![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij thuis hebben ze dat spijtig genoeg niet gedaan. Mijn Grootmoeder langs vaders kant had met haar twee zusters lange tijd in Frankrijk gewoond. Mijn vader was Franstalig grootgebracht maar sprak thuis altijd Nederlands tegen mij. Tot mijn 6 jaar vertoefde ik veel bij mijn grootmoeder en haar zussen waar ze Frans spraken. Zij waren echter in Engeland naar school gegaan en wanneer ik het niet mocht horen spraken ze dan ook onderling in het Engels. Na mijn 6 jaar, thuis en op school alleen nog Nederlands en van dat Frans is er, buiten wat woordenschat, zo goed als niets meer overgebleven. Fout van mijn vader. Laatst gewijzigd door Garry : 4 juni 2018 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |