Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2020, 14:24   #61
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is omdat het Vlaamse geschiedenis betreft, jij krijgt daar vliegende diarree van.
Wat betekent Anciaux nu? Niets meer.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 14:26   #62
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat is meestal omdat dergelijke tweetalige loketbedienden geen inwoners uit La Capitale zijn maar elke dag vanuit Vlaanderen naar hun werk naveteren.
Hoe kan u dit weten? Uw duim heeft het gezegd?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 14:35   #63
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Kom, kom. Toen ik jong was moesten wij een das (cravatte) dragen op de middelbare. Was dat niet het geval dan zegde de surveillant: "Mijnheer, u bent maar half gekleed" en je moest je kleding onmiddellijk in orde brengen.

Mij stoort veel meer masochistische oorbellen waarbij men gaten prikt in zijn lichaam of nog meer irreversibele tatoeages. Mij verbaast dat je je opwindt over een hoofddoek maar niets onderneemt tegen het afsnijden van een stuk van de voorhuid. Een ingreep die bij een beperkt aantal mensen verwikkelingen veroorzaakt - beperkt, maar toch veel meer dan het dragen van een hoofddoek.
Waar in mijn postings lees je dat ik daar geen probleem mee heb? Dat ik dergelijke praktijken zou goedkeuren?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:24   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hellhole Aalst.
Ik zou eerder Ninove een hellhole noemen, daar gingen ze na de gemeenteraadsverkiezingen bijna het 4e Reich uitroepen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:24   #65
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Kom, kom. Toen ik jong was moesten wij een das (cravatte) dragen op de middelbare. Was dat niet het geval dan zegde de surveillant: "Mijnheer, u bent maar half gekleed" en je moest je kleding onmiddellijk in orde brengen.

Mij stoort veel meer masochistische oorbellen waarbij men gaten prikt in zijn lichaam of nog meer irreversibele tatoeages. Mij verbaast dat je je opwindt over een hoofddoek maar niets onderneemt tegen het afsnijden van een stuk van de voorhuid. Een ingreep die bij een beperkt aantal mensen verwikkelingen veroorzaakt - beperkt, maar toch veel meer dan het dragen van een hoofddoek.
Die 'cravatte', had dat te maken met 'geloof'?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:32   #66
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Hetzelfde. Er zitten zelfs mensen met een ander kleurtje die heel hulpvaardig zijn. Wie had dat kunnen denken.
Laatste keer dat ik er was, was hun chef daar + net de nieuwe ploeg die de overdracht aan het doen was met hun collega's. Dat is daar onderling ook een bonte mix van frans en nederlands en dat leek een heel normale collegiale verhouding.

Nog iets dat opviel, de meesten kunnen ook wel een beetje engels wat handig is voor de vele engelstalige reizigers die door brussel centraal reizen.


Nu, verder on topic : het voorstel van die gat-achterlijke Anciaux is te dwaas om plat te slagen. Beginnen arabisch te gebruiken aan publieke loketten is onzin. Anciaux provoceert gewoon om nog eens in de gazet te raken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:34   #67
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
moet ge in België gedronken hebben om de waarheid te zeggen?
Als mensen beginnen te beweren dat men vlamingen aan het 'nihileren' is in brussel dan lijkt me die vraag niet onlogisch toch ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:35   #68
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat is geen kwestie van naïef te zijn. Niet iedereen is snel bang voor de andere volkeren en niet iedereen beschouwt ze als "slechte mensen" enkel en alleen omdat ze geen Vlamingen zijn.
Klinkklare onzin.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:38   #69
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dus een Amerikaan die in Vlaanderen woont is een Vlaming? Man toch.
Uiteraard gaat de bepaling vlaming of waal maar op voor Belgen hee...

Citaat:
Dus een fervente Waal die in Vlaanderen woont is een Vlaming?
Uiteraard.

Citaat:
Amai mijne frak die gaan niet gelukkig zijn met die uitspraak.
Dat speelt geen enkele rol.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:43   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Nu zijt ge aan het zeveren Etienne...
Die uitzending was grandioos, hoe Vermeersch hem daar te kakken heeft gezet. Pure klasse. Die bleef kalm en hoffelijk terwijl Anciaux totaal vast zat in zijn quatsch.

