Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2009, 18:00   #61
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard









http://thesituationist.wordpress.com...ial-prejudice/













Citaat:
Make-up
Ladies (and Macaronis) had a range of cosmetics at their disposal. White lead powder mixed with egg white could be used to give a fine, pale complexion, although ladies taking the waters at Bath were warned that 'those who use white paste as a cosmetic are liable to have skins turn entirely yellow' from the vapours of the springs. Rouge was made from lead paste and carmine. Lips were tinted with coloured plaster of Paris. Eyebrows were blacked with lead or with green vitriol and gum Arabic, although artificial eyebrows of mouse-skin were also available to be glued on. Unfortunately the heat of the ballroom sometimes caused them to slip. Small patches of black taffeta or velvet were also worn on the face.
http://www.minuetcompany.org/further...n/demands.html

Citaat:
A Whiteface

The oldest type of clown is the whiteface, which dates back to the 18th century. The white color of the face was originally achieved with flour. White lead later replaced flour, but after the 1880s, when lead was discovered to be toxic (poisonous), safer greasepaints were introduced.

The whiteface clown evolved from earlier whiteface theatrical entertainers. One of the most popular whiteface characters in history is Harlequin, a comic personality in the Italian theater form commedia dell’arte. English actor John Rich, who performed in the early and mid-18th century, was the most famous Harlequin of his time. After the mid-18th century, however, the clown gradually replaced the Harlequin character. English entertainer Joseph Grimaldi (whose name led to the designation of every clown as “Joey”) played an instrumental role in this shift. He introduced his character as Clown (a word long used to denote a buffoon, jester, or rustic fool) to London theater audiences in the early 19th century. Clown quickly gained popularity over Harlequin. Grimaldi appeared as Clown in dozens of performances, including Harlequin and Mother Goose (1806). His makeup consisted of exaggerated eyebrows, geometrical patterns on his cheeks applied over a white base, and a blue topknot on his bald head. Grimaldi is considered the most famous clown.
http://encarta.msn.com/encyclopedia_...984/Clown.html


http://wiki.answers.com/Q/Why_white_...e_18th_century


Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 23:07   #62
webzwerver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht




http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_blood



Als je dit ook hebt ben je van de hoogste adel!; blauw bloed.














webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2009, 08:18   #63
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Egmond, hier vind je een geschiedenis van zwarten in vroegmodern Europa, voor de verandering wél wetenschappelijk onderbouwd. Je zal er ongetwijfeld veel aan hebben.

