Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 februari 2015, 11:59   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
over intentieprocessen gesproken...
Hoezo?

Is het teveel gevraagd om ALLE geweld te veroordelen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:03   #62
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoezo?

Is het teveel gevraagd om ALLE geweld te veroordelen?
in jouw woorden dan: ik heb jou nog niet het geweld van Babbar Khalsa zien veroordelen, jij keurt dat geweld dus goed.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 26 februari 2015 om 12:05.
Sywen is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:07   #63
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoezo?

Is het teveel gevraagd om ALLE geweld te veroordelen?
Dat is precies wat ik vraag. Dat men ook het geweld van Boko Haram veroordeelt: op dezelfde dag dat er een tiental doden vielen in Parijs, vielen er duizenden in Nigeria. Ook hen mogen we niet vergeten als we de slachtoffers van terrorisme en imperialisme gedenken.

N.B.: Toen we het hierboven hadden over het "plebs" waar de "linkse" islamofoob zich wil van distantiëren, dan hebben we het over mensen zoals jij. Zij voelen zich beter dan jou met je simplistische racistische retoriek. Het is dus genant voor hen dat je hen komt helpen. Maar uiteindelijk zijn mensen zoals jij beter dan hen. Zij weten hoe de klepel aan de steel hangt, maar het kan hen eigenlijk geen bal schelen omdat de waarde van een mensenleven voor hen nul,nul is. Ze bekommeren zich enkel om hun nieuwe auto. Jij wordt gemanipuleerd door een propaganda die je een gemakkelijk vijandbeeld voorschotelt. Maar als je toevallig door levensomstandigheden vriendschap sluit over de grens van die imaginaire vijandschap heen, dan kan er veel veranderen. Iemand die louter geeft om zijn nieuwe auto kan geen dergelijke ontmoetingen hebben.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:08   #64
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is zo belachelijk als het groot is, hé. Tijdens het leven van Mohamed bleven de moslims op het Arabische schiereiland. Alle andere volkeren leefden nog onder het juk van de Byzantijnse resp. Perzische keizer. Het is pas na de dood van Mohamed dat de moslims het Perzische rijk en grote delen van het Byzantijnse rijk veroverden. En voor de gewone bevolking was dat eerder een verademing na de jarenlange plunderingen van de Perzisch-Byzantijnse oorlogen.

Wat er ook van zij: tijdens Mohamed's leven werden helemaal geen andere volkeren "onderworpen". Het Arabische schiereiland werd wel verenigd, wat ook een gigantische vooruitgang was t.o.v. de voorheen alomtegenwoordige stammenoorlogen. Als je niets van geschiedenis kent, kun je beter je mond houden.



Het is nu eenmaal een feit dat Algerije in de jaren '90 helemaal alleen het terorrisme heeft overwonnen, en dat Frankrijk, het VK en de VS de terroristen actief gesteund hebben. Men wou absoluut Algerije als symbool van tiersmondisme kapot maken.

Dat jij een elementaire analyse van het imperialisme meteen countert met alle dooddoeners van het meest reactionaire denken, bewijst dat je eigenlijk heel weinig kaas hebt gegeten van het linkse denken hieromtrent. Uiteraard kan je de analyse van het imperialisme niet loszien van de klassenanalyse in elk land. Maar geen enkele theoreticus van het imperialisme doet dit.



Dat is weer een burgerlijk-idealistische voorstelling van zaken. Als je de geschiedenis bestudeert, dan stel je vast dat achter wat jij "religieus geweld" neemt, veel wereldsere zaken schuilgaan, zoals klassenconflicten, de hoop op buit en plundering, demografie, en dies meer.
Halo, de Mo kon niet alles tegelijk doen hé. Hij had het nog te druk met moorden en onderwerpen op het Arabisch schiereiland.
Pericles is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:09   #65
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik vind eigenlijk veel zaken in het leven helemaal niet om mee te lachen.
Ok, vind jij dat maar, anderen hebben daarover een andere mening. De bottom-line is, dat met alles (in alle veiligheid) moet kunnen gelachen worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
En 'anderen' uitlachen vind ik toch maar van weinig smaak en fatsoen getuigen.
Bij humor wordt er altijd iets of iemand uitgelachen. Bij elke mop, wordt met iets of iemand de spot gedreven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Als je daarmee publiekelijk uw brood verdient, dan moet je ook niet verbaasd om de publieke reacties daarop.
en moord lijkt je dan een normale en logische reactie ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 26 februari 2015 om 12:24.
Zipper is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:11   #66
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
in jouw woorden dan: ik heb jou nog niet het geweld van Babbar Khalsa zien veroordelen, jij keurt dat geweld dus goed.
Nu we toch bezig zijn: met het belastinggeld van de NAVO-landen werd terrorisme in Syrië gesponsord. Vermits niemand protesteert en braaf belastingen blijft betalen, concludeer ik dat men niet alleen terrorisme goedkeurt, maar ook willens en wetens actief aan meewerkt.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:12   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je moet maar durven, inderdaad. En het is nog maar eens bewezen: het imperialisme en het terrorisme zijn de beste bondgenoten, net zoals extreem-rechts en terrorisme de beste bondgenoten zijn.

