Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 december 2008, 00:22   #61
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Zeker als je het uit de context gaat trekken. Zo kan ik het ook wel. .
dit is nochtans letterlijk uw post :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam
364 is iets wat je bijna in je handen kan houden. Straks, als de dodental hoger gaat uitvallen dan iedereen nu kan verwachten en voorziet, zal ook jouw gesnotter snel opdrogen


ik blijf er dan ook bij :
Citaat:
deze post is de op één na ziekelijkste die ik ooit heb gelezen
Dergelijk fundamentalisme is niet meer menselijk
.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 december 2008 om 00:24.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 00:25   #62
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht

Als je wat over mensen en menselijkheid wilt weten kan je om te beginnen...
Gezien uw uitspraken bent u bijzonder slecht geplaatst om anderen de les te spellen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 00:27   #63
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ja, dat geldt natuurlijk niet voor de Israëli. Die krijgen van de VS zoveel geld dat ze het best aan wapentuig kunnen uitgeven, inclusief de aanmaak van 200 kernwapens. Ze krijgen het wapentuig voor een groot deel gewoon gratis, dus dan moeten ze er al niet veel aan uitgeven. Israël heeft in deze duidelijk de juiste prioriteiten op een rijtje, u hebt groot gelijk.

Overigens: het zou inderdaad misschien een oplossing zijn als de Palestijnen zich - zoals de joden in naziduitsland - ongewapend en zonder verzet zouden willen overgeven aan de willekeur van Israël. Israël kon hen dan sturen naarwaar het wou en het hele probleem zou zo van de baan zijn. Dat die Palestijnen daar verdomme zelf nog niet aan gedacht hebben. Maar ja, die willen natuurlijk geen oplossing.



Zo gaat dat als er geen staat is. Stom ook van die Palestijnen dat die geen eigen staat willen. Maar ze zullen het zo beter vinden zeker? Ook spijtig dat Israël hen niet kan opleggen om een eigen staat te creëren. Volgens mij is het vooral Israël dat een voorstander is van een Palestijnse staat.

Of hoe men van de oorzaak een gevolg maakt en omgekeerd ...
vooral dat laatste is spijkers met koppen slaan.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 december 2008 om 00:28.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 00:31   #64
roskam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Gezien uw uitspraken bent u bijzonder slecht geplaatst om anderen de les te spellen.
Ah wat, voor u ben ik toch maar een idioot. Wat maakt het verder nog uit voor je. Zoals je weet worden idioten zoals ik beschermd door de wet wegens niet toerekeningsvatbaar. Ik reken op uw welwillendheid om zich te houden aan de wetten van dit land.

En liefst niet van die in Gaza waarvan u wellicht weet dat op Kerstdag Hamas daar opnieuw de sharia heeft ingevoerd. Handen afhakken, mensen zonder proces executeren, zweepslagen enz.. het mag daar allemaal weer dankzij uw vrienden Hamassers die u nog steeds tot tranens toe in vervoering kunnen brengen.

Stiekem een pintje drinken kost je daar nu 40 zweepslagen en drie maanden cachot.

Schol, nog 1 dag en we beginnen aan een nieuw jaar.

Laatst gewijzigd door roskam : 31 december 2008 om 00:32.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 00:44   #65
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Ah wat, voor u ben ik toch maar een idioot. Wat maakt het verder nog uit voor je. Zoals je weet worden idioten zoals ik beschermd door de wet wegens niet toerekeningsvatbaar. Ik reken op uw welwillendheid om zich te houden aan de wetten van dit land.
.
deze post is allezins beter dan te spreken over "maar 364 dode Palestijnen" en "dat wel vinden meevallen".


Citaat:
Schol, nog 1 dag en we beginnen aan een nieuw jaar
Ongeacht oud-of nieuwjaar: In gaza zullen er door israelisch fundamentalisme vooral palestijnen gedood en begraven worden.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 december 2008 om 00:45.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 00:58   #66
roskam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
Ongeacht oud-of nieuwjaar: In gaza zullen er door israelisch fundamentalisme vooral palestijnen gedood en begraven worden.
*knip*

Dergelijke uitlatingen mag u achterwege laten.

