's schoolrapporten ?
"maar een gewiekste terrorist"
- u heeft hem gisteren nog met Osama gezien ?
"Hij verkoopt wel domme taal"
- eergisteren nog aan uw deur geweest met een Atoma-schriftje vol ?
"achter die taal (?) zit wel een haat tov. alles wat europees is."
- ik ben Europees, en ik weet zeker dat hij mij niet haat
"Dit is gevaarlijk"
- ik heb daarnet 10 minuutjes alles wat Europees is gehaat, en ik heb mij niet in het minst bezeerd
"Hij probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden"
- hier kan ik helemaal niet meer volgen
"Integratie, inburgering, ... staat niet in zijn woordenboek."
- woordenboek gratis gekregen bij aankoop van bovenstaand schriftje ?

Misschien eerst eens rustig in de zetel gaan zitten, een paar keer diep ademhalen en beginnen met: "Ik vind JahJah geen dommerik"
Eindelijk nog eens iemand die zich vragen stelt bij de demonisering van Jahjah en de zijnen! Ik ben eigenlijk bijna nooit akkoord met Jahjah, maar de laatste dagen hebben onze politiekers zich tot een bedenkelijk niveau verlaagt. De patroulles worden opgeblazen, maar de media toont nooit wat ze juist inhouden. Dat zou nochthans tof zijn, daar elke politicus beweert dat de AEL een privé-militie is. En wat te denken van Verhofstadt die zonder enig bewijs zomaar zegt dat de AEL bepaalde wijken politievrij wil maken voor criminele activiteiten. Voor zo'n uitspraak zou enig bewijs toch op zijn plaats zijn.

En ik wou nog zeggen dat Jahjah onmogelijk probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden en tegelijkertijd niet van integratie en inburgering wil weten. 't Is het een of het ander.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 09:34   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.848
Standaard

Citaat:
En ik wou nog zeggen dat Jahjah onmogelijk probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden en tegelijkertijd niet van integratie en inburgering wil weten. 't Is het een of het ander.

Ik denk dat je bedoelt dat het zich niet willen integreren van de ene cultuur in de andere samenhangt met het willen omvormen van onze cultuur tot die van Jahjah.
Er is dus eigenlijk geen sprake van het één of het ander, maar iets in de aard van: "het ene is gelijk aan het andere".
Of begrijp ik het verkeerd?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 11:10   #78
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
En wat te denken van Verhofstadt die zonder enig bewijs zomaar zegt dat de AEL bepaalde wijken politievrij wil maken voor criminele activiteiten. Voor zo'n uitspraak zou enig bewijs toch op zijn plaats zijn.

En ik wou nog zeggen dat Jahjah onmogelijk probeert onze cultuur en onze waarden om te vormen naar zijn waarden en tegelijkertijd niet van integratie en inburgering wil weten. 't Is het een of het ander.
De werkelijkheid is soms beter dan de verbeelding. Indien je kleine kinderen zonder begeleiding achterlaat dan komen er ook ongelukken van. Wanneer de allochtonen mogen bepalen hoe de orde en de veiligheid in hun wijken aangepakt moet worden dan hebben inderdaad de misdadigers vrij spel. Alleen zij zijn in staat om met geweld hun wil op te leggen. Indien dit niet zo was dan was de politie overbodig.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 19:41   #79
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Bwoa, dat zal wel loslopen. Bij de mijnwerkersbetogingen in Brussel n.a.v. de mijnsluitingen werd er ook zo terreur gezaaid en dingen kapotgemaakt (er werd zelfs eens een rijkswachtpaard doodgestoken meen ik mij te herinneren) en dat is ook allemaal bekoeld zonder blazen, uiteindelijk. Don't worry, be happy !
Juist dat is helemaal geen oplossing: het betekent immers dat men er van uitgaat dat alles toch wel goed komt. Jammer genoeg staat men daarbij niet stil bij de wezenlijke verschillen tussen islam en onze manier van denken die, spijt van wie het benijdt, toch op christelijk-humanistische wijze is gestoeld.
Mijn manier van denken omvat onder andere dat 2x2 gelijk is aan 4. Een wezenlijke overeenkomst met de islamitische manier van denken en met de christelijk-humanistische manier, en met de uwe, neem ik aan. En ik heb het volste vertrouwen in onze premier . De ene keer breken de mijnwerkers een stukje Brussel af, dan breken de staalarbeiders een stukje Brussel af, nu breken enkele migranten een stukje Antwerpen af. Onze politici zijn nogal hardhorig en soms worden ze pas wakker door het gerinkel van kapotte ramen - een zeer spijtige zaak, natuurlijk - maar dan moeten we maar attentere politici kweken.
Niet zolang geleden wilden enkele fracties van verschillende partijen het stemrecht voor migranten realiseren. Andere politici wilden daar niets van weten, er was toch immers de snel-belg wet en dan konden ze toch ook stemmen. Maar waarom wilden deze politici dat elke migrant heel die administratieve mallemolen moest doorlopen, terwijl je door één wetswijziging iedereen dat stemrecht kon geven ? Dit zou aanzienlijk minder tijd, geld en moeite kosten. Als migrant zou ik ook denken dat er dan toch misschien iets meer achter deze weigering zou steken. Misschien zou ik, als migrant, zelfs beginnen denken dat je een recht niet krijgt, maar dat je dat moet opeisen, zoals te lezen staat op de site van de AEL.
De rechtszekerheid voor mensen met een zonevreemde woning kwam er in no time, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo hoogdringend was. Maar er hingen wel 300.000 stemmen aan vast, dacht de initiatiefnemer.
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2002, 19:53   #80
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Als migrant zou ik ook denken dat er dan toch misschien iets meer achter deze weigering zou steken. Misschien zou ik, als migrant, zelfs beginnen denken dat je een recht niet krijgt, maar dat je dat moet opeisen, zoals te lezen staat op de site van de AEL.
Merkwaardig toch dat geen enkele Griek, Armeniërs, Chinees of jood tot dergelijke uitwassen komt. Wie nu nog niet aanvoelt dat het om meer gaat dan een louter sociaal of cultureel probleem, maar een in wezen religieus probleem, blijft ziende blind. Woorden helpen dan niet. Eens zullen de dromers echter met de harde werkelijkheid te maken krijgen, en dan zal het gejammer niet uit de lucht zijn.

Stel uw vertrouwen maar in een leugenaar als Verafstoot...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be