![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gezien men de johan niet geloofd dat er al is de kans bestaat dat een marokkaan VB stemt omdat hij de enige is die zich beter voelt dan de rest van zen landgenoten , moeten we hier andere stelling neerzetten die geloofwaardiger overkomt.
Effe heel diep nagedacht en ja zou best kunnen dat die enige marokkaan een terrorist is die zich op die manier infiltreert binnen het VB om zo min mogelijk verdacht te worden.Denk dat deze reden voor de meeste meer realistisch is dus deze reden zal wel worden goedgekeurd he. Sorry johan dat jou argument van de tafel is geveegd maar de mensen geloven alleen wat ze zien he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Nu zegt u eigenlijk wel dat geen enkele Marokkaan die zinnig nadenkt bij het Blok zou komen, waardoor het Vlaams Blok dus in uw ogen die bevolkingsgroep systematisch wil benadelen. Uw woorden hoor, niet de mijne.
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat dus niet alleen over België, maar ook over ons moederland benoorden de Moerdijk. Ik ben nog nooit in Holland geweest, maar er schijnt daar eenzelfde probleem te zijn, trouwens ook met Antillianen(niet die van Saba natuurlijk, vooral die uit Willemstad). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is toch simpel he.Het zijn de marokkanen die zichzelf in de kijker zetten en die ons gespreksstof geven .Als ze niet ratten gelijk de raven en niet moorden alsof het niks is en ze profiteren niet van ons grootouders hun zuur verdiende centjes dan klapppen we er niet meer over.Dan valt de sluier over het decor.De chinezen ed zijn braaf heb je geen last van zijn zelfs redelijk geintegreerd.Grieken ook niks last van , de russen op het falconplein hebben ze verjaagd.De joden die leven hun leven.Maar die turken en marokkanen , mensen niet te doen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik doe dat zelf dus ik spreek hier voor mezelf niet voor de partij.En waarom denk ik zo.Omdat marokkanen en turken ook niet aan mij vragen of ik het normaal vind dat ze ons bestelen , of in elkaar slaan.En wees gerust ze gaan ook selectief te werk.Zijn ze geintegreerd en gedragen ze zich zal er zeker geen enkele mens zijn die erover klaagt en dan zullen ze ook wel bij vb mogen .Allee dnk dat he vraag dat eigenlijk is aan flip he niet aan mij.Ik gaf hier de reden waarom ik voor blok stem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor Brice met dit cijfer kwam aanzetten was dat nog genoeg om beschuldigd te worden van racist. ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En Wolf, antwoord nu eens ja of neen. U verwijt het establishment wel graag onduidelijkheid maar uzelf doet daar ook wel lustig aan mee.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik had het over een partij, niet over het Blok, waarom denkt iedereen toch altijd aan het Blok wanneer er over racisme gesproken wordt? Is het dan toch zo overduidelijk?
Deze topic gaat anders wel over VB en zen stemmers.En ik vind dat iedere crimineel moet gestraft worden voor zen misdaad of dat nu een gele of een groen of een bruin manneke is.Trouwens het mag niet dat een partij selectief mensen weigerd,wel in het verleden is meermaals gebleken dat dit in andere partijen wel gebeurd.Wegens deelname songfestival of wegens vorige studies , of wegens fout gemaakt door vader die vroeger bij andere partij zat allee noem maar op alles is de reveu al gepasseerd en heb je toen ook geklaagd dat die partijen selectief waren.En ik heb het nog al is gezegd wij worden selectief bekeken door mensen als Bertje he , Vb is racistisch dus zijn de kiezers dat ook.Er zijn mensen die op VB stemmen uit protest tegen de andere partijen maar ook zij worden dan als racistisch aanzien.Er zijn er die niet met alle standpunten overeen komen maar wel met vele die ze bij andere partijen niet vinden , ook zij worden als racistisch beschouwd.De grootste racisten zijn degene die hier nu VB voor racist uitschelden.Landsveraders zijn het ja mensen die hun eigen volk naar achter schuiven om al dat gespuis te verdedigen.Wie is er dan de racist denk je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ah trouwens, toch nog een fijntje. Sinds wanneer valt rassenwaan toe te passen op politieke ideologische verschillen? Hoe kan ik dan zogezegd aan racisme doen jegens Vlaamsblokkers? ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als u dat discussie op niveau noemt dan pas ik liever.
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat een onzin, als u toch zo vooringenomen bent doe ik al de moeite niet meer om op de rest van uw geratel in te gaan. Laat die slachtofferrol maar vallen, en als je dan toch bezig bent ook het gezeur dat ik vooroordelen herberg. Het maakt een dicussie op niveau onmogelijk.
Dat is typisch he , eerst in de aanval gaan en dan met de staart tussen de poten afdruipen.Als men den geen weerwerk heeft dan zijn de woorden van de ander ineens geratel.Zeg gewoon dat je er niet tegenop kan of geef minstens toe dat er ergens toch wel waarheid inzit.Ik verdedig mijn standpunten op mijn manier en sorry als die niet met jou manier overeenkomt.Maar ik zal nooit de handdoek in de ring werpen .Ik zal steeds proberen je woorden te ontkrachten zonder af te druipen.En in iedere hevige discussie vallen al eens woorden en iedereen heeft zijn mening.Wie het schoentje past trekt het aan , zoniet loop je recht in de muizenval .Ik blijf in ieder geval bij men standpunt. |
![]() |
![]() |