Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2008, 22:21   #61
litaliboemballaboem
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HFV Bekijk bericht
Shrek?

LOL
litaliboemballaboem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:21   #62
litaliboemballaboem
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
AdrianHealey, ik zou je wel adviseren om dit topic en alle materiele neerslag die je hiervan nalaat permanent te laten verwijderen door de mods ...
Ik ga snel een paar kopieetjes maken, ideaal chantage materiaal voor als hij later een bekende politicus is.
Oud 16 januari 2008, 22:22   #63
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
AdrianHealey, ik zou je wel adviseren om dit topic en alle materiele neerslag die je hiervan nalaat permanent te laten verwijderen door de mods ...
...Jezus, volgens mij denk jij echt dat ik achterlijk ben.:')
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:24   #64
Kop/af
Banneling

Standaard

8o
Bijgevoegde afbeelding(e)

Kop/af is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:24   #65
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door litaliboemballaboem Bekijk bericht
Een vroegere klasgenoot had dat gebit probleem, maar dan vijf keer erger, DAT was lelijk.
Kan iemand me de naam geven van een film, allez twee films, een vervolg namelijk ook, over een lelijk meisje dat een mooie prinses wordt, deed me beetje daaraan denken, krullen eruit, bril eruit, wat schmink en je hebt iemand waar naar mannen zullen kijken.
The princess diaries, from Teen to future Queen.
The princess diaries 2, royal engangement.

Met julie Andrewes en Anne Hathaway in de hoofdrollen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:27   #66
litaliboemballaboem
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
The princess diaries, from Teen to future Queen.
The princess diaries 2, royal engangement.

Met julie Andrewes en Anne Hathaway in de hoofdrollen
Aah lol, die eerste is de koningin, ik dacht dat ze hier vast had, en dat ze een lelijk en een mooi meisje tot één hadden gemaakt, oef not so. (ik verwachte namelijk maar één hoofdrol) Maar het is inderdaad die film.

Laatst gewijzigd door litaliboemballaboem : 16 januari 2008 om 22:27.
Oud 16 januari 2008, 22:27   #67
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit moet zowat de meest belachelijke thread ooit zijn die ik hier heb gezien, nee echt, hoe veel meer kun je nog om aandacht smeken?

Maar om toch te antwoorden, nee ze is niet knap. Er is iets serieus mis met haar gebit zeg maar, maar ik zal zo beleefd zijn dat niet te mailen.
Och komaan, ik vind het erg zwak en laag, om iemand compleet pogen af te breken vanaf het moment dat die zich wat kwetsbaar opstelt. Ik vind jouw gedrag eerder zielig.
Oud 16 januari 2008, 22:30   #68
HFV
Partijlid

HFV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Och komaan, ik vind het erg zwak en laag, om iemand compleet pogen af te breken vanaf het moment dat die zich wat kwetsbaar opstelt. Ik vind jouw gedrag eerder zielig.
Als AdrianHealey en zijn vriendin het nodig vinden hun gezamenlijk ego te strelen en daarvoor de mening van anderen vragen kan het best wel eens gebeuren dat je van een kale reis terugkeert.

Wat moet ik zeggen? Dat ze o zo knap is? Dat is ze niet, ik vind haar gebit lelijk, ziezo, mijn mening. Als je daar last mee hebt, vraag dan iemands mening niet?
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen
HFV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:32   #69
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Als AdrianHealey en zijn vriendin het nodig vinden hun gezamenlijk ego te strelen en daarvoor de mening van anderen vragen kan het best wel eens gebeuren dat je van een kale reis terugkeert.

Wat moet ik zeggen? Dat ze o zo knap is? Dat is ze niet, ik vind haar gebit lelijk, ziezo, mijn mening. Als je daar last mee hebt, vraag dan iemands mening niet?
Neen, volgens mij poog je Adrian te slaan omdat je er nu de kans in ziet. Dat vind ik zielig.
Oud 16 januari 2008, 22:33   #70
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al eens aangedacht wat er gaat gebeuren als er een paar studiegenoten van haar hier op het forum zitten.