Laatst gewijzigd door Starfire : 31 december 2008 om 08:23.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 01:00   #67
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Ah wat, voor u ben ik toch maar een idioot. Wat maakt het verder nog uit voor je. Zoals je weet worden idioten zoals ik beschermd door de wet wegens niet toerekeningsvatbaar. Ik reken op uw welwillendheid om zich te houden aan de wetten van dit land.
U mag zich idioot voordoen, maar u bent het jammer genoeg niet. Geen enkele idioot zal dit soort rücksichtslose vernietiging van mensenlevens toejuichen.
Idioten zijn mensen. Zij die de moord op 364 andere mensen afdoen als een noodzakelijk kwaad, behoren wat mij betreft niet thuis in die categorie. Want mens zijn betekent een minimum aan empathie voor pijn en lijden dat anderen wordt toegebracht, los van het ideaal in functie waarvan ze worden toegebracht. Het minimaliseren van menselijk lijden ontmenselijkt niet zij die lijden maar zij die minimaliseren.

Misschien eens Nietzsche lezen:
Citaat:
"Wer mit Ungeheuern kämpft,
mag zusehn,
dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.
Und wenn du lange
in einen Abgrund blickst,
blickt der Abgrund
auch in dich hinein."
Citaat:
En liefst niet van die in Gaza waarvan u wellicht weet dat op Kerstdag Hamas daar opnieuw de sharia heeft ingevoerd. Handen afhakken, mensen zonder proces executeren, zweepslagen enz.. het mag daar allemaal weer dankzij uw vrienden Hamassers die u nog steeds tot tranens toe in vervoering kunnen brengen.
1) Ik ben antitheïst en dus radicaal tegenstander van élke georganiseerde godsdienst en zeker de monotheïstische godsdiensten. Alle drie.
2) Hamas is mee gefinancierd door de staat Israël. Ga uw beklag daar doen.
3) Het is niet Hamas dat me tot tranen toe in vervoering brengt. Het is het menselijk lijden, veroorzaakt door Israëlische bombardementen, dat me raakt.
4) Als Israël niet alle moeite van de wereld had gedaan om alles seculiere en progressieve, linkse organisaties van de Palestijnen gedurende decennia kapot te maken, dan had Hamas vandaag niet zoveel in de pap te brokken.

Citaat:
Stiekem een pintje drinken kost je daar nu 40 zweepslagen en drie maanden cachot.
Voor het overdreven gebruik van beeldspraak bestaat in het Nederlands een specifieke term maar die ontgaat me nu even.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 01:04   #68
roskam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
...maar die ontgaat me nu even.
Ah wat, wat maakt het nog uit. We moeten ons richten op datgene wat we gemeen hebben: we want revolution.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 01:14   #69
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Idioten zijn mensen. Zij die de moord op 364 andere mensen afdoen als een noodzakelijk kwaad, behoren wat mij betreft niet thuis in die categorie. .
daar kan ik alleen maar akkoord mee gaan.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 december 2008 om 01:15.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 12:48   #70
Félicien Bwanatongo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 augustus 2008
Berichten: 1.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
juist niet, dit is zionisme in zijn zuiverste soort.

de KKK is er niks tegen!
Ah ja, ergens hoop je nog dat moeite zal gedaan worden om deftige argumenten te leveren, maar aangezien het zionisme vrijwel volledig op pure propaganda berust, blijft inderdaad niet veel meer over dan wat leugens, verbale agressie en in het Midden-Oosten zelf oorlogsgeweld.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 13:55   #71
Hoogmoed
Gouverneur
 
Hoogmoed's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2007
Locatie: Belgie !!!!
Berichten: 1.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Want mens zijn betekent een minimum aan empathie voor pijn en lijden dat anderen wordt toegebracht, los van het ideaal in functie waarvan ze worden toegebracht. Het minimaliseren van menselijk lijden ontmenselijkt niet zij die lijden maar zij die minimaliseren.
prachtig gezegd
__________________
Hoogmoed komt voor de val!
De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen.

Divide et impera .... Panem et circenses


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 14:56   #72
Hoogmoed
Gouverneur
 
Hoogmoed's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2007
Locatie: Belgie !!!!
Berichten: 1.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
deze post is allezins beter dan te spreken over "maar 364 dode Palestijnen" en "dat wel vinden meevallen".




Ongeacht oud-of nieuwjaar: In gaza zullen er door israelisch fundamentalisme vooral palestijnen gedood en begraven worden.

Van feeststemming is er deze dagen geen sprake...
__________________
Hoogmoed komt voor de val!
De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen.

Divide et impera .... Panem et circenses


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be