Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 mei 2012, 13:31   #61
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
@ Allen:

Gelieve rekening mee te houden met wat de moderatoren suggereerden:



@Smosty & Supe®staaf

Ik wijs er op dat ik niet altijd 'klassiek' modereer.
Ik zie heel veel door de vingers, tot de overlast té flagrant wordt.
Jullie bewandelen hier een dun lijntje wat betreft vetes, en de lont is kort bij de moderatie na de voorgaande in mijn ogen belachelijke maar tijdrovende clanoorlog...
Duidelijk?

Pontifex
Zolang de flikken er niet worden bijgehaald, houd ik die 2 als een stel gasten met een klein pietje. Ze moeten die frustratie ergens kwijt.
Clan-oorlogen uitvechten op politics voorbeeld.

This raar dat generaal Raf hier nog niet komen snuisteren is.
giserke is offline  
Oud 4 mei 2012, 13:52   #62
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Excellent
²

Een kordate duidelijke actie. Mensen een platform aanbieden om (gratis) te komen discussiëren en dan hebben ze nog het lef om juridische acties te ondernemen omdat de posts hen niet aan staan. Vooral de ban van artisjok verheugt me, dat ellenlange getroll in diverse discussies is hopelijk gedaan nu.
Savatage is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:03   #63
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Tijd voor een nieuw facebookgroepje :
'bash-the-fascists-op-politics.be'

3 personen vinden dit leuk..

...
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:09   #64
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Tijd voor een nieuw facebookgroepje :
'bash-the-fascists-op-politics.be'

3 personen vinden dit leuk..

...
Meent ge dat nu?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:09   #65
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chinaski Bekijk bericht

Beste forummers,

2) Anders is het gesteld als op dat andere forum acties worden besproken die wel in strijd zijn met de hier geldende regels. Zo is het ondernemen van juridische acties een grond tot onmiddellijke uitsluiting. Uiteraard staat het iedereen vrij ten volle gebruik te maken van de bestaande rechtsmiddelen, maar dat lijkt ons onverenigbaar met lidmaatschap van de politics.be-gemeenschap. Uit de berichten die ons de laatste dagen bereikt hebben leiden wij af dat dat betekent dat Artisjok, Alboreto en Filosoof hier niet kunnen blijven. Suqar lijken meegewerkt te hebben aan deze actie, maar het bewijsmateriaal tegen haar is minder sterk. Daarom hebben wij beslist de eerste drie forummers definitief te bannen, Suqar krijgt een tijdelijke ban.
Met vriendelijke forumgroet
De moderatie
Chinaski,

Dit is zeer laag bij de grond. Een forummoderatie die zich bezighoudt met wat op een ander forum zogezegd wordt besproken. De discussies op andere fora worden dus als argument gebruikt om mensen buiten te sluiten. Ik vind dit kortweg zielig.

Je verliest met je beslissing een pak kwaliteit. Je kan er hoogstens je populistisch gehalte mee verhogen. Hoe lang dit ook moge duren. Tegen dan is de huidige moderatie zich van geen kwaad bewust.

En ja. In Nederland op Maroc en Marokko zijn ze wel iets breeddenkender.

En zoals je ook bewijst, een weldenkend mens moet schuiven voor de doordeweekse populist.

Mijn mening over politics zal ik dan ook, als het moet, elders bespreken.

Vriendelijke groeten, en veel succes.

Rudy
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 14:17.
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:19   #66
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Begrijpbare reactie van de moderatie. Ik zal filosoof en Artichok echter missen als het gaat om een van de vele valse 'moslims worden voorgetrokken' draden te ontmaskeren met feitelijke informatie over wat er werkelijk aan de hand is.

Er zijn hier echter nog meer schaduwgroepjes, alhoewel misschien niet in de vorm van een forum. Ik stel voor dat de moderatie aandacht besteed aan collectief overdreven driehoekjesgedruk bij bepaalde berichten, en een eigen criterium ontwikkelt in plaats van zich te laten leiden door de kwantiteit van de reacties.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 mei 2012 om 14:21.
Johan Bollen is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:31   #67
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

ik hoop dat ze enkel geband zijn voor de klacht bij het CGKR en niet voor de beledigingen die op dat ander forum zijn gezet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:32   #68
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Meent ge dat nu?
Ik zou er niet van verschieten maar nee hoor (voorlopig toch ) 100 % cynisme...

