Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2021, 21:58   #61
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik refereer niet naar hitler, hetzelfde geldt voor elke dictator en zijn vazallen. Het enige probleem is dat de huidige dictator zich goed verstopt en zn vazallen het vuile werk laat doen.
Dus zal mn bijdrage aanpassen

“Dictator x afknallen, was ooit een misdaad, maar is het nu niet meer.”

Zo, beter nu, rudy?
Bijna.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 22:09   #62
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dovo zei, ok mannen er ligt geen boobytrap, jullie kunnen de auto doorzoeken. En dan de deur opendoen en toch een boobytrap vinden die gelukkig niet afgaat?
Moet het zo gebeurd zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
De man is een scherpschutter. Als hij echt na dagen voorbereiding marc had willen neerleggen, dan had hij niet voor zijn voordeur gestaan... en marc zou nooit geweten hebben vanwaar de kogel kwam.
Er zitten toch inderdaad een aantal eigenaardige kantjes aan het verhaal.

Een sluipschutter die MVR wil vermoorden, maar dat niet doet alvorens hij de afscheidsbrief die hij heeft achtergelaten gevonden is. Een getrainde militair die boobytraps achterlaat, maar die werken wel niet.

Het zou mij niet verbazen als hij zelfmoord pleegt met 2 kogels in het achterhoofd, en dan zichzelf begraaft.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 22:13   #63
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
  • Diefstal van oorlogswapens
  • Bedreiging van MVR en gezin, de legertop en een Moskee ergens
  • Poging tot moord (die booby trap achterlaten is voldoende daarvoor).

OVer het bewijs : dat zal voor een rechtbank gepresenteerd worden he, als het zover komt.
bendevorming (Vlaams Legioen)
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 22:25   #64
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Er zitten toch inderdaad een aantal eigenaardige kantjes aan het verhaal.

Een sluipschutter die MVR wil vermoorden, maar dat niet doet alvorens hij de afscheidsbrief die hij heeft achtergelaten gevonden is. Een getrainde militair die boobytraps achterlaat, maar die werken wel niet.

Het zou mij niet verbazen als hij zelfmoord pleegt met 2 kogels in het achterhoofd, en dan zichzelf begraaft.
En het enige dat achterblijft zijn getypte afscheidsbrieven.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 22:50   #65
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Wat een idioot idee. Over een week is dat nieuws alweer verleden tijd.
Van Ranst gaat groen van jaloezie zijn.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 02:31   #66
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.696
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Indrukwekkend, de Jurgen heeft hier al zijn eigen sub-forum.
Inderdaad.
Beste definitie van de heersende frustraties & het beroemde Vloms minderwaardigheidskompleks.
(En dat terwijl de Kemmelberg -volgens de Witte- op baren staat!)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 03:39   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Er zitten toch inderdaad een aantal eigenaardige kantjes aan het verhaal.

Een sluipschutter die MVR wil vermoorden, maar dat niet doet alvorens hij de afscheidsbrief die hij heeft achtergelaten gevonden is. Een getrainde militair die boobytraps achterlaat, maar die werken wel niet.

Het zou mij niet verbazen als hij zelfmoord pleegt met 2 kogels in het achterhoofd, en dan zichzelf begraaft.
Inderdaad. Als je dat echt wil doen, dan is toch wel het laatste wat je wil, dat aankondigen, want dan weet je dat het niet gaat lukken. Tenzij het zodanig gemakkelijk was, dat je het voor jezelf wat spannender wil maken of zo.

Maar nog eens, zoals ik eerder al zegde, als het daadwerkelijk neerkomt op een efficientie, dan gaat het weer typisch "extreem rechts" zijn, veel geblaat en weinig wol, in tegenstelling tot moslim terroristen, die veel minder praten op voorhand, en wel hun ding doen.