Black Africans in Renaissance Europe / edited by T.F. Earle and K.J.P. Lowe.
ISBN 0521815827
ISBN 9780521815826
Author Earle, T. F
Author Lowe, Kate J. P.
Publisher Cambridge : Cambridge university press, 2005.
Description xvii, 417 p. : ill., maps ; 26 cm.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 16:13   #64
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Intussen begin ik mij af te vragen of de constante, gelijkluidende en hinderlijk bedoelde reacties in mijn draad door zekere personen wel volgens het reglement zijn. Men is het niet eens met mijn theorie, prima, dat heb ik al de eerste keer begrepen. Maar moet men dan steeds weer hetzelfde herhalen. Wil men mij verdrijven van het forum? Er zijn toch nog enkele personen die serieus ingaan op mijn postings, wil men hen ook het reageren onmogelijk maken? Er zijn heel wat zeer aanstootgevende draden die ik nooit aanklik omdat ik daar geen belangstelling voor heb. Waarom kunnen personen zich niet aan de regels van fatsoen en wellevendheid houden en mijn draden verder met rust te laten. Er is één persoon die werkelijk helemaal doorgedraaid klinkt en alle perceptie van beschaafdheid en decorum is kwijtgeraakt. Dit is overigens het gedrag waarmee alle zwarten die hun stem verheffen te maken krijgen. Was dit forum een dorp, dan was ik als dorpbewoner nu gelynched door sommige van deze personen en hun medestaanders.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 oktober 2009 om 16:14.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 16:16   #65
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Reageren met alleen smilies schijnt hier verboden te zijn.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 16:24   #66
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Intussen begin ik mij af te vragen of de constante, gelijkluidende en hinderlijk bedoelde reacties in mijn draad door zekere personen wel volgens het reglement zijn. Men is het niet eens met mijn theorie, prima, dat heb ik al de eerste keer begrepen. Maar moet men dan steeds weer hetzelfde herhalen. Wil men mij verdrijven van het forum? Er zijn toch nog enkele personen die serieus ingaan op mijn postings, wil men hen ook het reageren onmogelijk maken? Er zijn heel wat zeer aanstootgevende draden die ik nooit aanklik omdat ik daar geen belangstelling voor heb. Waarom kunnen personen zich niet aan de regels van fatsoen en wellevendheid houden en mijn draden verder met rust te laten. Er is één persoon die werkelijk helemaal doorgedraaid klinkt en alle perceptie van beschaafdheid en decorum is kwijtgeraakt. Dit is overigens het gedrag waarmee alle zwarten die hun stem verheffen te maken krijgen. Was dit forum een dorp, dan was ik als dorpbewoner nu gelynched door sommige van deze personen en hun medestaanders.
U steekt dit hele subforum vol met uw pseudohistorische zever, dus 1. u doet net hetzelfde als waar u een ander van beschuldigt, namelijk het 'vervuilen' van topics; 2. het wordt erg moeilijk uw gedoe te ontwijken, zelfs buiten de door u opgestartte onderwerpen.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 16:56   #67
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogge Bekijk bericht
U steekt dit hele subforum vol met uw pseudohistorische zever, dus 1. u doet net hetzelfde als waar u een ander van beschuldigt, namelijk het 'vervuilen' van topics; 2. het wordt erg moeilijk uw gedoe te ontwijken, zelfs buiten de door u opgestartte onderwerpen.
Wij leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting. Het is niet aan u om mij hier te censureren. Ik vraag u en uw vrienden mij gewoon te negeren zodat ik in alle rust mijn ideeen hier kan ontwikkelen. De racistische draden op dit forum schijnen niet dezelfde afkeer bij u op te roepen, maar zijn zeer kwetsend en bedreigend voor mij. Elders werd ik ook 'brandhout' genoemd wat ik opvat als een doodsdreiging. Probeer die beschaving die u claimt ook hier tot uiting te laten komen in uw bejegening van mij. Overigens heb ik de Europese adel niet met dieren vergeleken, maar met zwarte en gekleurde MENSEN. En dat schijnt gezien uw reacties heel, heel erg te zijn!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 20:29   #68
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Overigens heb ik de Europese adel niet met dieren vergeleken, maar met zwarte en gekleurde MENSEN. En dat schijnt gezien uw reacties heel, heel erg te zijn!
Dat is ook zo aangezien u alzo graag de mensen tracht wijs te maken dat blanken (die u verkeerdelijk 'witten' noemt) niet in staat zijn to enige vorm van beschaving. Die u als dom en achterlijk zit af te schilderen, als handenafhakkende racistische primitieve wilden enz. enz. terwijl de realiteit u tegenspreekt. De hoogstaande Europese beschaving waarin u bent terechtgekomen (er heeft nooit een hogere bestaan) hebt u te danken aan de blanken. De blanken waarop u vanuit uw afrocentristische gedachtengang zit neer te kijken en die zit te beledigen enkel en alleen maar om uzelf beter in uw vel te voelen omdat u zelf niet blank bent maar wel zwart. Daarom wil u de geschiedenis toch o zo graag in uw zwarte voordeel herschrijven. Leugens om uw eigenste zwarte bestwil.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=129058
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2009 om 20:42.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 16:22   #69
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Hoewel de piramiden in Afrika staan zijn ze door Belgen en Nederlanders gebouwd. Hoewel de Belgen en Nederlanders 8000 jaar geleden praktisch holbewoners waren, in Azie, spaarden zij hun geld om groots uit te pakken in Egypte en de wereld de 60 stuks piramiden te schenken. Wij weten niet waarom zij juist voor Afrika kozen en niet Europa, want dan stonden er in Amsterdam, Brussel en Parijs vandaag piramiden en hoefden wij niet naar Egypte te reizen om de piramiden die de Belgen en Nederlanders bouwden te kunnen bewonderen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 oktober 2009 om 16:24.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 16:42   #70
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Hoewel de piramiden in Afrika staan zijn ze door Belgen en Nederlanders gebouwd. Hoewel de Belgen en Nederlanders 8000 jaar geleden praktisch holbewoners waren, in Azie, spaarden zij hun geld om groots uit te pakken in Egypte en de wereld de 60 stuks piramiden te schenken. Wij weten niet waarom zij juist voor Afrika kozen en niet Europa, want dan stonden er in Amsterdam, Brussel en Parijs vandaag piramiden en hoefden wij niet naar Egypte te reizen om de piramiden die de Belgen en Nederlanders bouwden te kunnen bewonderen.
Die zijn gebouwd door Semieten, niet door zwarten...
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 16:56   #71
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Farao Taharqa
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 17:15   #72
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Farao Taharqa
Ja, en? Egyptenaren waren Semieten, geen zwarten. Of is dat gegeven ook al een blank complot?
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:02   #73
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogge Bekijk bericht
Dat gaat niet in die richting. Nakomelingen van zwarten zijn altijd kleurlingen, want de zwarte pigmenten zijn dominant.