Dan ga je pas zien wat zielig is.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:36   #71
HFV
Partijlid

HFV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, volgens mij poog je Adrian te slaan omdat je er nu de kans in ziet. Dat vind ik zielig.
Gelukkig weet jij wat mij drijft
Nee, AdrianHealey kan mij bitter weinig schelen hoor. Ik vind gewoon zijn vriendin niet knap, mag het? Of mag je enkel zeggen dat ze enorm "lekker" is en dat deze topic een briljant idee is?
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen
Oud 16 januari 2008, 22:36   #72
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Al eens aangedacht wat er gaat gebeuren als er een paar studiegenoten van haar hier op het forum zitten.

Dan ga je pas zien wat zielig is.
Het kan minder aangenaam aflopen, maar de intentie is mooi. En het is hierover dat het gaat, de intentie van Adrian om zn vriendin te steunen.

Ik zou het persoonlijk ook niet op die manier gedaan hebben, mar ben dan ook al ietsje ouder, zoals de meesten onder ons.
Oud 16 januari 2008, 22:38   #73
HFV
Partijlid

HFV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kan minder aangenaam aflopen, maar de intentie is mooi. En het is hierover dat het gaat, de intentie van Adrian om zn vriendin te steunen.
De intentie zal wel goed zijn, daar twijfel ik niet aan, maar ik vind het een compleet van de pot gerukt idee.
Oud 16 januari 2008, 22:38   #74
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Als ik wil dat mijn vriendin zich speciaal voelt, geliefd en mooi, dan heb ik daar alvast het internet niet voor nodig...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:40   #75
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
@ Adrian: ik ga je vriendin niet mailen omdat het uiteindelijk toch jij bent die haar moet overtuigen van haar kwaliteiten. Voor de rest ziet het er me op 't eerste zicht een tof meiske uit, zo eentje waar je een vrijdagavond eerst naar de cinema mee trekt, iets gaat eten en dan wat bruine (of Ierse) kroegen mee doet.

En als ze twijfelt, ga er eens mee op een terrasje zitten binnen een paar maand en laat haar eens kijken naar hoeveel zogezegd 'perfecte' vrouwen er passeren op zo'n middag. Ik denk dat je er misschien 10 zal zien op een hele middag.
De Garde, ik ben niet altijd akkoord met jou, maar dit onderschrijf ik volle 100%!
[edit]
Adrian,
Ik bekeek de fotos een derde maal: géén kritiek, een écht knap meisje, je mag 't haar gerust zeggen met mijn complimenten.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 22:53.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:44   #76
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik denk dat dit zowat de meest zielige topic ooit is.

En wat is dat tegenwoordig met al die jonge vrouwen met hun zogenaamd minderwaardigheidscomplex??? Is dat weer een nieuwe modetrend of zo?
Je hebt me nog steeds in je ondertekening terwijl jij al een maand geschrapt bent uit de mijne. Beetje opletten, he. Waakzaamheid is belangrijk. Ik heb het je trouwens gezegd maar je keek er domweg over.

Maar verder denk ik wel dat ik met jou kan instemmen. En nee, ik vind die nieuwe vriendin van Adrian niet aantrekkelijk maar dat is mijn eigen stomme mening. Ik ga haar dan ook geen mailtje sturen. Ik denk dat Adrian wel die honderd mailtjes gaat halen. Makkelijk zelfs... want sympathiek ziet ze er wel uit. Mijn smaak is niet de smaak van anderen. Er lopen hier zelfs dronkoersen rond die tenensletsen verkiezen boven fuck me boots.

Had Adrian nu gevraagd of zijn liefje er sympathiek en loveable uitziet dan had ie ook een mailtje van me gehad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 januari 2008 om 22:48.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:45   #77
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voor de duidelijkheid; ik val je niet aan, hé. Ik apprecieer het dat je het niet mailt. Voor de rest heb jij jouw mening en daar recht op.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 16 januari 2008, 22:45   #78
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als ik wil dat mijn vriendin zich speciaal voelt, geliefd en mooi, dan heb ik daar alvast het internet niet voor nodig...
Ze heeft zich ingeschreven in een parenclub?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 22:46   #79
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Het is helaas het enige medium dat ik ter beschikking heb, op dit moment in de tijd.
Enfin, ik zou haar met 2 telefoons, 6 uur per dag kunnen bellen, maar er zijn grenzen.
Oud 16 januari 2008, 22:47   #80
litaliboemballaboem
Vreemdeling

Standaard

zeg AH vraagje, is dat die vlaams nationalistische die je via een forum hebt leren kennen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be