Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2008, 16:19   #61
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Altijd aandoenlijk wanneer believers denken dat het tij eindelijk aan het keren is en dat dra de wereld hun Licht en Waarheid gaat zien!

Het is al een tijdje geleden dat één van de jongens mij dit te vertellen had:
Citaat:
Al (100%) jouw beweringen omtrend 9/11 kloppen niet, 100%! Er komt dra een periode aan waar jij je niet meer op dit forum zal begeven, of toch niet onder de naam Firestone want jou kennende ga jij nooit (jamais, never) toegeven dat je het totaal bij het verkeerde eind had.
Binnenkort houden we hier een Firestone-afscheidsfeestje
Het duurt inmiddels wel wat langer dan hij dacht, maar het komt, HET KOMT!

Argumenten, jongens, en wie weet. Maar de zever die we de laatste tijd hier krijgen, d�*�*r gaat het heus niet mee lukken.
Oud 6 maart 2008, 16:20   #62
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Misschien wou de elite gewoon eens een voorbeeld stellen. Het is ook wel al te bizar dat als ze plots een oscar wint, die 1 jaar oude uitspraken van onder het stof gehaald worden.

Het is een soort waarschuwingsignaal. Hou je een beetje koest of je kan het bekopen met je carriere.

de elite? Man, paranoide? Waarom zou het geen sappige hollywood afrekening kunnen zijn omdat een francaise nog eens een oscar heeft gewonnen? Een uit zijn context gerukte quote misbruiken voor niet zo propere bedoelingen, het zou niet de eerste keer zijn in hollywood. Ge maakt echt wel van een mug een olifant.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2008, 17:30   #63
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Altijd aandoenlijk wanneer believers denken dat het tij eindelijk aan het keren is en dat dra de wereld hun Licht en Waarheid gaat zien!

Argumenten, jongens, en wie weet. Maar de zever die we de laatste tijd hier krijgen, d�*�*r gaat het heus niet mee lukken.
W8&C
Oud 7 maart 2008, 08:37   #64
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo typerend dat jij je dit soort quotes herinnert, opvolgt, ...
Oud 7 maart 2008, 11:03   #65
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Zo typerend dat jij je dit soort quotes herinnert, opvolgt, ...

De grootste vijand van het conspirationisme is het geheugen.
Enkel door steeds opnieuw het verleden te vergeten kunnen jullie de eeuwige illusie onderhouden dat dra de wereld het "Licht" zal zien.

Misschien moet je dit boek eens lezen:

Oud 7 maart 2008, 11:05   #66
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Is die ban van Parcifal definitief? Zoja, dan kan dat toch weer als een overwinning vd sexy 9/11-beweging beschouwd worden. We hebben zoveel ijzersterke argumenten dat MSM-believers radeloos worden en alleen nog maar op de man kunnen spelen.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 11:17   #67
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkel door steeds opnieuw het verleden te vergeten kunnen jullie de eeuwige illusie onderhouden dat dra de wereld het "Licht" zal zien.
Yeah right

Jij bent verstikt in de leugens die in jouw geheugen ronddwarrelen en jou gedurende jouw ganse leven zijn voorgelogen.

Jij bent het "Licht"

Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2008 om 11:17.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 11:21   #68
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yeah right

Jij bent verstikt in de leugens die in jouw geheugen ronddwarrelen en jou gedurende jouw ganse leven zijn voorgelogen.

Jij bent het "Licht"

idd

mijn gedachte

Ze heeft duidelijk nog niks echt onderzocht

wat hoorde ik nou, Parcifal een 'ban' ?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 11:22   #69
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Is die ban van Parcifal definitief? Zoja, dan kan dat toch weer als een overwinning vd sexy 9/11-beweging beschouwd worden. We hebben zoveel ijzersterke argumenten dat MSM-believers radeloos worden en alleen nog maar op de man kunnen spelen.
MSM=main stream man?????

Pin d"Ar
Oud 7 maart 2008, 11:24   #70
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misschien moet je dit boek eens lezen:
Weeral een allusie als zouden mensen die geloven in UFO's leden van een cult zouden zijn. Dit is niet zo. Mensen die in UFO's geloven zijn rationele mensen die de bewijzen met een open geest bekeken hebben, zo simpel is het.

Dat de wereld het licht zal zien is ook niet waar. Wat weten wij immers niet. Wat we wel zien is dat de leugens die verkocht worden door meer en meer mensen doorzien worden. Wat er van zal geworden, dat is speculatie.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 maart 2008 om 11:25.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 12:53   #71
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mr Fujita en Mark Dermul in het Europees parlement.
http://www.youtube.com/watch?v=05W7YjNS1gU

Oud 7 maart 2008, 13:36   #72
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mr Fujita en Mark Dermul in het Europees parlement.
http://www.youtube.com/watch?v=05W7YjNS1gU
Dat moet een weerlegging van mijn post zijn?

(Eerlijker zou overigens zijn geweest: in het gebouw van het Europees parlement, maar soit.)

Wel, in tegenstelling tot de hysterische berichten van believers leven we nog steeds in een democratie, en mogen zelfs Griffin en andere charlatans hun verhaaltjes komen vertellen.

Het Europees parlement, volgens sommige believers een emanatie van de NWO, heeft Chiesa in een zaal van het parlement zijn filmpje laten vertonen. Filmpje waar volgens het relaas gewoon de gebruikelijke zever herkauwd wordt.

Hoeveel leden van het Europees parlementen waren aanwezig op deze filmvertoning annex debat? Hoeveel geloven in de inside-job theorie?

Je moet mij niet geloven hoor. Met deze trukjes en dit argumentarium geraken jullie absoluut nergens, en daar zullen Marion Cotillard, Charlie Sheen en andere Rosie O’Donnell's niks aan veranderen.

Jullie voorspelden jaren geleden al de grote doorbraak. Het is niet gebeurd.
Nu weer voorspellen jullie dat het tij keert. Vergeet het maar. De 9/11-inside-job theorie heeft een marginale invloed, en zolang het bij de bekende nepargumenten blijft zal deze invloed niet noemenswaardig veranderen.

Elke sekte maakt zijn leden wijs dat de grote doorbraak nabij is. Met de 9/11-inside-job believers is dat niet anders.

Zoals ik hier al enkele keren opmerkte, jullie maken het ons NWO-agenten echt te gemakkelijk.

Er bestaan nochtans zeldzame onderzoekers die ernstige argumenten tegen de standaardversie over de aanslagen proberen op te bouwen. Helaas geraken ze niet tot op politics.be.

Hier blijven we steken bij de oude reeds honderd keer weerlegde zever, en doen de believers weinig anders dan proberen de zeldzame tegenstemmen (die nog de moeite doen in deze threads te reageren) persoonlijk te discrediteren.

Het pakt niet, en zelfs al zou het pakken, staan jullie daar nog altijd nergens mee.

Degelijke argumenten, d�*�*r zal het mee lukken, niet met de infantiele propaganda die hier wordt opgediend.
Dat deze degelijke argumenten niet komen, daar zal echter wel een reden voor zijn, niet?

Nu, positief is dat je voorlopig nog niet moet beginnen sparen voor het "Firestone-afscheidsfeestje".

Laatst gewijzigd door Firestone : 7 maart 2008 om 13:40.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 20:04   #73
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De 9/11 kwestie even terzijde latend, heb ik wel eens meer horen twijfelen aan de maanmissies.
Ondanks alle Hasselblads etc. heb ik nog nooit een haarscherpe foto gezien. Die zou er bij gebrek aan zuurstof toch wel degelijk moeten zijn.
Maar ik ga niet naar boven om te kijken of het vlaggetje er wel staat. Jullie wel?
Oud 8 maart 2008, 18:53   #74
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De 9/11 kwestie even terzijde latend, heb ik wel eens meer horen twijfelen aan de maanmissies.
Ondanks alle Hasselblads etc. heb ik nog nooit een haarscherpe foto gezien. Die zou er bij gebrek aan zuurstof toch wel degelijk moeten zijn.
Maar ik ga niet naar boven om te kijken of het vlaggetje er wel staat. Jullie wel?

