Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2022, 06:58   #61
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Van wie anders?
Ze hebben die gast die zelf zei dat hij politieagenten wou doden gewoon in een ziekenhuis achtergelaten. Straks is het nog de schuld van de dokters dat ze die gast niet in aangehouden hebben.
Van de procedures uiteraard. De politie en het zorgpersoneel hebben de procedures gevolgd. Voor de procedures is Van Quickenborne verantwoordelijk.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 07:00   #62
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet de schuld van die dokters of de politie maar wel van het gerecht/parket.
Men hield hem zogezegd in het oog en toch laten ze toe dat hij na zijn gevangenisstraf al die jaren hier illegaal mag blijven.
Illegaal? Met een Belgische nationaliteit?
Begrijp ik niet goed.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 07:03   #63
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Sofie Vanleenhove

??@SVL_1971??





Iemand waarvan men denkt dat hij misschien een aanslag zou kunnen plegen, zonder ook maar één concrete aanwijzing, die wordt in zijn eigen huis doodgeschoten. Maar iemand die concreet op het politiebureau komt zeggen dat hij wel eens aanslagen zou kunnen plegen, laten we gaan.

11/11/2022 13:04
Dat is er zo boenk op.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 07:16   #64
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Illegaal? Met een Belgische nationaliteit?
Begrijp ik niet goed.
Dit is allemaal poppenkast.

Terwijl iedereen dit dramatiseert, zien we het echte probleem niet: lakse immigratiepolitiek georchestreerd door de EU die de Europese natiestaten wil doen verdampen tot provincies.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 07:33   #65
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Dit is allemaal poppenkast.

Terwijl iedereen dit dramatiseert, zien we het echte probleem niet: lakse immigratiepolitiek georchestreerd door de EU die de Europese natiestaten wil doen verdampen tot provincies.
Ik denk dat wij de problemen wel degelijk zien.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 09:06   #66
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat wij de problemen wel degelijk zien.
De meeste mensen zien het probleem inderdaad, zij waar men voor gekozen heeft zien het niet of willen het niet zien. (kassa/kassa?)

Verder over de dramatische zaak...

Dader moord op 20-jarige politieagent stond op OCAD-lijst voor terrorisme: lastig moment voor Vivaldi, dat zal moeten uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren

Citaat:
Bij het kabinet Justitie van Van Quickenborne wil men voorlopig niet reageren: men verwijst naar de persconferentie van het federaal parket. Maar het is onvermijdelijk dat in de Kamer de minister een berg kritische vragen zal krijgen over de zaak, zeker omdat de dader zo manifest in de databanken gevlagd stond.
Had die Van Quickenborne een tijdje geleden geen Politiebescherming nodig?

Van Quickenborne vraagt Staatsveiligheid Moslimexecutieve door te lichten

Precies of daar gaat wat van in huis komen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 09:13   #67
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat wij de problemen wel degelijk zien.
Door terug op dezelfden te stemmen als die het veroorzaakten?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 09:13   #68
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Dit is allemaal poppenkast.

Terwijl iedereen dit dramatiseert, zien we het echte probleem niet: lakse immigratiepolitiek georchestreerd door de EU die de Europese natiestaten wil doen verdampen tot provincies.
Dat is inderdaad het grootste probleem, zijnde de immigratiepolitiek binnen de EU.

Is de tijd dan toch gekomen dat men de 'deuren' moet gaan sluiten en alles wat komt aangevaren terug andere kant opstuurt?

Ook diegenen die de regels zoals wij ze al jaar- en dag kennen niet willen respecteren of totaal niet willen naleven eruit zetten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2022 om 09:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 10:43   #69
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.842
Standaard

]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De meeste mensen zien het probleem inderdaad, zij waar men voor gekozen heeft zien het niet of willen het niet zien. (kassa/kassa?)

Verder over de dramatische zaak...

Dader moord op 20-jarige politieagent stond op OCAD-lijst voor terrorisme: lastig moment voor Vivaldi, dat zal moeten uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren



Had die Van Quickenborne een tijdje geleden geen Politiebescherming nodig?

Van Quickenborne vraagt Staatsveiligheid Moslimexecutieve door te lichten

Precies of daar gaat wat van in huis komen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
ondertussen staan er wel 24 op 24 uur twee patrouille auto's aan zijn voor en achterkant zijn kot te bewaken, moest ik flik zijn hij zou kunnen oprotten in de Leie.
ps , ik blijf er bij dat gans zijn zogenaamde ontvoering in scène is gezet
.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 12 november 2022 om 10:44.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 11:11   #70
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
]
Minister van Justitie Van Quickenborne (Open Vld) neemt geen ontslag: “Ik zet me elke dag in voor onze agenten”
Na de moord op een agent in Brussel heeft de NSPV, de grootste politievakbond van ons land, het ontslag van Vincent Van Quickenborne (Open Vld) geëist, maar de minister van Justitie is niet van plan om een stap opzij te zetten. “Ik zet me elke dag in voor de veiligheid van onze samenleving, van onze magistraten en van onze politiemensen”, zo verklaarde hij zaterdag in ‘De ochtend’ op Radio 1.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 11:27   #71
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Minister van Justitie Van Quickenborne (Open Vld) neemt geen ontslag: “Ik zet me elke dag in voor onze agenten”
Na de moord op een agent in Brussel heeft de NSPV, de grootste politievakbond van ons land, het ontslag van Vincent Van Quickenborne (Open Vld) geëist, maar de minister van Justitie is niet van plan om een stap opzij te zetten. “Ik zet me elke dag in voor de veiligheid van onze samenleving, van onze magistraten en van onze politiemensen”, zo verklaarde hij zaterdag in ‘De ochtend’ op Radio 1.
Er is geen enkele reden om ontslag te nemen. Quick doet dat goed. Maar, misschien kan alles beter. Trouwens, iedereen kan met een mes rondlopen, niet enkel diegenen die op een OCAD lijst staan.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 12:10   #72
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.455
Standaard

1. Veroordeelde terrorist
2. Ocad lijst
3. Dit heerschap kondigt aan dat hij een aanslag gaat plegen
4. Parket geeft hem een taxi naar het ziekenhuis en laat lopen
5. Heerschap voert zijn aankondiging uit
6. Parket is verbaasd

De linkse goegemeente zwijgt in alle talen
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 12:15   #73
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Er is geen enkele reden om ontslag te nemen. Quick doet dat goed. Maar, misschien kan alles beter. Trouwens, iedereen kan met een mes rondlopen, niet enkel diegenen die op een OCAD lijst staan.
Ja hij doet dat zeer goed. Zelfstandigen pesten als open VLD'er, dat is een fanastisch idee.

Na al die zever met zijn boetes voor het niet doorgeven van bedrijfswagenbestuurders heb ik aan een administratief medewerker opdracht gegeven om van alle boetes de bestuurder door te geven. Ze heeft geen mandaten in onze firma dus moest ze die blijkbaar doorgeven middels het PV nummer. Ze logt in bij justitie, geeft alle gegevens in van de eerste boete. Wat gebeurt er? Er wordt een automatische PDF aangemaakt (waaaw, die digitalisering zeg), waarna er een boodschap komt, dat we die PDF moeten afprinten en terugsturen naar een adres in Brussel met de post.

DAT mijn beste, zijn dus de dingen waar een idioot als Q zich klaarblijkelijk mee bezig houdt. Het gevolg is natuurlijk dat ik ZELF heb mogen inloggen omdat ik als mandaathouder WEL elektronisch kan doorsturen. Een halve dag van mijn tijd verprutst om alle boetes aan de juiste bestuurder te koppelen en het mooie is dat ik dat bij elke boete die binnenkomt opnieuw ga mogen doen. SLAAT NERGENS OP.

Daar kunnen ze zich dus mee bezig houden. Maar als een verdachte terrorist zich zelf komt aanmelden bij justitie dan laten ze hem lopen. Natuurlijk is de politie pissed. De gewone brave burger moet gepest worden door de politie en het crimineel tuig wordt quasi ongemoeid gelaten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 12:26   #74
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.346
Standaard

DE reactie van de politie, die alles goed samenvat :

"De politici zullen zoals gewoonlijk de feiten zwaar veroordelen en morgen kijken ze weer de andere kant uit. Zoals ze al decennialang doen"
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 12:56   #75
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Er is geen rechtstreeks, maar wel een onrechtstreeks verband:

het was de vld die de snelbelgwet mee goedkeurde.
Wiki:
Citaat:
Geschiedenis

De snel-Belgwet was de eerste grote realisatie van de paars-groene regering-Verhofstadt I. Ze kwam er onder druk van de groene fractie. Zij wilde eigenlijk het migrantenstemrecht (gemeentelijk stemrecht voor buitenlanders die al langer dan vijf jaar wettelijk in België verblijven), maar de liberale fractie was daar tegen. Als compromis besloot men het inburgeringsproces te versoepelen.[1] De wet werd na stemming in 2000 door het Belgische parlement goedgekeurd.[2]
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 13:35   #76
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ja hij doet dat zeer goed. Zelfstandigen pesten als open VLD'er, dat is een fanastisch idee.

Na al die zever met zijn boetes voor het niet doorgeven van bedrijfswagenbestuurders heb ik aan een administratief medewerker opdracht gegeven om van alle boetes de bestuurder door te geven. Ze heeft geen mandaten in onze firma dus moest ze die blijkbaar doorgeven middels het PV nummer. Ze logt in bij justitie, geeft alle gegevens in van de eerste boete. Wat gebeurt er? Er wordt een automatische PDF aangemaakt (waaaw, die digitalisering zeg), waarna er een boodschap komt, dat we die PDF moeten afprinten en terugsturen naar een adres in Brussel met de post.

DAT mijn beste, zijn dus de dingen waar een idioot als Q zich klaarblijkelijk mee bezig houdt. Het gevolg is natuurlijk dat ik ZELF heb mogen inloggen omdat ik als mandaathouder WEL elektronisch kan doorsturen. Een halve dag van mijn tijd verprutst om alle boetes aan de juiste bestuurder te koppelen en het mooie is dat ik dat bij elke boete die binnenkomt opnieuw ga mogen doen. SLAAT NERGENS OP.

Daar kunnen ze zich dus mee bezig houden. Maar als een verdachte terrorist zich zelf komt aanmelden bij justitie dan laten ze hem lopen. Natuurlijk is de politie pissed. De gewone brave burger moet gepest worden door de politie en het crimineel tuig wordt quasi ongemoeid gelaten.
Pesterijen door bureaucratie.
Dat is al jaren aan de gang en vooral de vlaamse regering (sinds nva zich moeit) laat zich hierin niet onbetuigd om door misbruik van meer vlaamse autonomie dan nog selectief de vlamingen te kunnen viseren en discrimineren.
De minister van justitie kan zich hier niet uitlullen of de verantwoordelijkheid afschuiven op de politie, het ziekenhuis of whatever...de feiten zijn er: het wás een gevlagde terrorist, hij uitte doodsbedreigingen, ze lieten hem lopen en vervolgens moordde hij.
De verantwoordelijke minister, Q, moet opstappen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 13:38   #77
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
DE reactie van de politie, die alles goed samenvat :

"De politici zullen zoals gewoonlijk de feiten zwaar veroordelen en morgen kijken ze weer de andere kant uit. Zoals ze al decennialang doen"
Telkens veroordelen ze zichzelf want zij veroorzaakten zelf de gang van zaken en de feiten door hun politieke beslissingen!
Door de feiten te veroordelen, bekennen ze dus eigenlijk openlijk hun SCHULD.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 13:40   #78
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ja hij doet dat zeer goed. Zelfstandigen pesten als open VLD'er, dat is een fanastisch idee.

Na al die zever met zijn boetes voor het niet doorgeven van bedrijfswagenbestuurders heb ik aan een administratief medewerker opdracht gegeven om van alle boetes de bestuurder door te geven. Ze heeft geen mandaten in onze firma dus moest ze die blijkbaar doorgeven middels het PV nummer. Ze logt in bij justitie, geeft alle gegevens in van de eerste boete. Wat gebeurt er? Er wordt een automatische PDF aangemaakt (waaaw, die digitalisering zeg), waarna er een boodschap komt, dat we die PDF moeten afprinten en terugsturen naar een adres in Brussel met de post.

DAT mijn beste, zijn dus de dingen waar een idioot als Q zich klaarblijkelijk mee bezig houdt. Het gevolg is natuurlijk dat ik ZELF heb mogen inloggen omdat ik als mandaathouder WEL elektronisch kan doorsturen. Een halve dag van mijn tijd verprutst om alle boetes aan de juiste bestuurder te koppelen en het mooie is dat ik dat bij elke boete die binnenkomt opnieuw ga mogen doen. SLAAT NERGENS OP.

Daar kunnen ze zich dus mee bezig houden. Maar als een verdachte terrorist zich zelf komt aanmelden bij justitie dan laten ze hem lopen. Natuurlijk is de politie pissed. De gewone brave burger moet gepest worden door de politie en het crimineel tuig wordt quasi ongemoeid gelaten.
Sorry Fox, van die boetes ivm bedrijfswagens ben ik niet op de hoogte. Zo te lezen lijkt mij dit eerder iets voor administratieve vereenvoudiging.
Liberalen hebben niets tegen zelfstandigen, ondernemers. Het zou er nogal aan mankeren. Zonder zelfstandigen is er geen werkgelegenheid.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 15:07   #79
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.802
Standaard

Zou mijn onderschrift waar ik Confucius citeer tot zijn recht komen bij dit soort van zaken?

Ik citeerde Confucius als: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2022 om 15:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 15:41   #80
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Sorry Fox, van die boetes ivm bedrijfswagens ben ik niet op de hoogte. Zo te lezen lijkt mij dit eerder iets voor administratieve vereenvoudiging.
Liberalen hebben niets tegen zelfstandigen, ondernemers. Het zou er nogal aan mankeren. Zonder zelfstandigen is er geen werkgelegenheid.
Dat gij niet op de hoogte zijt, betekent niet dat het er niet is, he...Fox zal het toch wel weten, zeker? Hij beschrijft het zelfs tot in detail..
En wie denkt gij dat van die administratie dan een verwarrende rompslomp maakt die moet vereenvoudigd worden? Sinterklaas?

Waarom denk je dat die liberalen die verwarrende rompslomp door onnozele en onnodige regeltjes met tijdverlies dan wel maken voor zelfstandigen en ondernemers?
Om ze te helpen hun tijd door te brengen door te hollen van het kastje naar de muur omdat ze anders bestolen en bestookt worden met boetes?
Liberalen vinden administratieve rompslomp belangrijker dan werkgelegenheid, ze stelen niet enkel geld maar zo ook de tijd van de ondernemers die daardoor minder tijd hebben voor hun bedrijf, werknemers en de werkgelegenheid...liberalen hebben dus wel iets tegen ondernemers, hun gepest door nodeloos tijdverlies voor bureaucratische, onzinnige rompslomp bewijst dat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be