Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 10 januari 2016, 02:36   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

😊👍
SDX is offline  
Oud 10 januari 2016, 04:37   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

En de rechts conservatieven die homo's 'onnatuurlijk' vinden zijn niet op 1 hand te tellen.
Gelukkig willen ze die niet van de hoogste torens smijten, liefst hoofd naar beneden.
daiwa is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:27   #63
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.071
Standaard

Cases als Bill Cosby en DSK tonen aan dat het probleem van ongewenst sexueel gedrag ook in 'onze' samenleving wat ernstiger is dan alleen stare rape.

Waarmee ik, nogmaals, het probleem van moslimmannen en hun kijk op vrouwen, niet wil relativeren. Naar aanleiding van "femme de la rue" hebben feministen zich hierover trouwens al eerder uitgesproken. Velen lijken dat te willen vergeten en doen niet liever dan hen in de naieve hoek steken.
dalibor is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:38   #64
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Modern feminisme heeft maar één doel: het traditionele Europese gezin aan stukken rijten, op de grond gooien, en er met vlijmscherpe naaldhakken op blijven stampen.

Natuurlijk zijn die moderne feministen pro import van arabische alfa's, pro mixing, en pro verkrachting van blanke vrouwen door arabische alfa's.
Thuleander is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:40   #65
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Modern feminisme heeft maar één doel: het traditionele Europese gezin aan stukken rijten, op de grond gooien, en er met vlijmscherpe naaldhakken op blijven stampen.

Natuurlijk zijn die moderne feministen pro import van arabische alfa's, pro mixing, en pro verkrachting van blanke vrouwen door arabische alfa's.
Nee. Dat is het nu net. En wat kom je nu aankakken met het gezin? Dat heeft er niks mee te maken.
dalibor is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:41   #66
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Cases als Bill Cosby en DSK tonen aan dat het probleem van ongewenst sexueel gedrag ook in 'onze' samenleving wat ernstiger is dan alleen stare rape.

Waarmee ik, nogmaals, het probleem van moslimmannen en hun kijk op vrouwen, niet wil relativeren. Naar aanleiding van "femme de la rue" hebben feministen zich hierover trouwens al eerder uitgesproken. Velen lijken dat te willen vergeten en doen niet liever dan hen in de negatieve hoek steken.

Alsof er, na 50jaar islamitische migratie, er veel positiefs over te vertellen valt.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:43   #67
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nee. Dat is het nu net. En wat kom je nu aankakken met het gezin? Dat heeft er niks mee te maken.
Anderen trappen misschien in je vuile linkse leugens maar ik niet.
Thuleander is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:49   #68
Underwood
Vreemdeling
 
Underwood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2016
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die raar maar waar objectieve bondgenoten blijken te zijn.
Underwood is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:50   #69
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Stelt de islam niet het traditionele gezin voorop?
Willen feministen het 'islamitische gezin' kapotmaken?
Nee, natuurlijk niet.
Alleen het Europese gezin.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 januari 2016 om 10:54.
Thuleander is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:53   #70
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Alsof er, na 50jaar islamitische migratie, er veel positiefs over te vertellen valt.
De islam kweekt homohaters, vrouwenhaters, Jodenhaters, ongelovigenhaters, democratiehaters. Dat is hun enige 'bijdrage' aan onze samenleving. De linkse bende keek en zag dat het goed was. Maar iemand die daar kritiek op heeft, wordt uitgescholden voor nazi. Te zot voor woorden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 januari 2016 om 10:53.
Lukkas is offline  
Oud 10 januari 2016, 10:59   #71
Underwood
Vreemdeling
 
Underwood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2016
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De islam kweekt homohaters, vrouwenhaters, Jodenhaters, ongelovigenhaters, democratiehaters. Dat is hun enige 'bijdrage' aan onze samenleving. De linkse bende keek en zag dat het goed was. Maar iemand die daar kritiek op heeft, wordt uitgescholden voor nazi. Te zot voor woorden.
Nailed it. Iedere kritiek wordt direct de kop ingedrukt met beschuldigingen van racisme en aanvallen op iemands persoon. Een debat met links proberen houden over immigratie is als schaak spelen met een duif - het maakt niet uit hoe briljant uw zet was, de duif stoot toch alle pionnen omver en kakt op het bord.
Underwood is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:25   #72
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiper42 Bekijk bericht
U antwoorde bevestigend op een stukje dat duidelijk deze zaak
wil veralgemenen.
Neen, dat deed ik niet.
geertvdb is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:29   #73
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dit zijn ook maar meningen.