Vlijmscherp kopieert als N-VA'er de tactiek van zijn Führer Bart De Wever die nog voor de lijken in Parijs koud waren, de PVDA - en bij uitbreiding, de hele antiracistische linkerzijde - zonder gène associeerde met ISIS en al-Qaida.
Wiens tactiek copiëer jij?
Jij die De Wever ijskoud in de huid van Hitler steekt?

Ik moet fuhrer Baert De Wever nochtans nog zijn eerste moslim zien koud maken met zijn "tactiek".

Het is wel jouw "antiracistische" linkerzijde die ons opzadelde met een levensbedreigend en onoplosbaar moslimprobleem. Wie kritiek durfde te uiten vloog meteen de racistische, fascistische, discriminerende, extreem-rechtse, Vlaams-nationalistische nazi-hoek in.
En jij loopt voorop in dat rijtje.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:17   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Nu we toch bezig zijn: met het belastinggeld van de NAVO-landen werd terrorisme in Syrië gesponsord. Vermits niemand protesteert en braaf belastingen blijft betalen, concludeer ik dat men niet alleen terrorisme goedkeurt, maar ook willens en wetens actief aan meewerkt.
Vermits jij terrorisme niet steunt betaal jij dus geen belastingen?

Vreemd. Jouw afkeuring hier geldt anders voor iedereen behalve voor de moslimterroristen die, al j�*renlang, overal ter wereld aanslagen plegen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:26   #69
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Het is wel jouw "antiracistische" linkerzijde die ons opzadelde met een levensbedreigend en onoplosbaar moslimprobleem..
welke moslim heeft jouw leven bedreigd? Je zou hem beter aangeven bij het gerecht.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:29   #70
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.727
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is precies wat ik vraag. Dat men ook het geweld van Boko Haram veroordeelt: op dezelfde dag dat er een tiental doden vielen in Parijs, vielen er duizenden in Nigeria. Ook hen mogen we niet vergeten als we de slachtoffers van terrorisme en imperialisme gedenken.
Voor een Westerling is een aanslag in Parijs vanzelfsprekend belangrijker dan wat er omgaat in een verloren gat in Afrika. Het is een normale menselijke reactie.
Gipsy is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:35   #71
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Voor een Westerling is een aanslag in Parijs vanzelfsprekend belangrijker dan wat er omgaat in een verloren gat in Afrika. Het is een normale menselijke reactie.
Het is een racistische reactie. Omdat Nigerianen zwart zijn, mogen ze afgemaakt worden. Omdat Syriërs geen Indo-Europese taal spreken, mogen ze afgemaakt worden, ook als ze een Christelijke godsdienst aanhangen die in theorie ook in Europa nog wordt beleden.

En de tienduizenden doden in Algerije door terroristen die in Pakistan en in Afghanistan werden opgeleid door de CIA, en wier leiders vanuit Londen onder Her Majesty's bescherming orders tot moord gaven? Dat is ook allemaal quantité négligeable, al vond het plaats op een relatief korte bootafstand van Marseille.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:37   #72
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is precies wat ik vraag. Dat men ook het geweld van Boko Haram veroordeelt: op dezelfde dag dat er een tiental doden vielen in Parijs, vielen er duizenden in Nigeria. Ook hen mogen we niet vergeten als we de slachtoffers van terrorisme en imperialisme gedenken.

N.B.: Toen we het hierboven hadden over het "plebs" waar de "linkse" islamofoob zich wil van distantiëren, dan hebben we het over mensen zoals jij. Zij voelen zich beter dan jou met je simplistische racistische retoriek. Het is dus genant voor hen dat je hen komt helpen. Maar uiteindelijk zijn mensen zoals jij beter dan hen. Zij weten hoe de klepel aan de steel hangt, maar het kan hen eigenlijk geen bal schelen omdat de waarde van een mensenleven voor hen nul,nul is. Ze bekommeren zich enkel om hun nieuwe auto. Jij wordt gemanipuleerd door een propaganda die je een gemakkelijk vijandbeeld voorschotelt. Maar als je toevallig door levensomstandigheden vriendschap sluit over de grens van die imaginaire vijandschap heen, dan kan er veel veranderen. Iemand die louter geeft om zijn nieuwe auto kan geen dergelijke ontmoetingen hebben.
Islamterrorisme afkeuren? Neen, dat doe je niet. IPV dat te doen schakel je hier en nu opnieuw over op de duizenden doden in Nigeria waar je "het imperialisme" als schuldige voor aanwijst.

Kijk liever eens in de spiegel vooraleer "islamfoben" zoals ik te verwijten dat ze zich beter voelen dan anderen. Imperialisten die zich enkel bekommeren om hun nieuwe auto. Die worden gemanipuleerd door (WIENS?) propaganda die ons een gemakkelijk vijandbeeld voorschotelt.

