Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2007, 10:41   #61
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

@cor

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=53526
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 13:56   #62
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
@willem1940NLD, tomcpp e.a.
Ik zei het al ergens:
Als je overweegt wat het gevolg was van joden-bashen in de dertiger jaren in Duitsland, dan vraag ik me af hoe je je nu kunt bezighouden met systematisch islam-bashen.
Wat denk je te bereiken met oprakelen van mensenhaat?
Omdat sommige anderen het doen?
Niks "bashen", maar uitsluitend de waarheid èn de koran lezen plus serieus nemen èn vergelijken met het dagelijks nieuws.
Joden bashen en/of mishandelen? Lees je geen nieuws? Dat wordt in onze streken niet door autochtonen nog verricht.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 14:52   #63
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Uit de heilige teksten van de moslims :

Op een dag kwamen enkele Joden de profeet zien. Zij vroegen zich af wat te doen. Een vrouw onder hun had immers overspel gepleegd. Zij wisten niet wat doen. En de profeet zei "wat zegt de Torah ?" "de torah zegt om haar ter dood te stenigen !". En de Joden zeiden "maar we tonen hun misdaad aan de wereld, en we willen haar sparen !".

Toen brachten ze hun torah tot bij de profeet en tijdens het lezen plaatste de rabbi zijn hand op de straf voor overspel, en las hij er in 1 vloeiende beweging over, zodat de straf voor overspel slechts een boete zou zijn.

De profeet beval hem "hef je hand op en lees opnieuw".

En de profeet beval de moslims om zowel de vrouw als de rabbi ter dood te stenigen.

Sahih Bukhari 4:56:829

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamen...ml#004.056.829
Ik heb gezegd dat dit stukje heel mooi is:

En bevestigt de profeetschap van Muhammed (vzmh).

Hoe wist hij wat er in de Torah stond alwetend dat hij analafabeet was ??
Een gooie vraag !


Geen antwoord??


Groetjes



Yahya
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 19:51   #64
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Hoe wist hij wat er in de Torah stond alwetend dat hij analafabeet was ??
Jawel, je krijgt er één, van mij nog wel.

In vroeger eeuwen heerste er geen beeldcultuur zoals wij die vandaag beleven. Het was een woordcultuur. Het gesproken (en geschreven) woord was hoofdzaak, beelden slechts bijzaak.

Mensen waren veel meer op woorden gefixeerd dan wij vandaag, die op beelden gefixeerd zijn. Mondelinge overlevering was toen veel belangrijker dan vandaag: grootvader nam zijn kleinzoon op de knie en vertelde hem verhaaltjes; dezelfde verhaaltjes die de kleinzoon wanneer hij grootvader geworden was zou doorvertellen aan zijn kleinzoon.

Zelf behoor ik niet meer tot de generatie die veel gedichtjes op school uit het hoofd moest leren. Maar mijn moeder, die 73 is, kent ettelijke tientallen kinderrijmpjes gladjes en foutloos uit het hoofd; gedichtjes die zij als kind in de nonnenschool had geleerd. Ze leerde ook ons die gedichtjes, toen we klein waren - al ben ik de meeste ervan vergeten.

Vele verhalen overleefden vaak eeuwenlang m.b.v. mondelinge overlevering die in tegenstelling tot tekstmateriaal ook voor analfabeten toegankelijk was.

Het is dus volstrekt te verklaren dat de analfabeet Mohammed de Torah kende en de Bijbel.

(Dat hij die geschriften - of beter gezegd: de mondelinge versie ervan - kende, wil nog niet zeggen dat hij ze goed kende of juist begreep en correct interpreteerde. Maar dat is dan weer een andere discussie.)
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 20:03   #65
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
...
(Dat hij die geschriften - of beter gezegd: de mondelinge versie ervan - kende, wil nog niet zeggen dat hij ze goed kende of juist begreep en correct interpreteerde. Maar dat is dan weer een andere discussie.)
beste,
Nee, alles wat u hier zegt komt uit uw hoofd en heeft geen bron.
En nee mijn geliefde Muhammed (vrede zij met hem) heeft NOOIT een bijbel (torah+evanglie) in zijn hand gekregen en kon nooit lezen of schrijven en wist nooit wat jodendom, christendom, of mazdaisme inhield.

Hij kon ook geen andere taal dan Mekkanse Arabisch spreken, maar na de openbaring kon hij 7 verschillende Arabische dialikten spreken en begrijpen.

dus conclusie: dat stukje verhalletje bevestigt de profeetschap van Muhammed (vzmh) en dat de Koran, Nieuwe en oude testament dezelfde bron hebben daarom moet een moslim al die boeken geloven naast Talmud, Zabur, Sohof, etc ..

Klaar.

Nog een paar mooie stukjes (staat op dat pagina ook)

Citaat:
Volume 4, Book 56, Number 831:
Narrated Anas: That the Meccan people requested Allah's Apostle to show them a miracle, and so he showed them the splitting of the moon.
Citaat:
Volume 4, Book 56, Number 841:
Narrated Abu Huraira:
I said, "O Allah's Apostle! I hear many narrations from you but I forget them." He said, "Spread your covering sheet." I spread my sheet and he moved both his hands as if scooping something and emptied them in the sheet and said, "Wrap it." I wrapped it round my body, and since then I have never forgotten a single Hadith.


Met vriendelijke groeten



Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 januari 2007 om 20:20.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 21:05   #66
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Nee, alles wat u hier zegt komt uit uw hoofd en heeft geen bron.
Inderdaad, het komt uit mijn hoofd. Ik doe een poging om na te denken op basis van wat ik weet, en waarvan ik je vele bronnen zou kunnen geven: nl. dat mondelinge overlevering voor massa's mensen vroeger de enige bron van kennis was omdat die massa's gewoon analfabeet waren.

Ga je dat ontkennen? Dan ontken je maar in één moeite dat die profeet van je analfabeet was. Niet dus.

Mijn Schepper gaf me 1,2 kg witte massa tussen de oren. Die witte massa vertegenwoordigt slechts zowat 1,5% van mijn lichaamsgewicht maar verbruikt wel maar liefst 20% van de zuurstof die mijn longen uit de ingeademde lucht halen.

Dat hoofd van mij moet dus wel belangrijk zijn, en mijn Schepper heeft me misschien willen leren dat ik het daarom ook moet gebruiken.

Wat houdt jou dan tegen? Jij gelooft toch net als ik dat God aan de basis ligt van jouw bestaan...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya
Hij kon ook geen andere taal dan Mekkanse Arabisch spreken, maar na de openbaring kon hij 7 verschillende Arabische dialikten spreken en begrijpen.
Wat het aanleren van talen betreft: in 1996 laadde ik zowat 40 kg bagage op mijn tweewieler en trok naar Spanje, op bedevaart naar Compostela. Frankrijk vormde geen enkel probleem, want ik spreek behoorlijk Frans.

Aan de Spaanse grens bleek ik opeens een (weliswaar klein) probleem te hebben: ik verstond de taal niet. Bovendien reisde ik alleen en had ik geen tolk ter beschikking.

Na ongeveer twee maanden in dat land te hebben rondgestruind sprak ik al een aardig woordje van Cervantes' taal. Vandaag spreek ik het nagenoeg even moeiteloos als Frans.

Die Mohammed, die was toch ook veel op reis gegaan...? Is het dan zo verwonderlijk dat hij ook de talen (of dialecten) opraapte van die plaatsen waar hij voorbijkwam?

Als dat zo wonderbaarlijk is, dan mag ik mezelf ook het epitheton "profeet" opkleven. En met evenveel recht als Mohammed, zoniet nog meer. Terwijl Mohammed er 22 jaar over deed (zo lang duurde het toch vooraleer de Koran volledig was) speelde ik het klaar in amper twee maand.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 21:25   #67
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

Eigenlijk sprak mohamed geen 7 dialecten. Nauwelijks 1. Toen ze, 200 jaar later, probeerden geschriften van hem te analyseren bleken die gewoon in 7 dialecten te staan. Uiteraard conflicteerden de verschillende teksten.

Mohamed sprak enkel een wat verbasterde vorm van hebreeuws. Het had wel iets weg van arabisch. Maar de naam van de taal in kwestie, in de hadith zelf, is Quraish(=Joods)-Arabisch, en leunt veel dichter bij hebreeuws dan bij het "echte" arabisch.

