![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lachen met de joden is foei.
Laten we nog wat op moslims kakken.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Agnew dat durven?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is niet echt mijn type voor vieze spelletjes...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nergens ga je mij horen vertellen dat die streng religieuzen de wereld overheersen, maar bepaalde groepen Joden zijn al even snel op hun tenen getrapt dan bepaalde moslims. Het probleem is dat als men zo ver gaat dat een boek met een foto van Hitler op de cover al niet meer in een etalage mag liggen, wegens aanstootgevend, we hier wel echt ver naar af zijn. Als mensen een gemeenschap binnen een gemeenschap willen vormen, mogen ze dat van mij, zolang ze de overheersende wetten van de samenlenving respecteren. In de meeste gevallen doen de Joden dat en daarom stoort het me niet. Toch blijven ze nogal gemakkelijk buiten schot, als het om religieuze kwesties gaat, die overhoop liggen met de wet. Dan denk ik bv aan het onverdoofd slachten. Hierbij kwamen op de eerste plaats de moslims in het nieuws, alhoewel die verdeeld zijn. De orthodoxe Joden zijn unaniem tegen onverdoofd slachten. Het aanschouwen van een kosher slachting is zowat het gruwelijkste dat een dierenliefhebber kan zien. Daarbij verbleken voor mij alle beelden van opgestapelde lijken uit concentratiekampen. En waarom? Ik blijf van het principe dat wat meer dan 60 jaar geleden gebeurd is, niet meer te herstellen valt. We mogen nog miljoenen in Joodse organisaties pompen, het zal die mensen niet terugbrengen. Het is een historisch feit waar MIJN generatie niets aan kan doen en dus ook niet voor moet bloeden. Die kosher slachtingen gebeuren nog wel dagdagelijks en de meerderheid van de Belgische bevolking is tegen dit dierenleed. Dat is een ander probleem. Daar moet in mijn ogen wel over gesproken worden en liefst zonder elkaar modder naar het hoofd te gooien. Daarnaast was de holocaust ook een afrekening onder mensen. Het was gruwelijk, maar het was mens tegen mens. Het illustreert enkel tot wat een maatschappij met twee maten en twee gewichten, zoals we nu terug aan het creëren zijn, onder het mom van verdraagzaamheid, kan leiden. Als men zijn verantwoordelijkheid verzuimt, krijgt men dit. Geen enkel volk is zonder fouten. Het was gruwelijk wat er tijdens WO2 met de Joden gebeurde, maar het is minstens even gruwelijk wat de Joden met de Palestijnen gedaan hebben. Men heeft geen gaskamers gebouwd in Israël, tot zover bekend, maar men heeft wel mensen ontheemd en als wilde beesten over het Midden-Oosten gegooid, ze tegen elkaar opgezet en een sfeer van eeuwige oorlog gecreëerd. Dat is de werkelijke prijs van de holocaust! Dat de Joden en eigen staat wilden, begrijp ik volkomen, maar Israël is eigenlijk gestolen land, net als alle andere gebieden waar de oorspronkelijke bevolking uitgedund en verbannen is. Denk hierbij bv aan de VS en Australië. Land stelen is iets waar de mens met zijn dierlijke territoriumdrift nogal goed in is en het heeft echt geen zin zichzelf of een ander heilig te gaan verklaren. We kunnen allemaal de stenen naar elkaar blijven gooien. Feit is dat als we geen grappen over elkaar kunnen verdragen en moord en brand schreeuwen voor elke misplaatste grap, we hier zeker geen tolerant klimaat gaan scheppen. Ik ga er van uit dat intelligente mensen hun ongenoegen op een andere manier kunnen uiten over humor die hun niet zint, dan door rechtzaken in te spannen ... of erger: naar wapens te grijpen. Dit illustreert dat de Joden niet meer zijn dan een ander volk en niet minder. De Congelezen klagen Kuifje aan, de moslims het VB en ga zo verder ... een mens moet toch altijd kunnen klagen en slachtoffertje spelen, alsof we allemaal oh zo onschuldig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jeff Rense is an American conspiracy theorist and radio talk-show host of the Jeff Rense Program, broadcast on US satellite radio via Genesis Communications ... http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Rense Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Op Vlamen kakken, zou Agnew dat durven? Nee, want .....
invullen op de stippellijn Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Het spijt me dit te moeten zeggen, fiel, maar ik ben het met je eens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Gruwelijke stommiteit altijd naar het verleden te blijven kijken en de problemen in het heden te negeren.
Feit is wel dat ik meer antisemitisme heb waargenomen bij mensen die een bepaalde vleugel van het slachthuis bezocht hebben. Een volk is mee verantwoordelijk voor zijn imago en ik vrees dat streng religieuzen nergens de beste PR mensen zijn, eveneens dicators en ga zo verder. Ik ben gewoon tegen al dat schijnhumanisme. Het hangt me hoe langer hoe meer de keel uit dat we hier de indruk geven dat we met politieke correctheid de geschiedenis kunnen veranderen. De fouten van onze voorouders zijn de fouten van onze voorouders en er vandaag de dag elkaar mee blijven bekampen, lost de zaak niet op, integendeel. Laatst gewijzigd door Boadicea : 21 februari 2008 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Wat mensen elkaar aandoen, is menselijke verantwoordelijkheid en als we niet inzien dat het enige waarin wij ons van andere soorten onderscheiden het feit is dat we altijd met leiders eindigen, die onze territoriumconflicten veel gruwelijker uitvechten dan andere soorten, dan vrees ik dat we eeuwig zullen blijven vechten. Het spijt me dat ik enkel moet vaststellen dat genocide nu eenmaal een veelvuldig feit is in de menselijke geschiedenis en het is terecht dat we ons er voor schamen. Langs de andere heeft nog niemand het ook daadwerkelijk gestopt. Het heeft geen zin om de leuteraar uit de hangen. Feit is gewoon dat er dagdagelijks nog mensen om etnische redenen vermoord worden ergens op de wereld en of we daar nu mee lachen om mee huilen, dat is gewoon zo. Men mag humanist zijn zoveel men wil, feit is feit. Onze soort is niet heilig en het heeft geen zin daar hypocriet over te doen. Wil er hier iemand zijn hand in het vuur steken en zeggen dat niemand nog een massaslachting te vrezen heeft? Durft er hier iemand beweren dat er uit genocides lessen getrokken worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is het humor en waar kwetst het? Ik moet eerlijk bekennen dat ik bepaalde moppen over bepaalde bevolkingsgroepen ook niet apprecieer, maar ik moet er mee kunnen leven dat ik als blanke, zwaarlijvige vrouw een onderwerp van spot ben. Ik heb geen rechten om dat aan te klagen, want mijn familie is niet uitgemoord. Dat ik geen werk vind en uitgelachen wordt, moet ik maar aanvaarden, want ik ben toevallig Belg. Dan moet je vaststellen dat er voor andere groepen, wel uitzonderingen bestaan en dat die wel rechtzaken kunnen inspannen, voor net hetzelfde als ik. Op gewicht mag je gediscrimineerd worden. Om bij de politie aangenomen te worden bv, mag je maar een bepaalde maximum BMI hebben. Dat is ook een uiterlijk kenmerk en duwt ook zwakkere in de maatschappij de put in. Maar dat is OK! Daar mag men mee lachen. Mensen kiezen hun gewicht niet, maar hun religie ergens wel. Anderzijds: ik ben weerbaarder geworden en als iemand dikke mensen uitlacht, denk ik bij mezelf: ik hoop dat je ook eens ooit een paar jaar met je gezondheid kan sukkelen als ik en er wat kilo's door kan aankweken. Wie laatste lacht, best lacht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er klinkt boosheid en wraakzucht uit je post. Zou je er niet meer aan hebben als je zou proberen te leren tevreden te zijn met hoe je bent. Aan alles zijn voordelen. Bijvoorbeeld: mollig is mals en venten hebben graag een goeie pak aan een vrouw. En ook, wie giftig is voor zijn medemens, heeft een probleem met het gif in zichzelf. Maak de problemen van een ander niet tot de jouwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik leef ook in mijn eigen vriendenkringetje. Wij vormen een sekte op ons eigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Uw vrienden wonen allemaal in dezefde buurt? Niet bij toeval maar weloverwogen? U gelooft ook in uw specifieke vorm van onsterfelijke superwezen met bovennatuurlijke krachten? U bent ook tegen de zionistische joden? Als u alle vragen met ja beantwoord geloof ik u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Schandalig, onvergeefelijk, kotselijk, walgelijk !
![]()