Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2006, 16:02   #61
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Het probleem met berichten "net na een gebeurtenis" is dat ze vaak tegenstrijdig zijn.

Eergisteren in New York was er eerst sprake van een helicopter, terwijl het een viegtuigje bleek te zijn.

Conspirationisten gaan dit soort berichten uitpluizen en overinterpreteren, en bouwen daarop hun verhaal. Deze tegenstrijdigheden kunnen al dan niet iets betekenen. Op zich bewijzen ze niks (zie New York).

Grappig is dat exodus schrijft: "dan is de cover-up filter nog niet in gang kunnen treden". Altijd blijkt dat deze oppermachtige comploteurs ongelooflijke knoeiers zijn! Wisten ze dan niet van tevoren dat ze een cover-up nodig hadden???
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:12   #62
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het probleem met berichten "net na een gebeurtenis" is dat ze vaak tegenstrijdig zijn.

Eergisteren in New York was er eerst sprake van een helicopter, terwijl het een viegtuigje bleek te zijn.

Conspirationisten gaan dit soort berichten uitpluizen en overinterpreteren, en bouwen daarop hun verhaal. Deze tegenstrijdigheden kunnen al dan niet iets betekenen. Op zich bewijzen ze niks (zie New York).

Grappig is dat exodus schrijft: "dan is de cover-up filter nog niet in gang kunnen treden". Altijd blijkt dat deze oppermachtige comploteurs ongelooflijke knoeiers zijn! Wisten ze dan niet van tevoren dat ze een cover-up nodig hadden???
WAt een zever , niet te doen. Wat een vaag gelul. Denk je nu dat je het vinden van die bommen gedebunked hebt? Je verstand laat laat je hier echt wel in de steek.

Veel meer commentaar ga ik er niet aan verspillen, want tegen zoiets is geen rationele discussie opgewassen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:15   #63
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
WAt een zever , niet te doen. Wat een vaag gelul. Denk je nu dat je het vinden van die bommen gedebunked hebt? Je verstand laat laat je hier echt wel in de steek.

Veel meer commentaar ga ik er niet aan verspillen, want tegen zoiets is geen rationele discussie opgewassen.
Zei ik toch! dogma's en verslavingen aan religie(lees wetenschap) zijn resistent tegen rationele argumenten.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 oktober 2006 om 16:16.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:21   #64
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Altijd een goed teken wanneer de stromansargumenten verschijnen.

De plannen van Operation Northwoods voorzien geen Amerikaanse doden, in flagrante tegenstelling met de aanslagen van 9/11.

Het is geen smoking gun omdat het absoluut niets met 9/11 te maken heeft, en plannen beschrijft die totaal anders zijn dan de door jullie vermeende 9/11-inside job.
Beschrijf ons dan eens het doel van Operation Northwoods indien het zou ten uitvoer kunnen gebracht worden
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:35   #65
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Eigenlijk komt jullie "argumentatie" op het volgende neer:
"Ooit heeft iemand van het Amerikaans leger een inside-job operatie bedacht. Dus is 9/11 een inside job."
Want dat is de betekenis van een smoking gun: een onweerlegbaar bewijs van schuld.
Bedacht, memorandum opgemaakt, goedgekeurd door alle Chiefs of Staff, voorgesteld door Gen Lemnitzer aan 'secretary of Defense' Robert Mcnamara en uiteindelijk 3 dagen later geweigerd door JFK of zijn 'secretary of Defense'. Niet zomaar, ooit heeft iemand iets bedacht. Dus, ook mogelijk voor 9/11. Northwoods bevestigd, voor mij, alleen dat inside jobs mogelijk zijn omdat zulke plannen officieel zijn opgemaakt. Alle 159 smoking guns samen zullen bewijzen dat 9/11 een inside job was.

Citaat:
Wel, hoe je het draait of keert, niet alléén is Operation Northwoods geen smoking gun voor 9/11 als inside-job, het is zelfs geen aanwijzing ervoor, bijna integendeel.
Ongelooflijk dat dit van u komt(persoonlijke mening). Gelooft u dat echt?
Ik vermoed dat u telkens weer vanuit een disbelievers point of view vertrekt.

Laatst gewijzigd door eti1777 : 13 oktober 2006 om 16:44.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:43   #66
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Bedacht, memorandum opgemaakt, goedgekeurd door alle Chiefs of Staff, voorgesteld door Gen Lemnitzer aan 'secretary of Defense' Robert Mcnamara en uiteindelijk 3 dagen later geweigerd door JFK of zijn 'secretary of Defense'. Niet zomaar, ooit heeft iemand iets bedacht.
En toevallig heeft Kennedy het loodje gelegd in wat we wel een samenzwering mogen noemen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:49   #67
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
WAt een zever , niet te doen. Wat een vaag gelul. Denk je nu dat je het vinden van die bommen gedebunked hebt? Je verstand laat laat je hier echt wel in de steek.

Veel meer commentaar ga ik er niet aan verspillen, want tegen zoiets is geen rationele discussie opgewassen.
En denk jij dat je het vinden van die bommen bewezen hebt?
Ik moet u dringend aanraden dit eens te lezen.

Voor de rest zie ik hier veel aggressie en gescheld alweer.

Waar is de snuggerste der snuggeren, Heftruck nu om dit aan te klagen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:51   #68
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En denk jij dat je het vinden van die bommen bewezen hebt?
Ik moet u dringend aanraden dit eens te lezen.

Voor de rest zie ik hier veel aggressie en gescheld alweer.

Waar is de snuggerste der snuggeren, Heftruck nu om dit aan te klagen?
Verdiep je eens in de feiten ipv met een andere wet af te komen. Zoniet is het nogal nutteloos je in deze draad te mengen.

Of wil je het stuk van 20 minuten uit Road to Tyranny bekijken en er gefundeerde comentaar opgeven?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:52   #69
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Beschrijf ons dan eens het doel van Operation Northwoods indien het zou ten uitvoer kunnen gebracht worden
Het doel?
Het castro-regime op Cuba omverwerpen en vervangen door een pro-amerikaans regime tiens.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 oktober 2006 om 16:52.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:54   #70
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
WAt een zever , niet te doen. Wat een vaag gelul. Denk je nu dat je het vinden van die bommen gedebunked hebt? Je verstand laat laat je hier echt wel in de steek.
Ik probeer helemaal niets te debunken. Het is aan jou om je beweringen te staven.
Ik wees er alléén maar op dat steunen op "eerste berichten" een bedenkelijke techniek is, als men geen verdere elementen aanbrengt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Veel meer commentaar ga ik er niet aan verspillen, want tegen zoiets is geen rationele discussie opgewassen.


Bewijs jij maar je beweringen over Oklahoma City op rationele wijze, se.
(Liefst in een andere thread.)
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:56   #71
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Northwoods bevestigd, voor mij, alleen dat inside jobs mogelijk zijn omdat zulke plannen officieel zijn opgemaakt.
Dat inside jobs mogelijk zijn ontkent niemand. Het gaat over welke soort inside-jobs. Daarom dat het verschil tussen Operation Northwoods en 9/11 zo belangrijk is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Alle 159 smoking guns samen zullen bewijzen dat 9/11 een inside job was.
Ah ja, zo werkt dat inderdaad.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:57   #72
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En toevallig heeft Kennedy het loodje gelegd in wat we wel een samenzwering mogen noemen.
Niet volgens iedereen.
Ik ken heel veel mensen die nog geloven in 'the lone shooter' en 'the magic bullet'.
Ook bij onze mensen die niet in de 9 11 conspiracy geloven vermoed ik iets in de stijl "er is toch geen onweerlegbaar bewijs van een samenzwering bij de JFK moord?"


PS:kan gestopt worden met die etiketten? Believers/disbelievers. Dit brengt niets dan vaagheid. Een truukje, juist boven de avatar wordt meestal de naam vermeld.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 16:58   #73
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En toevallig heeft Kennedy het loodje gelegd in wat we wel een samenzwering mogen noemen.
En nu insinueer je dat Kennedy vermoord werd omdat ie Operation Northwoods niet liet uitvoeren?
Hebben ze dan n�* zijn dood Operation Northwoods wèl uitgevoerd?

Vraag me af met hoeveel motieven voor Kennedy's moord de believers nog zullen afkomen?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:00   #74
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waar is de snuggerste der snuggeren, Heftruck nu om dit aan te klagen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht je eens ophouden met deze uiterst suggestieve vorm van "discussie" en zwartmakerij. Ik ben je rollenspelletjes en smerige insinuaties namelijk meer dan beu.
En daar blijf ik bij.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:02   #75
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Verdiep je eens in de feiten ipv met een andere wet af te komen. Zoniet is het nogal nutteloos je in deze draad te mengen.

Of wil je het stuk van 20 minuten uit Road to Tyranny bekijken en er gefundeerde comentaar opgeven?
Waar ik mij in eerste instantie in verdiep is jouw onderzoekstechniek, waar je je zo op beroemd.

Als ik vraag naar 1 hard bewijs, geef jij flauwe copy/paste artikels van conspiracy-websites en verwijs je naar 'road to tyranny' van die shmuck Alex Jones.

Wel, je valt dus vierkant door de mand met dat soort onderzoek.
Dat is al honderden malen bewezen in de 9/11 threads.
Het is selectief, onkritisch en vaak leugenachtig.

Ik zal 'road to tyranny' eens bekijken als ik eens veel tijd heb en in 'full sceptic' mode : ik geloof dus niets waar ze geen hard, dubbel gecheckt en gefundeerd bewijs van geven.
Eens kijken wat er dan nog overblijft.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:03   #76
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
En daar blijf ik bij.
Fijn.
Uw partijdigheid is ondertussen overvloedig bewezen.
Uw bijhorende tunnelvisie eveneens.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:16   #77
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waar ik mij in eerste instantie in verdiep is jouw onderzoekstechniek, waar je je zo op beroemd.

Als ik vraag naar 1 hard bewijs, geef jij flauwe copy/paste artikels van conspiracy-websites en verwijs je naar 'road to tyranny' van die shmuck Alex Jones.
Hopeloos. Het zijn geen artikels van conspiracy websites maar stranscripts van de originele uitzendingen van mainstream tv zenders, met de link naar de clip erbij. Dat het staat op een site die jij als conspiracy labelt doet er geenszinds toe.

Hetzelfde geldt voor Road to Tyranny.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 13 oktober 2006 om 17:21.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:20   #78
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het doel?
Het castro-regime op Cuba omverwerpen en vervangen door een pro-amerikaans regime tiens.
Dat zou het resultaat kunnen zijn, maar beschrijf ons dan eens het doel van Operation Northwoods indien het zou ten uitvoer kunnen gebracht worden
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:33   #79
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
En nu insinueer je dat Kennedy vermoord werd omdat ie Operation Northwoods niet liet uitvoeren?
Hebben ze dan n�* zijn dood Operation Northwoods wèl uitgevoerd?

Vraag me af met hoeveel motieven voor Kennedy's moord de believers nog zullen afkomen?
Was JFK's moord geen samenzwering?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 17:37   #80
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
En nu insinueer je dat Kennedy vermoord werd omdat ie Operation Northwoods niet liet uitvoeren?
Hebben ze dan n�* zijn dood Operation Northwoods wèl uitgevoerd?

Vraag me af met hoeveel motieven voor Kennedy's moord de believers nog zullen afkomen?
Het kan een van de redenen geweest zijn, het is duidelijk aan verhscillenhde punten die hier al aan bod kwamen en de moorden op de Kennedy familie dat het dwarsliggers zijn die niet genegen waren.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be