Wist je trouwens dat "allah" 3 dochters had ? Mohammed bidde zelfs in de templen van 1 van de 3. Dat is waar de "Satanic Verses" van Salman Rushdie over gingen.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 21:27   #68
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

In de koran in die taal kan je zelfs nog heel duidelijk de aparte letters onderscheiden, en ze zijn gescandeerd met dezelfde puntjes en dunne lijntjes die de klinkers aanduiden in het hebreeuws.

de koran is helemaal niet in het lange, glijdende "wij hebben gewoon 200 verschillende letters 'w'-arabisch" dat iedereen zich hier bij arabisch voorstelt.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 21:33   #69
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

arabisch = hebreuws ???????????????

alles is te verwachten op deze forums ..

jou god heeft al een zoon, en wil jij voor allah drie dochter toekennen of wat??
wat een onzin!!

ElFlamencoLoco ,
heb jij frans, spaans, .. in 1 dag geleerd of wat ?




groetjes



Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 januari 2007 om 21:34.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 22:01   #70
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
ElFlamencoLoco ,
heb jij frans, spaans, .. in 1 dag geleerd of wat ?
Kennelijk heb je zelfs moeite met lezen? En jij komt mijn talenkennis peilen?!

Frans leerde ik, zoals alle Vlaamse kinderen vanaf het vijfde leerjaar basisonderwijs, en daarna nog zes jaar middelbaar. Ik volgde een talenrichting, en wie zulke richtingen volgt moet wel goed in talen zijn of hij redt het niet.

Over hoe snel ik het Spaans machtig werd berichtte ik reeds in mijn posting hierboven. Ik ga dat dus niet herhalen. Lees zelf maar; een kleine moeite.

Waar haal je het dat ik beide talen in 1 dag zou geleerd hebben?

Als ik goed ben ingelicht kreeg Mohammed - althans volgens de islamitische traditie - de Koran geopenbaard vanwege God via de engel Gabriël op 22 jaar tijd. Pas daarna bleek hij al die verschillende dialecten te kunnen spreken, zo schreef je tenslotte zelf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya
Hij kon ook geen andere taal dan Mekkanse Arabisch spreken, maar na de openbaring kon hij 7 verschillende Arabische dialikten spreken en begrijpen.
Ik ben zo vrij geweest het betreffende woordje vetjes te maken.

Als de openbaring van de Koran dus 22 jaar in beslag nam, en Mohammed kon dus pas na 22 jaar die 7 dialecten spreken en begrijpen...

... dan kunnen we logischerwijze besluiten dat hij inderdaad 22 jaar nodig had.

We kunnen dus bezwaarlijk van een talenknobbel spreken. Als hij het in zijn status als profeet van zijn talenknobbel moet hebben, dan is het me dunkt gene vette.

Dan zijn die 17 jonge gasten waarmee ik de laatste klas van de middelbare deelde stukken betere profeten. In amper 8 jaar kregen ze (vrij vlot) de taal van Voltaire onder de knie. In amper 5 jaar de taal van Shakespeare en in amper 3 jaar de taal van Goethe.

En dan zwijg ik nog van de taal van Cicero en die van Plato. Ik volgde nl. de Grieks-Latijnse.

Tot slot nog even een reactie op je repliek aan forumlid Tomcpp. Nergens stelt Tomcpp dat Arabisch gelijk is aan Hebreeuws. Wel stelt hij - en dit volledig terecht - dat beide talen verwant zijn. Net zoals bvb. het Nederlands, het Duits en het Engels onderling verwant zijn.

Elke taalkundige kan je vertellen dat er tussen verwante talen zgn. dialect-continua liggen: dialecten die zowel kenmerken van de ene als van de andere taal bevatten en in sommige gevallen voor sprekers van beide talen (min of meer) verstaanbaar zijn.

Zo is het Limburgs een dialect-continuüm tussen het Nederlands en het (sterk met onze taal verwante) Duits. En zulke talen bestonden (en bestaan nog steeds) overal ter wereld; dus ook in Arabië en het hele Midden-Oosten.

Het Arabisch mag dan volgens sommige moslims de taal van God zijn, maar het ontsnapt niet aan de wetmatigheden waaraan alle door mensen gesproken talen op de hele planeet beantwoorden. Wat dat betreft is het Arabisch helemaal geen uitzondering, zomin als het Nederlands of het Chinees.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 22:15   #71
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

De eerste zin bij de wikipedia pagina voor "arabic" :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Arabic (اللغة العربية al-luġatu l-ʿarabiyyah or just عربي ʿarabī) is the largest living member of the Semitic language family in terms of speakers. Classified as Central Semitic, it is closely related to Hebrew and Aramaic.
Er zijn 4 talen die enorm op elkaar lijken : Hebreeuws, arabisch, Aramees en Ugarti.

Zie hieronder voor illustraties. Onmiddellijk vallen op :
1) rechts naar links (nu ja of dat echt gaat opvallen maar soit ...)
2) klinkers op exact dezelfde manier geschreven
3) verschillende letters zijn te herkennen in beide teksten
4) de woorden komen redelijk overeen, qua letters en qua klank

Koran :



Hebreeuws :

tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 22:16   #72
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

mooie manuscripten!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 23:47   #73
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Fillpend Rund,
Inderdaad heel mooi, maar de inhoud is belachelijk !!
En dat meneertje praat alsof hij de Arabisch en Hebreeuws perfect beheerst om te beweren dat Muhammed (vzmh) een hebreuwstalig is.!!!


tomcpp,
أنت ربما مجنون يجب عليك الذهاب الى مستشفى الأمراض العقلية


En je bent iets vergeten:
Urdu, Perzich hebben ook deze eigenschappen:

1) rechts naar links (nu ja of dat echt gaat opvallen maar soit ...)
2) klinkers op exact dezelfde manier geschreven
3) verschillende letters zijn te herkennen in beide teksten
4) de woorden komen redelijk overeen, qua letters en qua klank

en nederlands, noors, deens, duits, .. ook trouwens


Groetjes



Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 januari 2007 om 23:50.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 12:33   #74
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

Yahya

nederlands, noors, deens, duits ... van links naar rechts ? puntklinkers boven en onder de letters ? Juist ja

*kuch* Perzisch en Urdu zijn europese talen ...

Maar laat ons gewoon even de hadith erbij nemen, want iets anders werkt niet op jou :

Sahih Bukhari : 6:61:507
"(The Caliph 'Uthman ordered Zaid bin Thabit, Said bin Al-As, 'Abdullah bin Az-Zubair and 'Abdur-Rahman bin Al-Harith bin Hisham to write the Quran in the form of a book (Mushafs) and said to them. "In case you disagree with Zaid bin Thabit (Al-Ansari) regarding any dialectic Arabic utterance of the Quran, then write it in the dialect of Quraish, for the Quran was revealed in this dialect." So they did it."

Met andere woorden : mohamed sprak in het "arabisch dialect" van de JOODSE stam "Quraish" die hij later uitgemoord heeft.

Ook het feit dat hier natuurlijk wordt aangegeven dat er twijfel was over de verzen in de koran is iets wat jij niet gaat willen weten.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 12:50   #75
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Ik heb gezegd dat dit stukje heel mooi is:

En bevestigt de profeetschap van Muhammed (vzmh).

Hoe wist hij wat er in de Torah stond alwetend dat hij analafabeet was ??
Een gooie vraag !

Wreed goeie vraag! Eenvoudige oplossing: Mohammed kon weldegelijk lezen en schrijven. Iets dat normaal is voor iemand die als verantwoordelijke - voordat hij met zijn bazin getrouwd was -, mee moest reizen met de karavanen en verslag uitbrengen hoe alles was verlopen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 12:57   #76
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Over de origine van de verschillende verhaaltjes uit de koran bestaat een zeer goed onderbouwd werk:

THE ORIGINAL SOURCES OF THE QUR'AN


PREFACE

CHAPTER I
Introductory
CHAPTER II
Influence of Ancient Arabian Beliefs and Practices
Appendix to Chapter II
CHAPTER III
Influence of Sabian and Jewish Ideas and Practices
CHAPTER IV
Influence of Christianity and Christian Apocryphal Books
CHAPTER V
Zoroastrian Elements in the Qur'an and Traditions of Islam
CHAPTER VI
The Hanifs and Their Influence Upon Nascent Islam
Conclusion
INDEX


