Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2016, 06:33   #61
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Overigens heeft het huidige stadsbestuur idd een gigantisch probleem met solidariteit of dialoog met IEDEREEN. 't Stad is niet voor/van 'de Berbers', allochtonen of moslimgemeenschap. Gemeenschappen worden echt verwaarloosd - men doet er niets actief mee. Ze passen wellicht niet in de Vlaams nationalistische droom.
En als men er toch bezig mee zou zijn, dan schort er iets zwaar aan de communicatie... Er is weinig anders te horen dan de ene extreem rechtse populistische uitspraak dan de andere van de burgemeester.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 mei 2016 om 06:38.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 06:39   #62
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Overigens heeft het huidige stadsbestuur idd een gigantisch probleem met solidariteit of dialoog met IEDEREEN. 't Stad is niet voor/van 'de Berbers', allochtonen of moslimgemeenschap.
Gemeenschappen worden echt verwaarloosd - men doet er niets actief mee. Ze passen wellicht niet in de Vlaams nationalistische droom.
Mijn Vlaams nationalistische droom is een Vlaanderen zonder negers en makakken.
Jullie vervuilen het straatbeeld.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 2 mei 2016 om 06:39.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 06:44   #63
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Overigens heeft het huidige stadsbestuur idd een gigantisch probleem met solidariteit of dialoog met IEDEREEN. 't Stad is niet voor/van 'de Berbers', allochtonen of moslimgemeenschap. Gemeenschappen worden echt verwaarloosd - men doet er niets actief mee. Ze passen wellicht niet in de Vlaams nationalistische droom.
En als men er toch bezig mee zou zijn, dan schort er iets zwaar aan de communicatie... Er is weinig anders te horen dan de ene extreem rechtse populistische uitspraak dan de andere van de burgemeester.
Gemeenschappen die constant de middenvinger uitsteken naar de onze die moeten niet meer op solidariteit rekenen. Dat is niet meer dan volslagen logisch, de tijd van door de strot geramde multicul is voorbij.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 06:53   #64
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Gemeenschappen die constant de middenvinger uitsteken naar de onze die moeten niet meer op solidariteit rekenen. Dat is niet meer dan volslagen logisch, de tijd van door de strot geramde multicul is voorbij.
Op welke manier doen ze dat?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 06:59   #65
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Gemeenschappen die constant de middenvinger uitsteken naar de onze die moeten niet meer op solidariteit rekenen. Dat is niet meer dan volslagen logisch, de tijd van door de strot geramde multicul is voorbij.
Wie wind zaait zal storm oogsten, en zelfs halfgoden ontsnappen daar niet aan

De Wever: "Geschokt en verbolgen door agressiviteit tegen politie"

http://www.demorgen.be/sport/de-weve...itie-bf477879/
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 07:00   #66
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Op welke manier doen ze dat?
Bommeke in de metro bijvoorbeeld.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 07:04   #67
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Wie wind zaait zal storm oogsten, en zelfs halfgoden ontsnappen daar niet aan

De Wever: "Geschokt en verbolgen door agressiviteit tegen politie"

http://www.demorgen.be/sport/de-weve...itie-bf477879/
Dezwever wat had ie gedacht ..... dat ze gaan blijven braafjes in de pas lopen....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 07:08   #68
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Op welke manier doen ze dat?
U bent van de nijlpaarden? Van Afrika?
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 09:17   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
The Kings in de Lange straat in Oostende was geen bordeel daar hing het bord ook. Ook bij Lisette in Antwerpen, feitelijk een homo disco. Maar daar kon je de knapste wijven neuken als de nacht vorderde. Die speelden cache tapette voor de familie van de relatief knappe homo's. Maar op den duur wilden ze ook neuken en met hun "vriendje" was dat geen optie. Dan kwam mijn spreekwoordelijke barmhartigheid boven.
Ah nu begin ik te begrijpen hoe jij 3 of 4 keer per dag aan je trekken kwam

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 mei 2016 om 09:18.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 09:25   #70
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ah nu begin ik te begrijpen hoe jij 3 of 4 keer per dag aan je trekken kwam

Misschien liet hij een keer per week trekken?
Liggend dan want hij heeft ook geen poot om op te staan.

Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2016 om 09:26.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 09:46   #71
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Liepen er veel onnozelaars rond bij de BBI?
Je bent zo kort vandaag ...
Er scheelt toch niks zeker?

En neen, ik ben nog geen schooldirecteur van het lager onderwijs.
De reden is simpel, de job interesseert me niet.

En mij interesseert uw uitleg evenmin.
En uw domme vragen insgelijks.
Beneden mijn niveau.
Ik praat alleen met mensen die willen met hun twee poten op de grond blijven.
Jij zweeft teveel.
Jij denk ook teveel dat een forum een poppenkast is en beseft zelf niet dat je zelf aan een draadje in het kastje hangt.
En weeral niet gaan "bleiten" bij de moderator hoor.
Ik blijf vriendelijk en geef je alleen antwoorden op hetgeen je zelf vraagt.
Als je wil trollen trol ik wel even mee. Maar dat mag niet te lang duren want onzin verkondigen of beantwoorden is niet mijn hobby.
Einde.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 09:56   #72
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat Antwerpen vuil, gevaarlijk is en vol criminelen loopt is geen recente ontwikkeling, dat is nog 'n erfenis van sosjalistisch bestuur.
Het heeft deze keer toch 8 posts geduurd vooraleer iemand anders de schuld kreeg.

We gaan erop vooruit.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 10:03   #73
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Er moet hier dringend wat veranderen. We leven niet alleen als Bourgondiërs maar we zijn nog steeds beveiligd door Bourgondiërs.
Gisteren op de VRT in de nieuwsuitzending een fragment gezien van de beveiliging van de luchthaven door overbelaste agenten.
En wat zie ik? Een lange rij auto's en een agent die een verkennend gesprek voert met een bestuurder van de eerste wagen uit de wachtrij en....... dan mag die verder rijden. Geen koffer werd er geopend om te controleren of er al of niet een koe in de koffer van die wagen zat. Is dat controle?
In Zaventem vliegen een heleboel mensen de lucht in.
In de metro hetzelfde scenario. Maar.....wel bijna een half uur nadien.
En dan ontspint zich de discussie dat het rampenplan uitgevoerd werd en dat de bevoegden van het metrostelsel de opdracht hadden gekregen om de metro af te sluiten. Of zou er een andere opdracht zijn gegeven?
Dewelke dan wel? En de bevoegde mensen van de metro ontkennen van ooit enige opdracht te hebben ontvangen. Wie is hier aan het liegen?
Moesten deze mensen zelfs maar verwittigd worden?
Half Brussel stond reeds op zijn kop en zij pretendeerden dat ze niet verwittigd werden.
Abdeslam komt terug uit Parijs en blijft geruime tijd onder het gezichtsveld.
En de pers bericht dat hij zelfs in Marollenbeek na zijn terugkomst vrij en openbaar heeft rondgelopen onder soortgenoten. Wie liegt hier? De pers of de soortgenoten die meewerkten?
Voor mij is het heel simpel. Indien na onderzoek blijkt wie heeft gezwegen onder die soortgenoten kan een hele tijd gaan brommen. En dan echt brommen hoor. Kasseien gaan kapotslaan met een enkelband aan hun been en daaraan een loden wereldbol van 20 kg. Dat noem ik brommen.
De volgende bedenkt zich en laat zijn bommeke niet ontploffen.
Hij spoelt dat door in de WC.
Telt niet meer mee. Hij heeft met dat bommetje rondgelopen. Punt.
Intenties tot moord met voorbedachte rade noem ik zoiets.
Jaren brommen met een wereldbol aan zijn tentakels en kasseien kapot slaan. Ze hebben er achter gevraagd. Dus van mij zouden ze krijgen wat ze vragen. Daar zijn geen jankende advocaten voor nodig.
En als je het hele gamma van gebeurtenissen nagaat dan kun je besluiten dat je in dit apenland niet veilig meer bent. Wat trouwens veel buitenlanders denken want ze blijven hier weg.
Met al dat gepamper zal het zeker nooit beteren.
En er moeten er hier een deel buitenvliegen (niet in de lucht dus) die huizen op verantwoordelijke posten en waarvan gebleken is dat ze geen verantwoordelijkheid willen of kunnen dragen.
Teveel werk is geen excuus. Onze overheid moet eindelijk gaan inzien dat het systeem hier niet werkt. Niet de vakbond noch comité P moeten nu het grote woord voeren maar wel moet er gereorganiseerd worden zodat de klachten van verantwoordelijke diensten geraken waar ze moeten geraken.
En er moet ingegrepen worden indien nodig.
En het moet stoppen dat men klokkenluiders aan de schandpaal nagelt.
De omerta is een instrument van de maffia maar hoort niet thuis in een eerlijke democratie.
En dat over en weer slingeren van verwijten tussen links en rechts lost niks meer op. Het moet hier veranderen!
Het heeft totaal geen zin meer van mekaar zwarte pieten toe te spelen.
Het buitenland lacht met ons.
En ook het binnenland. Mij zien ze noch in Brussel nog en evenmin in Antwerpen, Liège of Bommerskonten.
Als ik nog frisse lucht nodig heb moet je me zoeken in een bos op de boerenbuiten. Zover hebben ze het hier gekregen.
En dat gemis aan culturele activiteiten of dat gat in mijn cultuur dat er zal volgen neem ik er dan maar bij.
En zelfs niet uit schrik hoor. Ik weet wat doodsbedreigingen zijn.
Ik heb veel maffiosi zien "passeren".
Maar ik wordt dat stompzinnig gedoe hier kotsbeu. Ook op dit forum.
Links, rechts, links, rechts en "en avant mars".
Soms voel ik mij hier opnieuw bij het leger.
Hier wordt getrold door sommigen in die mate dat ze zelf uitschuiven over hun brij.
Wij zijn in oorlog. Beseffen sommigen wel wat oorlog is?
Ik denk van niet.[/quote]


Speciaal opnieuw voor Jack!
Op een wervingsexamen bij vadertje staat zou uw vraagstelling bij de inhoud van dit artikel een 0 opleveren.
Uw denkvemogen is dus niet in staat om een samenvatting of bespreking te geven van de essentiële inhoud van een artikel.
Dit artikel gaat natuurlijk niet over een vroegere oorlog.
Maar als gij absoluut wil zeveren over de oorlog dan adviseer ik een bezoek aan een oorlogsmuseum.
Maar.......ik ga daarin niet mee!
Moderator!!!!!........help hij doet het weer!!!
Wil je hem even van het forum smijten a.u.b. ?
Mislukt Jacques! Ik heb maar vier strafpunten gekregen.
Maar je doet wel verwoede pogingen opdat ik er bij zou krijgen.
Kan mij niks maken hoor. Als ik er nog krijg beoefen ik eenvoudig een andere hobby. Ik heb er nog veel.

Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2016 om 10:10.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 10:05   #74
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Overigens heeft het huidige stadsbestuur idd een gigantisch probleem met solidariteit of dialoog met IEDEREEN. 't Stad is niet voor/van 'de Berbers', allochtonen of moslimgemeenschap. Gemeenschappen worden echt verwaarloosd - men doet er niets actief mee. Ze passen wellicht niet in de Vlaams nationalistische droom.
En als men er toch bezig mee zou zijn, dan schort er iets zwaar aan de communicatie... Er is weinig anders te horen dan de ene extreem rechtse populistische uitspraak dan de andere van de burgemeester.
Jij verdedigt je eigen volk dan ook tot bloedens toe. Zelfs terreur en kutmarokkaantjes die de wet al 1000 maal hebben overtreden blijven jullie verdedigen. Bij de "witte" man is er een grens, als je je bezighoudt met terreur en bomma's overvallen ben je tuig dat gestraft dient te worden.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 10:28   #75
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Overigens heeft het huidige stadsbestuur idd een gigantisch probleem met solidariteit of dialoog met IEDEREEN. 't Stad is niet voor/van 'de Berbers', allochtonen of moslimgemeenschap. Gemeenschappen worden echt verwaarloosd - men doet er niets actief mee. Ze passen wellicht niet in de Vlaams nationalistische droom.
En als men er toch bezig mee zou zijn, dan schort er iets zwaar aan de communicatie... Er is weinig anders te horen dan de ene extreem rechtse populistische uitspraak dan de andere van de burgemeester.
Wat blijven ze daar dan nog doen in dat nationalistisch en racistisch nest?
Zijn ze zot of wat?
Of is de OCMW toch groter dan Allah?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 11:37   #76
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Er moet hier dringend wat veranderen. We leven niet alleen als Bourgondiërs maar we zijn nog steeds beveiligd door Bourgondiërs.
Gisteren op de VRT in de nieuwsuitzending een fragment gezien van de beveiliging van de luchthaven door overbelaste agenten.
En wat zie ik? Een lange rij auto's en een agent die een verkennend gesprek voert met een bestuurder van de eerste wagen uit de wachtrij en....... dan mag die verder rijden. Geen koffer werd er geopend om te controleren of er al of niet een koe in de koffer van die wagen zat. Is dat controle?
In Zaventem vliegen een heleboel mensen de lucht in.
In de metro hetzelfde scenario. Maar.....wel bijna een half uur nadien.
