Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2008, 15:59   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hahaha, de aap komt uit de mouw! Die zogenaamde links-liberalen van D66 lijden aan ordinair antisemitisme.
Dit is geen D66-standpunt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 21:33   #62
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert Bekijk bericht
Ik heb persoonlijk niet veel op met linksliberalen in het algemeen en D66 in het bijzonder, maar die mensen van antisemitisme beschuldigen slaat werkelijk nergens op.

Sinds wanneer zijn Marokkanen semieten overigens?
Hmm.. Je weet duidelijk niet wat Semitisch betekent.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 21:46   #63
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iman als je je koran kent weet je dat Mohammed een krijgsheer was die islam gebruikte om veldtochten in te richten, stammen aan zich te binden en wie verslagen was, te vernietigen.
De regel is dat de laatste versen, die van Medina die geschreven in Mekka vervangen, dus biedt de koran ruimte voor geweld en overheersing, waarmee ik zeker niet wil zeggen dat iedere moslim niet even goed in de koran inspiratie kan vinden om tot samenleving te komen maar daarvoor moet hij reeds basisprincipes loslaten.
De achterstelling ken ik, maar het antwoordl ligt bij moslimgemeenschappen zelf!
- zolang kinderen eerst Turks en Berbers leren...
-Zolang die subgroepen verwikkeld blijven in ene machtsstrijd.
-Zolang in instroom blijft door gezinsvorming en hereniging.
-Zolang een huwelijk een zakelijk contract is...
-opvoeding primair blijft
-de samenleving als vijand wordt gezien
-Ouders geen verantwoordelijkheid nemen voor een opvoeding gericht op de samenleving
-vrouwen geen gelijken zijn
-Religie en niet samenleving bepaald wat belangrijk is en hoe je diversiteit hoort in te vullen
-moslims aan een superioriteitsgevoel lijden
-denken dat anderen onwetend zijn...
-internationale spanningen het umma gevoel doen groeien maar geen identiteit met het thuisland..
blijven we dweilen met open kraan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 21:46   #64
Banneling

Standaard

Citaat:
Rotterdams deelraadslid Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen", "bekeer je tot de islam".
Iemand al de haatmail gelezen van het Nederlandse PVDA-raadslid Bouchra Ismaili op de mail die een lezer haar stuurde waari hij zijn bezorgdheid uit over de extremitische islamitische organisatie Hizb ut-Tahrir, louter door 2 uitspraken van die organisatie aan te halen.

Citaat:
N.a.v. de koranles voor de gemeente Ede, stuurde een lezer een email aan verscheidene politici:

aan [email protected]
[adressen overige geadresseerden weggelaten]
datum 13 jan. 2008 12:43
onderwerp Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door gmail.com

Okay Pala van de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland:

'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie'.
'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'
zaterdag 12 januari 2008

Het Nederlands Dagblad,
De telegraaf
Citaat:
Het raadslid Bouchra Ismaili uit de Rotterdamse deelgemeente Charlois reageerde met de volgende hatemail:

van bouchra ismaili <[email protected]> details verbergen 16:08 (5 minuten geleden)
aan Jos Parbleu <[email protected]>
datum 13 jan. 2008 16:08
onderwerp RE: Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door hotmail.com
Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!
De PVDA stak haar broek uiteraard weer tot de enkels af om de haatmail goed te praten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:17   #65
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Marokkanen stammen af van de Vandalen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:27   #66
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ja, en dan? Wat is het probleem?
De Nederlanders bezetten daar immer iemands' anders gebied - zij moeten daar niet zijn...

Wij zouden toch ook juichen bij elke SS'er die door 'friendly fire' werd gedood tijdens WOII, of niet?

Les extrêmes se touchent, keer op keer. Sommigen zien hier in elke islamiet de duivel zelf, anderen supporteren voor die zogezegde vrijheidsstrijders die tegen "imperialisten" vechten. Het wordt ijzig stil wanneer diezelfde mensen scholen aanvallen waar meisjes naar school gaan of speelgoed dumpen met explosieven in.
Oud 15 januari 2008, 22:36   #67
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Les extrêmes se touchent, keer op keer. Sommigen zien hier in elke islamiet de duivel zelf, anderen supporteren voor die zogezegde vrijheidsstrijders die tegen "imperialisten" vechten. Het wordt ijzig stil wanneer diezelfde mensen scholen aanvallen waar meisjes naar school gaan of speelgoed dumpen met explosieven in.
zoals dit hier?:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/1892862.stm
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:38   #68
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Dus mocht jij als (echte) Belg zijnde in Marokko wonen en er worden ergens 2 Marokkanen doodgeschoten en je zegt daar op een Marokkaans forum "kijk, da's lache, schieten ze daar 2 bruine varkens kapot... en dolle pret dat we hebben!" denk je dat ze dat op prijs gaan stellen?

En inderdaad, niemand hoort in een ander land te zijn behalve in tijd van vakantie of in het geval van een zakenreis en dan spreken we over een periode van maximaal 1 maand.
*knip* geen gescheld op dit forum.

Laatst gewijzigd door Kadee : 17 januari 2008 om 15:36.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:40   #69
evilbu

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb het over de Nederlanders en het fundamentalistisch tuig waartegen ze vechten.