Bekijk de door mij genoemde video(dvd) en er wordt heel veel duidelijk
(is wel 3,5 uur, maar is het meer dan waard)

Pin d"Ar
Oud 9 maart 2008, 00:33   #75
Babylonia
Parlementslid

Standaard

die firestone ben ik toch wel beu
*knip*

beste moderator ik ben heel serieus!
*knip*

Het is absoluut een doorbraak dat zo een bekend een aanzienlijk gewaardeerd persoon als Mr Fujita naar Europa komt met deze missie. Hij heeft ook gesproken met ons over Mr. Fullford die hij wel wat extreem vindt maar hij begon erover.
Het zwijgen van de ministers in het Japans Parlement is nog veel betekenender.
Hier kan de Vs een gegeven moment niet meer omheen.
Japan is een bondgenoot. En de EU ook.

En als je daar evt echt gezeten hebt in het EU parlement spreek je zo niet zonder respect over mensen op zo een platte manier die zo hun hart en ziel geven voor een betere wereld. Dit is een soort stalking. Een normaal persoon doet zo niet. Dit lijkt ingefluisterd.

*knip*
We hebben ander dingen nodig om vooruit te komen met onze mensheid.
Mr Chiesa bericht van een storm van *knip* VOOR de uitzending bij de redactie van waar hij in de shows op TV is geweest in Italie om hem op voorhand te beletten op TV te komen; Gewone burgers gaan zover niet. Dit is absoluut nieuw in het media wezen, maar ze zijn op de hoogte. Het taboe is onwaarschijnlijk groot. Er staat ook zoveel mee op het spel.
Ik voel mij hier niet goed bij
Dank u.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 03:19   #76
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Dit is nogal vaag Babylonia. Was Firestone in de zaal? Wat werd er gezegd? Wij willen de pittige details en de foto's en de filmpjes.
Oud 9 maart 2008, 10:58   #77
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik heb ook zo mijn vermoedens over wie hier welke rol speelt maar dat is toch "politics", niet? Het is smerig ja maar dat is nu eenmaal de aard vh beestje.

En ook: als je de betaalde krachten op dit forum wegneemt gaat de motor stilvallen. Zoals je zelf zegt: "Een normaal persoon doet zo niet", dus die "normale" mensen posten niet genoeg om het vuur hier lopend te houden. Ge hebt 'trollen' nodig om mensen te blijven uitdagen en prikkelen.

Maar ja, als het hier werkelijk om stalken gaat dan moet je naar de politie en niet naar de mods. Als je geen vertrouwen meer hebt in de politie dan is het tijd om een vuurwapen te kopen. Bedenk wel dat te veel drama ook niet goed is voor deze beweging. Werd daar een scene gemaakt in die zaal? Heeft iemand zich misdragen?
Oud 9 maart 2008, 12:29   #78
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Geen haarscherpe foto's? Volgens sommige zijn de foto's juist te scherp om op de maan genomen te kunnen zijn

Hoe dan ook, als je all moon-hoax argumenten eens goed weerlegd wil zien kan ik jke deze site aanbevelen: http://www.clavius.org/
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 12:49   #79
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
welke experimenten zijn dat dan geweest?
Een van de dingen de de Apollo astronauten achtergelaten hebben is een reflector. Je kan vanop de aarde daar een laserstraal op afvuren, en als je heb precies raakt krijg je die ook terug. Op die manier kan je heel nauwkeurig de afstand aarde - maan meten.
Je hebt er overigens wel een forse laser voor nodig.

Deze staat in Herstmonceux, in Zuid Engeland, en ik heb er tijdens mijn studies eens een nachtje mogen rondlopen.

Citaat:
ze zijn er ook geweest en komen er nog!
Echter, niet met de getoonstelde technologie
Het lijkt onwaarschijnlijk dat de VS in de jaren 60 met die technologie naar de maan gevlogen zijn, en het is waar dat ze veel geluk gehad hebben. Echter ze zijn wel degelijk geweest. De alternatieve hypothese, dat een paar 100000-en al 40 jaar zwijgen lijkt me veel minder aannemelijk.
Overigens dat je geen hi-tech nodig hebt om betrouwbaar naar de ruimte te reizen bewijzen de Russen al decennia. De Nasa daarentegen is verslaafd aan hitech en bureaucratie, en dus valt er af en toe een shuttle uit de lucht.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 12:53   #80
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Met genoeg middelen is het mogelijk om mensen eender wat te laten geloven. Huis, tuin, familie en buurt, dat is de waarheid. Al de rest is dikke zever.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be