Ik ben altijd radicaal tegen 'dubbelnicks' geweest...omdat ze meer ellende dan voordeel opleveren..

Ik heb indertijd ,toen ik massaal werd teruggefloten in mijn S&M draad daaromtrend, (gedeeltelijk uit frustratie) eno1 aangemaakt om dan maar eens mee te trollen...om eens te zien hoe 'plezant' dat is om anderen voor de gek te houden..
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:35   #69
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik zal filosoof en Artichok echter missen als het gaat om een van de vele valse 'moslims worden voorgetrokken' draden te ontmaskeren met feitelijke informatie over wat er werkelijk aan de hand is.
Oh ja. Schaduwgroepjes. Je mag nog een menig hebben. Maar daar gaat het ondertussen niet meer om. "Filosoof (alias Filo)" was een gevestigde waarde voor wie zin heeft in een gezond dispuut. Alboreto ondertussen ook, onder leetijdsdeskundigen. En Artisjok is het voorbeeld van wie al eens gevestigde waarden in vraag durft stellen. I love them. Sugar is het kind van de rekening, zoals ik heb gelezen, blijkbaar tijdelijk.
De discussieonderwerpen - islam in het bijzonder - zijn binnen deze context van ondergeschikt belang.
Ik wil deze mensen terug.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 14:36.
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:35   #70
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik zou er niet van verschieten maar nee hoor (voorlopig toch ) 100 % cynisme...

Ik ben altijd radicaal tegen 'dubbelnicks' geweest...omdat ze meer ellende dan voordeel opleveren..

Ik heb indertijd ,toen ik massaal werd teruggefloten in mijn S&M draad daaromtrend, (gedeeltelijk uit frustratie) eno1 aangemaakt om dan maar eens mee te trollen...om eens te zien hoe 'plezant' dat is om anderen voor de gek te houden..
Ah ok. Dzjue, ge had me bijna liggen.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:35   #71
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Begrijpbare reactie van de moderatie. Ik zal filosoof en Artichok echter missen als het gaat om een van de vele valse 'moslims worden voorgetrokken' draden te ontmaskeren met feitelijke informatie over wat er werkelijk aan de hand is.

Er zijn hier echter nog meer schaduwgroepjes, alhoewel misschien niet in de vorm van een forum. Ik stel voor dat de moderatie aandacht besteed aan collectief overdreven driehoekjesgedruk bij bepaalde berichten, en een eigen criterium ontwikkelt in plaats van zich te laten leiden door de kwantiteit van de reacties.
U mag anders altijd hun plaats innemen..ik heb geen problemen met andersdenkenden zolang ze maar willen discuteren met argumenten en niet de boel verzieken met getrol...
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:36   #72
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Oh ja. Schaduwgroepjes. Je mag nog een menig hebben. Maar daar gaat het ondertussen niet meer om. "Filosoof (alias Filo)" was een gevestigde waarde voor wie zin heeft in een gezond dispuut. Alboreto ondertussen ook, onder leetijdsdeskundigen. En Artisjok is het voorbeeld van wie al eens gevestigde waarden in vraag durft stellen. I love them. Sugar is het kind van de rekening, zoals ik heb gelezen, blijkbaar tijdelijk.
De discussieonderwerpen - islam in het bijzonder - zijn binnen deze context van ondergeschikt belang.
Ik wil deze mensen terug.
Waarom hebben we je, toen de felle discussie woedde in de banmededelingendraad, niet gehoord? Achteraf komen roepen, is gemakkelijk, he Rudy.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:37   #73
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Mijn oprechte complimenten aan de moderatie en het politics.be-team.
Mitgard is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:38   #74
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ah ok. Dzjue, ge had me bijna liggen.
Bon mijn laatste gedacht aan u persoonlijk..

Ik vind het jammer dat je ten alle prijze je 'goede verstandhouding' met suqar bent blijven ontkennen...er is niks mis met een 'goede verstandhouding' met een medeforummer, noch met hem/haar te verdedigen maar 'leugens of halve waarheden' daar heb ik het eventjes mee gehad op dit forum, als je me begrijpt..voor de rest even goede vrienden..
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:41   #75
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Oh ja. Schaduwgroepjes. Je mag nog een menig hebben. Maar daar gaat het ondertussen niet meer om. "Filosoof (alias Filo)" was een gevestigde waarde voor wie zin heeft in een gezond dispuut. Alboreto ondertussen ook, onder leetijdsdeskundigen. En Artisjok is het voorbeeld van wie al eens gevestigde waarden in vraag durft stellen. I love them. Sugar is het kind van de rekening, zoals ik heb gelezen, blijkbaar tijdelijk.
De discussieonderwerpen - islam in het bijzonder - zijn binnen deze context van ondergeschikt belang.
Ik wil deze mensen terug.
"We willen u graag verwelkomen op ons forum-bash the fascists"
"het AA-team"

doe ze de groeten daar..
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:45   #76
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Het engagement van deze mensen om deel te nemen aan een discussieforum is wellicht met de jaren wat te obsessief geworden. Hopelijk vinden ze iets om de leemte in te vullen met iets zinvols. Argumenten bestrijden met argumenten is 1 ding. Andersdenkenden met juridische middelen bestrijden gaat een stap te ver.

Het moment van bezinning is aangebroken.
Elio di Supo is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:46   #77
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom hebben we je, toen de felle discussie woedde in de banmededelingendraad, niet gehoord? Achteraf komen roepen, is gemakkelijk, he Rudy.
Txiki. K&K is nooit mijn favoriet geweest. Ik kom op dit forum om eens een mening te verkondigen, te weten wat een ander er van vindt. Het subforum Maatschappij is voor mij de perfecte discussieplaats.

Die felle discussies over gelul wie wel of niet welkom zijn, en waar je naar verwijst en blijkbaar ernsig moeten worden genomen, hebben mij nooit echt geïnteresseerd. Ik ga van de veronderstelling uit dat wie het meent, en dit ook ondertussen heeft bewezen, dus wel een plaats heeft in dit virtueel-politics-wereldje.

Ik stel enkel vast. En dat is dat wie met goeie intententies zich uitslooft wel het onderspit mag delven voor het populistisch goedkoop discours. Met name: Alboreto, Artisjok en Suqar.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 14:51.
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:48   #78
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Ik zal filosoof en Artichok echter missen als het gaat om een van de vele valse 'moslims worden voorgetrokken' draden te ontmaskeren met feitelijke informatie over wat er werkelijk aan de hand is
Als je achteraf weet dat toen bij wijze van spreken de halve studiedienst van de PVDA werd ingeschakeld om te kunnen reageren, dan is de eindbalans over dat trio toch bijzonder zwak..
Eigenzinnig is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:53   #79
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Bon mijn laatste gedacht aan u persoonlijk..

Ik vind het jammer dat je ten alle prijze je 'goede verstandhouding' met suqar bent blijven ontkennen...er is niks mis met een 'goede verstandhouding' met een medeforummer, noch met hem/haar te verdedigen maar 'leugens of halve waarheden' daar heb ik het eventjes mee gehad op dit forum, als je me begrijpt..voor de rest even goede vrienden..
Een goede verstandhouding is nog iets anders dan er "close" mee zijn. Ik heb vooral ontkend dat ik "close" zou zijn met Suqar. Ik kan niet eens een gezicht plakken op Suqar.

Ik heb heel oprecht geen kant gekozen en doe dat nog niet. Ook al kan ik me een pak vragen stellen bij de zin en onzin van het hele gebeuren en het hele opzet. Ik zou er zelf niet aan denken om zoiets in elkaar te steken.

Met leugens en halve waarheden heeft mijn houding niets te maken. Zo belangrijk vind ik dit forum niet om me bezig te houden met dat soort kinderachtigheden. Tegelijkertijd neem ik het forum ook niet dermate ernstig dat ik me veel inlaat met "ernstige" discussies op dit forum. Die voer ik wel in het echte leven.

Voor mij is het forum op de eerste plaats een vorm van ontspanning. Al de rest volgt daarna.

Met vriendelijke groet,
Txiki
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:53   #80
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Txiki. K&K is nooit mijn favoriet geweest. Ik kom op dit forum om eens een mening te verkondigen, te weten wat een ander er van vindt.

Die felle discussies over gelul wie wel of niet welkom zijn, en waar je naar verwijst en blijkbaar ernsig moeten worden genomen, hebben mij nooit echt geïnteresseerd.

Ik stel enkel vast. En dat is dat wie met goeie intententies zich uitslooft wel het onderspit mag delven voor het populistisch goedkoop discours. Met name: Alboreto, Artisjok en Suqar.
Noem jij zoiets goede intensies...proficiat..
Eigenzinnig is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be