![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zit dus het grote probleem, de kleine man word hier gewoon vernield en uitgebuit, omdat de politici liever lui op hun gat zitten dan werkelijk op te komen voor de kiezers. En wie het waagt om niet meer te willen gaan stemmen, word ook nog eens voor de rechtbank gesleurd en veroordeeld als een zware crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe,ge hebt me zelf uitgelegd dat ge nog studeert en bij mama leeft...Dat zegt toch alles en dat creeërt direct perspectief inzake uw uitspraken...Die wegen héél licht...
Citaat:
Als ge,later als ge groot zijt,met uw twee voetjes in de dagelijkse realiteit staat kan je het vaststellen voor jezelf. En ik ben er zeker van dat ik al meer gezien heb van de wereld dan gij,op een andere manier dan vele anderen.Ik heb aan de lijve ondervonden wat vele "...ismes" aanrichten.Gij? correctie...Uw mama... En zichzelf dan?En hun studiebureau's,VZW's,vriendjes,familie...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goh, in ieder geval mensen gefinanciërd door de overheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lijkt me in ieder geval niet dat je te klagen hebt gehad, jij 'man van de wereld', jij 'sociale jongen die voor het vangnet is' en jij 'die tegenstander is van het ikke, ikke, ikke'. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat iedereen vrij mag zijn om voor meer te werken, niet dat niemand dat zou mogen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mag voor jouw enorm STERK analytisch vermogen geen probleem zijn...Educate me!! Citaat:
Maar toch is het zo...Afgehakte ledematen,dood,vernieling...Stoer of niet...kan er ook niks aan doen,het is nu zo...En dat heeft mijn meningen gevormd.Wat heeft jouw meningen gevormd?Den TV,boeken,leraars,De Pfaffs...?Of levenservaring,ondervinding,empathie? Laatst gewijzigd door Sickboy : 9 maart 2008 om 15:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Wat een gezever is dat hier geworden zeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar euhm, als het u voldoening geeft, beeld me dan in zittend achter een flatscreen, gloednieuwe laptop die alle arme sukkelaars uitlacht, want het zijn allemaal luiwassen, die geen klomp waard zijn. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, om eerlijk te zijn, het was een zever topic om mee te beginnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() CNN? Spaar mij daar van. Eén en al zionisme maar enfin, beter toch dan dat communistische geitenwollengesukkel op VRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of nog:Je eigen financiële situatie blijkt plots niet meer te voldoen om van deze behoeftes te kunnen profiteren?Wat dan? Citaat:
De doorgehakte achillespezen van een kind van drie geven je inderdaad een "gezond" perspectief. Laatst gewijzigd door Sickboy : 9 maart 2008 om 16:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) ik maak me sterk dat dit voor sommige goederen en diensten al gebeurd. 3)Ik ga ervan uit dat ondernemers per definitie zoveel mogelijk winst willen maken dus is het een logisch gevolg,als je die lijn doortrekt dat we zullen verzanden in een situatie waarin mensen en hun behoeftes ondergeschikt worden gemaakt aan de winst.Ik geloof niet in een zichzelf regulerende markt,zeker niet voor zogenaamde basisbehoeftes.Voor luxegoederen (hoe je die ook wenst te omschrijven) is dit punt quasi bereikt. Of nog:bestaat een maatschappij om zo productief mogelijk te zijn of bestaat een maatschappij in de eerste plaats uit mensen en hun behoeftes? Of nogger: gewin of mens?Is de maatschappij per definitie een piramidespel? Citaat:
Citaat:
Akkoord. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enfin, je kan ook zeggen: 'stel dat je mij een vierkante cirkel moet geven, wat dan?' Natuurlijk zou het kunnen dat er door allerlei politieke interventies in het vrijwillig handelen van individuen, het inderdaad niet meer rendabel wordt. Dan kan het inderdaad zijn da tmensen dat zelf moeten doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je snapt het wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|