![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft ook geen nut om te beginnen liegen daarover. Ik zou daar kapot van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leer toch eens het verschil tussen sexuele opvoeding en "reclame" maken! Hoe is het toch mogelijk? Djeezes!
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat hij dat niet gelezen heeft. ![]() Dat helblauwe rondje daar meer rechts (enfin, in het midden van de foto praktisch), dat is zijn linkeroogje. Dat oranje uitsteekseltje links boven dat je ziet, is zijn rechterhoorntje. Het deel van de vis dat je ziet in de linkeronderhoek, wat zo'n beetje rozig is en uit twee delen bestaat is het mondje. Is dat duidelijker? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 januari 2008 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou er kapot van zijn, maar zou je je kind de rug toekeren en zeggen dat hij/zij niet meer welkom is?
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn kind even aanstellerig zou spreken en handelen als sommigen hier, dan zou ik het de rug toewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() gelukkig heb ik geen last van die vulgaire avatars waar ik bijna van moest overgeven.
ik ben nog steeds dankbaar dat ze me Adblock aangeraden hebben.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Revolutie : 8 januari 2008 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik begin te denken dat hij zelf homo-hater is en er daarom BEWUST alles aan doet om homo's in een kwaad daglicht te stellen. En dat meen ik.
Laatst gewijzigd door sn00py : 8 januari 2008 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is wat een wetenschapper, Featherstone, onlangs nog heeft gezegd bij de proef met die fruitvliegjes: Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 8 januari 2008 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenslotte is dat dan toch hetzelfde, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Wacht eens even: ik keur homofiele of pedofiele seks helemaal niet goed, ook al zou 'de aantrekking' m.b.t. de seksuele voorkeur in beide gevallen een genetische oorzaak hebben. We zijn tenslotte mensen en geen dieren, zoals fruitvliegjes, die hun seksuele lusten niet kunnen beheersen.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 8 januari 2008 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onvoorstelbaar dat in om het even welke homo-topic er toch steeds eentje pedofilie meent te moeten blijsleuren. Alsof die twee ook maar iets met elkaar gemeen hebben.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 januari 2008 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft m.i. weinig met breeddenkend zijn te maken. Ik denk dat eender "het is en blijft mijn kind, kleinkind" dat de doorslag geeft.
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen heeft een persoonlijke identiteit (hopelijk). Indien niet of indien hier afbreuk aan wordt gedaan heeft dat desastreuse gevolgen voor iemands persoon. Bij de één kan die identiteit zijn opgebouwd rond heel andere thema's dan de ander. Gezien het behoud van identiteit van kapitaal belang is voor de persoonlijkheid, zal deze dan ook sterk reageren als iemand afbreuk probeert te doen aan de principes waarrond zijn identiteit is opgebouwd. Hoe hij of zij daartegen reageert hangt van de persoon af.
Voor mij is bijvoorbeeld het milieu belangrijk en ik zat hier na verloop van tijd vooral ivm het verdedigen van klimaatsverandering, dus uiteraard reageerde ik tegen iedereen die hier dingen post die daar niet mee te stroken zijn. Hetzelfde geldt voor homoseksuelen denk ik, zij reageren bijvoorbeeld net door wat iedereen zo pervert vindt te plaatsen in hun avatar. Moslims reageren tegen de aanteigingen tegen hun identiteit door plots weer allemaal een hoofddoekje te dragen, enzovoort.
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |