Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2008, 14:14   #61
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar het schijnt wel dat de theorie van Einstein dat we de lichtsnelheid alleen maar zouden benaderen, maar nooit evenaren, dat deze theorie niet meer klopt.
Zeer wel mogelijk. Net zoals Nikola Tesla energie uit de ons omringende atmosfeer haalde. Hij deed het maar nam zijn "geheim" mee het graf in. Of ligt ergens veilig opgeborgen in een kluis van de overheid of oliemaatschappijen. Zoals nog andere goedkope modellen van energiebronnen. Maar wat zou het wezenlijke belang moeten zijn van deze technologie. Als het een militaire functie kan hebben, zal een aantal landen niet schromen met dit onderzoek verder te gaan. Heeft het dat echter niet, dan zal het een utopie blijven. Het te veel aan humans op deze planeet kan toch nooit op efficiente wijze worden afgevoerd. Daarvoor is een massale mondiale implosie nodig die het aantal humans tot op een aanvaardbaar niveau terug brengt.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 16:06   #62
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@System

Iedere Arodynamicus kan u garanderen dat deze machine alleen verticaal van de grond komt bij voldoende vermogen. Voor een horizontale vlucht heb je een draagvlak nodig, welnu dat heeft deze machine niet. Nuclear powered of niet.
Iederen aerodynamicus zal u ook garanderen dat de stealthfighters van de VS nooit zullen vliegen als ze verdergaan op het ontwerp. Zonder computer die constant aanpassingen moet maken om dit probleem tegen te gaan, zou het ding dan ook nooit in de lucht blijven.

Misschien lees ik uw bericht weer verkeerd, maar ik zie het niet als onmogelijk dat zo'n driehoek vliegt, met conventionele ideeën zal het enkel vrij moeilijk zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Laat ons eerst een speculeren over DE MYSTERIEUSE DATUMS op het filmpje,
of waarom er geen referentiepunten zijn. (Waar is het vliegtuig waar ze het over hebben?)

Want anders blijft de discussie beperkt tot 1 technologie nl. CGI
Goh jah, hij zou die dingen gedurende een maand gefilmd hebben, misschien is dat de reden. Ik ga er ook van uit dat het vervalst is, maar CGI, daar twijfel ik aan. Door de slechte belichting en het ontbreken van referentiepunten kan het eender welk object zijn op eender welke plaats. Maar het lijkt me wel echt gefilmd, en niet nagemaakt in een 3D programma. Dat verschil zie je (ook dankzij 'the uncanny valley') het meest van de tijd nog zeer goed.

http://en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_Valley

Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 16:30   #63
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Maar het lijkt me wel echt gefilmd, en niet nagemaakt in een 3D programma.
Kan je de volgende 'videootjes' ook voor echt of onecht verklaren? Aub ?

http://nl.youtube.com/watch?v=aMnOie...eature=related

http://nl.youtube.com/watch?v=hlczxXqez-Y

http://nl.youtube.com/watch?v=CxwPEQ...eature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=0pAr7G...eature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=WJoogR...eature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=aPXN9V...eature=related

Lachen verzekerd trouwens met de laatste 4.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 17:47   #64
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19053
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:18   #65
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Niburu = per definitie onwaar.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:23   #66
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niburu = per definitie onwaar.
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:25   #67
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niburu = per definitie onwaar.
http://video.google.com/videoplay?do...88537096&hl=nl

Zo oké ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:25   #68
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Voor al die sceptici met steeds weerkerende domme vragen en tegenwerpingen:

gelieve eerst alle filmpkes in mijn handtekening eens te bekijken!!
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:39   #69
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar het schijnt wel dat de theorie van Einstein dat we de lichtsnelheid alleen maar zouden benaderen, maar nooit evenaren, dat deze theorie niet meer klopt.

Einstein zelf gaf de oplossing tot dat probleem reeds aan.


WORMHOLES
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:53   #70
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

@: lieve complottertjes:

Al veel gevangen ondertussen? Of zijn jullie jullie koffertje al aan't pakken voor het Niburu-schip? Vergeet uw goudstaven niet hé, want chartaal geld is een leugen van de NWO en daarmee kan je in de 9e dimensie niet betalen! Vergeet vooral de niburu.nl of eqgen.nl niet regelmatig te checken voor eventuele vertragingen van de apocalyptische vertrekdatum... kwestie van niet nóg eens 4 jaar te moeten zitten popelen Neem iets mee om je bezig te houden onderweg. Misschien die leuke boeken over het reptilian volk van David Icke? Wiet roken mag spijtig genoeg niet op de vlucht: dat wordt een paar lichtjaartjes tanden bijten jongens...

peace out to my niggaz in space

check this, echt lachen : http://www.youtube.com/watch?v=YJUoiCdip7k

Laatst gewijzigd door Diederik v.d Elzas : 24 oktober 2008 om 18:54.
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:07   #71
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

De bekrompen en idiote visie dat NWO een uitvindsel is van wiet rokende hippies of losers uit de maatschappij houdt geen steek.

Maar ja, je moet natuurlijk eerst weten wat met NWO bedoeld wordt en hoevele nuances er wel niet bestaan in de opvatting omtrent NWO.

Ah ja, je moet natuurlijk ook een beetje levenservaring hebben opgedaan, een bredere kijk hebben op alles rondom u en wat vertoefd hebben in hogere kringen en de haute finance.

Dat is zeer zeker niet bij u het geval. Integendeel.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:08   #72
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De bekrompen en idiote visie dat NWO een uitvindsel is van wiet rokende hippies of losers uit de maatschappij houdt geen steek.

Maar ja, je moet natuurlijk eerst weten wat met NWO bedoeld wordt en hoevele nuances er wel niet bestaan in de opvatting omtrent NWO.

Ah ja, je moet natuurlijk ook een beetje levenservaring hebben opgedaan, een bredere kijk hebben op alles rondom u en wat vertoefd hebben in hogere kringen en de haute finance.

Dat is zeer zeker niet bij u het geval. Integendeel.
Ik vind dat u zeer goed redeneert en relativeert.

Laatst gewijzigd door system : 24 oktober 2008 om 19:10.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:15   #73
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.393
Standaard

Deze zijn echt wel goed! Maar die laatste vier zijn die nu echt?
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:28   #74
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De bekrompen en idiote visie dat NWO een uitvindsel is van wiet rokende hippies of losers uit de maatschappij houdt geen steek.

Maar ja, je moet natuurlijk eerst weten wat met NWO bedoeld wordt en hoevele nuances er wel niet bestaan in de opvatting omtrent NWO.

Ah ja, je moet natuurlijk ook een beetje levenservaring hebben opgedaan, een bredere kijk hebben op alles rondom u en wat vertoefd hebben in hogere kringen en de haute finance.

Dat is zeer zeker niet bij u het geval. Integendeel.
Dit forum is dus écht naar de kloten.

Weet u, die NWO, ufologie, esotherie en complotten dat is een even grote mentale kanker als religie: een gemakkelijk excuus om alles over één kam te scheren, alles echt op de meest argeloze wijze te reduceren en te herleiden tot 1 lui en gemakkelijk antwoord.

Wat betreft haute finance...Sorry, maar toch even rechtzetten. Kerel, mijn grootvader was 10 jaar burgemeester van een grote Vlaamse stad. Jean-Luc Dehaene kent mij bij naam en toenaam. mijn andere grootvader was koloniaal en had rubberplantages in Congo groter dan de achterlijke provincie waaruit ge komt. Dus, ik zou maar een beetje gas terugnemen en u concentreren op Niburu enzo... Fuck, dit was echt mijn laatste post op dit zeverforum.

Aan parcifal en andere mensen die immuun zijn voor zever, het gaat jullie goed...
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:28   #75
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vind dat u zeer goed redeneert en relativeert.

Thanks.

De laatste regel was gericht op Diederik vd Elzas:

Ik heb geen probleem met gegronde kritiek en intellectueel eerlijke sceptici. Ik heb wel een probleem met nitwit provocateurs met een pannekoekenverstand en compleet mislukte humor.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:32   #76
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Dit forum is dus écht naar de kloten.

Weet u, die NWO, ufologie, esotherie en complotten dat is een even grote mentale kanker als religie: een gemakkelijk excuus om alles over één kam te scheren, alles echt op de meest argeloze wijze te reduceren en te herleiden tot 1 lui en gemakkelijk antwoord.

Wat betreft haute finance...Sorry, maar toch even rechtzetten. Kerel, mijn grootvader was 10 jaar burgemeester van een grote Vlaamse stad. Jean-Luc Dehaene kent mij bij naam en toenaam. mijn andere grootvader was koloniaal en had rubberplantages in Congo groter dan de achterlijke provincie waaruit ge komt. Dus, ik zou maar een beetje gas terugnemen en u concentreren op Niburu enzo... Fuck, dit was echt mijn laatste post op dit zeverforum.

Aan parcifal en andere mensen die immuun zijn voor zever, het gaat jullie goed...

Hoe weet gij van welke provincie ik kom?

Met uw connecties zou ik maar best kalm blijven of ik zal mijn boekje eens opendoen hoe de cvp destijds de zakken van enkelen in eigen rangen heeft gevuld bij de devaluaties van de BEF.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2008 om 19:42.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:34   #77
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Dit forum is dus écht naar de kloten.

Weet u, die NWO, ufologie, esotherie en complotten dat is een even grote mentale kanker als religie: een gemakkelijk excuus om alles over één kam te scheren, alles echt op de meest argeloze wijze te reduceren en te herleiden tot 1 lui en gemakkelijk antwoord.

