![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zit meestal op het forum als ik me 'moe' of 'slaperig' voel, murw is een betere verwoording zelfs. Dat heeft zijn niet te miskennen repercussies op de inhoud van mijn posts ... De discrepantie tussen posts op een 'slecht' en 'goed' moment is in mijn geval gigantisch. In die mate dat ik soms zelf nadien berichten van me zie die zo bedenkelijk zijn opgesteld dat ik hoop dat iedereen ze snel vergeet ... Daarom verwondert het mij soms dat mensen me nog serieus nemen, maar goed. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() KOBAF, ik zou het ook appreciëren mocht je op je VWS zet dit topic linken.
Ik zou niet willen dat uw VWS'ers niet meer kunnen slapen omdat ze denken dat iemand heeft opgeroepen om hun uit te gaan roeien. ![]() Eigenlijk zijn er nog een pak meer redenen te bedenken, bijvoorbeeld: bv. nergens onterecht het slachtoffer gaan uithangen, of omdat u op handen zou worden gedragen door uw leden omdat u hen redt van de mogelijke consequenties van de zogenaamde oproep tot volkerenmoord, of hun beeld versterkt dat de maatschappij vol met allemaal onredelijke mensen de grote vijand is zodat ze er extra belang bij hebben zich aan te sluiten bij uw vereniging en erbij te blijven, en ga zo maar door.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
administrator dakloze Online Berichten: 1657 Re: oproep tot genocide op www.politics.be « Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 00:59:29 » Citaat Verander Verwijder Splits topic -------------------------------------------------------------------------------- zie ook http://forum.politics.be/showthread....42#post3279142 wij zijn intellectueel wel eerlijk en kunnen wel onderscheid maken tss de man en de bal
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ideeën kunnen ook pas goed gevormd en doordacht worden indien ze in botsing komen met andere, daarom beteken je in mijn ogen zeker een meerwaarde.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dat is waar. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
de persoon waar ik qua standpunt het meeste mee verschil hier op het forum (denk ik ) trouwens is jan van den berghe - onlangs gaf ik hem echter ergens gelijk omdat ik vond dat hij daar gelijk had de meeste mensen zijn niet in staat de man van de bal los te koppelen - ook in de echte politiek is dit een spijtig verschijnsel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 02:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() kijk groentje dit is ook nooit persoonlijk tegen jouw bedoeld en of gespeeld geweest
we beschouwen het als onze taak om te waken over de verschuivingen in de maatschappelijk perceptie tav oa de werklozen nogmaals zowel irl als hier bvb op een forum mijn aanklacht hier gaat dan ook over niets anders dan dat en heeft ook tot doel er geen officiele aanklacht via gerechtelijke weg van te moeten maken en eender welke andere belangengroep die naam waardig zou hetzelfde geeist hebben als wat wij deden ook jijzelf hebt toegegeven dat jouw woorden achteraf gezien niet konden ik kan tot slot enkel maar vermoeden dat de moderatie dit ook wel beseft maar dat ook zij met een trots opgescheept zitten die het hen moeilijk maakt in te gaan op een vraag en zelfs eis van een werkloze ook moderators zijn mensen - en alle mensen maken fouten - en alle mensen kunnen fouten rechtzetten voorlopig wachten wij af maar staan er nog steeds op dat de betreffende posting effectief wordt aangepast of verwijdert dit overeenkomstig het forumreglement en de belgische wet en niet meer dan dat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 03:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zulke mensen moeten hard aangepakt worden. ze maken onze maatschappij onleefbaar met deze gratuite beschuldigen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() omdat ik het reglement overtreedt ? omdat ik de wet overtreedt ? neen - ad hominem-reacties zoals de uwe verzieken het forum hier.
op een politiek discussieforum is het de bedoeling stellingen te onderbouwen met argumenten in dit geval zou u bvb een poging kunnen doen te zeggen waarom ik het forum verziek ( maw onderbouw uw stelling zodanig dat ik ze niet kan weerleggen ). Toon aan dat ik het forum verziek. voor wat u wilt doen moet u mijns inziens op de vismarkt zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de context van deze uitspraak en vorige uitspraken van dit forumlid had gelezen, en je hebt dat gedaan dat zeg je zelf, dan kan je niet anders concluderen dat Groentje dit niet zo bedoeld heeft. dat is verzieken, ja. dat is bewust een stok zoeken om iemand te slaan. ik blijf er trouwens bij dat Groentje jou een proces moet aandoen, je hebt haar fascistisch genoemd hebt en dat is laster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag hopen dat de moderatie hier niet op de knietjes gaat voor een relnicht pur sang. Dien maar een klacht in, kobaf. Dan kan je tegen ThePiano gaan zeuren. Die probeert sinds zijn klacht tegen het forum ook al weer jaren onder andere nicks hier nog binnen te raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
een forumreglement dat blijkbaar tav werklozen niet meer van toepassing is groentje gaf idd zelf haar fout toe en vroeg ook om de zin te wijzigen - verwijderen blijkbaar is de forummoderatie net zoals u en zovelen slachtoffer geworden van de geslaagde haatcampagne van figuren zoals bart somers en frank van den broucke tegen werklozen ik heb hier in het verleden al mensen voor minder geband zien worden ( we zien echter van deze eis af omdat groentje zelf de intentie heeft en heeft geuit de post aangepast te zien ) en oproepen tot geweld worden steevast altijd verwijdert dat dit nu niet gebeurt is louter omdat het "maar" over werklozen gaat en "maar" op vraag van een werkloze is ik vind trouwens dat u er net zoals zovelen die slachtoffer zijn van de haatretoriek van overheidsmensen, aangaande werklozen fascistische gedachten op nahoudt - het is mijn recht dat te vinden en deze stelling te poneren en te onderbouwen indien u nu echter meent klacht tegen mij te kunnen indienen dan moet u het nodige zeker doen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ding is me wel duidelijk. Namelijk waar het VWS al zijn kostbare energie aan spendeert. Ik vermoed dat van deze draad al heel wat vierde wereld mensen beter zijn geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet in je slachtofferrolletje kruipen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
maw ik ben slecht een relnicht in uw door haatretoriek van mensen met voorbeeldfunctie misvormde perceptie het is blijkbaar taboe om eender welke vraag of eis van een werkloze in te willigen en dit louter omdat het een werkloze is het resultaat van de haatretoriek van bvb bart somers en frank vandenbroucke wordt hier pijnlijk aangetoont het vierde wereld syndicaat maakt zich ernstig zorgen over de verdere escalatie hiervan vandaag hoeft een forumreglement niet te worden toegepast te worden omdat het "maar" over werklozen gaat, morgen de wetten die de persoonlijke integriteit vrijwaren - als we dit verder laten escaleren dan eindigen werklozen misschien nog wel in gaskamers dit blijkt overduidelijk ook uit de reacties hier van bvb adrian haeley die zelfs vindt dat de rechtzetting van groentje overbodig is en dus aangeeft van mening te zijn dat mensen die ervan verdacht worden vrijwilig werkloos te zijn wel degelijk uitgeroeid moeten of mogen worden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zitten hier trouwens nog werklozen op en hoe weet jij dat ik niet werkloos ben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
deze discussie is het bewijs dat de overheid wel degelijk haat heeft gewekt naar werklozen toe en dat ze met haar haatretoriek de maatschappelijke perceptie naar werklozen toe in de negatieve zin verschoven heeft mss zullen we onze klacht dan ook in de eerste plaats moeten richten aan de politiek verantwoordelijken ervan - die overweging maak ik momenteel en dat kan u ook lezen op www.vierdewereldsyndicaat.org
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |