![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft het zo niet willen plaatsen, dus. Ze bedoelde niet beenhouwers, maar slagers, wellicht. En dan nog, hoe zouden wij vanuit de duisternis onzer bestaan zo iemand uit de hogere klasse kunnen begrijpen, nietwaar. We zouden moeten beseffen dat we nederig en onderdanig ons bakkes moeten houden als de gade ener gesteld lichaam het hare opentrekt om ons iets wreed slims te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Schrijf 'boeren' toch maar met twee aanhalingstekens, om aan te geven dat dit een woord is dat zij heeft gebruikt. 't Is de boeren anders misschien niet meteen duidelijk wie wat heeft gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() moraal van het verhaal.........
"als ge geenen dikken nek hebt of het zooneke zijt van nen dikken nek moogt ge geene stiel uitoefenen waar ge veel mee kunt verdienen zonder er veel voor te moeten doen" normaal dat alleen nog beenhouwers en marokkanen met ne mercedes rijden ![]()
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Agressieve lomperds (betekenis 3 van "boeren") horen geen rechtertje te spelen. Hier is wijsheid en zelfbeheersing vereist.
Over 'arbeidszonen' -heeft zij blijkbaar niet gezegd- en heb ik nog nooit gehoord, c.q. laat ik me niet uit. Moet je zelfs als gewone flik van minder kunnen maar eens proberen zo'n schrijffout in je pv op te nemen. Dan mag je voor sommige edelachtbaren terecht het verkeer gaan regelen tot je het juridisch jargon onder de knie hebt. Laatst gewijzigd door DannyS : 7 februari 2008 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het land bewerken vind ik toch nog altijd een edel beroep.
Waarom er altijd zo een negatieve betekenis proberen aan te koppelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo is een vuile turk, volgens van Dale niet per se van Turkse afkomst, maar gewoon een scheldwoord voor wie naast de pot plast. Doe je dat wel eens? Een "vette vis", is dat meestal zelfs niet letterlijk. Let ook op leestekens en hoofdletters als je de intonatie van het gezegde niet kunt horen. Laatst gewijzigd door DannyS : 7 februari 2008 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() In feite zou die weekluis openbaar haar verontschuldigingen moeten geven,en zeker opkrassen als rechter.Sta eens met een gegronde klacht als werkmens tegen een rijkaard van haar soort,en zij de rechter in de zaak.Die kan zeker geen onpartijdig oordeel vellen.Eigen rijk volk eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal hier maar niets schrijven want mijn voorouders waren allemaal timmerlui, en die zullen volgens Madame De Croo ook niet goed genoeg zijn om op een internetforum te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannekes en Meiskes,
Die verwaande drol heeft 68 jaren op deze aardkloot rondgesjofeld in de vaste overtuiging beter te zijn dan iemand anders. Gesteund door de wetenschappelijk bewezen denkpiste dat lang niet iedereen hier 68 jaar rondloopt acht ik het dan ook totaal niet onrechtvaardig indien men per direct dit stukje aaneengeklit braaksel een spuitje geeft opdat het stil en direct zou inslapen. Amen...........eh, ik bedoel........ Noorman |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie weet IS Randgeval wel een van de beddegenoten van De Croo.
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klinkt heel anders dan: Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
respect is soms ver te zoeken bij de "petits bourgeois"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou uit deze discussie:
1/ 'Of de ega van de eerste liberaal van 't land zoiets publiekelijk beweert, daar heb ik mijn twijfels over. Ik ben ook zo geen fan van hln'. Lees: het staat in het HLN dus zal het wel niet zo erg zijn als het lijkt. 2/ 'Als de NVA'rs de liberalen gehandicapten zouden noemen, dan zou ik daar hoogstens eens mee kunnen glimlachen'. Lees: jullie moeten ook maar lachen als De Croo jullie voor mentaal gehandicapten uitscheldt. 3/ Een liberaal blijkt een liberaal. Lees: dan mogen ze zich nog zo verachtelijk gedragen. Echte liberalen lopen in alle geval niet over naar het VB (of naar LDD) als het hen niet (meer) aanstaat.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 februari 2008 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een hoop zonen en dochter van... En allemaal even 'bekwaam' en over het paard getild.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() In het geval Decroo dan letterlijk over het paard getild!!
Minister Van Mechelen is VLD'er en ook de zoon van een slager!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 11 februari 2008 om 03:29. |
|
![]() |
![]() |