![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nergens lees ik ooit een verantwoording van hun gelden. Het begint op te vallen. Waarschijnlijk zijn er al een hoop die zoveel boter op het hoofd hebben dat de weg terug enkel via de gevangenis kan. Maar kom: dat zal dan weer een "politiek" proces zijn, met Debie als opvolger van degenen die er achter draaien. Of als woordvoerder. Als coach van de gevangenisploeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Feremans, serieus, neem eens een tijdje verlof. Een kuuroord in Zwitserland of zo zal u goed doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik word met de dag nieuwsgieriger: andere partijen reageren verontwaardigd: - de sossen zeggen dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht (agusta) om aan geld te geraken om IN hun kas te steken, en in plaats van het in hun zakken te steken zouden ze het nog liever hebben VERBRAND... - De katholieken publiceren hun boekhouding, leggen die voor aan hun leden - Het VB doet geheimzinnig.... Je ziet dat je afleidingsmanouevers alleen maar meer nieuwsgierigheid en wantrouwen opwekken: waarom laat het VB zijn leden niet zien waar ze hun geld hebben gelaten? Moeten die leden alleen maar stemmen om de leiders aan geld te helpen? Het is raar, je antwoord. Ik verwachtte heilige verontwaardiging, gekooppeld aan een verwijzing naar de penningmeester: WAAR IS HET GELD VAN HET VB GEBLEVEN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Oep, zeker?
Al die boekskes in de bus, dat kost geld zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aai op uw bolleke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Kan ik het VB ook vragen voor die rommel niet in mijn "bakske" te steken?
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enfin dat denk ik toch. Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 februari 2008 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraag maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() VB, stop eens met die rommel in mijn bakske te steken.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja dat vind ik ook die rommel mag stoppen, geef dat bosje papier gewoon rechtstreeks aan de papierhandel.
Of geef ons de standaard kado, met een bladje opinie van VB ertussen bvb |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de werking van het Vlaams Belang is veel meer dan dat ! Een info-dienst, juridische dienst, de VVBM,... die twee miljard is goed besteed en tenminste niet in brand gestoken ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees die rommel eerst eens, open uw ogen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "skrijf" een brief aan De Croo of zijn madamme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |