Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2024, 07:18   #61
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Vakbonden vragen verhoging maaltijdcheques.

En dan maar klagen dat de pensioenen te laag zijn. Want maaltijdcheques tellen niet mee en vallen weg bij pensionering. De vakbonden zouden beter ijveren om maaltijdcheques af te schaffen, hogere nettolonen (bvb door de belastingschijven mee te indexeren) en lagere werkgeversafdrachten eisen (zodat die hogere lonen kunnen uitbetalen die meetellen voor de pensioenen). Maar ja, dan moet haar grootste sponsor, vadertje staat, besparen natuurlijk ...
Inderdaad.
De vakbonden vergeten dat ze een heel grote kost zijn voor de werkgevers.
De ledenbijdrage wordt betaald door werkgevers en door de staat.
Als dan criminelen, zoals Leemans, ook nog eens gebruik maken van SWT, terwijl ze daar eigenlijk geen recht op hebben ...
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 07:21   #62
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
We moeten naar een belasting inkomen systeem zoals in Finland, en dat zou een taak voor EU moeten zijn zodat dit regel word over gans de EU.

Want niet alleen België kamp met al die kies-vee gunsten. Al trut afschaffen dus. Het klopt dat gepensioneerden zonder al die zaken overleven!

Dus: Totaal geen belastingen zoals wij die nu kennen.

Wel: Water, melk, eieren .....basis grondstoffen niet belast = 0% BTW.

Dan meer levensnoodzakelijk aankopen aan 12% BTW

en al de rest valt onder luxe zeer Hooge BTW regeling = 200% BTW.

Een iemand die in Finland een Ferrari en co aanschaft word daar in Finland hartelijk bedankt om de sociale zekerheid te spijzen!!!
De leuze " haal het bij de rijke" word zo gerealiseerd zonder miserie.

Omdat niemand verplicht is om de grote jan uit te hangen om goed te kunnen overleven.
Ik weet niet waar de wachtdienst van de dokter is.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 07:29   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
De vakbonden vergeten dat ze een heel grote kost zijn voor de werkgevers.
De ledenbijdrage wordt betaald door werkgevers en door de staat.
Als dan criminelen, zoals Leemans, ook nog eens gebruik maken van SWT, terwijl ze daar eigenlijk geen recht op hebben ...
België heft de hoogste belastingen ter wereld op arbeid. Daar kan nog wel iets bovenop, zeker?

De stakingen volgen elkaar in steeds sneller tempo en intensiteit op. De vakbonden vergeten dat dit de werkgevers ook geld kost. Steeds meer werkgevers geven er de brui aan en stoppen.

De tijd dat we vakbonden nodig hadden is voorbij. Vandaag zijn we ze beter kwijt dan rijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 07:31   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik weet niet waar de wachtdienst van de dokter is.
Je weet blijkbaar ook niet op welke plaats Finland staat in de democratieindex.
En op welke plaats België.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 07:49   #65
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
België heft de hoogste belastingen ter wereld op arbeid. Daar kan nog wel iets bovenop, zeker?

De stakingen volgen elkaar in steeds sneller tempo en intensiteit op. De vakbonden vergeten dat dit de werkgevers ook geld kost. Steeds meer werkgevers geven er de brui aan en stoppen.

De tijd dat we vakbonden nodig hadden is voorbij. Vandaag zijn we ze beter kwijt dan rijk.
Wat ik schreef komt daar in feite op neer.
Nu nog de uitbetalingen van het dopgeld wegnemen bij de vakbonden.
De vakbonden die twee petjes op hebben.
  • Enerzijds moeten ze de rechten van de werkenden verdedigen, zo moeten ze er voor zorgen dat de werkenden netto zo veel mogelijk overhouden.
  • Anderzijds moeten ze de rechten van de steuntrekkers verdedigen. Zo moeten ze er voor zorgen dat de steuntrekkers zo lang mogelijk aan de ruif blijven (hun verdienmodel) en dat ze ook nog eens zo veel mogelijk steun trekken.

Dat het één niet verzoenbaar is met het ander, dat begrijpen (of willen ze niet) die domme vakbonden en hun aanhang niet.
De werkende opslag geven, zal niet werken, want dan worden de producten duurder, waardoor de index aangepast wordt, waardoor de uitkeringen stijgen, waardoor ... Met andere woorden, opslag zal de koopkracht niet verhogen.
Vandaar dat het enige goede plan dat van de N-VA is, het plan van de N-VA is de uitkeringen verlagen door de indexering van de uitkeringen (dopgeld en leefloon) enkele keren over te slaan. Daarbij moet de werkloosheid beperkt worden in de tijd.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 07:57   #66
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je weet blijkbaar ook niet op welke plaats Finland staat in de democratieindex.
En op welke plaats België.
Dat maakt voor mij de kloten van Schoof uit.
België en Finland zijn twee totaal verschillende landen.
Ik had ooit de eer en het genoegen om, in een Europees project, naar Finland te mogen gaan. We waren daar met vertegenwoordigers van Duitsland, Frankrijk, Nederland, Groot-Brittannië en België (Vlaanderen).
Ik weet dus het één en ander van Finland.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 19:38   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
België en Finland zijn twee totaal verschillende landen.
Reken maar!
Finland staat 6de in de lijst van meest democratische landen.
Nederland haalt nog net de top 10.
België prijkt 30 plaatsen na Finland.