Aan de andere kant dient het gezegd dat deze communicatie act gigantisch veel meer zoden aan de dijk zet, dan een of ander onnozel aanslagske. Maar wie nu zoveel zin voor zelf opoffering heeft om zichzelf voor zo een communicatie act omzeep te helpen, weet ik niet. Als het regime zelf die ganse communicatie act ineen gedraaid heeft, dan begrijp ik dat nog minder.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 mei 2021 om 03:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 08:21   #68
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Als je dat echt wil doen, dan is toch wel het laatste wat je wil, dat aankondigen, want dan weet je dat het niet gaat lukken.
Heeft hij dat bewust gedaan? Hij werd maandag aan het huis van Van Ranst opgemerkt. Dan hangt het af van het exacte tijdstip, wat ik niet ken. Maar het zou mogelijk zijn dat hij oorspronkelijk van plan was om Van Ranst maandag neer te schieten en een paar antitank-granaten in een moskee te pompen nog voordat zijn vrouw maandagavond die afscheidsbrief zou vinden.
Maar dat zijn natuurlijk wilde veronderstellingen. Hij heeft geen van beide gedaan. Hopelijk daagt hij levend terug op om zijn versie van de feiten te vertellen.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 08:52   #69
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.889
Standaard



https://affverzet.files.wordpress.co...-geuzen.-1.jpg


Marc Van Ranst is niet de enige die zelfverklaard een sociale mediastrijd aangaat tegen alles wat ze als ze als "extreem rechts" aanzien.

Wat er volgens Antifascista Siempre juist "extreem rechts" is aan bovenstaande FaceBook uitlatingen is mij niet duidelijk.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 09:00   #70
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht


https://affverzet.files.wordpress.co...-geuzen.-1.jpg


Marc Van Ranst is niet de enige die zelfverklaard een sociale mediastrijd aangaat tegen alles wat ze als ze als "extreem rechts" aanzien.

Wat er volgens Antifascista Siempre juist "extreem rechts" is aan bovenstaande FaceBook uitlatingen is mij niet duidelijk.
Niet blij zijn dat die asielzoekers hier criminele feiten plegen en dat ook nog durven zeggen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 11:58   #71
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht


https://affverzet.files.wordpress.co...-geuzen.-1.jpg


Marc Van Ranst is niet de enige die zelfverklaard een sociale mediastrijd aangaat tegen alles wat ze als ze als "extreem rechts" aanzien.

Wat er volgens Antifascista Siempre juist "extreem rechts" is aan bovenstaande FaceBook uitlatingen is mij niet duidelijk.
Als dat het meest extreme is wat ze hebben kunnen vinden, dan zijn er veel extremisten.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 14:46   #72
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ah ja want hijzelf noemt zich extreem links.

Links rechts voorwaarts mars.
Is het niet omgekeerd?
Eerst voorwaarts mars, en dan pas links rechts ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 14:50   #73
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Dat hij een biofascistische totalitaire dictator is.

Is dat genoeg?
Dat is meer dan genoeg. Zelfs veel te veel meer dan meer dan genoeg.
U bent ook nog niet gestorven van je eerste overdrijvinkske.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 14:58   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Er zitten toch inderdaad een aantal eigenaardige kantjes aan het verhaal.

Een sluipschutter die MVR wil vermoorden, maar dat niet doet alvorens hij de afscheidsbrief die hij heeft achtergelaten gevonden is. Een getrainde militair die boobytraps achterlaat, maar die werken wel niet.

Het zou mij niet verbazen als hij zelfmoord pleegt met 2 kogels in het achterhoofd, en dan zichzelf begraaft.
Dat is dus theoretisch mogelijk.
Hij moet zijn dood lichaam dan laten vallen in zijn put, op iets dat we kunnen vergelijken met een eerste domino-steen. Deze steen triggert dan een aardeverschuiving zodat de put gevuld wordt; vervolgens een domino-steen die triggert dat alles boven en rond het graf voldoende opgaat in een brand ... met als finaal einde het verspreiden van bloemzaadjes over dat graf. Liefst bloemetjes en plantjes die samen een geel en zwart beeld geven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 15:00   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Als je dat echt wil doen, dan is toch wel het laatste wat je wil, dat aankondigen, want dan weet je dat het niet gaat lukken.
Wie weet was dat de bedoeling. Op die manier is hij er in geslaagd om heel Belgique op zijn kop te zetten zonder één schot te lossen.

Bovendien zorgen de politiek en de media voor bakken gratis reclame. De volgende peiling heeft het VB er 5% bij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 15:22   #76
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.663
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ook al ! Zijn tent niet betaald. De misdaden stapelen zich op !

haha haha ook de werkloze Belgische vogels moeten nu pacht huur en opstal vogelnestjes betalen in Belgische natuur gebieden, vogels die niet betalen worden opgegeten door de politici hahah haha Belgie moderniseert.


kan zijn dat er sporen waren dat Jurgen illegaal urineerde en poepte in de Belgische natuur gebieden, dus zware misdrijven, officieel beboet met flitspalen he overal in die bossen tegen wildplassen en wild poepen
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 15:33   #77
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.663
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is dus theoretisch mogelijk.
Hij moet zijn dood lichaam dan laten vallen in zijn put, op iets dat we kunnen vergelijken met een eerste domino-steen. Deze steen triggert dan een aardeverschuiving zodat de put gevuld wordt; vervolgens een domino-steen die triggert dat alles boven en rond het graf voldoende opgaat in een brand ... met als finaal einde het verspreiden van bloemzaadjes over dat graf. Liefst bloemetjes en plantjes die samen een geel en zwart beeld geven.

haha goeie haha


hij zou in theorie zelf een gat kunnen graven, de aarde eromheen in schuine bakken tegen schuin geplaatste planken langs de rand met schotjes en met een touwtje aan de schotjes, waarna hij onder een plank in het graf gaat liggen, en daarna trekt hij de schotjes los, via al de touwtjes, en de aarde valt erboven, graf gedolven, en daarna die twee kogels door zijn kop terwijl hij dus in zijn zelf gegraven en gedolven anonieme graf ligt, 5,1888 meter onder de grond.

de vogels leggen er hopelijk wat bloemetjes op en de raszuivere Belgische maden, pissebedden en wormen hebben 28 dagen lang een heerlijk, vers Belgisch vleesmaal van A-kwaliteit Belgisch mensenvlees.

mijn super talent voor schizofrene fictie junk stories moet ik uitbuiten denk ik en verzilveren, hele zeecontainer vol tafelzilver mee verdienen Nu arm en mislukt, eenzaam, ziek, suicidaal, niemand om te bellen, en niemand zal mij bellen. Hier in mijn isoleercel met Wieroe is het koud, leeg en eenzaam.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 15:37   #78
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

mijn super talent voor schizofrene fictie junk stories moet ik uitbuiten denk ik en verzilveren, hele zeecontainer vol tafelzilver mee verdienen Nu arm en mislukt, eenzaam, ziek, suicidaal, niemand om te bellen, en niemand zal mij bellen. Hier in mijn isoleercel met Wieroe is het koud, leeg en eenzaam.
Welbesteed!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 16:47   #79
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.042
Standaard

De procureur des Konings heeft even de puntjes op de i gezet.
Het is blijkbaar nodig.

Er is niet zoiets als een "licence to kill" voor Jurgen,men wil hem LEVEND vatten zodat hij voor een rechter kan gebracht worden..
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 17:22   #80
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De procureur des Konings heeft even de puntjes op de i gezet.
Het is blijkbaar nodig.

Er is niet zoiets als een "licence to kill" voor Jurgen,men wil hem LEVEND vatten zodat hij voor een rechter kan gebracht worden..
Ja, wel dat kan ik nu wel goed begrijpen, nu ze hem met alle wapentuig van de buurlanden niet heeft KUNNEN killen, achteraf zeggen dat dat de bedoeling niet was
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be