Die mogen ze toch hebben, niet?
Welke meningen bedoelt u? Het oproepen om een krant niet te kopen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Om 't even hoe gek, achterlijk, conservatief, dom, progressief, vooruitstrevend, idioot ... ze zijn.

't Zijn enkel meningen, die ze mogen hebben.
Welke meningen bedoelt u? U spreekt in raadsels.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Wat er in Keulen en andere steden gebeurd is waren geen meningen, maar strafbare feiten.
Oh, maar daar ben ik het mee eens, maar ik had het enkel over de oproep om geen kranten te kopen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Deze feiten komen minimaliseren en met andermans meningen vergelijken, die ze van jou toch mogen hebben, veel lager kan eigenlijk niet meer.
Welke mening heb ik 'geminimaliseerd'?
geertvdb is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:39   #74
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Linkse taktiek hierboven: afleiden van het onderwerp dat onbesproken moet blijven.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:39   #75
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik lees hier gedeeltelijk een andere mening dan de mijne, maar ik heb er niet voor betaald.
Ja? En dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Als je wil, kan ik je echter wel een rekeningnummer geven waarop je mij voor mijn mening mag betalen.
Liever niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik zou niet willen dat je niet meer thuis hoort in een Westerse democratie.
Begrijpt u zelf wel wat u schrijft, want ik begrijp er echt niets van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
En waar denk je dat er een Westerse democratie te vinden is? Ergens in een EU-lidstaat?
In het Westen, vandaar 'Westerse democratie'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Of denk je dat "Knack", "De Standaard" of "De Morgen" deze democratie bevorderen of tot stand zullen helpen brengen?
Dat zijn kranten en magazines die een gevolg zijn van onze Westerse democratie, en ook u kan daar gebruik van maken. Niets houdt u tegen om een krant of een magazine te beginnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dan stel ik voor dat je mij een abonnement op deze publicaties cadeau doet; voor de vrije meningsuiting en de Westerse democratie moet jij dat wel over hebben.
Dat is nu de 2e keer dat u mij geld vraagt. Als u financiële moeilijkheden hebt, gelieve u te wenden tot familie, of desnoods tot het OCMW.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Tenslotte zou je anders meningen zitten te "bannen".
Ik betaal elke dag voor de Standaard, en af en toe de Humo. En ik lees met veel plezier de bijdragen van Abu Jahjah. Alhoewel ik het doorgaans 95% met hem oneens ben, schrijft hij zeer helder, en bouwt hij zijn argumentatie goed op. In tegenstelling tot u.
Het lezen van andere meningen dan de mijne is dan ook een groot plezier voor mij. Waarom zou ik altijd mijn eigen mening willen lezen? Die ken ik al en dat is zo saai. En vergeet niet. Alleen domme mensen veranderen nooit van mening.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 10 januari 2016 om 11:40.
geertvdb is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:39   #76
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De islam kweekt homohaters, vrouwenhaters, Jodenhaters, ongelovigenhaters, democratiehaters. Dat is hun enige 'bijdrage' aan onze samenleving. De linkse bende keek en zag dat het goed was. Maar iemand die daar kritiek op heeft, wordt uitgescholden voor nazi. Te zot voor woorden.
Klein vraagje, wie heeft in de jaren 60 die mensen naar hier gehaald?
Dat was de rechtse industriële bende die volk nodig had en de politiek voor zijn kar spande om ze hier te krijgen.
Heeft ook maar een gewone werknemer ooit een van hun naar hier gehaald?