Het klopt dat ik me bekommer om mijn "nieuwe" auto. Een mazdatje van 10 jaar oud.
Het zou héél misschien kunnen dat ik me laat manipuleren door "propaganda" die mij een gemakkelijk vijandbeeld voorschotelt.
De werkelijkheid om mij heen verplicht mij echter om mijn EIGEN ogen te gebruiken, en die zien maar �*l te goed dat degenen met walgelijke morele superioriteitsgevoelens zich in JOUW kamp bevinden.
En dat meer en meer mensen daar hun buik van vol hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 februari 2015 om 12:38.
Knuppel is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:38   #73
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De terroristen zijn mijn aarstvijanden en ik heb dierbaren die op de hitlijst van die gore terroristen staan. Jouw walgelijke insinuaties dat ik die gore terroristen zou steunen, heb ik duidelijk van antwoord gediend. Ik zie dat je nog een stap verder gaat in je infamie en je vliegt dan ook onherroepelijk op mijn negeerlijst.
Vluchten als men zonder valabele argumenten dreigt te vallen ?

Eyjafjallajökull is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:39   #74
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is een racistische reactie. Omdat Nigerianen zwart zijn, mogen ze afgemaakt worden. Omdat Syriërs geen Indo-Europese taal spreken, mogen ze afgemaakt worden, ook als ze een Christelijke godsdienst aanhangen die in theorie ook in Europa nog wordt beleden.

En de tienduizenden doden in Algerije door terroristen die in Pakistan en in Afghanistan werden opgeleid door de CIA, en wier leiders vanuit Londen onder Her Majesty's bescherming orders tot moord gaven? Dat is ook allemaal quantité négligeable, al vond het plaats op een relatief korte bootafstand van Marseille.
Niet racistischer dan de Irakees die meer en vlugger "geraakt" zal zijn van wat zich in Damascus afspeelt, dan van wat zich in Brussel of Parijs afspeelt.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:41   #75
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Niet racistischer dan de Irakees die meer en vlugger "geraakt" zal zijn van wat zich in Damascus afspeelt, dan van wat zich in Brussel of Parijs afspeelt.
leuke uitvlucht. "zij zijn racisitisch dus mag ik ook racisitisch zijn".

is jouw racisme nu superieur aan hun racisme?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:44   #76
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.727
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is een racistische reactie. Omdat Nigerianen zwart zijn, mogen ze afgemaakt worden. Omdat Syriërs geen Indo-Europese taal spreken, mogen ze afgemaakt worden, ook als ze een Christelijke godsdienst aanhangen die in theorie ook in Europa nog wordt beleden.

En de tienduizenden doden in Algerije door terroristen die in Pakistan en in Afghanistan werden opgeleid door de CIA, en wier leiders vanuit Londen onder Her Majesty's bescherming orders tot moord gaven? Dat is ook allemaal quantité négligeable, al vond het plaats op een relatief korte bootafstand van Marseille.

Laat ik het dan anders stellen. Als vandaag mijn hond wordt doodgereden ligt dat nauwer aan mijn hart dan er op hetzelfde moment 10 mensen verongelukken op de ring van Brussel.
Gipsy is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:46   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
welke moslim heeft jouw leven bedreigd? Je zou hem beter aangeven bij het gerecht.
Juist ja.
Het is zuiver toeval dat het leger in Belgique wordt ingeschakeld om ons te beschermen tegen moslimterroristen die dreigen met aanslagen.

Hangt er al een bordje aan jouw venster met: "zonder soldaat straat"?

Ik kies voor: "zonder jihad straat".
Racistisch en islamofoob, nietwaar?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:48   #78
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Laat ik het dan anders stellen. Als vandaag mijn hond wordt doodgereden ligt dat nauwer aan mijn hart dan er op hetzelfde moment 10 mensen verongelukken op de ring van Brussel.
We hebben het hier niet over individuele anecdotiek, maar over politiek. Als ik op jouw voorbeeld van de hond verderbouw: stel je voor dat de automobilist die jouw hond overrijdt levenslang of de doodstraf krijgt, terwijl de automobilist die 10 mensen doodreed op de ring van Brussel vrijuit gaat en zelfs zijn rijbewijs niet moet inleveren.

Zou je dat dan een faire uitspraak vinden?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:48   #79
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Laat ik het dan anders stellen. Als vandaag mijn hond wordt doodgereden ligt dat nauwer aan mijn hart dan er op hetzelfde moment 10 mensen verongelukken op de ring van Brussel.
waarom moeten moslims dan wel "afstand nemen, veroordelen" van iets wat in een land 1000'den km van hen gebeurt?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 26 februari 2015, 12:51   #80
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist ja.
Het is zuiver toeval dat het leger in Belgique wordt ingeschakeld om ons te beschermen tegen moslimterroristen die dreigen met aanslagen.
nee dat is puur een propaganda stunt van De Wever.

maar soit, ik heb nog altijd geen antwoord op wie/welke moslim jou heeft bedreigd.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 26 februari 2015 om 12:55.
Sywen is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be