![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga snel een paar kopieetjes maken, ideaal chantage materiaal voor als hij later een bekende politicus is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...Jezus, volgens mij denk jij echt dat ik achterlijk ben.:')
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() 8o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The princess diaries 2, royal engangement. Met julie Andrewes en Anne Hathaway in de hoofdrollen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Aah lol, die eerste is de koningin, ik dacht dat ze hier vast had, en dat ze een lelijk en een mooi meisje tot één hadden gemaakt, oef not so. (ik verwachte namelijk maar één hoofdrol) Maar het is inderdaad die film.
Laatst gewijzigd door litaliboemballaboem : 16 januari 2008 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat moet ik zeggen? Dat ze o zo knap is? Dat is ze niet, ik vind haar gebit lelijk, ziezo, mijn mening. Als je daar last mee hebt, vraag dan iemands mening niet? ![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ga je pas zien wat zielig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Nee, AdrianHealey kan mij bitter weinig schelen hoor. Ik vind gewoon zijn vriendin niet knap, mag het? Of mag je enkel zeggen dat ze enorm "lekker" is en dat deze topic een briljant idee is?
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou het persoonlijk ook niet op die manier gedaan hebben, mar ben dan ook al ietsje ouder, zoals de meesten onder ons. ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() De intentie zal wel goed zijn, daar twijfel ik niet aan, maar ik vind het een compleet van de pot gerukt idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als ik wil dat mijn vriendin zich speciaal voelt, geliefd en mooi, dan heb ik daar alvast het internet niet voor nodig...
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [edit] Adrian, Ik bekeek de fotos een derde maal: géén kritiek, een écht knap meisje, je mag 't haar gerust zeggen met mijn complimenten. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder denk ik wel dat ik met jou kan instemmen. En nee, ik vind die nieuwe vriendin van Adrian niet aantrekkelijk maar dat is mijn eigen stomme mening. Ik ga haar dan ook geen mailtje sturen. Ik denk dat Adrian wel die honderd mailtjes gaat halen. Makkelijk zelfs... want sympathiek ziet ze er wel uit. Mijn smaak is niet de smaak van anderen. Er lopen hier zelfs dronkoersen rond die tenensletsen verkiezen boven fuck me boots. Had Adrian nu gevraagd of zijn liefje er sympathiek en loveable uitziet dan had ie ook een mailtje van me gehad.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 januari 2008 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik zou haar met 2 telefoons, 6 uur per dag kunnen bellen, maar er zijn grenzen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() zeg AH vraagje, is dat die vlaams nationalistische die je via een forum hebt leren kennen?
|
![]() |
![]() |