![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) België had daar niets mee te zien, net zomin als Nederland en andere landen die Marokkanen en Turken integreerden. Zelfs in Algerije zelf was geen sprake van integratie. 2) In Marokko en Turkije is geen olie, en Islam speelde toen een veel kleinere rol. Marokkanen en Turken zijn ook niet de lievelingsvolkeren van de rijke oliestaten, ze hebben er nul comma nul voeling mee, niet meer dan Spanje of Italië. Als dat werkelijk meegespeeld had hadden ze Palestijnen genomen. 3) Daar heb je misschien een punt, maar dat konden ze toen niet weten, Italianen, Grieken, Spanjaarden, Polen integreerden immers wel goed. Overigens waren er nooit geen problemen met de eerste generatie Marokkanen, het probleem begon pas bij de derdec generatie, een teken dat ze integratie volledig verkeerd aangepakt hebben en die mensen in ghetto's samenstaken. 4) ????????? Welke strategische en politieke overwegingen mogen dat dan wel zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Als die kerel niet was terug gekomen om te vechten had hij nog geleefd. Ik zou nooit iemand die met een getrokken mes op mij staat te wachten aanvallen. Vondt ik wel stom van die kerel. Het blijgt nietemin heel erg dat wat er is gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Islam een kleinere rol? Waren die landen toen soms seculier of zo? Even serieus blijven hé, de Islam is een godsdienst die tot nu toe eens ergens gevestigd enkel met geweld terug is buitengekregen. (En die btw ook quasi altijd met geweld is binnengekomen). Geopolitiek en als het op verspreiding van de Islam aankomt werken de arabische landen anders wel behoorlijk samen hoor. Of dacht u dat er enkel Saoudi's komen naar de reuzemoskeeën die overal door deze middeleeuwse staat worden gefinancierd? 3. Het probleem is imo niet het 'in ghetto's samensteken' maar wel het toelaten van zo'n grote groepen mensen tegelijkertijd. Noch het economische, noch het sociale weefsel van onze samenleving kan zo'n grote groepen mensen verwerken, tenzij ze al heel erg lijken op de mensen die er al zijn. Volgens mij is de enige manier om ervoor te zorgen dat het zaakje niet compleet explodeert enerzijds een werkelijk absolute migratiestop voor groepen die al voor veel problemen zorgen. Bij ons betekent dat dus in de eerste plaats Marokkanen. Anderzijds een gezond stimuleren van de eigen normen en waarden. Ik geef een eenvoudig voorbeeld. Mensen die in staat zijn om te werken maar er door hun eigen gedragingen geen vinden moeten geen uitkering meer krijgen. Bvb. Wil je absoluut in een pattatenzak met kopvod rondlopen. Fine with me, maar als jij daardoor geen werk vind, vind ik niet dat het de plicht is van de mensen die wel werken om jou te onderhouden. Hetzelfde geld trouwens ook voor mensen die swastikas op hun voorhoofd tatoueren ![]() Ik zou importbruiden uit Turkije en Marokko ook simpelweg verbieden. Dat zal zowel de positie van de vrouw binnen die groep als de integratie van die groep gevoelig verbeteren. 4. Kijk welke partijen heel expliciet op de migrantenstem mikken en je hebt je antwoord. Het gaat om partijen die eigenlijk hun doel in hoge mate bereikt hadden waardoor hun natuurlijk electoraat afkalfde. Oplossing: importeer het dan uit het buitenland. Btw: ik vind het een hele verademing eens een discussie met een 'linkse' te kunnen hebben die op mij niet als compleet irrationeel of wereldvreemd overkomt ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 februari 2008 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Godver! Ik heb op de link geklikt van filosoof en het ziet er niet koosjer uit!
Uw nickname is niemand minder dan een onvervalste fascist ![]() ![]() Heb je al eens gelezen wat sommige VJW leden durven neerzetten op PI ? Zo gaat het niet lukken hoor kerel geloof me. Ik ben ook rechts maar toch wat slimmer dan dat. Hoe zou het komen denk je dat de meeste VB'ers hier jouw beweging ook niet steunen ? Er zal nooit of te nooit een revolutie komen. Volg de weg van de parlementaire democratie zoals ook overeengekomen na het opdoeken van de VMO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De VMO mocht nooit niet opgedoekt zijn !!! , zij en enkel zij alleen hebben in de voer destijds de rechten van de Vlaming verdedigt !
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zolang ze elkaar maar uitmoorden zie ik geen vuiltje aan de lucht....de wereld zou veel beter af zijn zonder zulke extremisten, mogen het linkse, rechtse, moslim, of wat dan ook zijn...
Laatst gewijzigd door DenDane : 21 februari 2008 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Volgens de antifa zijn alle skinheads nazis dus hoe kan je nou ineens een antifa skinhead zijn, ze spreken zichzelf vaak tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker vergeten dat tijdens de communistische revolutie alle junkies op straat werden doodgeschoten en men behoorlijk anti-joods was. maar nee dat wil je liever wegstoppen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() lol
![]() |
#73 |
Banneling
|