Naar uw theorie zouden alle Europese edelen vandaag ook zwart moeten zijn.
Niet helemaal. Dat is het verhaal van Mendel met zijn bloemen. Een blanke heeft als genotype bb, een zwarte BB. Een kind van een blanke en een zwarte is heterozygoot, Bb, en zal dichter naar het zwarte dan naar het blanke zitten, omat zwart dominant is. Daarna wordt het ingewikkelder, een kind van een zwarte en een kleurling is BB of Bb, en zal er dus zwart uitzien, een kind van twee Bb's heeft driekwart kans om er zwart uit te zien, namelijk een kwart kans op BB en de helft op Bb, met de overgebleven kwart bb. Een kind van een kleurling en een blanke zal 50% kans hebben p Bb en 50% kans op bb, dus 50% kans op een zwart uiterlijk. Maar om met slechts een paar slecht belichte foto's als bewijs te beweren dat alle Europese adel zwart was tot 200 jaar geleden, ze toen met zijn allen besloten hebben om wit te worden en er nu geen enkele zwarte ove is is natuurlijk belachelijk, vooral omdat er onder adel nogal wat inteelt voorkomt, wat in dit geval in een grotere kans op zwart zijn resulteert.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 15:38   #74
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Farao Taharqa


[Zwarten hebben natuurlijk altijd ongelijk, en zeker als zij zeggen dat Egypte, dat in Afrika ligt, een zwarte beschaving was. Eurocentrisme heeft een wonderlijke theorie dat er ook pikzwarte witten bestaan, en die zijn de nakomelingen van de witte piramidebouwers, wellicht Belgen en Olllanders!]

Citaat:
This scene, depicted on the backrest of King Tut's throne, shows how he would lean back in a relaxed manner while his wife, Anchesenamun, rubbed ointment into his shoulder.


An inscribed limestone block appears to solve one of history's greatest mysteries: who fathered King Tut?

"We can now say that Tutankhamun was the child of Akhenaten," Zahi Hawass, chief of Egypt's Supreme Council of Antiquities, tells Discovery News.

Hawass discovered the missing piece of limestone block a few months ago in a storeroom at el Ashmunein, a village 150 miles south of Cairo. Once reassembled, the slab has become "an accurate piece of evidence that proves Tut lived in el Amarna with Akhenaten and he married his wife, Ankhesenamun," while living in el Amarna.

The finding offers evidence against another leading theory that the minor king Smenkhkare was King Tut’s father.

Tut Married His Half-Sister

The text also suggests that the young Tutankhamun married his own half sister.

"The block shows the young Tutankhamun and his wife, Ankhesenamun, seated together. The text identifies Tutankhamun as the 'king's son of his body, Tutankhaten,' and his wife as the 'king's daughter of his body, Ankhesenaten,'" Hawass said.

"We know that the only king to whom the text could refer as the father of both children is Akhenaten, himself. We know from other sources that Ankhesenamun was the daughter of Akhenaten and Nefertiti. Now, because of this block, we can say that Tutankhamun was the child of Akhenaten as well," Hawass said.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 16:50   #75
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

[Zwarten hebben natuurlijk altijd ongelijk, en zeker als zij zeggen dat Egypte, dat in Afrika ligt, een zwarte beschaving was. Eurocentrisme heeft een wonderlijke theorie dat er ook pikzwarte witten bestaan, en die zijn de nakomelingen van de witte piramidebouwers, wellicht Belgen en Olllanders!]
Geen blanken, geen zwarten, wel Semieten. Is dat nu zo ingewikkeld?
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 17:04   #76
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Dit is niet Afrika, het Zwarte Continent maar Semitinië, waar de Belgische en Ollandse Semieten de piramides bouwden.




Afrocentrisme vraagt zich ook af waarom Europees koningschap naast door symbolische Moren, Klassieke Afrikanen, ook wordt gesymboliseerd door de Afrikaanse leeuw. Er zijn namelijk geen inheemse leeuwen in Europa.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 oktober 2009 om 17:12.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 17:33   #77
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Afrocentrisme vraagt zich ook af waarom Europees koningschap naast door symbolische Moren, Klassieke Afrikanen, ook wordt gesymboliseerd door de Afrikaanse leeuw. Er zijn namelijk geen inheemse leeuwen in Europa.
De Moren zoals u reeds weet waren de aardsvijanden die nooit verder dan Poitiers en tot voor de poorten van wenen zijn geraakt. Die hun legers zijn nooit tot in de lage landen weten door te dringen. De zwarten op schilderijen afgebeeld bij de blanke elite waren ingevoerde slaven. De weinige mulatten/halfbloeden die onder de blanke elite voorkwamen waren nakomelingen van blanken na wat gescharrel met die zwarte huisslaven zoals een Alessandro de Medici wiens moeder een zwarte huisslavin was bij de blanke Demedicis. Wat de leeuw betreft. Romeinen hadden leeuwen in hun baniers. De Romeinen gooiden zelfs christenen voor de leeuwen. Het is niet omdat de leeuw niet in Europa voor kwam dat men de leeuw niet kende.

