![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouw een wijf om 'lijf: 't lijf dat gaat (voorbij), 't wijf dat blijft. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 januari 2008 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn taille is ook exact 60 centimeter.
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten zien!
![]() |
#68 |
|
![]() "I strongly second that motion!" (lees: da klein tweeke)
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 13 januari 2008 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Helaas.
![]() Ik dacht net dat dat ook tot het schoonheidsideaal behoorde? Heel veel mannen vallen (zover ik weet) op grote ogen.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superslanke vrouwen met 90E cup... het is gewoon niet natuurlijk, of ben jij van mening dat dat wel zo is?
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar die haar ogen zijn nu gewoon véél te groot, komaan dat is toch niet normaal. alez die is eigenlijk echt gewoon... eikebah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk ziet je hoofdje er wat beter uit dan onderstaande met identieke taille.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind je mooi zoals je bent hoor.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Way to go om een vrouw te versieren... post een levensgroot insect en vergelijk haar daarmee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat verklaart dus... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leert het wel.... maar blijf van groentje af... die is de mijne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Get... nu moet ik dat ook waar maken.
Groentje-18, ik vind jou de meest positieve vrouw die ik ooit heb gezien. Pessimisme en cynisme zijn jou vreemd. Ik hou van je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Misschien is er wel èèn borst met siliconen in en de andere met lucht in. Ik voel er geen verschil in maar zij wel. Als het buiten koud is en ze komt thuis duurt het voor de siliconen borst langer om op te warmen, zo vertelt ze het tegen mij. |
|
![]() |
![]() |