Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2008, 19:23   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Van de doodstraf wist ik, dat is ook in topics daaromtrent aan bod gekomen, denk ik. Ook dat dat op Cuba gebeurt/-de is niet goed te keuren.
Maar voor de rest heb ik China nog geen Arabisch uitziende personen zien uitvoeren en folteren ergens ver weg van eigen bodem. Nu ja, in China gebeurt dat misschien gemakkelijker al eens op eigenbodem. Niet goed te keuren natuurlijk. Verder heb ik China ook nog geen land weten binnenvallen en vernietigen (bevolking incl.), ... En China zit ook niet constant over democratie verspreiden, bevrijden, ... bezig, als er iemand hypocriet is, is het de VS daarin wel.
China schend dagdagelijks de mensenrechten kerel! Hun eigen bevolking. Nog niets gehoord van mensen en landen die problemen hebben dat de spelen in China doorgaan?
Je bent gewoon anti-VS en het druipt er vanaf, je zit hier reactie na reactie wandaden bijna goed te praten omdat ze niet in Irak zitten. Amerika, Irak, Afghanistan,....maakt allemaal geen bal uit. Je gaat toch een land zijn misdaden niet goedpraten omdat ze niet in Irak zitten?
En dan dat laatste...sorry kerel, hoe laag kun je gaan. Omdat CHina niet constant over democratie verspreiden bezig is mogen ze doen en laten wat ze willen? Nu snap ik wel waarom je niet zoveel klaagt over terroristen, zij doen nm net het tegenovergestelde.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat alles wat amerika doet goed is,dat is nu net het verschil tussen jou en mij, ik vergelijk niet met andere dingen indien het gaat om misdaden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 19:25   #62
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn wel geen Tibetanen afgeslacht, hun cultuur en vrijheid is wel bedreigd, hun welvaart toegenomen. Wat daar gebeurt is waarschijnlijk ook niet al te koosjer maar het is toch veel minder erg, denk ik, wat het natuurlijk nog niet goedpraat.
Waarom laat je jezelf niet uit over Frankrijk dan? Zij hebben toch ook in vietnam gezeten...zij zitten nu toch ook in Afghanistan en Irak...zijn willen toch ook democratie...ahja, zij zijn amerika niet.
Oud 23 februari 2008, 19:26   #63
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn Tibetanen ook geen Chinezen? Soit, ik ken de geschiedenis niet dus ga er mij verder niet over uitspreken.
Is niet zo belangrijk e , indien het om amerika ging had je het al lang opgezocht.
Zie je nu zelf het verschil niet...2 zinnetjes maak je hieraan vuil en dan zeg je dat je jezelf er niet verder over gaat uitspreken...lachwekkend.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 februari 2008 om 19:27.
Oud 23 februari 2008, 19:27   #64
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat is duidelijk.
Dat hoeft hij ook niet te kennen, het gaat niet om amerika
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be