Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2008, 15:26   #61
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik woon reeds sedert geboorte in een dorp en wat 20 jaar lang hetzelfde bleef, is nu in sneltempo aan het verdwijnen: In heel mijn dorp zijn 3 bakkers,4 slagers en 2 supermarkten bankroet.AL deze winkels zijn ingenomen nu door Moslims.De traditionele bakker is een turkse bakker geworden.De traditionele slager is een halal-slager geworden en de supermarkt is omgetoverd in een "turken-merk-winkel" (cola turk etc)...

Een babbeltje slaan in een slagerij,winkel,bakker is nu verleden tijd.Ze zijn allemaal overgenomen door Moslims die amper een woord Nederlands verstaan of ze zijn zo afwijzend naar de klanten dat je er geen 2de maal komt.

Wat vinden jullie hiervan? Hoe is het in jullie (dorps)buurt? Zijn er nog Vlaamse bakkers,slagers,buurtwinkels met echte Vlamingen als uitbaters of zijn het inmiddels ook allemaal Moslims?
Welk dorp woon jij? De enige winkel in mijn geboortedorp die wordt uitgebaat door buitenlanders(moslims weet ik niet) is de nachtwinkel. Een turkse bakkerij in een Vlaams dorp is financiële zelfmoord. Ik geloof er weinig van...
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 15:36   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.471
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
klopt zeg jij.
Geef hier eens een duidelijk bewijs als je niet wenst geassocieerd te worden met die verzuurden die maar van alles zitten uit te kramen.
Bewijzen., aub
Ik ben zo'n verzuurde, anti-Belgicist, anti-EU-anti-Democraat met een specifieke afkeer van de Islam, wat ik een leugenachtige, hypocriete, schaamteculturele veroveringsgodsdienst vind.

Maar even googlen brengt me dit document.

http://www.fonds.org/02Documents/Mig...eurship_NL.pdf
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 15:41   #63
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben zo'n verzuurde, anti-Belgicist, anti-EU-anti-Democraat met een specifieke afkeer van de Islam, wat ik een leugenachtige, hypocriete, schaamteculturele veroveringsgodsdienst vind.

Maar even googlen brengt me dit document.

http://www.fonds.org/02Documents/Mig...eurship_NL.pdf
beste maddox,

bedankt voor het document; ik zal het eens rustig bekijken.

Thanks
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 15:52   #64
Mbeya
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 606
Standaard

in Gent gaan de meesten hun fruit en groenten kopen bij de turken, ze staan gekend om hun kwaliteit én goedkoop. Tja, t is voor hen ook een vrije markt he. Trouwens, één van de oudste en gekendste groenten en fruitwinkels (die op de Vrijdagsmarkt) wordt al generaties gerund door een Turk (ik dacht getrouwd met een vlaamse) en die is ook gekend omdat hij zoals een echte marktkramer een hele tijd door zijn klanten roept.

toen ik op kot zat was de enigste winkel in de buurt ook een Turk, supervriendelijke mens, sprak perfect Ndl, zijn broer heeft dan aan de overkant een snackbar geopend en die draaide even goed. Centiemen werd bijna steevast naar onderen afgerond. enfin, de perfecte buurtwinkel. en ja, die gasten reden met dikke autos maar ja, ze werkten er ook voor. Ik woon er al jaren niet meer maar als ik er nog eens kom, kennen ze mij nog.
De andere buurtwinkel was een Spar, en die was stukken duurder en de gerant kon niet van zijn personeel blijven en die was mega-onvriendelijk.

Mijn lokale frituur is nu wel overgenomen door Chinezen!

Waar ik wél iets tegenheb, zijn die belwinkels, want dat zijn inderdaad niet meer dan dekmantels voor alles wat niet kosher is, die mogen ze serieus aanpakken.
__________________
Putain putain c'est vachement bien
Nous sommes quand même tous des Européens!!!

Laatst gewijzigd door Mbeya : 23 september 2008 om 15:53.
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 19:08   #65
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Een babbeltje slaan in een slagerij,winkel,bakker is nu verleden tijd.Ze zijn allemaal overgenomen door Moslims die amper een woord Nederlands verstaan of ze zijn zo afwijzend naar de klanten dat je er geen 2de maal komt.
Als iedereen er geen 2de keer komt gaan ze vanzelf op de fles.
En ze willen duidelijk niet integreren, maar overnemen. Wanneer gaan die suffers in Brussel en Denhaag eens willen verstaan dat dit oorlogstactiek is, niet militair, maar een sociale tactiek. Het principe is hetzelfde.
Dus er weg blijven en ze ecomonisch lamleggen.
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 19:57   #66
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard

Ik woon in Limburg,een dorpje in Hasselt.Je kan hier zelf als bewijs komen kijken: in mijn dorp is er geen enkel Vlaamse winkel meer.(ik bedoel dan binnen de dorpskern).Vlaamse bakkers,slagers,en buurtwinkels zijn nu turkse bakkers,halal slagers en marokaanse buurtwinkels.Oh ja nog vergeten: ook nog aparte halal fruit-en groentenwinkels!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 20:02   #67
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik woon in Limburg,een dorpje in Hasselt.Je kan hier zelf als bewijs komen kijken: in mijn dorp is er geen enkel Vlaamse winkel meer.(ik bedoel dan binnen de dorpskern).Vlaamse bakkers,slagers,en buurtwinkels zijn nu turkse bakkers,halal slagers en marokaanse buurtwinkels.Oh ja nog vergeten: ook nog aparte halal fruit-en groentenwinkels!
Welke jonge Vlaming wil nu nog bakker, slager of kruidenier worden?
Reden? te hard werken? te vroeg opstaan?

Halal fruit en groenten??
Worden die dan op een rituele manier geplukt met het loof richting Mekka of zo?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 20:26   #68
De Waal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2007
Berichten: 1.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik woon in Limburg,een dorpje in Hasselt.Je kan hier zelf als bewijs komen kijken: in mijn dorp is er geen enkel Vlaamse winkel meer.(ik bedoel dan binnen de dorpskern).Vlaamse bakkers,slagers,en buurtwinkels zijn nu turkse bakkers,halal slagers en marokaanse buurtwinkels.Oh ja nog vergeten: ook nog aparte halal fruit-en groentenwinkels!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Halal fruit en groenten??
Worden die dan op een rituele manier geplukt met het loof richting Mekka of zo?




de mop van de dag, bedankt gezond vlaanderen om uw gezond verstand....

Laatst gewijzigd door De Waal : 23 september 2008 om 20:26.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 21:18   #69
Depth of Field
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2008
Locatie: Occupied Flanders
Berichten: 1.624
Standaard

totaal ongerelateerd, dit bericht:

Citaat:
Beenhouwerij Fogel in de Lange Kievitstraat kreeg maandag speurders van de cel Gerichte Wijkwerking, de sociale inspectie en de dienst Vreemdelingenzaken over de vloer. Na de vaststelling van verscheidene inbreuken, werd de zaak gesloten.

Er werden vijf zwartwerkers aangetroffen, waaronder twee personen die illegaal in het land verbleven. Een 37-jarige Mongoliër werd opgesloten in Merksplas en een 44-jarige Oekraïner wordt naar zijn vaderland gerepatrieerd.

Tijdens de controle werd bovendien vastgesteld dat de zaak vuil was. Het federaal voedselagentschap (FAVV) werd ter plaatse gevraagd en sloot de beenhouwerij administratief.
http://www.gva.be/Nieuws/inc/RouteHeadlineNEW.asp?art={9F644AE9-5A58-4789-9BE7-056DFD91B6A1}
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 22:25   #70
Preuße
Minister
 
Preuße's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: Königreich Belgien
Berichten: 3.008
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Welke jonge Vlaming wil nu nog bakker, slager of kruidenier worden?
Reden? te hard werken? te vroeg opstaan?
Dat is inderdaad ook een deel van het probleem: er is geen fierheid meer over handberoepen. De meeste typisch Vlaamse slagers/bakkers moeten sluiten want ze vinden geen opvolging. Er is niemand die nog zo'n handenarbeid wil doen, zelfs niet diegenen wiens ouders in de branche zitten. Dat is de echte miserie. Nog zo'n product van de totaal geflopte linkse waardenomwenteling: het afzetten tegen de eigen werktradities.

Kruideniers is nog iets anders omdat ze weggemanoeuvreerd werden door grootwarenhuizen en grotere mobiliteit van de klanten.

Het opkopen van winkels door vreemdelingen is echter een feit. Het vreemde is dat ze vooral gaan wonen in winkelpanden. Dat heeft dan tot gevolg dat er plots een louche scherm hangt voor het grote vensterraam waar je af en toe wat "jongeren" ziet binnen en buiten gaan.
__________________
Mit Gott für König und Vaterland!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 08:52   #71
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Hoe zit dat nu met die halal goenten en fruit, Gezond Vlaanderen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 08:53   #72
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Wat vinden jullie hiervan? Hoe is het in jullie (dorps)buurt? Zijn er nog Vlaamse bakkers,slagers,buurtwinkels met echte Vlamingen als uitbaters of zijn het inmiddels ook allemaal Moslims?
Moslims zijn hier in het dorp niet te bekennen. Toch niet openlijk en zichtbaar in de straat. Bijgevolg ook geen winkels door hen uitgebaat.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 15:20   #73
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Als iedereen er geen 2de keer komt gaan ze vanzelf op de fles.
En ze willen duidelijk niet integreren, maar overnemen. Wanneer gaan die suffers in Brussel en Denhaag eens willen verstaan dat dit oorlogstactiek is, niet militair, maar een sociale tactiek. Het principe is hetzelfde.
Dus er weg blijven en ze ecomonisch lamleggen.
zegt het grote licht stropkeuh
hahahaha
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 15:46   #74
mja
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Locatie: Antwerpen!
Berichten: 16
Standaard

Ik zou er iig niks kopen. Als ge ziet hoe ze hun frisdrank zomaar voor het venster zetten, in de zon, dan vraag ik mij af of de hygiëne daar wel zo verzorgt wordt.
mja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 17:16   #75
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kleine zelfstandigen hebben het altijd moeilijk gehad om te overleven in dit land, zeker gezien de opkomst van de globalisering die de grote ketens met zich meebrengt die naambekendheid heeft, geld om zich op de beste plekken te vestigen en dit tegen hoogst competetieve prijzen omwille van de massaproductie. Bovendien is het een harde stiel om kleine zelfstandige te zijn en de meesten die beginnen zijn drie jaar later voorgoed verleden tijd en blijven achter met een schuldenput ...

Ik vrees dat de meerderheid van die winkeltjes hetzelfde lot zullen beschoren is.
Je kan dat vergelijken met het werk dat ze hier vroeger kwamen doen. Toen onze arbeiders niet in de mijnen wilden gaan werken, kwamen zij. Nu willen de onze geen kleine zelfstandige meer worden, zij nemen dit over. Enzovoort. De kans dat zo'n winkeltje blijft draaien, is klein. Maar het is denk ik voor hun vaak de keuze die het meeste financiele zekerheid biedt en waarbij men weet dat als men een goeddraaiende zaak heeft, men niet is aangewezen op een werkloosheidsvergoeding of werk in een fabriek. Ze zijn ook gevestigd in allochtonenbuurten die gewend zijn aan het gebruik van andere producten die ze hier niet vinden, en zo hebben ze ons vrije marktprincipe heel goed begrepen en vullen ze een niche op. (Ik vrees echter dat dit ook maar zal kunnen tot er een keten komt die zich expliciet op deze groep richt en alle kleinere wegconcurreert.)
Ook al lijken ze erg terughoudend tegenover niet-Moslims, als je er een praatje mee slaat merk je dat het gewoon sympathieke en sociale mensen zijn waarmee je evengoed een leuke babbel mee kan maken.

Groentje ik denk dat 70% van de kleine zelfstandige winkels inde steden die nu worden overgenomen door moslims niet zijn kapotgeconcureerd door de grote merken en de globalisering.
Ze zijn gewoon zodanig veel overvallen en bestolen dat ze voor een appel een een ei hun winkeltje hebben verkocht aan de eerste de beste. Een moslim dus, want geen enkele belg wilde nog investeren in een zaak gelegen in een triestige allochtonenbuurt.
De moslim koopt vervolgens zijn winkeltje, is vanaf dan zelfstandige, eigen baas, kan subsidies aanvragen voor beginnende ondernemers en heeft ineens een witwasserij en dekmantel voor zijn echte inkomstenbronnen.
Het spreekt voor zich dat deze man veel minder last heeft van diefstal en overval. Ook heeft hij veel minder last van allerhande controleorganen en -mensen want deze -meestal werkende belgen- hebben ook niet zoveel zin om moeilijkheden te gaan zoeken in de verpauperde buurten voor een loon, waarvoor ze evengoed een belg kunnen gaan controleren, en die geven veel minder last en risico.

Maar probeer jij de mensen nog wat wijs te maken over globalisering e.d.
Dan moet je niet uitleggen wat jullie groene en linkse multicuur teweegbrengt

Trouwens nog effe iets, onze mijnwerkers wilden maar al te graag in de mijnen werken. Maar niet voor een hogerloon - het is immers heel ongezond werk en je sterft weldegelijk jaren vroeger dan iemand anders.
Maar de mijnbazen, de poenpakkers, die hadden liever marokkanen en turken die voor veel minder geld de mijn inkropen.
Tot vandaag de dag slaat men ons om de oren met 'we hebben ze zelf naar hier gehaald...'
Wij de gewonen mensen hebben niks gevraagd, noch was het nodig. Maar enkelen wilden gewoon nog meer geld verdienen en daarvoor moet alles wijken.
Dat je dat als groene en linkse niet weet, misschien is dat nog het ergste van al.

nog effe dit;
"... If you care to take a closer look at the way things really stand,
You'd see we're all just niggers to the rulers of this land."
Crass
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 24 september 2008 om 17:37.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 08:49   #76
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht




de mop van de dag, bedankt gezond vlaanderen om uw gezond verstand....
ja inderdaad.
bedankt gezond vlaanderen
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 08:51   #77
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Het opkopen van winkels door vreemdelingen is echter een feit. Het vreemde is dat ze vooral gaan wonen in winkelpanden. Dat heeft dan tot gevolg dat er plots een louche scherm hangt voor het grote vensterraam waar je af en toe wat "jongeren" ziet binnen en buiten gaan.
hoogheid, kan je wat meer uitleg geven.
heb je adviseurs je dit vertelt of heb je het zelf gezien en onderzocht?

Dank u zijne majesteit.
Tanke
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 08:57   #78
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mja Bekijk bericht
Ik zou er iig niks kopen. Als ge ziet hoe ze hun frisdrank zomaar voor het venster zetten, in de zon, dan vraag ik mij af of de hygiëne daar wel zo verzorgt wordt.
mja,

je bent vrij om te kopen waar je wilt.

Ik koop regelmatige produkten in deze winkels. Ik kijk altijd goed naar wat ik koop, of het nu in zo'n buurtwinkel is of in een supermarkt.

Er zullen wel winkeliers zijn die niet in 100% in onder zijn; maar d egrote meerderheid doet zijn best en is ok.
BTW: niet zo lang geleden was er in het nieuws dat in bepaald grote warenhuizen gefraudeerd werd met de versheidsdatum. Deze praktijken werden zelf met een verborgen camera gefilmd.

CONCLUSIE: rotte appels heb je overal en die moeten aangepakt worden.
DUs, niet veralgemenen, wat dat is gewoon van slechte wil willen zijn.
Dus, het is niet omdat men tegen allochtonen is (voor welke reden dan ook, al dan niet persoonlijk), dan men het spel oneerlijk gaat spelen en ze van alles gaat beschuldigen of in diskrediet gaat brengen, als strategie om allochtonen te pesten of tegen tewerken.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 09:03   #79
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
De moslim koopt vervolgens zijn winkeltje, is vanaf dan zelfstandige, eigen baas, kan subsidies aanvragen voor beginnende ondernemers en heeft ineens een witwasserij en dekmantel voor zijn echte inkomstenbronnen.
Beste Typo,

Hier link je in één zin allochtone zelfstandigen met criminaliteit. Dat is niet mooi van jou en een typisch voorbeeld voor andere niet zo fraaie opmerkingen.


Zoals ik eerder heb gezegd:
rotte appels heb je overal en die moeten aangepakt worden.
DUs, niet veralgemenen, wat dat is gewoon van slechte wil willen zijn.
Dus, het is niet omdat men tegen allochtonen is (voor welke reden dan ook, al dan niet persoonlijk), dat men het spel oneerlijk gaat spelen en ze van alles gaat beschuldigen of in diskrediet gaat brengen, als strategie om allochtonen te pesten of tegen tewerken.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 09:23   #80
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Vlamingen doen sowieso geen winkels meer open.
Logisch dat die markt open ligt voor wie wil.

En waren/zijn het niet de eigenste vlamingen die hun huis verkopen aan die rakkers?
Jawel!

Eigen schuld dikke bult dus.

Vlaming leer uw kinderen eens terug wat ondernemen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be