Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 18 februari 2006, 23:27   #61
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
wees maar allemaal bange mietjes en stem maar op het VB.
dankuwel merci zegt het VB.

wat zou het toch vreselijk zijn voor het VB als de vlaamse autochtonen niet zo'n mietjes waren maar in plaats daarvan mensen die mekaar helpen als ze zien dat iemand lastig gevallen wordt.
moet best een enge gedachte zijn voor een partij die parasiteert op angst en individualisme.
U hebt nog veel te leren. ( en dat merk ik meer en meer wanneer ik uw "postings" ( eufemisme ) lees).
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 18 februari 2006, 23:43   #62
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Mitgard heeft gewoon gelijk.
Levertraan is offline  
Oud 19 februari 2006, 01:21   #63
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
U hebt nog veel te leren. ( en dat merk ik meer en meer wanneer ik uw "postings" ( eufemisme ) lees).
wat moet ik nog leren?
een seut gelijk gij worden?
Mitgard is offline  
Oud 19 februari 2006, 01:48   #64
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Beide kanten zijn geïnspireerd op een religieus gedachtengoed dat in oorsprong 'Oog om oog, tand om tand' als richtlijn hoog aansloeg.
Het gevolgde patroon is dus logisch, bijna onvermijdelijk, maar toch van geen kanten goed te keuren.
Logisch, het zijn alle twee afsplitsingen uit dezelfde godsdienst...
en ze hebben elkaar meer dan 1.000 jaar (zeg maar 1700 jaar) naar de keel gestaan, lang omwille van de handelswegen over de Middellandse zee, later omwille van meer.

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2006 om 01:52.
filosoof is offline  
Oud 19 februari 2006, 01:48   #65
waarnemer
Burgemeester
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Berichten: 530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bent u bang voor de islam?
Ik zou toch vooral opletten bij het oversteken van de straat. Klinkt minder spannend maar is veel gevaarlijker.

Een idioot die zich opblaast, en daarmee de meest aanstootgevende cartoon bevestigt, is niet uit te sluiten. Dat terwijl de maagden op zijn...

Maar zowat alle protesten in West-Europa waren vreedzaam. We zullen zien hoe het evolueert, maar In de moslimlanden zelf gaat het heel dikwijls over kleine betogingen. Vergelijk met de 500 ooo man die de moord van de Libanese president herdacht. En als er meer volk is gaat het meestal over regimes waar men helemaal niet vrij mag betogen of over speciale locale situaties. De slachtoffers die nu vallen...

Maar wat maak ik me moe, iedereen kan dat toch zelf weten als hij verder leest als de titels.
waarnemer is offline  
Oud 19 februari 2006, 09:17   #66
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Godsdienst, pffffffffffffff

Zoals we hier in het westen de katholieke godsdienst hebben kleingekregen tegen haar overheersing, zo zal dat ook gaan met de islam, hier in het westen wel te verstaan
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Het probleem is dat moslims meer kinderen nalaten dan autochtonen. Er zijn al studies geweest die laten uitschijnen dat Europa tegen 2050 voor de helft uit moslims zou bestaan.
Vermits fundamentalisten terreur en geweld zaaien maakt dit veel mensen bang, hetgeen begrijpelijk is. Hetgeen onbegrijpelijk is, is dat men een knuffelbeleid voert jegens deze barbaarse religie.
We mogen geen verkeerd signaal geven anders komen ze allemaal hier
Internaut is offline  
Oud 19 februari 2006, 09:59   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan Bekijk bericht
Mitgard heeft gewoon gelijk.
Allicht heeft Mitgard gelijk.
Mitgard is een MAN en mannen stemmen nu niet eenmaal op mietjes maar op mannen. MANNEN die als één BLOK achter hun krijgsheer staan. Een oorlogsheld die wegens één of andere DUISTERE reden niet eens op een portretje durfde.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 februari 2006 om 10:00.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 10:03   #68
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Bhairav is offline  
Oud 19 februari 2006, 11:17   #69
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Het probleem is dat moslims meer kinderen nalaten dan autochtonen. Er zijn al studies geweest die laten uitschijnen dat Europa tegen 2050 voor de helft uit moslims zou bestaan.
Vermits fundamentalisten terreur en geweld zaaien maakt dit veel mensen bang, hetgeen begrijpelijk is. Hetgeen onbegrijpelijk is, is dat men een knuffelbeleid voert jegens deze barbaarse religie.
We mogen geen verkeerd signaal geven anders komen ze allemaal hier
inderdaad, moslims kweken zoals konijnen en wetend dat ze nog niet eens 1 kind fatsoenlijk kunnen opvoeden zorgt ervoor dat 1 kleine mohammed altijd 10 broers heeft die allemaal samen hangen aan onze stationsbuurten en andere vuile wijken waar ze onze burgers lastig vallen vooral onze vrouwen, stelen, verkrachten, moorden en in het drugsmilieu zitten of denkt u echt dat ze hun bmw's en nike kleding betalen met hun ocmw uitkering. en dat laatste is nog een extra reden omzoveel mogelijk te kweken vooral in onze land. hoe meer kinderen hoe meer kindergeld. als het voor te krijgen is dan staan de moslims meestal op de eerste rij maar als er iets moet terug gegeven worden dan vind je ze niet.
hetzelfde geld voor onze wetten,waarden en vrijheden.

ben ik bang van de islam??? neen, van de islam heb ik geen bang maar ik zie een burgeroorlog nu ook niet meteen als iets geweldig als je me begrijpt wat ik bedoel.
maar ik zou inderdaad vechten voor mijn vrijheden als het er op aan komt.
de islam hoort hier niet thuis en dat zal zo blijven. en de meeste onder ons zullen nooit of te nooit leven onder de islam wetten en zullen nog liever sterven en als alle anti islam mensen vermoord zijn, tja dan mogen ze deze wereld gerust hebben samen met de lafaards en kontekruipers van de islam.

de extremistische moslims zijn zwakke en laffe barbaren maar over het algemeen zijn ze allemaal zwak en laf want een 1 op 1 gevecht durven ze niet. iedereen kent het fenomeen als je met 1 ruzie krijgt dat er direct tientallen rond je staan om je toe te takelen.
dit is duidelijk een bewijs van een lafheid die in hun genen zit want alleen kunnen en durven ze niets en ook het terrorisme is zo laf als iets.
het enige wat ze kunnen is nietsvermoedende en onschuldige zwakke burgers vermoorden op een wel zeer laffe manier met bomaanslagen.
is net hetzelfde als een mens in de rug aanvallen en neersteken en dit terwijl je een vent van 2 meter bent dat een kindje van 6 aanvalt.
maar ja zo was mohammed de profeet ook dus niks nieuw onder de zon van de islamitische lafheid. geen wonder dat de lafaards onder ons aangetrokken worden tot deze religie en ook nog de mensen die de moslims in hun gat kruipen.

ik zal nooit op mijn knieën gaan voro deze achterlijke religie daar ben ik zeker van
slegie is offline  
Oud 19 februari 2006, 11:43   #70
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
WIE steunde de medressas in Pakistan en voorzag ze van zorgvuldig gekozen "Readers' Digest's uit de Koran?
en zrgde zo voor een revival van het fundamentalisme??
In de madrassa's wordt de volledige koran geleerd en moeten leerlingen bijhorende commentaarboeken op alle verzen uit het hoofd leren.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 19 februari 2006, 12:02   #71
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
wat moet ik nog leren?
een seut gelijk gij worden?
QED
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 28 februari 2006, 00:26   #72
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In de madrassa's wordt de volledige koran geleerd en moeten leerlingen bijhorende commentaarboeken op alle verzen uit het hoofd leren.
Korans in een uitgave van de University of Southern California, geleverd door de CIA...
filosoof is offline  
Oud 28 februari 2006, 00:52   #73
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Mitgard heeft altij gelijk
Duvelke is offline  
Oud 28 februari 2006, 09:10   #74
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nee, inderdaad, maar misschien zien we dan in hoe het zover gekomen is en waar de fouten gemaakt werden.(zodat ze een volgende keer niet herhaald worden)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
en ze hebben elkaar meer dan 1.000 jaar (zeg maar 1700 jaar) naar de keel gestaan,
Als je de wandaden van het westen wilt aanklagen, doe gerust. Ik geef je daarin alleen maar gelijk. Maar als je wilt te weten komen hoe het zover is kunnen komen, en je zegt zelf dat het al eeuwen niet botert tussen "beide kampen", waarom probeer je recente wandaden dan af te doen als de oorzaak van "hoe het zover gekomen is"?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be