En verder mogen we natuurlijk de invloed van Monnik Bahira niet vergeten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2007 om 13:03.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 13:05   #77
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Voordat Yaya gaat ontkennen dat die monnik een grote invloed uitoefende, een afbeelding uit PERZIE hiervan:


Mohammed as a youth meeting the monk Bahira. From Jami' al-tavarikh ("Compendium of Chronicles"). Tabriz, Persia, c. 1315. In the Library of the University of Edinburgh.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 15:46   #78
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

niet dat is niet waar!
Alle mensen (vijanden en aanhangers) zijn en waren het eens dat Muhammed een analfabeet was!

dus a.u.b geen onzin.

en geen tekening om te bewijzen dat het zo is

en dat boek. wat wil je daarmee? en waarom hebben die auteurs geen boek zoals de koran geschreven (zolang ze weten hoe dat allemaal gedaan is) en dan aan de moslims laten zien dat het gewoon een menselijke werk is, dan gaan we allemaal -alle moslims- in eens het geloof verlaten


accepteer mijn respectvolle groetjes



Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 januari 2007 om 15:49.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 16:38   #79
hermanvk
Minister
 
hermanvk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Turner Valley, AB, Canada
Berichten: 3.020
Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Ik verwacht niets van je. Ik wil je gewoon tonen wat de moslimwereld wel en niet is. Wat de moslimwereld ZEKER niet is is "dezelfde mensen als in Belgie met iets meer hoofddoeken".

De moslimwereld is een wereld waar je niet kan rondlopen, waar je niets kan zeggen, de moslimwereld is een wereld van constant geweld tegen hun eigen mensen, van constante dreiging en angst.

De moslimwereld zijn woestijnen, woestijnen vol met idioten met ak-47's die je afknallen als je iets verkeerd doet, zoals zingen, of dansen. Die vrouwen openrijten omdat ze een man aanspreken. Die getrouwde koppels onthoofden omdat ze elkaars handen vasthouden. Die dochters verkopen als waren het ezels en zonen op straat aan hun lot overlaten, soms zelfs dat ze ze geen eten geven.

De moslimwereld is een kapotte, verslagen wereld. Niet verslagen door Amerika, of Israel, maar door hun eigen obsessie. Door hun eigen kinderen. Alles wat hoop geeft opgeblazen. Iedereen die mooi was onthoofd of onder doodsbedreiging bedekt met een zwart stuk stof. Zonder gat om te spreken. Alles wat emotie geeft platgebombardeerd.

Moslims willen ook hier die wereld creeren.

Ik hoop alleen dat je een stapje dichter bent bij de waarheid gekomen.
Je hebt gelijk Tom, alleen beschilder je die wereld iets te detaillistisch in de stijl van een Jeroen Bosch.
Inderdaad is de islam een gevaar voor vrijheid in het algemeen.

Maar je hoeft niet echt zo detaillistisch te schrijven en emotioneel daarover te argumenteren: er is genoeg documentatie in boeken en het internet, die dat schema bevestigt:
Net zelf gelezen: (Eurabia door Bat Ye'or)
Een paar zinnen hieruit:
The Andalusian Utopia:
Muslim domination ... was depicted as benign and enlightened governance.
  • The myth of islamic tolerance was born in France
  • In fact there are no historical proofs of the first Arab caliph's tolerance in the Christian lands conquered by jihad
  • Iberia, with Portugal, was conquered in 710-716 CE by Arab tribes originating in northern, central, end south Arabia
  • it [the conquest] proceeded along the lines of a classic jihad--with massive pillaging, slavery, deportations, and killings.
  • Ater another Toledan revolt in 806, seven hundred inhabitants were executed. Insurrections erupted in Saragossa from 781 to 881,Cordova (805), Merida (805-13, 828 and the following years, and laterin 868), and yet again in Toledo (811-19). The insurgents werd crucified, as prescribed in the Qur'an (5:37), a punishment still applied in the Sudan today. The revolt in Cordova of 818 was crushed by three days of massacres and pillage, with three hundred notables crucified and twenty thaousand families expelled.
__________________
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm
Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf
Send an email to: [email protected]
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be