Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 januari 2008, 13:33   #61
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
[/b]

Wow, feremans! Ik was nooit zo'n fan van jouw gedachten, maar dat begint nu te keren.
Bel ik de 100 of is er nog iemand bij u thuis die zich over u kan ontfermen?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 13:43   #62
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Bel ik de 100 of is er nog iemand bij u thuis die zich over u kan ontfermen?
Weet je, sn00py. Jij rockt vaak. En ericferemans heeft me al geënerveerd.

Maar soms probeer ik toch naar het gedachtengoed te kijken ipv steeds te blokkeren op een 'persoon'. En in dit geval heeft Feremans me aangenaam verrast, en ik ben niet bang dat toe te geven!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 14:13   #63
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Stuk voor stuk schitterende analyses in dit topic, Eric. Verhelderende lectuur. Ik hoop dat de SP.a-top ook af en toe eens een kijkje neemt op dit forum en dat ze uit dit topic de nodige lessen weten te trekken...

born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 14:24   #64
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat is jouw goed recht. Ik blijf de verhelderende analyses van Eric met veel plezier tegemoet zien. Dat is mijn goed recht.
Ik sluit me daar volledig bij aan.
Hopelijk volgt de sp.a -top de aanbevelingen uit Feremans-hoek... (je weet wel, die born-again rooie rakkers uit het kamp van Bruyntje-de-dweil)
Kunnen we binnen een paar jaar ons de vraag stellen hoe het toch zover gekomen is dat de sossen moeten opboksen tegen de kiesdrempel.

Tsjongejonge toch...
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 14:37   #65
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Ik sluit me daar volledig bij aan.
Hopelijk volgt de sp.a -top de aanbevelingen uit Feremans-hoek... (je weet wel, die born-again rooie rakkers uit het kamp van Bruyntje-de-dweil)
Kunnen we binnen een paar jaar ons de vraag stellen hoe het toch zover gekomen is dat de sossen moeten opboksen tegen de kiesdrempel.

Tsjongejonge toch...
Vreemd... Ik had in jou nooit eerder een kristallen-bol-type ontwaard...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 15:31   #66
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Patrick Janssens wordt idd - en terecht - steeds meer onderuitgehaald. Boontje komt om z'n loontje, de arrogantie van de Antwerpse SP.a en hun bohémien-mentaliteit wordt afgestraft.

Mijn mogelijke prognose voor Gemeenteraadsverkiezingen 2012 als men op het huidige pad blijft voortgaan, er kan natuurlijk nog vanalles veranderen maar 't zou me nog verbazen:

SP.a: totale decimering. Alle ontgoochelde allochtonenstemmers die vorige keer de Sp.a aan hun monsterscore hielpen, zijn boos omdat PJ niet eens een allochtone schepen benoemde. Het 'magisch' effect van de rooien is dan uitgewerkt. Met 15 % zullen ze content mogen zijn.

het VB: zal bij de autochtonen ongetwijfeld de grootste formatie blijven, maar door hun lagere numerieke aantal in 't stad zullen ze aan minder absolute stemmers komen: met veel geluk 25 % van de stemmen.

Een nog onbekende allochtonenpartij, die de scheiding der machten 'even' zal vergeten. Een soort van 'Resist' van Abou Jahjah, maar dan beter georganiseerd en met een beter imago, hoewel in een doemscenario ook Jahjah zelf tegen dan terug in Antwerpen zou kunnen opduiken. Ik overdrijf niet dat ze 30 % van de stemmen kunnen halen.

De 30 % die nog rest , zijn kruimels voor de overige partijen, zij zijn niet in staat de komende jaren een goed politiek antwoord te bieden op de malaise die nu al aan de gang is. VLD en CD&V klokken met veel geluk op beiden 8 % af, Groen ! zal z'n 5 % wel halen. LDD zou ook een 5 % halen of een pak meer zelfs, dan zijn de VLD en CD&V in 't Antwerpse helemaal gedecimeerd.

Conclusie: Antwerpen niet alleen praktisch, maar ook numeriek onbestuurbaar. Het worden nog boeiende tijden. Misschien niet voor mij, denk er aan eventueel Antwerpen te verlaten. Het leven is iets te kort voor mij om mij altijd druk te maken wat er allemaal in onze koekenstad aan het mislopen is (men ziet, benoemt het zelfs, maar uiteindelijk doet men er niets aan of weinig)
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 15:33   #67
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Weet je, sn00py. Jij rockt vaak. En ericferemans heeft me al geënerveerd.

Maar soms probeer ik toch naar het gedachtengoed te kijken ipv steeds te blokkeren op een 'persoon'. En in dit geval heeft Feremans me aangenaam verrast, en ik ben niet bang dat toe te geven!
Dat siert je, Polly!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 18:39   #68
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Dat siert je, Polly!
Dank je, darling. Ik hoop dat de ferre dat ook zal gezien hebben, en de moderatoren de reden waarom, die ik hieronder ga bumpen:
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 18:41   #69
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Citaat:
Flippend Rund wordt in dit artikel zelf bij (nick)naam vermeld!

Het artikel was overigens nogal slapjes: er werd bijvoorbeeld niet ingegaan op verwoede anti-semieten, die systematisch het woord "zionisten" gebruiken om een veroordeling wegens anti-semitisme te vermijden, en die trouwens ook niet worden gehinderd in dit forum met dit doorzichtige trucje.
Een spijtige zaak, want er zijn er hier een paar die MAXimaal van dit trucje gebruik maken om ronduit nazistisch anti-semitische praat te verkopen.
Wow, feremans! Ik was nooit zo'n fan van jouw gedachten, maar dat begint nu te keren.

Bravo. Blij het ook eens van een ander te horen. Er wordt inderdaad nogal wat geRamonneerd hier met duistere motieven, en het zionisme wordt er door sommigen voortdurend met Geweld, zelfs bruut, bijgesleept. Ik GUN politics.be ook een zekere herziening van hun politiek correcte "tolerantie"!

Hoop dat ook de moderatoren dit lezen.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2008, 00:16   #70
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Vreemd... Ik had in jou nooit eerder een kristallen-bol-type ontwaard...
Ben ik ook niet...

Het erge is net dat je geen kristallen bol nodig hebt om te zien dat spa-rood geen greintje potentieel heeft om de electorale deuk die de sp.a heeft opgelopen in het minst te herstellen. Leuke tip: bekijk ze toch maar eens, die filmpjes waarnaar Eric verwijst in z'n sig. En trek dan maar zelf de voor de hand liggende conclusie.


ps. begrijp me niet verkeerd: ik zit niet te gniffelen; het politieke landschap heeft de sossen nodig voor dat beetje evenwicht
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.


Laatst gewijzigd door Desiderius : 6 januari 2008 om 00:17.
Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2008, 13:31   #71
Dycore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Locatie: Mare Mortum
Berichten: 5.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
ps. begrijp me niet verkeerd: ik zit niet te gniffelen; het politieke landschap heeft de sossen nodig voor dat beetje evenwicht
Wat is dat nu voor zever? Kan er hier in dit land dan niets gebeuren zonder dat de sossen een vinger in de pap moeten hebben? Is dat evenwicht? Het is gvd opdringerige machtswellust.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 16:06   #72
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Flippend Rund wordt in dit artikel zelf bij (nick)naam vermeld!

Het artikel was overigens nogal slapjes: er werd bijvoorbeeld niet ingegaan op verwoede anti-semieten, die systematisch het woord "zionisten" gebruiken om een veroordeling wegens anti-semitisme te vermijden, en die trouwens ook niet worden gehinderd in dit forum met dit doorzichtige trucje.
Een spijtige zaak, want er zijn er hier een paar die MAXimaal van dit trucje gebruik maken om ronduit nazistisch anti-semitische praat te verkopen.


Wow, feremans! Ik was nooit zo'n fan van jouw gedachten, maar dat begint nu te keren.

Bravo. Blij het ook eens van een ander te horen. Er wordt inderdaad nogal wat geRamonneerd hier met duistere motieven, en het zionisme wordt er door sommigen voortdurend met Geweld, zelfs bruut, bijgesleept. Ik GUN politics.be ook een zekere herziening van hun politiek correcte "tolerantie"!

Hoop dat ook de moderatoren dit lezen.
__________________

N.B.: nogmaals gebumpt opdat Eric Feremans kan lezen hoezeer ik hem hiervoor feliciteer.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 20:52   #73
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Flippend Rund wordt in dit artikel zelf bij (nick)naam vermeld!

Het artikel was overigens nogal slapjes: er werd bijvoorbeeld niet ingegaan op verwoede anti-semieten, die systematisch het woord "zionisten" gebruiken om een veroordeling wegens anti-semitisme te vermijden, en die trouwens ook niet worden gehinderd in dit forum met dit doorzichtige trucje.
Een spijtige zaak, want er zijn er hier een paar die MAXimaal van dit trucje gebruik maken om ronduit nazistisch anti-semitische praat te verkopen.


Wow, feremans! Ik was nooit zo'n fan van jouw gedachten, maar dat begint nu te keren.

Bravo. Blij het ook eens van een ander te horen. Er wordt inderdaad nogal wat geRamonneerd hier met duistere motieven, en het zionisme wordt er door sommigen voortdurend met Geweld, zelfs bruut, bijgesleept. Ik GUN politics.be ook een zekere herziening van hun politiek correcte "tolerantie"!

Hoop dat ook de moderatoren dit lezen.
__________________

N.B.: nogmaals gebumpt opdat Eric Feremans kan lezen hoezeer ik hem hiervoor feliciteer.

*ferebump*
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:06   #74
Goldband
Parlementslid
 
Goldband's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Berichten: 1.652
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Natuuuuurlijk, en Elvis leeft natuurlijk ook nog steeds!

En met links aan de macht in België daalt de inflatie, dalen de energieprijzen, daalt de brandstof aan de pomp, daalt de levensduurte, daalt de prijs van de bouwmaterialen, dalen de prijzen op de vastgoedmarkt, en tegelijkertijd stijgen de lonen, stijgen de pensioenen, stijgen de uitkeringen...

Jajaja, Feremans de economist (proest...) zegt het. Laten we dus deemoedig het hoofd buigen voor zoveel fantasierijke veronderstellingen! Wie doet hem na?
Janneman, wil je mee de inhoudelijke discussie voeren? Niemand heeft boodschap aan jouw ad hominem moddersessies. Als je suggereert dat iemand onzin verkoopt, gelieve dat dan ook te verduidelijken. Anders irriteer je nogal.
__________________
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus)
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be