Dat de VSA-ers achteloos bombarderen ontken ik niet... maar zijn jullie begaan om de Afghanen of willen jullie gewoon aan de kant van iedereen staan die tegen de VSA is?
Oud 15 januari 2008, 22:40   #70
evilbu

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Ik zal zelf wel beslissen hoe lang ik in een land verblijf, de mening van een stinkende luis uit de lagere klasse die het zich niet kan permitteren om langer dan één maand in een tent in de goedkoopste camping aan de kust te verblijven, heb ik niet nodig.
Et alors?
Oud 15 januari 2008, 22:44   #71
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het over de Nederlanders en het fundamentalistisch tuig waartegen ze vechten.

Dat de VSA-ers achteloos bombarderen ontken ik niet... maar zijn jullie begaan om de Afghanen of willen jullie gewoon aan de kant van iedereen staan die tegen de VSA is?
Niet enkel de Afghanen:
http://www.comw.org/pda/0305iraqcasualtydata.html
PS dat is geen volledige lijst, enkel een aantal "gevalletjes"

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 januari 2008 om 22:50.
Oud 15 januari 2008, 22:47   #72
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Et alors?
Inderdaad, et alors, who cares hoe lang iemand in een land verblijft. Alleen achterlijke debielen uit de lagere klasse schijnen daar problemen mee te hebben.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:49   #73
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
puberonzin dus...
ja, puberonzin...En de volgende stap is , zoals Rachid -van-Luik, bommen ineenprutsen om "roze varkens" op te blazen...En spijtig genoeg ontploffen die bommen niet allemaal in de eigen makers hun groezelige poten, maar wel in treinstations (Madrid) en openbare bussen (London)...Jaja, het begon allemaal met "puber-onzin"...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 22:56   #74
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Dus mocht jij als (echte) Belg zijnde in Marokko wonen en er worden ergens 2 Marokkanen doodgeschoten en je zegt daar op een Marokkaans forum "kijk, da's lache, schieten ze daar 2 bruine varkens kapot... en dolle pret dat we hebben!" denk je dat ze dat op prijs gaan stellen?

En inderdaad, niemand hoort in een ander land te zijn behalve in tijd van vakantie of in het geval van een zakenreis en dan spreken we over een periode van maximaal 1 maand.
Ga in Marokko maar eens van pret op straat dansen, als er ergens een Marokkaan vermoord is. "Joepie, weer zo een bruine bok minder, er moesten er nog meer volgen"
Wat zou er dan gebeuren?
Oud 15 januari 2008, 23:00   #75
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Dit soort volk mag van mij een gratis enkeltje krijgen. En dan niet zeggen dat ik al Nederlander zuinig ben.
ale, nu ben je plots niet mee voor uiting van meningsuiting e?

Trouwens, dat zijn maar wat pubers, die weten niet beter. djiezes. als je dat al erg vindt. zolang ze niemand echt gaan neerschieten is dat toch niet zo erg?
Iedereen lacht toch met iedereen zeker, was me da nu ?
Oud 15 januari 2008, 23:01   #76
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ga in Marokko maar eens van pret op straat dansen, als er ergens een Marokkaan vermoord is. "Joepie, weer zo een bruine bok minder, er moesten er nog meer volgen"
Wat zou er dan gebeuren?
probeer het is e
Oud 15 januari 2008, 23:01   #77
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Dat is waar, maar het gaat ten eerste om een soennitisch moslimland; de primaire identiteit die hen wordt opgedrongen door de gemeenschap in het westen...

Bovendie is het een reactie van anti-imperialistisch sentiment dat leeft bij een groot deel van de jeugd in het algemeen.
Niet zeveren hé Jonas. Dat heeft niks met anti-imperialisme te maken. Westerse jeugd mag dan anti-imperialistisch zijn, Marokkaanse jeugd is dat zeker niet. Ik heb er nog nooit één met een woord horen reppen over de imperialistische bezetting van de Westelijke Sahara. Niet dat jij daar ook ooit met een woord zal over reppen, maar kom. Bij jou ligt het aan selectieve verontwaardiging. Bij die gasten ligt het aan hun religieuze achtergrond. Je zou ze niet horen juichen moest het om Paki's gegaan hebben.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 15 januari 2008 om 23:07.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:05   #78
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Marokkanen stammen af van de Vandalen.
Van Vandalen, Gothen, Ostrogothen én van oorspronkelijke locale bevolking, én van Foeniciërs én van Arabieren én van Romeinen, én van Turken én van Fransen, de lijst is lang (voeg er ook maar Spanjaarden aan toe)
Oud 15 januari 2008, 23:05   #79
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
probeer het is e
Na u Ladies first
Oud 15 januari 2008, 23:08   #80
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Van Vandalen, Gothen, Ostrogothen én van oorspronkelijke locale bevolking, én van Foeniciërs én van Arabieren én van Romeinen, én van Turken én van Fransen, de lijst is lang (voeg er ook maar Spanjaarden aan toe)
en giet over de hele smos maar een flinke pollepel gepimenteerde islam-saus (lees "bloedsaus")...En dan maar smullen. Een "verrijkende " hutsepot, die beter in noordafrika op het vuur had mogen blijven staan aanbranden...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be