![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Toch zit er ergens waarheid tussen die veralgemenigen .
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me dan een beetje �* la carte selecteren van je Volksunieërs: als ze goed passen in je plaatje, zijn het wel VU'ers; waar niet, zijn het geen "echte" VU'ers...
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet dan ook nog eens hetzelfde met de ACW'ers: als het cortebeeckse regimehoeren zijn, dan zijn het "goeie ACW'ers", en in het andere geval zijn het "randgevallen". Niet moeilijk dat hij zo zijn dogma's in stand kan houden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De harde kern (uiterst-) rechtse Vlaamsgezinden is naar N-VA getrokken (of VB). De linksere mensen naar Spirit of anders partijen (Staes zelfs naar Groen). N-Va staat een (zeer) rechts programma voor; dat zegt BDW zelf. Je kunt toch niet n-va stemmen en ACW'er zijn (als je goed nadenkt) |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zulke woorden zijn geen basis voor een ernstige discussie. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom, ga je er aan beginnen misschien?
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan u om daar conclusies uit te trekken.
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dnek dat u niet graag discussieert tout court.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een correcter beeld is: de (linkse en rechtse) maximalisten naar de N-VA, de (voornamelijk rechtse) minimalisten naar spirit. Toen de meest rechtse, d.i. openlijkste liberalen, naar de VLD trokken, bleven er enkel de minder openlijk rechtsen ("links-liberalen") over.
Laatst gewijzigd door Burkide : 16 februari 2008 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
veel van de n-va (kopstukken) hebben/hadden (nauwe) banden met oostfronters en verafschuwen het marxisme en dan zeg je dat je marxistische ideeën hebt. Enfin: overal heb je mensen die (nog) niet goed weten wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik denk: nu bij n-va = vooral mensen die eeuwig verongelijkt zullen rondlopen en de mensen die wat meer de lol van het leven inzien, hebben de n-va verlaten en elders onderdak gezocht. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() 65 jar geleden was ik nog niet eens geboren, maar ik breng een groot deel van mijn tijd in VL door en als ik zie wie er n-va gezind is en wie acw; dan denk ik niet dat ik er ver naast zit.
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Kort gezegd, als u denkt dat de NVA nazi's zijn bent u volledig gek.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet allemaal natuurlijk, maar indien je n-va'ers op dat vlak zou vergelijken met bijv. acw'ers, groen, spa-a; dan zou er een heel duidelijk verschil zijn. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En in de Walen is dat juist hetzelfde dus wat is uw punt nu? |
|
![]() |
![]() |
#80 |