![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent gewoon anti-VS en het druipt er vanaf, je zit hier reactie na reactie wandaden bijna goed te praten omdat ze niet in Irak zitten. Amerika, Irak, Afghanistan,....maakt allemaal geen bal uit. Je gaat toch een land zijn misdaden niet goedpraten omdat ze niet in Irak zitten? En dan dat laatste...sorry kerel, hoe laag kun je gaan. Omdat CHina niet constant over democratie verspreiden bezig is mogen ze doen en laten wat ze willen? Nu snap ik wel waarom je niet zoveel klaagt over terroristen, zij doen nm net het tegenovergestelde. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat alles wat amerika doet goed is,dat is nu net het verschil tussen jou en mij, ik vergelijk niet met andere dingen indien het gaat om misdaden.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zie je nu zelf het verschil niet...2 zinnetjes maak je hieraan vuil en dan zeg je dat je jezelf er niet verder over gaat uitspreken...lachwekkend.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 februari 2008 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft hij ook niet te kennen, het gaat niet om amerika
![]()
![]() |
![]() |