Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 04:10   #61
Chucky
Provinciaal Statenlid
 
Chucky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Best interessant , had haar ook nog niet echt bezig gehoord en enkel wat opgevangen van NVA'ers over hetgeen ze zoal had uitgespookt

ze maakte ook geen slechte beurt , ze is leep genoeg om nooit te negatief te worden over wat dan ook...zo vindt iedereen u een tof meisje hé een tof meisje is nu éénmaal veel aangenamer dan een bokshandschoen.. Alles bon , gesprekje vanhecke : wederzijds mekaar loven ...

TOTDAT :
Toch wel De Wever aan de lijn , zkers !

daarvoor :Hij is nog een goede vriend , hij is me te dierbaar , ik doe dat niet over de tv

De wever : zette haar mooi op haar plaats , ge hebt een rolletje gespeeld, de manier waar je je van de NVA in het blok hebt gelogen,
enkel opportunisme omdat je zeker daar kon zetelen, systematisch mijn borden die overplakt worden met de jouwe, je bent een racistische nationalist, je zei nog hoe dewinter de Vlaamse zaak de grootste schade heeft toegebracht aan de Vlaamse zaak en nu loop je als zijn schoothondje erbij en verdedig je hem als zogezegde onafhankelijke, je wou het vreemdelingenbeleid van het blok verleden jaar nog absoluut niet uitvoeren , maar nu zou "je het eerst wat beter gelezen hebben" en dan maar ineens voorstander zijn (die vond ik nog het beste : ik had het niet goed gelezen )


MORELLEKE FORELLEKE TROK INEENS VAN BLOZEND GLIMLACHEND NAAR LIJKBLEEK !!!
totaal geen verweer ! NIETS
alleen : neen het is niet voor het zeteltje...ik had ook opgekomen als ik niet had kunnen zetelen
De wever : daarom dat ge op TWEE lijsten staat , OPDAT GE ZKER KUNT ZETELEN , en dat konden wij niet bieden.




Had al horen zeggen dat het een ongelooflijk schijnheilig mens is die zelf niet weer weet wanneer ze nog de waarheid of leugen vertelt. vandaag zwart en morgen wit (zoiets noemen ze blijkbaar een inciviek; wat een woord ! ) Ik heb nu haar reactie gezien en haar compleet onderuitgaan op hetgeen dewever haar voorlegde ...
Hetgeen ik gehoord heb is mooi aangetoond ! MEISKE , GE ZIT SCHUUN OP UW PLAATS ...

Dien dewever begint meer en meer mijn sympathie te krijgen...
Inderdaad, bart was super op dat gebied... spijtig dat ik anti-flamingant ben, maar soit... Hij heeft alleszinds de fascisten-babe mooi voor schut gezet... En dat mormel maar fleme, hij is met te dierbaar, dat is allemaal maar verkiezingskoorts, etc... En bart er gewoonweg op gereageerd dat ze zich door pure leugens liet omringen, en gewoon koel op de televisie verklaard dat hij vanaf nu geen enkele vorm van vriendschap meer voelde voor het mormel!!!

Trouwens heeft iedereen gezien in wat voor een paleis ze woont? En dat moet de kleine man gaan vertegenwoordigen, amai...
Idd, die woont op de rand vd armoede (en dat op hare leeftijd Zal ook wel niet, van te werken zijn
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT
Vandaag nog twee homo-abnormalen gezien. 'k Heb ze maar eens goed uitgescholden.
Chucky is offline  
Oud 8 juni 2004, 05:50   #62
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Toch wel erg grappig en lachwekkend, al die reacties op Morels overstap naar het VB.
" Puur ingegeven door het vooruitzicht op een 'postje' " is de steeds weerkerende kritiek van diegenen die het nog fatsoenlijk gebleven restant van de 'oude Volksunie' in zijn geheel verkocht hebben aan de Tsjeven in ruil voor ... jawel 'postjes'.
De dolksteek in de rug gegeven door ene Bart Dewever, op een bepaald ogenblik zelf met één voet in het 'verkeerde' kamp.
Het worden leuke tijden.
stab is offline  
Oud 8 juni 2004, 06:31   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

de verzuurde mensen bij NVA verwijten Morel haar overstap voor een postje bij het Vlaams Blok... maar over het kartel met CD&V geen kwaad woord a.u.b.