https://businessam.be/sterkste-democratie/
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 21:29   #68
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.826
Standaard

"Stijgen als een zotte apennoot", het is eens wat anders dan "het succes opvrijen"
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 mei 2024 om 21:31.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 21:48   #69
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Reken maar!
Finland staat 6de in de lijst van meest democratische landen.
Nederland haalt nog net de top 10.
België prijkt 30 plaatsen na Finland.

https://businessam.be/sterkste-democratie/
Finland is feitelijk zéér saai en een compleet andere mentaliteit. Er zijn waarschijnlijk landen waar ik liever zou wonen dan in België maar zeker niet in Finland.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 22:11   #70
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
We moeten naar een belasting inkomen systeem zoals in Finland, en dat zou een taak voor EU moeten zijn zodat dit regel word over gans de EU.

Want niet alleen België kamp met al die kies-vee gunsten. Al trut afschaffen dus. Het klopt dat gepensioneerden zonder al die zaken overleven!

Dus: Totaal geen belastingen zoals wij die nu kennen.

Wel: Water, melk, eieren .....basis grondstoffen niet belast = 0% BTW.

Dan meer levensnoodzakelijk aankopen aan 12% BTW

en al de rest valt onder luxe zeer Hooge BTW regeling = 200% BTW.

Een iemand die in Finland een Ferrari en co aanschaft word daar in Finland hartelijk bedankt om de sociale zekerheid te spijzen!!!
De leuze " haal het bij de rijke" word zo gerealiseerd zonder miserie.

Omdat niemand verplicht is om de grote jan uit te hangen om goed te kunnen overleven.
Ik heb Finse klanten die aan hun kloten en kut liggen te krabben op hun yacht in Malta. Hun bedrijf is in Finland maar ze betalen hun te verwaarlozen belastingen in Malta. Wat gaat ge dan doen, u nijdig aftrekken?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 03:26   #71
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je weet blijkbaar ook niet op welke plaats Finland staat in de democratieindex.
En op welke plaats België.
Uw verwijzing Klopt inderdaad, het democratie index resultaat voor 2023 was op wereld vlak: 5 de plaats voor Finland, terwijl België pas op de 36 st plaats staat. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Democr..._The_Economist

Wat dus resulteert dat het veel beter "leven" is in Finland dan in België.
Het Fins belasting systeem is dus wel degelijk goed om goed te kunnen leven!

En zoals ik reeds schreef:
Een iemand die in Finland een Ferrari of iets anders buitensporigs aanschaft word daar in Finland hartelijk bedankt om de sociale zekerheid te spijzen!!!

De leuze " haal het bij de rijke" word zo gerealiseerd zonder miserie.

Omdat niemand verplicht is om de grote jan uit te hangen om goed te kunnen overleven.

in Finland bepaalt men via de aankoop zelf hoe duur het leven is.

En wil men dan iets extra, tja dan betaald men voor het hebbeding er dan ook extra BTW op om de sociale zekerheid enz. te spijzen.

Waarschijnlijk zal het hebbeding dan ook meer gewardeerd en gekoesterd worden.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 mei 2024 om 03:27.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 03:48   #72
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb Finse klanten die aan hun kloten en kut liggen te krabben op hun yacht in Malta. Hun bedrijf is in Finland maar ze betalen hun te verwaarlozen belastingen in Malta. Wat gaat ge dan doen, u nijdig aftrekken?
kijk, ik doe alleen maar dingen dat ik wil doen .... mij nijdig maken is daar echt niet bij = is overigens nutteloos. veeeeeeeeeeeel te lastig

Begon met te schrijven:

We moeten naar een belasting inkomen systeem zoals in Finland, en dat zou een taak voor EU moeten zijn zodat dit regel word over gans de EU.

Malta valt onder EU ......

Ooohja, ik kende twee Finse broers die Russisch konden spreken en lezen, zelfstandige vrachtwagen chauffeur die reden jaren met hun eigen vrachtwagens voor Belgisch bedrijf met goederen op Rusland steeds om en weer.