Wat betreft haute finance...Sorry, maar toch even rechtzetten. Kerel, mijn grootvader was 10 jaar burgemeester van een grote Vlaamse stad. Jean-Luc Dehaene kent mij bij naam en toenaam. mijn andere grootvader was koloniaal en had rubberplantages in Congo groter dan de achterlijke provincie waaruit ge komt. Dus, ik zou maar een beetje gas terugnemen en u concentreren op Niburu enzo... Fuck, dit was echt mijn laatste post op dit zeverforum.

Aan parcifal en andere mensen die immuun zijn voor zever, het gaat jullie goed...
Met ander woorden: u slaat op de vlucht.

Eén klein detail nog : ufo's hebben niets te maken met 'esoterie' en dergelijke. Ufo heeft te maken met een voorwerp dat iemand in de lucht ziet vliegen of zweven of stilstaan en niet kan identificeren. En op basis van die waarnemingen worden er hypotheses geformuleerd. Het staat vrij aan iedereen om deze hypotheses te aanvaarden of niet. Maar ze allemaal onmiddellijk afvoeren als 'onzinnige praat', is wel heel kort door de bocht. Vele waarnemingen zijn bedrog. Opzettelijk bedrog of gezichtsbedrog. Vraag is natuurlijk of we al die waarnemingen als dusdanig kunnen catalogiseren. Zeker niet als die uit de mond komen van ervaren piloten. Tenzij... ja tenzij dat deze allemaal liegen of iets dergelijks.

A propos, hoeveel boeken over UFO's hebt u eigenlijk al gelezen?

Laatst gewijzigd door system : 24 oktober 2008 om 19:48.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 20:04   #78
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Dit forum is dus écht naar de kloten.
waarom? omdat ik iets zeg wat u niet bevalt?

Als je komt provoceren moet je er tegen kunnen dat men je op dezelfde wijze aanpakt...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Weet u, die NWO, ufologie, esotherie en complotten dat is een even grote mentale kanker als religie: een gemakkelijk excuus om alles over één kam te scheren, alles echt op de meest argeloze wijze te reduceren en te herleiden tot 1 lui en gemakkelijk antwoord.
Er is hier maar 1 persoon die alles over 1 kam scheert en dat ben jij. Jij hebt het overal over "jullie" en "troofers" en "believers". Geen enkele nuance, alles op 1 hoop.

Dat getuigt van weinig inzicht en weinig respect voor uw tegenstrever...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Wat betreft haute finance...Sorry, maar toch even rechtzetten. Kerel, mijn grootvader was 10 jaar burgemeester van een grote Vlaamse stad. Jean-Luc Dehaene kent mij bij naam en toenaam. mijn andere grootvader was koloniaal en had rubberplantages in Congo groter dan de achterlijke provincie waaruit ge komt. Dus, ik zou maar een beetje gas terugnemen en u concentreren op Niburu enzo... Fuck, dit was echt mijn laatste post op dit zeverforum.
Zoals reeds gezegd. Het zou wel eens heel hard kunnen tegenvallen als ik eens gas ga bijgeven!!

Ik had je trouwens gisteren al verwittigd dat als je provoceert, je van je eigen saus zal mogen proeven! Ik had niet gedacht dat je zo rap uw pedalen zou verliezen.


Apropos, Nibiru?? wat heb ik daar mee te maken?






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Aan parcifal en andere mensen die immuun zijn voor zever, het gaat jullie goed...
Tot kijk ! 111 postjes en het al afbollen. We zullen inderdaad van uwe zever vanaf zijn. Als je politiek in uw bloed zou hebben zoals uw grootvader dan had je wellicht iets langer kunnen meegaan.

Tot de volgende keer onder een andere nick waarschijnlijk?!
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2008 om 20:06.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 21:01   #79
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard



Kijk hier eens naar...

http://www.youtube.com/watch?v=gooRu3Ec8o4
------> Alien " " "abductions" " "
http://www.youtube.com/watch?v=Zf0ZI...eature=related
-----> De ooggetuigen nemen allemaal medicatie/drugs...
http://www.youtube.com/watch?v=ZKaVa...eature=related
-----> hierin vernietigende commentaar op Icke en de reptilian bloedlijnenzever

Ik ambieer geen politieke carrière, dank u. Ik heb het wel gezien.

Het amusement ginder in CCTV-land, Hollands ezelsveulen. Als het echt zo is dat u daar zit, wel dan bent u 1e klas de klos . Moest u inmiddels al niet in Costa Rica of in Polynesië zitten als u het allemaal kan voorspellen? Sie sind ja ein Übermensch herr Straddl... Voor u 2 scenario's: a)Londonistan b) het "children of men"+"Signs" scenario dan? Ik gok op Londonistan sjoeke...

Gij hebt een new order in uw kopke nodig. tata xxx
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 21:20   #80
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht

blablabla

is het afscheid nemen wat moeilijk?
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2008 om 21:21.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be