Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Ga je je laten vaccineren?
Ja, leve de vrijheid! 23 62,16%
Nee, ik zit graag opgesloten. 14 37,84%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2021, 06:14   #61
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

Lol. Je laten vaccineren om zorgeloos op vakantie te kunnen om dan te horen te krijgen dat je twee weken in quarantaine moet bij thuiskomst uit een zone met het verkeerde kleurtje.

Ik denk dat veel mensen zich niet hadden laten vaccineren als ze dat op voorhand hadden geweten.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 06:20   #62
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Lol. Je laten vaccineren om zorgeloos op vakantie te kunnen om dan te horen te krijgen dat je twee weken in quarantaine moet bij thuiskomst uit een zone met het verkeerde kleurtje.

Ik denk dat veel mensen zich niet hadden laten vaccineren als ze dat op voorhand hadden geweten.
Voila, dat komt ervan als je geneesmiddelen neemt voor administratieve voordeeltjes, en niet voor uw gezondheid he.

Het is trouwens logisch, ik schrijf dat hier al de ganse tijd, het concept van "gevaccineerd zijn" heeft maar weinig te maken met het concept van "transmissies tegengaan in een gevaccineerde bevolking". Dat houdt geen steek.

Als men - zoals het overheidsidioten betaamt - onnozel wil doen en viruspropagatie tevergeefs wil tegenhouden in een gevaccineerde bevolking, dan is het allerlaatste wat zinvol is, om gevaccineerden "vrije loop" te laten. Dat is nochtans exact het concept achter "vaccinatie paspoort".

Immers, het enige wat die gevaccineerden kunnen meebrengen, zijn virussen die door het vaccin geraken. En wat niet-gevaccineerden kunnen meebrengen en door gevaccineerden niet doorgegeven wordt, stelt geen enkel probleem voor een gevaccineerde bevolking.

Als ge echt virusvrij wilt pretenderen te zijn, dan moet ge testen + quarantaine toepassen, *zeker* voor gevaccineerden.

Op zich kan men zich bijna niks idioters voorstellen, om proberen de gevaccineerde bevolking te vrijwaren van het nut van hun vaccin, het is dus waarschijnlijk waar onze overheden zullen naar streven, gezien het zo idioot is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 08:21   #63
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
1.Een vaccin dat op een half jaar in elkaar is gestoken zonder dat er echt onderzoek is gebeurt is, wat het op langere termijn gaat opleveren is een raadsel

2.Diegene die zich laat vaccineren moet eerst een contract ondertekenen dat hij alleen de eindverantwoordelijke is voor wanneer er complicaties optreden.
Normaal gezien bij medicijnen of een vaccin ben je steeds verzekerd, bij deze dus niet.

3. Overheden en media die er alles aandoen om critici volledig de mond te snoeren, objectiviteit is onbestaande.


Nee bedankt hou het maar.
1)Nee, het vaccin is niet in een half jaar in elkaar gestoken.
Er werd al begonnen aan het vaccin in 2004 bij de eerste Sars-Covid uitbraak, maar het werd daarna op een laag pitje gezet, om dat die niet doorbrak en bleeft in de kast liggen.
In 2019 bij de eerste uitbraak in China van Sars_Cov_2, werd het in een stroomversnelling gebracht.
Er moest enkel een aanpassing gebeuren naar de mutatie, maar dat is bij griep ook elk jaar opnieuw het geval.

2) Je moet juist niets tekenen bij je vaccinatie en de eindverantwoordelijkheid ligt bij de overheid en de farma-industrie.


3) Critici worden niet de mond gesnoerd.
Het bewijs daarvan lever je zelf door de leugens en onzin die je hier post.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 08:54   #64
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
1)Nee, het vaccin is niet in een half jaar in elkaar gestoken.
Er werd al begonnen aan het vaccin in 2004 bij de eerste Sars-Covid uitbraak, maar het werd daarna op een laag pitje gezet, om dat die niet doorbrak en bleeft in de kast liggen.
In 2019 bij de eerste uitbraak in China van Sars_Cov_2, werd het in een stroomversnelling gebracht.
Er moest enkel een aanpassing gebeuren naar de mutatie, maar dat is bij griep ook elk jaar opnieuw het geval.
De huidige vaccins zijn wel degelijk op een paar maanden in elkaar geflanst.
En U zou toch moeten weten dat zelfs heel grote farma reuzen er niet in slaagden iets op de markt te brengen dat door de beugel kon.

Ik denk dat nog maar aan SANOFI-GSK de grote spelers op de markt. Die moeten dan nog nooit gehoord hebben over die kleine aanpassingen

Nog beetje geduld en het grote Johnson&Johnson mag ook zijn valiezen pakken. Die kwamen ook op tv vertellen hoe simpel het allemaal ging zijn. En dan hebben we het nog even niet over die Chinese en Russische producten die blijkbaar niemand wil zelfs heel waarschijnlijk ook jij niet.

Wees eens eerlijk over die vaccins die nu op de markt zijn is totaal niks geweten. Niet tegen welke varianten ze werken en nog minder hoe lang en hoe doeltreffend. Het is en blijft experimenteren. Het enige dat we met enige zekerheid mogen aannemen is dat ze heel veel miljarden gaan in het laadje brengen.

Kleine aanpassing laat me lachen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2021 om 08:55.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 09:04   #65
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hebt gij wel alles gelezen wat ik schreef?



Ik heb geen bang. Je bent bang, of je hebt schrik of angst.
Waar haal jij trouwens dat nu alles goed voor mij is? Ik schreef dat ik mij liet vaccineren en ik nu meer vrijheid heb. Wat gij daar bij fantaseert heb ik niks me te maken.

De jongeren moeten blij zijn. Dank zij de maatregelen is volgens mijn opinie de economie niet volledig in elkaar gestuikt. De toekomst van die jongeren werd daardoor gevrijwaard.

Anderen kunnen daar anders over denken. Mij lijkt het onmogelijk om te weten wat het effect zou zijn zonder die maatregelen. Men kan studies doen. Maar ik denk dat die vooral gebaseerd zullen zijn op "aannames" en niet op cijfers.

PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.
Dan heb je nog geluk gehad dat het beperkt was tot 10 maanden. In mijn geval was het een jaar (1960-61). Maar alles bij elkaar genomen heb ik er geen al te slechte herinneringen aan.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 09:18   #66
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht

PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.
Het was al bij al leuker dat jaar bij het leger vind ik dan hetgeen we het laatste jaar al hebben mogen meemaken. Ik herinner me toch niet dat er bij het leger een bedrukte angstige of deprimerende sfeer hing. Integendeel er hing al wel eens meer een zeer uitbundige sfeer. Het was in feite een avontuurlijke periode. Een sfeertje van mannen onder elkaar en zowat de laatste periode dat je leven er helemaal anders uitzag dan al de jaren die erna zouden volgen.
En vergeet niet we hadden perspectief ....heel veel perspectief....we konden de maanden weken en dagen aftellen. En het voornaamste was dat we elkaar hadden.....het was dan wel allemaal wat minder maar we konden kaarten sporten af en toe naar huis om te gaan neuken en dansen en zuipen en roken kon je ganser dagen bijna gratis. Eigenlijk was het gewoon wat ver van huis gaan werken. Vergelijk het nu beetje met mensen die op containerschepen werken met als verschil dat je bij het leger heel makkelijk kon lanterfanten. Ik heb er eigenlijk nooit hard moeten werken vind ik U goed kunnen verstoppen was wel de vereiste.
En weet je wat.....veel mannen van mijn leeftijd denken met enige weemoed terug aan die legerdienst in de Duitse bossen. Het zou me verwonderen dat de jonge mensen van nu binnen 40 jaar aan de corona periode met dezelfde weemoed zullen terugdenken . Ik denk het eerlijk gezegd niet.....
Ik vind de vergelijking dan ook niet helemaal opgaan.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2021 om 09:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 15:43   #67
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 7.150
Standaard

Citaat:
Rob Weytjens schrok zich een hoge hoed, toen zijn hoofd plots enorm begon te zwellen na een Johnson&Johnson-prik.

Rob kreeg op dinsdag 25 mei zijn eerste prik van Johnson&Johnson. Zes dagen later – de maandag daarop dus – kreeg hij plots last van diarree en koorts. Maar het meest bizarre: zijn hoofd begon eruit te zien alsof hij door een zwerm bijen was aangevallen.

"Ik ben een gezonde mens. Vandaar dat ik dat vaccin eigenlijk ook niet voor mezelf wilde. Ik deed het vooral om anderen te beschermen.
Als je iemand in een woonzorgcentrum wil gaan bezoeken, moet je iedere keer zo’n stokje in je neus (PCR-test, nvdr.). Als je gevaccineerd bent, hoeft dat niet meer. Plus: ik zou deze zomer ook wel graag op reis willen. Dus ja, ik heb het vaccin maar genomen.”

Al bij al heeft Rob Weyntjens nog geluk dat hij ‘slechts’ een allergische reactie kreeg. Er zijn inmiddels ook al tal van jonge, gezonde mensen die de gevolgen van hun prik niet meer kunnen vertellen.