Logisch toch ?!

Luc Alloo was de duivel tegenover een blond engeltje... soms figuurlijk en soms letterlijk... van ambetant tot zelfs veelvuldig irritant door zijn veelvuldig onderbreken. Een VRT-journalist waardig, erger nog, hij heeft zelfs eigenschappen van "polsmoel en besmet"... gewoon ergerlijk bij momenten.

Chapeau voor Morel voor haar engelengeduld... na een spelletje "mens erger je niet" of "pesten"
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 juni 2004, 07:39   #64
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Haar vrienden en medewerkers waren zeer galant: een goe maske, maar voor stemmen, hola neen... Zegt alles.
Rechtlijnigheid bij dat vals loensend mens is ver te zoeken. Maar goed, Mormel moet zelf maar met haar geweten in het reine komen, who cares ?
Eén zaak weet ik zeker: ik kan mijn geluk niet op tijdig afstand te hebben genomen van een partij die ongeloofwaardige overlopers-tafelspringers binnen neemt, en er Vlaanderen mee afdwijlt om haar voor te stellen aan de achterban op alle meetings. En hiervoor trouwe oudgedienden opzij zet. Dat signaal is belangrijker dan het onnozel wicht, ze zal haar ondraaglijk lichtheid nog wel openbaren. Een beetje geduld.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 8 juni 2004, 07:51   #65
schermvreter
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 mei 2004
Locatie: Gent
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Maar goed, Mormel moet zelf maar met haar geweten in het reine komen, who cares ?
Haar naam is MOREL, niet mormel. Is dit geen persoonlijke belediging? Zoekt de betekenis op in VanDale en kijk naar eventuele gelijkenissen. DER ZIJN DER GEEN ...

*peut*
schermvreter is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:21   #66
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schermvreter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Maar goed, Mormel moet zelf maar met haar geweten in het reine komen, who cares ?
Haar naam is MOREL, niet mormel. Is dit geen persoonlijke belediging? Zoekt de betekenis op in VanDale en kijk naar eventuele gelijkenissen. DER ZIJN DER GEEN ...

*peut*
Deze thread is op de persoon spelen ipv op het onderwerp. Meestal gebeurt dat als de argumenten op zijn.
Erw is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:32   #67
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schermvreter

Haar naam is MOREL, niet mormel. Is dit geen persoonlijke belediging? Zoekt de betekenis op in VanDale en kijk naar eventuele gelijkenissen. DER ZIJN DER GEEN ...

*peut*
Deze thread is op de persoon spelen ipv op het onderwerp. Meestal gebeurt dat als de argumenten op zijn.
En zoals we weten, is dat iets wat JIJ nooit zou doe, is het niet? De balk en de splinter en zo...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:36   #68
zarathustra
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
ik heb ze nochtans ook lijkwit zien worden. Zelfs hare make-up (gelijk ne kerstboom) kon het niet verbergen. zeker toen een briefje boven kwam:

vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!

nog eens, remember mijn verhaal over de vete tussen FDW/Dillen, en Annemans/vanhekke.
toeval wil dat ik de krant met dat artikel in hier naast me liggen heb en ik zal even overtypen wat er daar staat :

"Er moet een nieuwe partij komen met een zachter imago. Dat is onvermijdbaar voor mij, zelfs los van een eventuele definitieve veroordeling voor racisme van de vzw's van het Vlaams Blok. Een partij die leert van de fouten gemaakt in het verleden. Maar nog altijd met correcte Vlaamse standpunten. Ik wil daar aan meewerken."
Op de vraag of dat betekent dat ook de huidige partijtop Dewinter-Annemans-Vanhecke moet vervangen worden levert een genuanceerder antwoord op.
'"Er moeten in elk geval nieuwe mensen ingeschoven worden in de partijtop. Het zou niet eerlijk zijn om de huidige partijtop, die jarenlang tegen de bierkaai heeft gevochten omonze thema's op de politieke agenda te krijgen, op het moment dat de meet in zicht is aan de kant te zetten."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maw, ik denk dat er in het originele artikel toch wel duidelijk staat dat ze bedoelt dat er nieuwe mensen bij moeten komen. Natuurlijk, als je de zinnen die het nuanceren er uithaalt om zo Morel in verlegenheid trachten te brengen (laag bij de gronds imo, maar soit) dan is het makkelijk. Dus, de volgende keer dat je wil liegen zorg dan dat de bewijzen dat je liegt niet zo makkelijk te vinden zijn giserke.

Anyway, het De Wever moment was pijnlijk, maar voor de rest vond ik dat ze het vrij goed heeft gedaan.
__________________
*** Also Sprach Zarathustra ***
zarathustra is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:37   #69
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
misschien moeten ze het bandje van Boerswa nog eens draaien van enkele maanden terug, waar hij letterlijk zei niet met de spa in een regering te willen stappen, vandaag zegt hij weer het tegenovergestelde, wie kan er nog volgen met zo een kazakkengedraai
dat is hier al ettelijke keren ter sprake gekomen en uitgelegd. ..
"uw plaat blijft hangen"
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:37   #70
nietedoen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 8
Standaard

Alloo mag een programma presenteren op de rode VRT en is zelf moderator op de SP-a congressen en gespreksavonden. Dan weet je toch genoeg, er zit daar geen advocaat van de duivel maar ook nog een ROOIE!
nietedoen is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:41   #71
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
op ethisch vlak lijkt ze (te) gematigd ... nog enkele van die 'onafhankelijken' en jullie radicaal-rechtse achterban keert zich af van verstrepen en andere yuppies...
ze zei ook dat ze niet tegen de multicul was, zoalnger niet te veel migranten tegelijk bijkomen. amai!
FDW zal het graag horen
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:42   #72
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de verzuurde mensen bij NVA verwijten Morel haar overstap voor een postje bij het Vlaams Blok... maar over het kartel met CD&V geen kwaad woord a.u.b.

Logisch toch ?!

Luc Alloo was de duivel tegenover een blond engeltje... soms figuurlijk en soms letterlijk... van ambetant tot zelfs veelvuldig irritant door zijn veelvuldig onderbreken. Een VRT-journalist waardig, erger nog, hij heeft zelfs eigenschappen van "polsmoel en besmet"... gewoon ergerlijk bij momenten.

Chapeau voor Morel voor haar engelengeduld... na een spelletje "mens erger je niet" of "pesten"
Voor de laatste keer, wij verwijten haar niet haar overstap! Wij verwijten haar de talloze leugens, en het verraad van vrienden uit haar omgeving. Want ik kan u verzekeren het zijn niet alleen mensen van de N-VA die ze belogen en bedrogen heeft!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:42   #73
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
inderdaad, maar Morel zal na een tijdje wel vanzekf komen terugkrabbelen, ik denk dat het vrij gelooofwaardig te stellen is dat zij niet bij het Blok past, noch qua inhoud noch qua stijl. De kortetermijneffecten (zetel etc.) mogen dan al fijn ogen, op lange termijn zal de aap wel uit de mouw komen...
Inderdaad, een sympathiek persoon bij het Blok? Uitgesloten? Die moet zeker bij het Belgisch Kartel zitten?

En dat dit stemmen voor het Blok zal kosten? Dream on! Gewoon afhankelijk hoe je psychologisch bent ingesteld. Ik vond het eerder kleinzerig van Dewever om voor tv zo persoonlijk te worden. Net als de rest van mijn medebewoners hier (twee ex-CD&V'ers). Net een klein kind die zijn pamper heeft volgescheten.
Bwa, toch veel succes. Jullie hebben al de steun van de communistische kleuter Elossov.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:52   #74
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Tja, misschien kan u zich dan beter eens afvragen wie hier de vriendschap heeft opgegeven? En ja Blokkers, voor een POSTJE!
Euhh ik ben een ex-Vlaams Blokker hoor, ik ben in 2002 uit het VB gestapt en ik zetel nu als compleet onafhankelijk districtsraadslid. Ik heb ook zo'n 4-tal ex-fractieleden die ik al meer dan 20 jaar ken die mij nu niet meer wensen te kennen omdat ik het 'VB-huis' heb verlaten, daarom dat ik nu zo reageer op de kleinzielige houding van Bart de Wever t.o.v M.R Morel.
dat ze overstapt is al erg, de wever heeft haar binnen geloodst bij de n-va hé
daarna vuil spuien is gewoon laag.
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:55   #75
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Idd, die woont op de rand vd armoede (en dat op hare leeftijd Zal ook wel niet, van te werken zijn
heeft ene erg succesvol bedrijf (gehad)
respect daarvoor !
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:56   #76
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Toch wel erg grappig en lachwekkend, al die reacties op Morels overstap naar het VB.
" Puur ingegeven door het vooruitzicht op een 'postje' " is de steeds weerkerende kritiek van diegenen die het nog fatsoenlijk gebleven restant van de 'oude Volksunie' in zijn geheel verkocht hebben aan de Tsjeven in ruil voor ... jawel 'postjes'.
De dolksteek in de rug gegeven door ene Bart Dewever, op een bepaald ogenblik zelf met één voet in het 'verkeerde' kamp.
Het worden leuke tijden.
bij de n-va gaat het over posrtjes in het partijbelang. bij marie-rose over postjes voor haarzelf ..
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:57   #77
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Toch wel erg grappig en lachwekkend, al die reacties op Morels overstap naar het VB.
" Puur ingegeven door het vooruitzicht op een 'postje' " is de steeds weerkerende kritiek van diegenen die het nog fatsoenlijk gebleven restant van de 'oude Volksunie' in zijn geheel verkocht hebben aan de Tsjeven in ruil voor ... jawel 'postjes'.
De dolksteek in de rug gegeven door ene Bart Dewever, op een bepaald ogenblik zelf met één voet in het 'verkeerde' kamp.
Het worden leuke tijden.
bij de n-va gaat het over posrtjes in het partijbelang. bij marie-rose over postjes voor haarzelf ..
Bewijzen?
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:59   #78
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

inderdaad, maar Morel zal na een tijdje wel vanzekf komen terugkrabbelen, ik denk dat het vrij gelooofwaardig te stellen is dat zij niet bij het Blok past, noch qua inhoud noch qua stijl. De kortetermijneffecten (zetel etc.) mogen dan al fijn ogen, op lange termijn zal de aap wel uit de mouw komen...
Inderdaad, een sympathiek persoon bij het Blok? Uitgesloten? Die moet zeker bij het Belgisch Kartel zitten?
voor homo-huwelijk, niet tegen multicul ... die hoort bij het Blok ...
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:59   #79
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
bij de n-va gaat het over posrtjes in het partijbelang. bij marie-rose over postjes voor haarzelf ..
Bewijzen?
de feiten spreken toch voor zich ?
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:02   #80
zarathustra
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater

Inderdaad, een sympathiek persoon bij het Blok? Uitgesloten? Die moet zeker bij het Belgisch Kartel zitten?
voor homo-huwelijk, niet tegen multicul ... die hoort bij het Blok ...
pompidom, zoals ze gisteren NOG maar eens heeft gezegd is ze niet voor het homo'huwelijk' wel is iets in de aard van een samenlevingscontract mogelijk en logisch. (wat ook het blok standpunt is )

Trouwens, vergeet ook niet dat ze getrouwd is met een cardioloog, die mensen hebben de neiging veel geld te verdienen. (met recht en rede)
__________________
*** Also Sprach Zarathustra ***
zarathustra is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be