Dus begin met je rechtse vriendjes politici en industriëlen, die ze nodig hadden, de huid vol te schelden.

Wir europäer schaffen es!!!!
subocaj is offline  
Oud 10 januari 2016, 11:47   #77
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Klein vraagje, wie heeft in de jaren 60 die mensen naar hier gehaald?
Dat was de rechtse industriële bende die volk nodig had en de politiek voor zijn kar spande om ze hier te krijgen.
Heeft ook maar een gewone werknemer ooit een van hun naar hier gehaald?

Dus begin met je rechtse vriendjes politici en industriëlen, die ze nodig hadden, de huid vol te schelden.

Wir europäer schaffen es!!!!
Ik zie in het politieke spectrum een groep die zich links noemt en de anderen als rechts beschouwt. Die groep noem ik dan maar "links".

Stel nu dat ik het efficiënt of praktisch zou vinden, alle anderen als "rechts" te bestempelen, dan zou ik daarmee nog geen levensbeschouwelijke overeenkomst te voorschijn hebben getoverd tussen de forummers die jij hier als rechts bestempelt en de "rechtse vriendjes politici en industriëlen" van deze forummers. Als "vriendjes" bestaan die hooguit in jouw fantasie en die van nogal wat andere linksen.

En dat betekent dat "rechts" niet meer is dan een hersenschim of een onpraktisch begrip. Behalve als je links bent, dan betekent het: de anderen. In het Arabisch: koeffar. Slachtvee, zou je kunnen zeggen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 januari 2016 om 11:48.
Kodo Kodo is offline  
Oud 10 januari 2016, 13:00   #78
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Klein vraagje, wie heeft in de jaren 60 die mensen naar hier gehaald?
Dat was de rechtse industriële bende die volk nodig had en de politiek voor zijn kar spande om ze hier te krijgen.
Heeft ook maar een gewone werknemer ooit een van hun naar hier gehaald?

Dus begin met je rechtse vriendjes politici en industriëlen, die ze nodig hadden, de huid vol te schelden.

Wir europäer schaffen es!!!!
Wat doet dit er nu nog toe?
Ja, er werden " gastarbeiders" naar hier gehaald die, omdat ze in eigen land gene nagel hadden om aan hun gat te krabben, laat staan enige toekomst, daar maar al te blij mee waren.
Die mensen maakten de keuze niet terug te gaan, hun gezin te laten overkomen en ondertusen vormen hun kleinkinderen de derde generatie.
Dat er dus nog steeds problemen zijn op vlak van integratie heeft niets meer te maken met " wie hen naar hier haalden" maar wel met mechanismen in die subgroepen zelf.
alice is offline  
Oud 10 januari 2016, 13:02   #79
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Cases als Bill Cosby en DSK tonen aan dat het probleem van ongewenst sexueel gedrag ook in 'onze' samenleving wat ernstiger is dan alleen stare rape.

Waarmee ik, nogmaals, het probleem van moslimmannen en hun kijk op vrouwen, niet wil relativeren. Naar aanleiding van "femme de la rue" hebben feministen zich hierover trouwens al eerder uitgesproken. Velen lijken dat te willen vergeten en doen niet liever dan hen in de naieve hoek steken.
Gast, Bill Cosby is onschuldig.
Nietzsche is offline  
Oud 10 januari 2016, 13:03   #80
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Klein vraagje, wie heeft in de jaren 60 die mensen naar hier gehaald?
Ik niet.
Wie haalt nu al die armoezaaiers en toekomstige criminelen en profitariaat binnen?
Citaat:
Wir europäer schaffen es!!!!
Spreek eens voor jezelf aub.
Ik ben anti-EU'er en ik heb geen zin om wat dan ook te 'schaffen'
Als jij iets wil schaffen, mij niet gelaten, maar betaal dan zelf de rekening, en schuif ze niet door naar mensen die niks willen weten van nefaste volksimport.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be