Ze hadden jaren inderdaad een soort nomaden bestaan, daar ze steeds om en weer reden. Hier laden en in Rusland lossen en dan goederen ginder opladen en naar hier brengen.

Ze werden dus betaald in België volgens de Belgische norm en daar ze niet in Finland leefden ( hier en in Rusland voor hen spotgoedkoop goederen kochten, zodoende in Finland géén belastingen betaalden) waren die op 10 jaar tijd rijk genoeg om op hun lauweren te gaan rusten.

Die broers hobby vissen nu aan de Finse wateren, doen wat ze graag doen ..... ze liggen niet in Malta, hihi.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 mei 2024 om 04:01.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 06:39   #73
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Finland is feitelijk zéér saai en een compleet andere mentaliteit. Er zijn waarschijnlijk landen waar ik liever zou wonen dan in België maar zeker niet in Finland.
Ik denk ook niet dat ik daar zou willen wonen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 06:41   #74
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Uw verwijzing Klopt inderdaad, het democratie index resultaat voor 2023 was op wereld vlak: 5 de plaats voor Finland, terwijl België pas op de 36 st plaats staat. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Democr..._The_Economist

Wat dus resulteert dat het veel beter "leven" is in Finland dan in België.
Het Fins belasting systeem is dus wel degelijk goed om goed te kunnen leven!

En zoals ik reeds schreef:
Een iemand die in Finland een Ferrari of iets anders buitensporigs aanschaft word daar in Finland hartelijk bedankt om de sociale zekerheid te spijzen!!!

De leuze " haal het bij de rijke" word zo gerealiseerd zonder miserie.

Omdat niemand verplicht is om de grote jan uit te hangen om goed te kunnen overleven.

in Finland bepaalt men via de aankoop zelf hoe duur het leven is.

En wil men dan iets extra, tja dan betaald men voor het hebbeding er dan ook extra BTW op om de sociale zekerheid enz. te spijzen.

Waarschijnlijk zal het hebbeding dan ook meer gewardeerd en gekoesterd worden.
En de rijke koopt dat voertuig via een spookbedrijf in het buitenland en schrijft het daar in.
Perfect legaal en wettelijk.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 07:52   #75
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
De dienstencheque voor goedkope Poolse poetsvrouwen blijft buiten schot.Die kosten nochtans 1,5 miljard per jaar.Ook de 3,5 miljard voor bedrijfswagens blijft intact. De hogere Klasse wordt ontzien ten Koster van de arbeider.
hogere klasse, man toch,

die bedrijfswagen wordt juist gegeven om u minder te moeten betalen, omdat de belastingen op loon voor bedrijven torenhoog zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 07:53   #76
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
"Stijgen als een zotte apennoot", het is eens wat anders dan "het succes opvrijen"
We wachten vol spanning op zijn dichtbundel

"Boem ! de regering valt !"
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 08:31   #77
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
De vakbonden vergeten dat ze een heel grote kost zijn voor de werkgevers.
De ledenbijdrage wordt betaald door werkgevers en door de staat.
Als dan criminelen, zoals Leemans, ook nog eens gebruik maken van SWT, terwijl ze daar eigenlijk geen recht op hebben ...
Uitgerekend het doen betalen van de vakbonden-ledenbijdrage door de werkgever vind ik een van de meest belachelijke en gelijktijdig meest crapuleuze “verworven rechten” van de vakbonden. Het doet zo denken aan de maffia-praktijk (de zogenaamde “pizzo”) die destijds in zuidelijk Italië gangbaar was. De maffia dwong de winkeliers om te betalen als “bescherming” tegen brandstichting door gangsters van dezelfde maffia.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 17:17   #78
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uitgerekend het doen betalen van de vakbonden-ledenbijdrage door de werkgever vind ik een van de meest belachelijke en gelijktijdig meest crapuleuze “verworven rechten” van de vakbonden. Het doet zo denken aan de maffia-praktijk (de zogenaamde “pizzo”) die destijds in zuidelijk Italië gangbaar was. De maffia dwong de winkeliers om te betalen als “bescherming” tegen brandstichting door gangsters van dezelfde maffia.
Werkgevers betalen zelf de stok waarmee de vakbonden op hun kloten slaan. Men doet de werkgevers een dégoût krijgen om nieuwe mensen aan te werven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 18:16   #79
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb Finse klanten die aan hun kloten en kut liggen te krabben op hun yacht in Malta...
Sturen ze u daar dan foto's en/of filmpjes van?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2024, 19:57   #80
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Sturen ze u daar dan foto's en/of filmpjes van?

Beeldspraak. De vrouw is feitelijk blind en haar man profiteert daarvan om naar alle wijven te gluren. Vanop hun boot in Malta besturen ze hun bedrijf in Finland.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be