![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zullen dan de christenen zoals nu wèl moeten aanwezig zijn op de moslimse feesten (die ze niet vieren) en ik weet dat U er voorstander van bent dat de moslims dan uiteraard wèl aanwezig zijn op de christelijke feesten die ze evenmin vieren. Nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben geen katholiek en geen christen, ik eis dat die feestdagen worden vervangen door seculiere.
Of heidense, daar wil ik nog over nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Gij krijgt de moslimfeestdagen kwestie van je echt aan te passen,ik heb hier nog een koran liggen uit een hezbollah hol uit libanon.De taal leren zal geen obstakel vormen gezien je liefde voor de moslimgemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Een totaal verkeerd signaal die de integratie allerminst bevordert. Men zou ze beter extra lessen Nederlands aanbieden om zo de leerachterstand te verkleinen. Ook die mensen aansporen om Nederlands thuis te gebruiken, vele allochtone gezinnen waarvan alle leden van het gezin het Nederlands machtig zijn spreken toch de taal van het vaderland van hun ouders of zelfs grootouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien nog in strijd met de taalregeling. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan moet het voorstel van die schepen van onderwijs nietig verklaard worden, is het een initiatief van de scholen zelf dan moet maar aan hun subsidies gezeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Beseffen die mensen nu zelf niet hoe onlogisch hun gedachtengang is? Als men de leerachterstand bij allochtonen wil verkleinen moet men ervooor zorgen dat ze beter Nederlands spreken, hoe vroeger hoe beter. Stimuleer ze om onze taal ook thuis te gebruiken (het is tenslotte toch voor de toekomst van hun kinderen). En waarom niet: verplicht de erediensten in moskeeën in het Nederlands (bijkomd voordeel is dat extremisme niet meer zo onopvallend kan verspreid worden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en die seculiere zouden vrij op te nemen moeten zijn, dan kan eenieder met zijn sprookskesboek in orde zijn (tora, koran, bijbel). en de vrijzinnigen zullen ze wel aanwenden om enkele verlengde weekends mee te maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is een jonge allochtoon(marokkaan vemoed ik, of toch noord afrikaan) bij ons aangeworven en ik moet zeggen, die zijn kempisch dialect is zelfs plezant om aan te horen.("joa jong, da h'em uk naa nie gesee he!") niemand die met die kerel problemen heeft, hij wordt aanzien als een Vlaming. en zo gedraagt hij zich ook. en dan nu lessen in een vreemde taal beginnen ? waanzin ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou uw koranneke en uw andere conservatieve brol maar bij, het moslimfundamentalisme past namelijk beter bij uw achterlijke bekrompen moraal dan bij mijn vrijzinnige wereldvisie. Jij zou de perfecte moslimfundamentalist zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iintegratie van de ouders zou betere resultaten moeten geven.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oplossing, maar de bazen zullen niet akkoord gaan denk ik: we zoeken alle religieuze feesten op in zowel christendom, islam, hindouïsme en boudisme, de vier grootste godsdiensten dus, en maken daar allemaal officiële-betaalde- feestdagen van = Iedereen tevreden ![]() ![]() Problemen , dat bestaat niet, enkel oplossingen bestaan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar zijn er een aantal officiele feestdagen die op zaterdag of zondag vallen. Laat men gewoon standaard iedereen het recht geven deze dagen vrij te nemen in de loop van het jaar. Willen moslims die dagen dan nemen tijdens hun twee feestdagen dan hebben ze voorrang. Willen joden die nemen op hun feestdagen: geef ze voorrang etc.. Trouwens wèl straf dat de joodse gemeenschap die hier al duizenden jaren leeft nooit geëist heeft dan hun feestdagen vrij moesten zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan loop ik nog liever leeg, ik ben geen hypocriet. Veel plezier in de moskee, waar je met je achterlijke idealen thuis hoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de waarheid doet blijkbaar pijn want je vervalt in dom gescheld.
Het is een feit dat uw idealen en die van de moslimfundis gelijk lopen, dus nogmaals, veel plezier in de moskee waar jij thuis hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik zeg gewoon de waarheid ,gescheld ?Waar?Alez die koran ligt nog steeds te wachten op je hoor.
|
![]() |
![]() |