![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Er zijn wel degelijk al islamitische kinderen met ons meegeweest ... en die maakten over dat douchen geen enkel probleem ! Wij weren islamieten dus helemaal niet, maar wij wensen wel dat zij zoals iedereen anders (eigenlijk de ouders) de regels van het kamp onderschrijven. Anders kunnen ze beter thuis blijven !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het in deze tijd onmogelijk is om de accomodatie dusdanig in te richten dat er toch privacy blijft . Douchehokjes i.p.v. een douchezaal kunnen best overal .
Toezicht houden wil niet zeggen dat er iemand constant staat te gapen hé .
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mij is het er vooral om te doen dat ouder het recht en de plicht hebben allert te zijn tov dubieuze personen en organisaties. en voortvloeiend uit verdere discussie ook het recht van kinderen om zich te schamen ttz niet naakt te douchen (of met hun sokken aan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() de kinderen die dat wensen hun zwembroek laten aanhouden, lijkt mij een tikkeltje minder omslachtig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge kunt u wel goed wassen met een zwembroek zonder dat ze uw dingske zien. Ik heb het voor de zekerheid nog even getest en alles is proper en niemand heeft iets gezien(ik had de deur laten openstaan).
Ik vraag mij eerder af of we wel komma's zouden toelaten tussen de haakjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze nu al een badpak moeten aanhouden om zich zonder gluiperoogjes te wassen ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Hoe kunt ge nu douchen met een broek aan? Allé, waar gaan we nu weer naar toe.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ouders hebben uiteraard het recht en plicht om allert te zijn omdat er wel degelijk strafbare feiten gepleegd worden zowel op dergelijke kampen, als in scholen, in kerkgemeenschappen, bij artsenpraktijken kortom overal. Wat mij wel stoort is de geheimzinnigheid die het gerechtelijk apparaat zelf in de hand werkt door zoveel mogelijk zaken achter gesloten deuren wil behandelen. Wat mij stoort zijn die gevallen, waar bewezen is!!! waar men het valse karakter van beschuldigen (bij de jeugdrechter) bekent en toch het voordeel behoud (relatie met vader dient langzaam hersteld te worden). Zelf heb ik toch een zeker voorrecht gehad als enkeling ter zitting aanwezig te zijn zowel bij de jeugdrechter als bij de strafrechter Ik zeg U het is fout fout en nogmaals fout van magistraten door gebruik te maken van 2 maten en gewichten bij vaders en moeders RR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() idd compleet fout, evenals t feit dat kinders doorgaans makkelijker aan de moeder toegewezen worden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zeg u, ik heb 15 jaar gevoetbald met den Erik, en hij heeft dat vijftien jaar (als enige) volgehouden ... dien is daar toch niet aan doodgegaan hoor, en hij is nu toch ook gelukkig (?) getrouwd geraakt ... wel een gemene linkse trap had ie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bij overtreding dienen zij die onze maatschappij vertegenwoordigen op te treden en bij te sturen en dus te straffen. Op die manier worden dan ook de eventuele wraakgevoelens ten aanzien van de dader gekanaliseerd en het slachtoffer daarnaast ook vergoed. Het probleem is dat magistraten zelf stokken steken in hun eigen systeem wat uiteraard vernietigend werkt op het efficientie van het geheel wat bij vele frustratie opwekt Al de rest van deze discussie is mooi om volgen, dient ook gevoerd te worden maar is voor de rest maar wat bla bla bla rond de pot RR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Doen we ook niet, gapen. Over die douchehokjes zijn we inderdaad aan het nadenken, kost helaas geld en daarover hebben wij (als leiding) op zich niets over te beslissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Over de ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij deze casus: Hierbij nog de opmerkelijke vaststelling dat ik nog geen weet heb van één enkele ouder die heeft gereclameerd op het feit dat er vrouwelijke begeleiders douchetoezicht houden bij de meisjes, dit wordt blijkbaar wel unaniem door iedereen (nog steeds) als probleemloos aanvaard. Toch wel typisch, dat bij de publieke opinie het beeld leeft dat potentiële 'daders' enkel maar mannen kunnen zijn en dat daders van mogelijk seksueel misbruik per definitie geen vrouwen of moeders van kinderen zouden zijn. Stemt totaal niet overeen met de realiteit ! Als persoonlijkheden als 'Anna List' hun focus eens richten op de reëele proporties van de mogelijke problematiek en niet alleen een heksenjacht houden ten overstaan van mannelijke begeleiders (en waarschijnlijk dan nog bij voorkeur alleenstaande mannen, want dat zijn in hun ogen toch helemaal mogelijke 'gevaren', een getrouwde 'huisvader' kan toch niet zulk een gruwelijk monster zijn?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
RR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat voor kamp het is uiteraard . Maar met een paar stukken canvas en wat hout hebt u een mooie bezigheid voor de kinderen (hokjes bouwen) . Zo moeilijk is het niet om dat te maken . (Ik ga er eigenlijk vanuit dat u scouts of chirokampen doet , waar wel meer wordt geknutseld).
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 18 februari 2008 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een gemekker zeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |