![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerst schieten dan vragen stellen heeft al menig jager gered van een wisse dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al zijn katten mijn lievelingsdieren niet ( verre van zelfs ) , zij hebben een vrije loop !!!!!! Dus halt aan de jacht op katten door laffe jagers !!!!! nu de katten met een vrije loop , welk dier is't volgende ?????????????
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Ja, katten met een vrije loop en jagers met een getrokken loop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() De kattenjacht stoppen? Waarom? Ik ben zelf meer een kraaien en kauwen liefhebber, en die worden er ook zat doodgeschoten, en zelfs opgevreten door die rotkatten.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 februari 2008 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Totdat er een aantal kauwen opdaagde die de kraaien gewoon verjoeg, dat verbaasde me eigenlijk. Nu zitten die kauwen altijd op mijn vensterbank. Dit alles terzijde uiteraard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 februari 2008 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
k'ben een dierenvriend en GEEN jager, mijn buurman is ook een dierenvriend en GEEN jager maar een idioot die het presteerd om schaaltjes met melk buiten te zetten voor de lieve poesjes..... resultaat ??? gans onze buurt zit vol met wilde katten dank zij de slimme buurman.... in mijn tuin echter heb ik een vijvertje met siervissen die om de haverklap door die vlooienbakken van zwerf(rondhang)katten opgevreten worden of geklauwd waardoor ze een langzame dood sterven........ moet ik met lede ogen toezien hoe mijn buurman de katten voedert of mag ik in het verweer gaan door mijn hond erop af te sturen ???????????? (op de katten en niet op de buurman natuurlijk!)
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burgemeester
|
![]() ook een gewone kat zwerft.
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- vraag aan uw gemeente of er een fonds beschikbaar is om zwerfkatten te steriliseren. (Vangen, steriliseren, op dezelfde plaats weer loslaten) - Er zijn dierenartsen die aan dit project meewerken (die Marie van op tv heeft er voor ons al enkele onder handen genomen, zwerfkatten uit de industriezone WIjngaardveld te Aalst waar mijn vriendin al jaren de zwerfkatten te eten geeft en de "nieuwelingen" indien mogelijk een nieuwe thuis geeft) Voor uw vijvertje, schaf u een bewegingsdetector aan waarop je een watersproeier aansluit, telkens een kat in de buurt komt krijgt ze een waterstraal over zich, ze zal snel wegblijven. (ook tegen reigers effectief...) Laatst gewijzigd door lantjes : 20 februari 2008 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zenne. Een kat zou zo'n jager met haar en huid opvreten natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Er zijn inderdaad katachtigen die dat doen ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de zwerfkat ook?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ik kan me niet uitspreken over een situatie waar ik de bijzonderheden niet van ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ah ja, ik begrijp u! Moedige jagers kloppen die dieren dood...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Verschillende organisaties leveren al goed werk met deze dieren te sterilliseren of castreren. Als je trouwens alle katten zou afschieten, schrik dan niet dat de boeren gaan klagen dat de ratten en de muizen al hun voorraden gaan opeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Al eens geprobeerd met die buurman te spreken en hem duidelijk te maken dat hij niemand helpt met zijn kommetje melk, ook de katten niet? En heeft u al contact opgenomen met bevoegde organisaties om het probleem aan te pakken? |
|
![]() |
![]() |