![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bij de laatste NSV betoging in Leuven hebben wij er anders kennis mee mogen maken (ter hoogte van de Fnac). Er waren N.B. hooligans bij van mijn favoriete club (Club Brugge). De andere usual suspects waren natuurlijk de Kielse ratten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt lachwekkender met de dag, weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat die anti nsv/vb betogingen betreft: mij lijkt het ferm tijd verlies. Het is niet met betogen dat we (extreem) rechts kunnen tegenhouden, wel door een stevige linkse oppositie.
Vergeet niet dat voor veel mensen het veebee nog steeds de 'enige echte oppositie' is in dit land. Een imago dat het veebee actief cultiveert. Als je dan gaat betogen tegen de 'enige echte oppositie' stel je je in de publieke opinie gelijk aan het establishment. Mij lijkt het veel interessanter om te gaan betogen tegen de partijen die actief het neoliberaal afbraakbeleid doorvoeren in de regeringen. SP.A, CD&V en VLD dus. Graag een anti Verhofstadt betoging. Neem rechts de wind uit de zeilen waar ze net op teren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.statbel.fgov.be/figures/d45_nl.asp Zie evolutie van uitgaven door federale overheid aan: Pensioenen Tewerkstelling, Arbeid en Sociaal overleg Sociale Zekerheid Volksgezondheid, Leefmilieu en Veiligheid van de Voedselketen Mobiliteit en Vervoer Sociale integratie, Strijd tegen de armoede en Sociale economie Meer uitgaven = afbraak? ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan gerust ook een afbraakbeleid doorvoeren en tegelijk de kosten uit de pan laten swingen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat dat met neoliberaal afbraakbeleid te maken heeft, is me niet duidelijk. Ik moet trouwens altijd lachen als ik het linkse toverwoordje 'neoliberaal' lees.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 21 februari 2008 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Een menswaardig bestaan houdt in dat er energie aanwezig is. Dat zijn in de moderne maatschappij van vandaag basisbehoeftes geworden. Geef de mensen een betaalbaar bestaan. Een prachtig initiatief van de PVDA. Ik ben Vlaams Belanger, maar bij de volgende verkiezingen verdeel ik mijn stemmen, zeker weten!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het probleem van de Antwerpse PFK is dat het nogal blind is voor zaken die gebeurden voor de oprichting. Wat betreft die zaak rond de Erasmusstudent: wij wisten pas veel later dat daar meerdere getuigen van waren, het was m.a.w. nogal moeilijk om dat aan te brengen. Dit jaar is nog maar twee maanden oud, dus het zou nog maar te kort zijn dat er al iets zou gebeurd zijn he. Trouwens, zo'n zaak als de Markies zou hier in Gent zeker meetellen in het PFK. Maarja, in Antwerpen zijn alle organisaties selectief blind, behalve de ALS.. Haha, jij hebt wel betrouwbare bronnen of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Best grappig dat onze NSV'er hier de feiten niet eens ontkent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De Markies is niet door, of in opdracht van, NSV!'ers aangevallen. De Markies is überhaupt niet eens aangevallen, voor zover ik heb gehoord is daar gewoon gevochten. En dat van die Erasmusstudent is totaal uit de lucht gegrepen aangezien ik tijdens Studay altijd in de buurt van onze praeses was en niets heb zien of horen gebeuren.
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar, want ik heb een bloedhekel aan voetbal.
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n reacties zijn helaas niet zwart op wit te vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat zulke campagnes meer effect hebben dan zevenentwintig betogingen tegen het nsv.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar communisten zijn dan ook gen fan van de burgerlijke staat ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel pijnlijk dat je niet snapt dat jij op je eentje, het beetje respect dat libertariërs als lombas en Percy durven af te dwingen, zo van de kaart veegt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
En die reacties op die petitie vind je ergens op de site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Dit kan je lezen bij de reakties van de mensen die de petitie ondertekenden: 3800 ondertekenaars schreven er bemerkingen bij, die kan je allemaal terug vinden op de pvda website. Verhalen zoals die van een gehandicapte die noodgedwongen de hele dag thuis is maar geen geld heeft om zijn woning 24 uur te verwarmen, alleenstaande moeders met kinderen met hetzelfde probleem. Echt wraakroepend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zie, zeggen dat ik er niets van ken - Pelgrim-style - verandert er niets aan dat ik er nog steeds 'wel wat' van ken. Citaat:
Op een meer fundamenteel niveau zou ik niet weten waarom ik beleefd behoort te zijn of 'minder' arrogant tegen jullie zou 'moeten' doen? Enfin: kom eens met iets af dat lijkt op intellectuele eerlijkheid, dan kunnen we al eens verder praten. Enfin, Percalion heet hier nog meters tekst staan, allemaal heel zachtjes onbeantwoord - waarom zou dat toch zijn? Ik zie werkelijk niet in wat er nog te 'discussieren' of te 'antwoorden' valt, zolang dat dat allemaal al eens gezegd is, zonder antwoord what so ever. 't is een internetsiteje - niet veel meer dan dat. Ooit al bij nagedacht?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 22 februari 2008 om 12:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Braaf. En nu terug in je hok, ga wat schelden op dat neoliberalisme, joh!
![]() |
![]() |