![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat u mij meent te kennen, is mogelijk ook een symptoom van uw ziektebeeld. U kent me niet. Maar als u denkt dat toch te doen, ga uw gang. Tzijn zotten die in vreugde leven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Kadee : 18 februari 2008 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja dit zijn persoonlijke beledigingen aan mijn adres! U mag het niet eens zijn met mij maar u mag mij niet gek noemen punt Waar haalt u eigenlijk die houding vandaan waar in u blijkbaar wel weet wie of wat ik ben en waar dat blijkbaar op u niet van toepassing kan zijn. Als iemand met een VB logo hier een post over moslims plaatst is het voor elke redelijk denkende mens wel zeer duidelijk uit welke hoek de wind komt waaien. Laatst gewijzigd door Yoda : 13 februari 2008 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan een screening van hun Frans- en Engelstalige teksten voor jullie nu misschien iets opleveren? : http://www.almanar.com.lb/NewsSite/N...px?language=en Kwestie van te weten wat we zouden moeten censureren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Alleen jammer dat u geen redelijk denkend mens bent. U denkt dat wel van uzelf maar u bent het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan het nog onnozeler??? Heb je nog vel op je buik met al dat gekruip voor een bepaald soort multiculgespuis?
Laatst gewijzigd door andev : 13 februari 2008 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijgen we natuurlijk weer moslimmoordenaars zoals er nu oa weer klaar stonden ivm die tekeningen van de profeet waar die baardaap met een bom in zijn tulband stond afgebeeld... Tegen dat soort lui zal men toch moeten leren anders optreden ipv van er jarenlang een broodwinning voor advocaten aan te hangen... In hun sharia-methoden zitten wellicht de oplossingen. En of course... ik heb het niet tegen de ganse allochtone gemeenschap, enkel tegen diegenen onder hen die zich als gevaarlijk ongedierte gedragen! Men heeft dat probleem al veel te lang laten rotten. Diegenen die denken dat ze het weer al hebben gezegd met dit als "VB-praat" te bestempelen, gelieve zelf een aanvaardbare en vooral effectieve oplossing te bedenken: geleuter over "godsdienstvrijheid", "mensenrechten" enz enz dat enkel maar moet dienen om dat soort lieden verder te laten doen hoeft er echt niet meer bij. Daarvoor werden die termen niet de wereld ingestuurd. Laatst gewijzigd door andev : 13 februari 2008 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Gelukkig kunnen de moslimterroristen in Pakistan de site van het VB niet lezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist... maar dan moet het wel in de twee richtingen gaan! Je krijgt het CGKR op je nek als je nog maar kijkt naar een bepaald soort lieden maar omgekeerd moet alles kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er stond ook niet dat dit in het Nederlands, Frans enz moest gebeuren! Er moeten zeker allochtonen zijn die dat gedoe misschien nog meer dan wij beu zijn en voor de nodige goed te verstane uitleg kunnen zorgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() So what? Een privébedrijf doet toch wat het wil? Verhuis dan naar een communistische dictatuur als het u niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen ze er niets aan, hetzelfde spelletje met hen spelen zou waarschijnlijk heel vlug hun aandacht trekken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is niet aan ons om naar een "communistische dictatuur" te verhuizen maar te zorgen dat een communistische of andere soort dictatuur zich hier niet komt vestigen via het Paard van Troje = "godsdienstvrijheid" enz Laatst gewijzigd door andev : 13 februari 2008 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Partijlid
|
![]() U bedoelt de Waalse nationale zender....