![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als iemand zo slordig, nonchalant of erger: met een gebrek aan kennis met zijn eigen taal omgaat hou ik mijn hart alvast vast voor wat volgt... dat indiceert nl niet echt dat een persoon op gedegen wijze of niet-slordig zal omgaan met materiaal waar hij nog minder kennis over heeft... Maar u zal mij natuurlijk ook kunnen betrappen op taalfouten. We zijn alleen maar mensen. Alleen is er een wereld waarin je niet ver met taalfouten komt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind je menig dus totaal ongepast en het vertelt meer over jou dan over deze die de DT fouten maakt. Sommige mensen zijn namelijk al bij dat ze voor jullie lees- en verstaanbare teksten kunnen schrijven. Google en Microsoft office hun spellingcontrole halen er namelijk geen dt fouten uit. Dus als je geen DT fouten meer wil zien op het forum, schrijf een programma dat ze eruit haald. Veel mensen die met het zelfde probleem als mij moeten afrekenen zulen je dankbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je schrijft gewoon het tegenovergestelde van wat je wil bedoelen! Man toch...die balk in je oog moet bijna een gevaar voor je omgeving betekenen. Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp zelfs hoe je je voelt. Mijn medische omstandigheden hebben ook nogal eens een impact op mijn denkvermogen. Als ik voel dat dat het geval is gebruik ik zelfs net internet/fora, omdat ik dan toch niet tot veel anders (bv studeren/thesis schrijven/...) in staat ben. ![]() Maar mensen die voortdurend ongeoorloofde kritiek hebben op vanalles en nog wat, waarbij ze in hun zogenaamde kritiek laten merken niet te weten waarover ze spreken, moeten bij mij niet op veel begrip rekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Veel mensen hebben het moeilijk met een dubbele negatie... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat ik daar te moe voor ben, beperk ik me tot eentje dat ik hier vandaag nog mocht lezen: fora's als meervoudsvorm van forum.
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel mensen hebben het moeilijk met dt-regels ook.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of onpermitteerbaar een Nederlands woord is, betwijfel ik, maar goed, ik heb geen zin om het op te zoeken en ik laat je dus het voordeel van de twijfel. Ontoelaatbaar klinkt wel beter. Inhoudelijk vraag ik mij af wat dat recht op vrijheid hier komt doen. En wat is dat eigenlijk: recht op vrijheid? Maar je zult wel moe zijn. Heb ik het goed geraden?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 januari 2008 om 23:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Wat betreft specifieke woordkeuze; dat lijkt me iets persoonlijks en vaak eerder een kwestie van smaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je het tegen mij?
Zeg je nu dat je kromtaal niet bijdraagt tot de geloofwaardigheid van je posts? Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() On topic: ik weet het wel. Ik probeer energiezuinig te leven omdat mij dat geld bespaart. Of dat zorgt voor minder opwarming, zal me worst wezen.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens op natuurpunt moet we ook niet rekenen om ons milieu en onze bossen te beschermen. Las laatst op de site van HLN dat ze in de walen er zelf grof tegenaan gaan met het kappen van bossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ja, mijn beweegredenen hebben ook met ethiek te maken, maar daar zeg ik liever niets over, want straks word ik nog als een zachtgekookt ei beschouwd en dat past niet bij mijn imago.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En dan krijg ik strafpunten omdat ik soms persoonlijk zou worden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als kind werd ik regelmatig uitgelachen en gepest omdat ik biogas won voor het autootje waar ik van mijn vader mocht mee rijden, maar wel zelf de van brandstof moest betalen. Maar om zij te mogen komen rijden met dat autootje vonden ze dan wel cool. Ik was dus het strontboerke maar wel met een eigen tractortje en een autootje. Dat moesten we wel delen, want mijn oudste zuster gebruikte het om te gaan werken. Zij moest ook zelf haar benzine kopen en wat is er dan goedkoper dan met gratis brandstof rijden. Imago en ethiek kunnen mij dus gestolen worden, ik geniet van het leven en leef op mijn manier tegen mijn snelheid. De rest is maatschappelijke onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Misschien stuur je nadien geen verontschuldigende PB's?
![]() |