Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2007, 12:26   #61
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Da mens heeft gelijk da ze zo reageert nee zo`n bendeke snotneuzen maar laten doen, hopelijk zijn de flikken van lokeren niet te zachtzinnig als ze ze oppakken ,... een accident is rap gebeurd he, van den trap donderen, uit de combi vallen of op een deur lopen...
Ge moesd van naaam en van beroeb verranderen: Herr Flik! Ik peinz dagge die djop met hard en ziel zout doen!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 12:29   #62
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.959
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Ge moesd van naaam en van beroeb verranderen: Herr Flik! Ik peinz dagge die djop met hard en ziel zout doen!
Probleem is dak da te goe zou willen doen Luddo, in dees tijden, moogde nie meer cordaat optreden...

Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 12:56   #63
Amaj
Burgemeester
 
Amaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Het is mij ook opgevallen.
Janssens , de hoofddoekenaffaire
Van den Broucke, voor schut gezet in het optrekken van de Ethias-verzekering voor leerkrachten
Janssens, een nieuwe rechtse met de marokkaanse thee-huizen
Van de Lanotte, heeft mee de miljardendiefstal van Elektrabel genegocieerd
Gennez kreeg zware vragen (Bracke) in het debat over financiën en kon zich met haar schaapachtige glimlach niet reddden.
Wat is er aan de hand op de VRT ?
we zijn dat niet gewoon.
En dan vergeet je nog iets.... Ze hebben gisteren ook een interview weergegeven met iemand uit Libanon....
Die zei: "niet de Joden of Christenen hier in Beiroet of Jeruzalem zijn het probleem... wel de Islamieten die ons per se dood willen...."

Die uitspraak kon toch ook tellen vind ik....
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:17   #64
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
In de US hebben ze de "bible-belt", wij zorgen met Antwerpen, St Niklaas, Lokeren, Aalst, Ronse, Kortrijk....hier in Vlaanderen voor de "Islam-belt" (niet te verwarren met vuilnisbelt )
Aalst?????
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:17   #65
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

ze zitten overal!
Trapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:23   #66
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Da mens heeft gelijk da ze zo reageert nee zo`n bendeke snotneuzen maar laten doen, hopelijk zijn de flikken van lokeren niet te zachtzinnig als ze ze oppakken ,... een accident is rap gebeurd he, van den trap donderen, uit de combi vallen of op een deur lopen...

Tuurlijk heeft ze gelijk. Ik zou hetzelfde doen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:24   #67
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
En dan vergeet je nog iets.... Ze hebben gisteren ook een interview weergegeven met iemand uit Libanon....
Die zei: "niet de Joden of Christenen hier in Beiroet of Jeruzalem zijn het probleem... wel de Islamieten die ons per se dood willen...."

Die uitspraak kon toch ook tellen vind ik....

Juist,dat wou ik nog zeggen
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:36   #68
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Aalst?????
Kom je niet meer buiten Laya? Mijn ouders moeten van langs de Binnenstraat tot bijna op de markt gaan om nog eens (van uitzicht) een Belg tegen te komen, als het al geen Rus of Pool of dergelijke is ..maar dat zie je niet hé
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:44   #69
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Ik heb horen zeggen dat die marokkanen zo agressief waren omdat die lerares iets durfde terug zeggen toen ze haar aan het uitschelden waren. Ze hadden haar een hoer genoemd en zei had iets gezegd in de aard van "wat is uw moeder dan?"

A moeder heeft ne snor. [/marokaans aksent]
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:51   #70
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
A moeder heeft ne snor. [/marokaans aksent]
Hier is hulp ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 14:58   #71
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Kennelijk gaat het om een allochtone dader die niet van de school is. Zonder provocatie is deze beginnen roepen op de leerkrachte dat ze een hoer was toen ze in de buurt kwam op weg om haar spullen te halen.

Eens ze het gebouw wilde verlaten stonden de jongeren er nog altijd. Ze vroeg of ze doormocht maar dat mocht kennelijk niet van die jongen die haar een klap op het hoofd gaf. Bij de volgende klap is ze op de grond gegaan. De jongen is blijven doortrappen en slaan onder andere op haar rug en in haar buik.

Volgens de vrouw was het excuus van de jongen omdat ze een T-Shirt droeg met korte mouwen en dat kon voor hem niet. Maar zoals ze zelf verteld, het was slechts een excuus. De echte reden volgens haar was omdat haar man bij de politie is, en dit een soort van straf is voor haar man omwille van zijn beroep.

bron: VTM nieuws
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 15:23   #72
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Zware straffen opleggen.
Extra stemmen voor het VB
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 15:40   #73
Blackwidow
Schepen
 
Geregistreerd: 9 oktober 2006
Berichten: 486
Standaard

Waarom komen ze toch altijd af met redenen voor dat gestoord gedrag? Opsluiten! Laat die mannekes (die gestoord gedrag vertonen) een nieuwe gevangenis bouwen, daarna kunnen ze er dan zelf inzitten!

Who cares dat het een Tshirt was met korte mouwen! Ik ben tegen de hoofddoek (in openbare plaatsen) maar ik ga niet op die vrouw staan motten dan! Ik heb nog altijd waarden en normen (hetgeen bij die (ontspoorde crapuleuze ) allochtonen zeer ver te zoeken is blijkbaar)

Laatst gewijzigd door Blackwidow : 6 juni 2007 om 15:41.
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 15:41   #74
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.959
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kennelijk gaat het om een allochtone dader die niet van de school is. Zonder provocatie is deze beginnen roepen op de leerkrachte dat ze een hoer was toen ze in de buurt kwam op weg om haar spullen te halen.

Eens ze het gebouw wilde verlaten stonden de jongeren er nog altijd. Ze vroeg of ze doormocht maar dat mocht kennelijk niet van die jongen die haar een klap op het hoofd gaf. Bij de volgende klap is ze op de grond gegaan. De jongen is blijven doortrappen en slaan onder andere op haar rug en in haar buik.

Volgens de vrouw was het excuus van de jongen omdat ze een T-Shirt droeg met korte mouwen en dat kon voor hem niet. Maar zoals ze zelf verteld, het was slechts een excuus. De echte reden volgens haar was omdat haar man bij de politie is, en dit een soort van straf is voor haar man omwille van zijn beroep.

bron: VTM nieuws
Ik stel voor dat de flikken van lokeren vanavond eens een razziake houden en de matrak niet sparen... VZW kes, theehuizen en pittabars genoeg die eens met een bezoek mogen vereerd worden... als ze nen tshirt hebben met korte mouwkes, afmotten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 16:31   #75
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Ze maken het ons toch wel heel makkkelijk om te 'discrimineren'. Eigen schuld, dikke bult.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 16:56   #76
F16_Pilot_B
Partijlid
 
F16_Pilot_B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 222
Standaard

En wat gaan ze weer doen als ze hem vatten ooohhh we steken hem in de jeugdinstelling,of ontoerekeningsvatbaar!

Laatst gewijzigd door F16_Pilot_B : 6 juni 2007 om 16:57.
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 17:23   #77
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Morgen in De Morgen op bladzijde 12. Volledige artikel zes lijntjes.
Vrouw aggresseert jongeren.

Gisteren heeft in Lokeren een schaarsgeklede vrouw onder luid geroep van racistische leuzen een frontale aanval ingezet tegenover jongeren die aan de schoolpoort stonden te wachten. Tijdens deze aanval heeft de dolgedraaide vrouw zich verwond. De jongeren konden ternauwernood doch tijdig vluchten.
Het is bij onze redaktie bekend dat de vrouw banden had met extreem rechts. Zij was niet aan haar proefstuk toe. Een tante van de vrouw is bekend als lid van het zeer extreem rechtse vlaams blok. Haar man staat als wapenfreak bekend als extreem rechts én lid van de politie. Naar verluid zal het parket ook hier een onderzoek instellen naar verdere extreem rechtse banden. De jongeren zijn in begeleiding van het psychologische team van de federale politie en slachtofferhulp. Niemand van de jongeren werd gewond.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juni 2007 om 17:24.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 17:26   #78
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En ik maar denken dat de media nooit de afkomst vermeldt als het over migranten gaat,maar enkel over 'jongeren'.
Zeer nuttige reactie, het gaat weer over allochtoons krapuul...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 17:28   #79
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het is ook daarmee dat de VRT zelf een reportage op poten zet over Marokkaanse theehuizen en drugs. Dat zo vlak voor de verkiezingen en dat voor een zogezegd rood bastion dat alles doet om de eigen partijen de overwinning te bezorgen. En dan nu zo in de kaart van het VB spelen? Uh huh...
Inderdaad, hoog tijd dat er ook daar een nieuwe wind gaat waaien. Poco-hypocrisie hebben we al genoeg gezien...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 17:38   #80
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
probleem is da ze u dan buiten gooien, volkome onterecht overigens, ik zou er als leeraar ook, mijn plezier in hebben...

ne geheime camera vanachter in mijn klas of tape recorder dat ik altijd bewijs had , en dan wachten op de eersten die mij eens wou afkloppen,... make my day punk...

En dan t examen zodanig opstellen dat alleen diegene die opgelet hebben er door kunnen zijn... en dat ik er dan nog een jaarke mee zit, geen probleem ge zit daar toch levenslang en wordt er voor betaald...
Maak je vooral geen illusies op dat "moeilijk examen" waarmee je ze te grazen gaat nemen...
Onze klote-pedagoochelaars hebben de laatste jaren systemen uitgedacht waarbij, zeg maar minstens driekwart van de leerlingen "geslaagd moet zijn", zoniet is het de leerkracht die de boter opvreet...
Hij/zij heeft niet goed les gegeven, te moeilijke vragen gesteld, niet genoeg de pap in de mond gegeven over wat hij/ zij ging vragen + de oplossingen erbij, de leerkracht moet dringend de kaften en schriften en cursussen van de "studenten" opvragen en nakijken om te zien of al het nodige er wel inzit, want dat is niet de verantwoordelijkheid van de leerlingen om zich in orde te stellen na afwezigheden of wanneer ze telkens hun spullen niet bij hadden- wat dacht je - enz enz enz
Eventueel als uiterste: de ganse klas een aantal punten zomaar bijgeven vooraleer de rapporten worden ingevuld zodat er niet teveel uit de boot vallen want dat kan toch maar de schuld van de leerkracht zijn, nietwaar?
Samengevat: een systeem waarmee de meeste leeglopers ook nog slagen.

Laatst gewijzigd door andev : 6 juni 2007 om 17:42.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be