Waarom Rob ons zijn verhaal wilde doen?
“Er wordt altijd vol lof geschreven over de vaccins. Maar ik wil dat de mensen weten dat er soms ook bijwerkingen zijn, die verder gaan dan een pijnlijke arm.
Ik had eerder al contact opgenomen met een andere, grote krant om mijn verhaal te doen, maar die wilden daar absoluut niks over publiceren.
Over ‘vaccin-slachtoffers’ mag blijkbaar niks geschreven worden.”


https://pnws.be/over-vaccin-slachtof...hreven-worden/
Ga je je laten vaccineren? Ja, hoor maar pas als de hel bevriest..
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 19:08   #68
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een vriendin ? Om wat mee te doen ? Je mag niet meer kussen of knuffelen laat staan minder dan 2 meter van elkaar zitten
Kijk eens wat ik zojuist heb gelezen (update deze morgen)

In je tuin kan je vanaf dan (9/6) 50 mensen uitnodigen (kinderen tot en met 12 jaar wél meegerekend). Van deze mensen moet je geen afstand meer houden.
Bron: VRT NWS

Geef gaas.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 19:21   #69
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Kijk eens wat ik zojuist heb gelezen (update deze morgen)

In je tuin kan je vanaf dan (9/6) 50 mensen uitnodigen (kinderen tot en met 12 jaar wél meegerekend). Van deze mensen moet je geen afstand meer houden.
Bron: VRT NWS


Het zou eraan mankeren he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 07:54   #70
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De huidige vaccins zijn wel degelijk op een paar maanden in elkaar geflanst.
En U zou toch moeten weten dat zelfs heel grote farma reuzen er niet in slaagden iets op de markt te brengen dat door de beugel kon.

Ik denk dat nog maar aan SANOFI-GSK de grote spelers op de markt. Die moeten dan nog nooit gehoord hebben over die kleine aanpassingen

Nog beetje geduld en het grote Johnson&Johnson mag ook zijn valiezen pakken. Die kwamen ook op tv vertellen hoe simpel het allemaal ging zijn. En dan hebben we het nog even niet over die Chinese en Russische producten die blijkbaar niemand wil zelfs heel waarschijnlijk ook jij niet.

Wees eens eerlijk over die vaccins die nu op de markt zijn is totaal niks geweten. Niet tegen welke varianten ze werken en nog minder hoe lang en hoe doeltreffend. Het is en blijft experimenteren. Het enige dat we met enige zekerheid mogen aannemen is dat ze heel veel miljarden gaan in het laadje brengen.

Kleine aanpassing laat me lachen
Het is niet omdat jij ergens niet van op de hoogte bent, dat ander dat ook niet zijn.
En van die vaccins is heel veel geweten, maar nog niet alles, dat klopt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 07:58   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Natuurlijk dat vaccins werken. Degene die het virus ontwierpen hadden het “antigif” al lang klaar zichzelf en enkele hofnarren die meelopen te verrijken.
Onze gezondheidszorg is een bedrijf dat lobbyt met big pharma. The serpent.
Wee wanneer miljoenen hetzelfde zien en in belang van hun kinderen denken. Op de democratie moet ge niet wachten.
Tick tack

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2021 om 08:01.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 09:14   #72
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
1)Nee, het vaccin is niet in een half jaar in elkaar gestoken.
Er werd al begonnen aan het vaccin in 2004 bij de eerste Sars-Covid uitbraak, maar het werd daarna op een laag pitje gezet, om dat die niet doorbrak en bleeft in de kast liggen.
In 2019 bij de eerste uitbraak in China van Sars_Cov_2, werd het in een stroomversnelling gebracht.
Er moest enkel een aanpassing gebeuren naar de mutatie, maar dat is bij griep ook elk jaar opnieuw het geval.

2) Je moet juist niets tekenen bij je vaccinatie en de eindverantwoordelijkheid ligt bij de overheid en de farma-industrie.


3) Critici worden niet de mond gesnoerd.
Het bewijs daarvan lever je zelf door de leugens en onzin die je hier post.
doe geen moeite, je kunt ze niet meer bereijken

alleen zij hebben gelijk, niemand anders

het zijn allemal opgeleide wetenschappers hier op het forum, veel beter dan onze virologen

als ze beweeren dat het en experimenteel vaccin is kan je ook de bewijzen toonen dat het niet zo is, maakt niet uit

alleen zij hebben recht en punt andere lijn
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 09:18   #73
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 15.494
Standaard

Ik heb ja gestemd, maar eigenlijk is het geen van beide.
Ik ben al volledig gevaccineerd (J&J, 1 prik).
Symptomen die ik gehad heb?
Zo'n 8 uur na inenting kreeg ik koude rillingen.
Ik heb dan nog een uur of 4 gewacht, vooraleer een Dafalgan Forte te nemen.
Zo'n 24 uur heb ik mij griepachtig gevoeld, zonder koorts weliswaar.
Daarna was het beter.
Volgende week is het de 3e week na inenting.
Vermits de zeldzame trombose bijwerking tussen 2 en 3 weken na inenting kan optreden, ben ik na volgende week safe daartegen.

De maximum bescherming bereik je bij dit vaccin na 28 dagen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik nu nog totaal niet beschermd ben.
__________________
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag)

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 6 juni 2021 om 09:22.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 09:19   #74
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
als ze beweeren dat het en experimenteel vaccin is kan je ook de bewijzen toonen dat het niet zo is, maakt niet uit
==> dat is nochtans wel waar he. De vaccinatie technologieen die hier toegepast worden, werden nooit eerder toegepast in een vaccin. En ze zijn officieel nog altijd onder evaluatie, en werden enkel om redenen van nood tijdens de experimentele fase toegelaten om toegediend te worden.

Normaal gezien moet een vaccin minstens 2 of 3 jaar experimenteel bekeken worden alvorens het een definitieve toelating krijgt.

Dat is trouwens ook het geval: geen kat weet echt hoe de gegenereerde immuniteit evolueert, wat precies een van de zaken is die deel uitmaken van de experimentele fase. Het is ook maar nu dat we langzaam enige kijk beginnen te hebben op eerder zeldzame bijwerkingen. Dat maakt allemaal deel uit van de experimentele fase.

Dat wil niet zeggen dat het verkeerd zou zijn om een experimenteel vaccin te nemen, als de reeds beschikbare gegevens suggereren dat het voor een specifiek geval voordelig kan zijn. Maar het is en blijft een experimenteel product, en dat nog minstens voor 2 jaar. Omdat een vaccin nu eenmaal een geneesmiddel is waar een lange-termijn effect van verwacht wordt, en we daar geen idee van hebben. Maar voor "erge gevallen" is het juist prima dat ze al mee kunnen doen met dat experiment he, dat is win-win. We leren bij, en ondertussen bestaat de kans dat de gevaccineerde er een gezondheidsvoordeel mee doet.

Toen men de ouderen begon te vaccineren, wist men totaal niet of varianten voor die ouderen nu na vaccinatie gevaarlijker of niet zouden zijn. Na enkele maanden, tenminste voor de gangbare varianten, begonnen eerder geruststellende metingen binnen te komen dat ze niet extra gevaarlijk waren voor gevaccineerden, in tegendeel. Maar dat waren zaken die men niet wist, en het is enkel door geexperimenteer op WZC bewoners, dat men dat heeft vastgesteld. Dat was een goed experiment, want die WZC bewoners zijn toch niet veel waard, als die nadien als vliegen zouden vallen was dat geen probleem en dan wisten we dat we die vaccins beter niet aan de rest van de bevolking gaven. Aangezien die daar goed op gereageerd hebben, liet het experiment toe om het te verruimen naar mensen van middelbare leeftijd. En nu is het zien wat dat zal geven in het najaar he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juni 2021 om 09:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 09:30   #75
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.171
Standaard

Mijn eerste prik heb ik al gehad, de tweede tegen het einde van de maand.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 10:23   #76
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Kijk eens wat ik zojuist heb gelezen (update deze morgen)

In je tuin kan je vanaf dan (9/6) 50 mensen uitnodigen (kinderen tot en met 12 jaar wél meegerekend). Van deze mensen moet je geen afstand meer houden.
Bron: VRT NWS

Geef gaas.
Ik heb geen tuin Rudy
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 10:26   #77
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Mijn eerste prik heb ik al gehad, de tweede tegen het einde van de maand.

Interessant. Bedankt om ons op de hoogte te houden. Vergeet niet ons te melden wanneer je je tweede prik hebt gekregen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juni 2021 om 10:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 10:29   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Interessant. Bedankt om ons op de hoogte te houden. Vergeet niet ons te melden wanneer je je tweede prik hebt gekregen.
Dat is nu eenmaal de vraag van de topic.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 10:30   #79
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht

De maximum bescherming bereik je bij dit vaccin na 28 dagen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik nu nog totaal niet beschermd ben.
Dan resten er je een goede 5 maanden. De meeste onderzoeken gaan er van uit dat het vaccin tot een maand of 6 bescherming biedt. Vanaf de 6 de maand zou het snel bergaf gaan. In de beste gevallen haal je een klein jaar.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 10:33   #80
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is nu eenmaal de vraag van de topic.
Niet echt maar kom. Sommigen lijkt het wel of ze hebben achter hun Sinterklaas geschenkje geweest

Maar ja gratis doet wel eens meer de oogjes fonkelen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juni 2021 om 10:34.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be