![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u de ambitie om rijk te worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
21 | 47,73% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 52,27% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Al da gezever over "ik wil gelukkig zijn" en blablabla ik wil ook steenrijk zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol 12500 euro. Dat komt in de buurt van een studentenbudget.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, als middel om tijd te kopen waarin ik met rust word gelaten.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik wil erg rijk zijn, zo rijk mogelijk, daar ben ik héél eerlijk over.
Als kind opgegroeid in luxe, met als beeld dat in het leven hélemaal géén inspannig zou moeten geleverd worden. Al snel had ik door dat mn ouders wel inspanning deden voor hetgeen zij vergaarden, en dat ik nooit hetgene zou kunnen doen wat zij wél konden en kunnen, ik ben niet zo sterk als hen. Ik heb jonge ouders, dus ik ben helemaal op mezelf aangewezen, wil ik rijk zijn, dan moet ik er zelf voor zorgen, en daar ben ik nu mee bezig. Ik werk dan ook héél veel. Nu: WAAROM precies wil ik rijk zijn? Niet alleen voor de beste aardse dingen in alle detail, maar vooral omdat geld vrijheid schept! GELD = VRIJHEID = GELUK Het grootste geluk, voor mij althans, is vrijheid, onafhankelijkheid. En daarvoor moet ik wel één en ander over hebben. De paradox van de hele zaak is nu wel dat door streven naar vrijheid en onafhankelijkheid, ik mezlef mn vrijheid en onafhankelijkiheid ontzeg. ![]() Maar acja, ik troost me dat dit voor enkele tientallen jaren gaat zijn. Nu maar hopen dat men mij op het einde van de werkrit niet overhoop rijdt. ![]()
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet echt, neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alles in orde ? Aan het werk dan! Veel geluk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog enkel arm van geest, Carlgustaaf ??
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut rijk willen worden is voor strebers �* la Chipie en/of Sfax, en gebeurt altijd wel tenkoste van "kleine garnalen".
Zulke lui gaan desnoods "over lijken" (figuurlijk gesproken, wellicht). Echt rijk trouwens is nog nooit iemand op een eerlijke manier geworden.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van je "alter ego" wat te luchten.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of als je mensen ziet die 16 uur per dag werken, hun kinderen niet zien, hun vrouwtje verwaarlozen, maar toch stoefen dat ze vele kluiten verdienen. Zielig vind ik zoiets. Wat niet wil zeggen, dat ik het erg zou vinden mocht ik ineens onmetelijk rijk worden door de erfenis van een suikernonkel waar ik nooit van gehoord heb. Tenslotte heb ik geld nodig om mijn revolutionaire krachten te onderhouden. ![]() Maar de ambitie hebben om mijn leven te vergooien voor iets als geld? Hell no...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop alleszins dat ik op mijn 45e niet meer MOET werken. Nog een paar jaar te gaan dus.
Laatst gewijzigd door longhorn : 23 januari 2008 om 03:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ik hoop tegen mijn 45e misschien te kunnen beginnen werken
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet graag die werkgever zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
weet je , geld maakt niet gelukkig .......... maar geen geld maakt ook ongelukkig !
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik stop met werken als ik ongeveer 50 ben .
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
yeps , om echt rijk te worden zou ook ik over lijken gaan ......... letterlijk en figuurlijk !!!!! enige uitzondering zijn famillie en vrienden !!
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik wil graag rijk worden. Het liefst in de vorm van een baan met veel macht.
![]() |
![]() |
![]() |