En dan ontspint zich de discussie dat het rampenplan uitgevoerd werd en dat de bevoegden van het metrostelsel de opdracht hadden gekregen om de metro af te sluiten. Of zou er een andere opdracht zijn gegeven?
Dewelke dan wel? En de bevoegde mensen van de metro ontkennen van ooit enige opdracht te hebben ontvangen. Wie is hier aan het liegen?
Moesten deze mensen zelfs maar verwittigd worden?
Half Brussel stond reeds op zijn kop en zij pretendeerden dat ze niet verwittigd werden.
Abdeslam komt terug uit Parijs en blijft geruime tijd onder het gezichtsveld.
En de pers bericht dat hij zelfs in Marollenbeek na zijn terugkomst vrij en openbaar heeft rondgelopen onder soortgenoten. Wie liegt hier? De pers of de soortgenoten die meewerkten?
Voor mij is het heel simpel. Indien na onderzoek blijkt wie heeft gezwegen onder die soortgenoten kan een hele tijd gaan brommen. En dan echt brommen hoor. Kasseien gaan kapotslaan met een enkelband aan hun been en daaraan een loden wereldbol van 20 kg. Dat noem ik brommen.
De volgende bedenkt zich en laat zijn bommeke niet ontploffen.
Hij spoelt dat door in de WC.
Telt niet meer mee. Hij heeft met dat bommetje rondgelopen. Punt.
Intenties tot moord met voorbedachte rade noem ik zoiets.
Jaren brommen met een wereldbol aan zijn tentakels en kasseien kapot slaan. Ze hebben er achter gevraagd. Dus van mij zouden ze krijgen wat ze vragen. Daar zijn geen jankende advocaten voor nodig.
En als je het hele gamma van gebeurtenissen nagaat dan kun je besluiten dat je in dit apenland niet veilig meer bent. Wat trouwens veel buitenlanders denken want ze blijven hier weg.
Met al dat gepamper zal het zeker nooit beteren.
En er moeten er hier een deel buitenvliegen (niet in de lucht dus) die huizen op verantwoordelijke posten en waarvan gebleken is dat ze geen verantwoordelijkheid willen of kunnen dragen.
Teveel werk is geen excuus. Onze overheid moet eindelijk gaan inzien dat het systeem hier niet werkt. Niet de vakbond noch comité P moeten nu het grote woord voeren maar wel moet er gereorganiseerd worden zodat de klachten van verantwoordelijke diensten geraken waar ze moeten geraken.
En er moet ingegrepen worden indien nodig.
En het moet stoppen dat men klokkenluiders aan de schandpaal nagelt.
De omerta is een instrument van de maffia maar hoort niet thuis in een eerlijke democratie.
En dat over en weer slingeren van verwijten tussen links en rechts lost niks meer op. Het moet hier veranderen!
Het heeft totaal geen zin meer van mekaar zwarte pieten toe te spelen.
Het buitenland lacht met ons.
En ook het binnenland. Mij zien ze noch in Brussel nog en evenmin in Antwerpen, Liège of Bommerskonten.
Als ik nog frisse lucht nodig heb moet je me zoeken in een bos op de boerenbuiten. Zover hebben ze het hier gekregen.
En dat gemis aan culturele activiteiten of dat gat in mijn cultuur dat er zal volgen neem ik er dan maar bij.
En zelfs niet uit schrik hoor. Ik weet wat doodsbedreigingen zijn.
Ik heb veel maffiosi zien "passeren".
Maar ik wordt dat stompzinnig gedoe hier kotsbeu. Ook op dit forum.
Links, rechts, links, rechts en "en avant mars".
Soms voel ik mij hier opnieuw bij het leger.
Hier wordt getrold door sommigen in die mate dat ze zelf uitschuiven over hun brij.
Wij zijn in oorlog. Beseffen sommigen wel wat oorlog is?
Ik denk van niet.

Speciaal opnieuw voor Jack!
Op een wervingsexamen bij vadertje staat zou uw vraagstelling bij de inhoud van dit artikel een 0 opleveren.
Uw denkvemogen is dus niet in staat om een samenvatting of bespreking te geven van de essentiële inhoud van een artikel.
Dit artikel gaat natuurlijk niet over een vroegere oorlog.
Maar als gij absoluut wil zeveren over de oorlog dan adviseer ik een bezoek aan een oorlogsmuseum.
Maar.......ik ga daarin niet mee!
Moderator!!!!!........help hij doet het weer!!!
Wil je hem even van het forum smijten a.u.b. ?
Mislukt Jacques! Ik heb maar vier strafpunten gekregen.
Maar je doet wel verwoede pogingen opdat ik er bij zou krijgen.
Kan mij niks maken hoor. Als ik er nog krijg beoefen ik eenvoudig een andere hobby. Ik heb er nog veel. [/quote]

Leuke hobby's?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 16:04   #77
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Speciaal opnieuw voor Jack!
Op een wervingsexamen bij vadertje staat zou uw vraagstelling bij de inhoud van dit artikel een 0 opleveren.
Een dikke zero dus!
Uw denkvemogen is dus niet in staat om een samenvatting of bespreking te geven van de essentiële inhoud van een artikel.
Dit artikel gaat natuurlijk niet over een vroegere oorlog.
Maar als gij absoluut wil zeveren over de oorlog dan adviseer ik een bezoek aan een oorlogsmuseum.
Maar.......ik ga daarin niet mee!
Moderator!!!!!........help hij doet het weer!!!
Wil je hem even van het forum smijten a.u.b. ?
Mislukt Jacques! Ik heb maar vier strafpunten gekregen.
Maar je doet wel verwoede pogingen opdat ik er bij zou krijgen.
Kan mij niks maken hoor. Als ik er nog krijg beoefen ik eenvoudig een andere hobby. Ik heb er nog veel.
Leuke hobby's?[/quote]

Leuker als deze die jij hier beoefend!
Wordt je zelf niet chagrijnig van uw gezeur?

Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2016 om 16:15.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 16:12   #78
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
"Antwerpen is vuil en gevaarlijk, ze loopt vol criminelen of ze is een aantrekkingspool van armoede.”
dat is t zinnigste wat Van Brempt al gezegd heeft sinds jaren.

wel tamelijk schaamteloos, eerst de grootsteden organiseren als vuilbakken van alle sociaal en immigratieleed door een open grenzen beleid, en dan t resultaat niet plezant vinden ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 mei 2016 om 16:13.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 16:18   #79
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat is t zinnigste wat Van Brempt al gezegd heeft sinds jaren.

wel tamelijk schaamteloos, eerst de grootsteden organiseren als vuilbakken van alle sociaal en immigratieleed door een open grenzen beleid, en dan t resultaat niet plezant vinden ...
Waarom weten de politiekers niet dat wij een open grenzen beleid verafschuwen?
Waar zit de schuld dat de communicatie niet overkomt?
Bij onszelf of bij de politiekers?
l'Union fait la farce.
De islam wordt platgebombardeerd door eigen uitgelokte oorlogen.
Doen wij soms beter op dit forum?

Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2016 om 16:24.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 16:22   #80
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat is t zinnigste wat Van Brempt al gezegd heeft sinds jaren.

wel tamelijk schaamteloos, eerst de grootsteden organiseren als vuilbakken van alle sociaal en immigratieleed door een open grenzen beleid, en dan t resultaat niet plezant vinden ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be