Het antwoord op uw vraag "Europa (1500-1789), Een Zwarte Beschaving? " Is dus NEEN. Het was een Blanke beschaving.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 14 oktober 2009 om 17:53.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 17:49   #78
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Dit is niet Afrika, het Zwarte Continent maar Semitinië, waar de Belgische en Ollandse Semieten de piramides bouwden.
Ge moet echt wel uw best doen om al wat niet strookt met uw waanideeën te omzeilen he?
Als ge nog de verwaandheid hebt om te denken dat ge wetenschappelijk bezig zijt, lees dit dan eens.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Falsifieerbaarheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogge Bekijk bericht
Geen blanken, geen zwarten, wel Semieten. Is dat nu zo ingewikkeld?
Het antwoord was blijkbaar ja.

Laatst gewijzigd door Rogge : 14 oktober 2009 om 17:54.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 02:04   #79
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.948
Standaard

Ehhh om op de hoofdvraag terug te komen: Nee. Westerlingen hebben gezorgd voor onderdrukking, slaverrnij en dwangarbeid, maar de wetenschappelijke (door-)ontwikkeling ging in hoofdzaak door Westerlingen ( het Westen itt China copieerde wel)...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 01:21   #80
Nederlander1981
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Berichten: 2
Standaard

Na een klein half uur op dit forum doorgebracht te hebben, kan ik niets anders dan verwondering hebben hoe er op dit forum, door sommige mensen, compleet een geschiedenis wordt vervalst/vervangen en ingevuld naar eigen inzicht.

U Egmond Codfried heeft werkelijk waar een grote fantasie en vult alles maar in zoals het in uw straatje het beste voorkomt.
Ik als historicus moet u wel het volgende nageven: mochten er aan ons historici een gebrek komen, bent u uitstekend in staat dit glansrijk van ons over te nemen.
De grote vraag blijft alleen dan: kunnen we onze geschiedenis-beschrijving dan niet gelijk afschaffen, het is en blijft dan niks meer waard.

Doch ik kan mij voorstellen dat in een eeuw men inderdaad zo om zal gaan met onze geschiedenis, al zou het alleen maar zijn om onze nieuwe Europeanen van een ideniteit in Europa te voorzien. Een voorbeeld hiervan is de overtrokken rol die Marokaanse soldaten in Franse krijgsdienst ten tijde van WOII krijgen toebedeeld hier bij ons in den Nederlanden.

Of u moet een buitengewoon hater zijn van uw eigen afkomst en geschiedenis, of u moet een andere geheime agenda bezitten die ik nog niet eerder ben tegen gekomen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wij leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting. Het is niet aan u om mij hier te censureren. Ik vraag u en uw vrienden mij gewoon te negeren zodat ik in alle rust mijn ideeen hier kan ontwikkelen. De racistische draden op dit forum schijnen niet dezelfde afkeer bij u op te roepen, maar zijn zeer kwetsend en bedreigend voor mij. Elders werd ik ook 'brandhout' genoemd wat ik opvat als een doodsdreiging. Probeer die beschaving die u claimt ook hier tot uiting te laten komen in uw bejegening van mij. Overigens heb ik de Europese adel niet met dieren vergeleken, maar met zwarte en gekleurde MENSEN. En dat schijnt gezien uw reacties heel, heel erg te zijn!
En afgaande op deze post van u is mijn vraag hierbij beantwoord.
Naar aanleiding van uw eigen minderwaardigheidsgevoel jegens uw afkomst probeert u dit te compenseren door geschiedsvervalsing en reacties hierop weer te scharen onder de noemer bedreiging en discriminatie.
U meneer zou zich moeten schamen en de hersencellen die U wel bezit, beter kunnen aanwenden om daadwerkelijk wat bij te dragen aan de samenleving waarin u leeft.

Met vriendelijke groet,

Johan

Ps: U heeft in één opzicht een succes weten te bewerkstelligen. Ik hou mij graag afzijdig van een forum waar iemand zoals u continue onwaarheden, en opzettelijk in elkaar geflanste c.q. verkeerd belichte foto's, tentoon mag spreiden

Laatst gewijzigd door Nederlander1981 : 19 oktober 2009 om 01:36.
Nederlander1981 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be