Vermeersch sabelde zeiklijsters zowel van links als van extreem rechts neer als ze hun populistische riedeltjes probeerden boven te halen in plaats van ernstig te argumenteren in een debat. Hij heeft dat gedaan zowel met Anciaux, als daarvoor met Philip Dewinter.

Met Bart De Wever daarentegen kregen we een schitterend debat te zien, tussen twee mensen met een intellectueel niveau en bleven de platitudes gelukkig achterwege.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 15:46   #71
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik zou eerder Ninove een hellhole noemen, daar gingen ze na de gemeenteraadsverkiezingen bijna het 4e Reich uitroepen.
Dat is voor de volgende verkiezingen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 16:00   #72
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Opletten, hij is de zoon van zijn vader, diegene die de Vlamingen keer op keer uitverkocht voor het Belgische postje.

Nu ik het zelf lees doet hij wat denken aan BDW.
Ik mag er niet aan denken dat BDW behalve zijn 'the sound of music' kostuum ook nog eens zo een verwuft 'foularke' zou gaan dragen waar Anciaux senior steeds mee rondliep. beuaaaark...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 16:03   #73
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Laatste keer dat ik er was, was hun chef daar + net de nieuwe ploeg die de overdracht aan het doen was met hun collega's. Dat is daar onderling ook een bonte mix van frans en nederlands en dat leek een heel normale collegiale verhouding.

Nog iets dat opviel, de meesten kunnen ook wel een beetje engels wat handig is voor de vele engelstalige reizigers die door brussel centraal reizen.


Nu, verder on topic : het voorstel van die gat-achterlijke Anciaux is te dwaas om plat te slagen. Beginnen arabisch te gebruiken aan publieke loketten is onzin. Anciaux provoceert gewoon om nog eens in de gazet te raken.

En de vlaamsche nationalisten reageren als marionetten op die provocaties.

dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 16:10   #74
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als mensen beginnen te beweren dat men vlamingen aan het 'nihileren' is in brussel dan lijkt me die vraag niet onlogisch toch ?
En toch blijft het de waarheid. Het is niet omdat je een (politieke) reden hebt om dat niet te zien, dat het daarom niet zo is. En je moet al stevig dronken zijn, mateloos extremist, of oerdom om dat niet te zien.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 16:34   #75
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik zou eerder Ninove een hellhole noemen, daar gingen ze na de gemeenteraadsverkiezingen bijna het 4e Reich uitroepen.
Ninof is a beautifull country
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 17:01   #76
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is voor de volgende verkiezingen.
en heel veel kans in Denderleeuw ook. Daar wonen stilaan meer negers dan in Matongé.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 17:02   #77
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het las.

bron
Zeg ne keer, welke sos is er niet compleet doorgeslagen, en pakt die van de open vld en christen democraten er maar bij. Eén oplossing, een goeie ouderwetse punt 50.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 17:03   #78
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
En toch blijft het de waarheid. Het is niet omdat je een (politieke) reden hebt om dat niet te zien, dat het daarom niet zo is. En je moet al stevig dronken zijn, mateloos extremist, of oerdom om dat niet te zien.
Heb jij al veel last gehad van 'nihilaties' ? Ik niet...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 17:08   #79
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ninof is a beautifull country
Sinds ze daar die dikke fascist bijna tot Bürgermeister gingen kronen, heb ik nul komma nul vertrouwen in het beoordelingsvermogen van het lokale kiesvolk. Er is daar iets grondig mis, of het aan het drinkwater ligt of een genetisch probleem is moet uiteraard grondig onderzocht worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 17:10   #80
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en heel veel kans in Denderleeuw ook. Daar wonen stilaan meer negers dan in Matongé.
Ja maar... wat is het nu ? Anders zeg je altijd dat het probleem de islam is, en nu zijn het de negers ? Terwijl die in overgrote hoeveelheid katholiek zijn ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be