Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 november 2015, 15:07   #61
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Allemaal onze schuld en de schuld van de joden dat islamisten niet weten hoe je de dingen moet aanpakken:

Citaat:
How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live.

W. Churchill
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:10   #62
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Allemaal onze schuld en de schuld van de joden dat islamisten niet weten hoe je de dingen moet aanpakken:
Citaat:
How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live.

W. Churchill
Een citaat dat nog maar eens aantoont dat de "great old man" een visionair was.
quercus is offline  
Oud 17 november 2015, 15:12   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Het kan me niet schelen, hoe, wanneer, waarom.

Feit is dat we kunnen samenleven met joden, dat zij ons niet lastigvallen op een manier waarop islamisten dat doen en dat zij niet teren op onze maatschappij voor welk aspect ervan dan ook.

Het lijkt me dat het u onmetelijk stoort dat joden zo'n goeie zakenmensen zijn.

Al die olie hebben en nog niks meer kunnen dan wat paleizen met gouden klinken bouwen.
Hou toch op met zeveren man.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:12   #64
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een citaat dat nog maar eens aantoont dat de "great old man" een visionair was.
25 jaar oud was hij als hij die uitspraken gedaan heeft!

Een visionair pur sang....ofwel zit er echt niks maar dan ook niks evolutie in de islam zodat je vandaag uitspraken kan doen die over 200 jaar nog altijd gelden en daardoor als profetisch overkomen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:12   #65
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:13   #66
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Allemaal onze schuld en de schuld van de joden dat islamisten niet weten hoe je de dingen moet aanpakken:
De joden willen de islamieten in europa snuggere.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:13   #67
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hou toch op met zeveren man.
Gouden klinken, ik zeg het je.

't Is bijna obsceen hoe weinig ze bereikt hebben met al die olie.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:15   #68
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De joden willen de islamieten in europa snuggere.
Blijven beledigen, ik vind het leuk. En het maakt je zo aangenaam.

Ik heb een beter voorstel: alle islamisten weg uit de westerse wereld, zo komt er veel land vrij waarop de joden kunnen komen wonen.
Wij hebben geen last met hen en zij niet met ons.
Iedereen is blij.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:16   #69
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Had ik al gelezen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:16   #70
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Allemaal onze schuld en de schuld van de joden dat islamisten niet weten hoe je de dingen moet aanpakken:
Onze Christelijke roots zijn daarvoor verantwoordelijk. Ingegeven door haatprediker Jezus Christus. Laat het licht van de profeet mohammed op ons schijnen, hij die liefde verkondigde en zeer vergevingsgezind was. Hij was tegen onrecht en schuwde geweld. Mohammed, help ons.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 17 november 2015, 15:17   #71
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Gouden klinken, ik zeg het je.

't Is bijna obsceen hoe weinig ze bereikt hebben met al die olie.
Danst U zumba op een voetbalplein?

Begrijpt U dan niet dat zever "raus" moet uit Europa? Terug naar de heimat en dat ze het potverdorie daar zelf eens uitzoeken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:25   #72
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Probleem is dat onze westerse 'leiders' nu net dat doen: volkeren elders ter wereld gaan domineren en onderdrukken. Idem voor de Israëli's.
Een in de belziek opgegroeide moslim met Franse nationaliteit die in Syrië gaat strijden.

Zelfde vraag aan u. Ga jij met een bommengordel naar Rusland als ze ooit Oekraïne volledig gaan annexeren? Of Finland binnenvallen?

Citaat:
Maar blijken moeten voor u alleen de moslims zich excuseren voor de misdaden van andere moslims. De joodse gemeenschap hoeft dat schijnbaar niet, en ook wij 'superieure' westerlingen hoeven dat schijnbaar niet.
Was er in de belziek dan geen debat tussen voor-en tegenstanders, pro-VS en anti-VS, progressieven en conservatieven telkens de VS in een conflict verwikkeld was, ook al waren we niet direct partij?

Voor mij hoeft niemand zich te excuseren voor daden waar ze compleet niets mee te maken hebben. Excuses zijn ook goedkoop en vluchtig.
Maar waar is het debat? Waar zijn die zogenaamde gematigde moslims die andere moslims die zich positief uitlaten over IS, lik op stuk geven?
30% van de tweets over IS in de belziek is positief tav IS.

Een cartoon kan heel wat verontwaardiging teweegbrengen, maar als er aanslagen gepleegd wordt op eigen bodem waar ook onze gematigde moslims zich gevestigd hebben, dan hoor je buiten een paar figuren op de TV niets.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 17 november 2015, 15:26   #73
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen,
De evidentie zelve ze mogen trouwens blij zijn dat sommige domoren ze ooit ons land hebben binnen gelaten en er nog steeds binnen laten. Ik weet dat er goede mensen bij zitten die hun islam niet of nauwelijks volgen maar die rotideologie is veel te gevaarlijk. Men weet uiteindelijk nooit aan welke kant ze staan als puntje bij paaltje komt, en als ze onze kant kiezen of ze die wel blijven kiezen en zich op een dag niet tegen ons keren en indien zij heel hun leven 100% betrouwbaar blijven aan ons en onze westerse samenleving of hun kinderen of kleinkinderen dat nog wel zullen zijn eens die besluiten hun boekskes wat beter te beginnen volgen.


Citaat:
maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk.
Weer die steeds weerkerende drogreden.

1 te punt. Indien de islam werkelijk 'vrede' zou zijn en geen terroristische veroveringsideologie en dat sinds de 7de eeuw, dan zou er vandaag geen enkele bom op in destijds door de islam veroverde gebieden vallen. Als er bommen vallen is dit enkel en alleen maar omdat er jihadis zitten die vanwege hun islam de rest van de wereld vijandig gezind zijn. Jihadis die strijden voor de zaak van 1 of andere allah. En wat denk je dat die zaak voor sukkeltje allah is ? Toch geen kalifaat met sharia zeker ?

2 de punt indien het werkelijke doel was de moslimlanden met de grond gelijk te maken, dan zou het veel eenvoudiger zijn geen vliegtuigen, grondtroepen, of drones in te zetten doch atoomwapens. Die klus zou trouwens maximum slechts een half uurtje in beslag nemen. De tijd die de ballistische raketten nodig hebben om tot daar te vliegen in plaats van nu jaren en jaren maar aan te modderen door te trachten zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken.


Citaat:
Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.
Ik keur het bestrijden van islamitische terreur helemaal niet af. Integendeel. Er bestaat voor jihadi terroristen geen andere oplossing dan die om te brengen en naast hun geweld met geweld te beantwoorden ook niet vergeten na te laten de ideologie die de oorzaak is dat kinderen tot dergelijke monster uitgroeien te bestrijden.

Citaat:
Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan.
Elke brave mens met enig moreel besef die de nare waarheid over de islam, die 'profeet' Mohammed in de 7de eeuw op de wereld heeft gezet, leert kennen verlaat geschokt die ideologie. Voor cartoontjes komen ze trouwens wel met velen op straat. Wat de realiteit blootlegt (en daar hoeft men echt niet verbaasd over te zijn als je de bronteksten gelezen hebt) dat geweld gepleegd tegen 'de vijanden van de islam' dat de overgrote meerderheid van de moslims dit goedkeurd, net zoals hun 'profeet' jihadist terrorist Mohammed destijds.

Citaat:
Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
De enige fout die de politici al decennia lang maken is hun naiviteit, hun 'progressieve' politieke correctheid. Hun strijd tegen de imaginaire 'islamofobie'. Hun weg met ons mentaliteit.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 17 november 2015 om 15:38.
smiley is offline  
Oud 17 november 2015, 15:29   #74
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Blijven beledigen, ik vind het leuk. En het maakt je zo aangenaam.

Ik heb een beter voorstel: alle islamisten weg uit de westerse wereld, zo komt er veel land vrij waarop de joden kunnen komen wonen.
Wij hebben geen last met hen en zij niet met ons.
Iedereen is blij.
Nee. Ik wil U niet beledigen. Maar als ik met mijn joodse kenissen over dit onderwerp spreek houden ze steevast hun lippen stijf, net zoals Uw gematigde moslims.

Same BS.

De oorlog is niet tegen islam of de joden, maar wel tegen U goyim.

De radicale zionisten kennen grote aanhang, zelfs ver buiten het joodse. Misschien eens met een ortodoxe praten, die zijn loslippiger.

Dat het joodse via het christelijke en de vrijmetselarij nauw verbonden is ontken ik niet, maar daar heb ik anno 2016 geen boodschap aan. Hartelijk bedankt toch.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 november 2015 om 15:31.
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:31   #75
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Danst U zumba op een voetbalplein?

Begrijpt U dan niet dat zever "raus" moet uit Europa? Terug naar de heimat en dat ze het potverdorie daar zelf eens uitzoeken.
No but would you like me to?
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:34   #76
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
No but would you like me to?
Not really. Maar ik zal er even over nadenken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:34   #77
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Nee. Ik wil U niet beledigen. Maar als ik met mijn joodse kenissen over dit onderwerp spreek houden ze steevast hun lippen stijf, net zoals Uw gematigde moslims.

Same BS.

De oorlog is niet tegen islam of de joden, maar wel tegen U goyim.

De radicale zionisten kennen grote aanhang, zelfs ver buiten het joodse. Misschien eens met een ortodoxe praten, die zijn loslippiger.

Dat het joodse via het christelijke en de vrijmetselarij nauw verbonden is ontken ik niet, maar daar heb ik anno 2016 geen boodschap aan. Hartelijk bedankt toch.
Ik weet waartoe joden in staat zijn. Ik leef niet met oogkleppen.
Toch heb ik ze nog altijd veel liever dan de islamisten. Ze zijn veel gesofisticeerder dan de islamisten.

Van de maffia heeft het gepeupel ook niet veel last, net zoals wij geen last hebben van de joden. De islamisten daarentegen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:34   #78
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Not really. Maar ik zal er even over nadenken.
Twijfel is genoeg in een rechtbank
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:37   #79
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ik zie de joodse gemeenschap ook niet massaal op straat komen om te protesteren tegen de Israëlische politiek hoor.
Plegen ze hier ook aanslagen in naam van God ?
Bobke is offline  
Oud 17 november 2015, 15:37   #80
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.
De daders van de aanslagen waren moslims met Franse nationaliteit waarvan enkelen zijn opgegroeid in Molenbeek.
Op welke landen doel je dan eigenlijk dat we met de grond gelijk maken?

Elk militair conflict moet dus afgekeurd worden?
Hadden we dan in plaats van te laat dan helemaal niet moeten interveniëren in Joegoslavië, om maar eentje te noemen?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be