![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat heeft er niets mee te maken. Ik zie hoeveel volk u hebt op uw IJzerwake. En dat is bitter, bitter weinig volk.
Laatst gewijzigd door system : 10 april 2008 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja.
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nationalisme omvat ook meer dan enkel mensen die aan zulke bedevaarten meedoen. nationalisme valt maw niet te meten aan de opkomst op zulke evenementen.
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Obama?
Is gesignaleerd bij AIPAC de joodse lobby. Zijn adviseur is Brzezinsky, schrijver van het grote schaakspel een man met zeer veel macht.Lid van de elite. Dat betekent dat hij de agenda van de machtselite heeft leren gehoorzamen; Er komt niemand aan de macht die het spel niet meespeelt van de grote bankiers en bedrijven. Fascisme is als Prive bedrijven sterker zijn als de staat. En dat is zo; Exxon Mobile is tien keer rijker als de VS staat. Hij is voor het in Irak houden van de troepen en een atoom aanval... dat laatste twijfel ik een beetje. Als hij zijn koers radikaal zou veranderen wordt hij vermoord. De verkiezingen zijn bovendien zo gefraudeerd dat het een lachertje is voor een land of the free. Op alle vlak; het begint al bij het niet inschrijven van de zwarten dat zal nu minder hoeven met obama als kandidaat. De kandidaten met een pacifistisch en sociaal programma hoor je niks meer van Kuchini, Ron Paul, Cynthia Mc kinney, Wrexley, Allemaal mensen die om impeachement vragen, zijn weg uit de media. De werkelijke beslissingen van de power word in deze organisaties genomen. Die hebben het geld in handen. Femsoc. 1984 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voorlopige lijst deelnemers aan de Dag van de rechts-Europese jeugd:
Binnenland Claeys Philip (MEP Vlaams Belang) Dillen Koen (MEP Vlaams Belang) Panelgesprek van 14u: Filip De Man (Kamerlid Vlaams Belang), Koen Dillen (MEP Vlaams Belang), Barbara Pas (Kamerlid Vlaams Belang) Jongeren Aktief NSV! NJSV KVHV Gent Delta Stichting Voorpost Buitenland Carl Lang (F) Panelgesprek van 15u: Johann Gudenus (Jongerenvoorzitter FPÖ), Martin Schöppe (Jongerenvoorzitter Pro Köln) en een Fransman Jugend pro Köln (D) Jugend pro NRW (D) Republikanische Jugend (D) Jeunesses Identitaires Rijsel (F) Jeune Alsace (F) Ring Freheitlicher Jugend (A) HVIM (H) Lega Nord (IT) Lupi Delle Alpi (IT) Adsav (BRET) Alliance Régionale (F) Democracia Nacional (ES) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Tja, dat zijn een hoop zwartzakjes bij elkaar...
kan tellen voor een partijtje "kringrukken". ![]()
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ervaring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ik erken hun verdienste, heb respect voor hun strijd, inzet en resultaten, maar fier, in de zin dat ik me er zelf beter door voel? Neen.
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() "Meer dan 350..."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Ik vond het zeker wel geslaagd. Goede organisatie en aangename locatie. Ik hoop dat dit een jaarlijks iets gaat worden? Indien ja, denken jullie er dan bv. aan om NPD, MS-FT, BNP, PNR, SVP etc uit te nodigen? Ik zou ook voorstellen van eens te bekijken welke groepen/partijen er zich bevinden in Polen, Kroatië etc. Dit lijkt me zeker interessant.
Laatst gewijzigd door Mecheleir : 6 mei 2008 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe staan de Spaanse rechtse jongeren tegenover de Catalaanse en Baskische "separatisten" ? Wat vinden de roemeense Nationalisten van de Hongaarse ?
Waarom is de "rechtse fractie" van het EP eigenlijk uiteengevallen ? Wanneer gaan we in europa na de machtgreep van de identitairen nog eens een europese oorlog voeren ? Vinden de franse identitairen dat Bruxelles nu een franse of vlaamse stad is ?
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Nee, daar kan hij niet fier over zijn. Als blanke wereldkampioen zijn, betekent dat u donkere mensen verslagen/overwonnen hebt. Racisme dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Onder de aanwezigen heb ik trouwens bijna enkel fatsoenlijke mensen gezien. Ok, die met haar blinkende zwarte jas vol metaal was wat excentriek, maar verder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Negen kansen van de tien dat het volgend jaar in Wenen plaatsvindt. Georganiseerd door RFJ.
|
![]() |
![]() |