![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de islam is een geloof, net als dat jij een jodin bent, en je vriendin een christen. je moet niet zo mekken voor de volgende keer. wil je normaal discussieren dan doen we dat, maar ga je dingen uit kramen kun je wat mij betreft op dat rode kruisje drukken en je wat meer verdiepen in ander mans geloof, als je toch al zo veel onzin uitkraamt besteed je tijd dan ook nuttig. en gelieve niet kopieeren en plakken. weet wat je leest.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Circe blijkt joods te zijn? Geert Wilders weet niet wat Geert Wilders bedoelt? en als Wilders zegt dat hij een probleem heeft met islam dan begrijpt hij niet waarover hij praat. zoiets? ps: ben je een genetische moslims of ben je een bekeerlingetje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Had begrepen dat je een jodin bent. Maar dan heb ik het dus verkeerd begrepen? Ja klopt Geert Wilders weet niet wat hij bedoeld. hij komt liefde te kort, misschien kan jij het hem geven. of ik genetische ben of een geboren moslima of een bekeerlingetje wat doet dat er toe?
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 maart 2008 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik meen dat Geert Wilders écht wel zelf weet wat hij bedoelt. het verschil tussen een genetische (geboren) moslima en een bekeerlingetje is de nood aan een sektarische omlijsting bij de tweede groep. Dikwijls zijn bekeerlingen mensen die te zwak zijn om hun eigen weg te vinden en zich dus liefst storten in een of andere sekte die hun leven bepaalt vanaf het moment dat ze wakker worden, tot ze gaan slapen, inclusief het toilet, badkamer, keuken, en sexueel gebruik. Islam is daar een prachtvoorbeeld van. Zelfs de juiste kleding en de juiste kleurtjes werden vastgelegd. Niks hoef nog zelf te worden beslist... wat een gemak.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2008 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en door dat iemand zwak is, probeert hij sterk te worden door zich te verdiepen in zijn geloof.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 maart 2008 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je het nog even proberen uitleggen. Wilders verkondigt zijn persoonlijke mening - vrije meningsuiting weet je wel - en de moslims reageren daarop met doodsbedreigingen. Zelfverdediging op een mening die je niet aanstaat bestaat er in dat je zelf je mening geeft met een wederwoord, niet met geweld. Trouwens hoeft Wilders niet meer aan te tonen dat de islam totaal onverdraagzaam is, dat hebben ze zelf in al hun reacties op een nog niet getoonde film al bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() nee geen tijd ervoor gehad.
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() weet je ik word moe van die gast. elke dag waar je ook heen gaat hoor je wilders, in de metro hoor je wilders, op straat hoor je wilders, op tv zie je wilders, op internet komt wilders. ga naar huis discussie over wilders.
ga naar school heb je het weer over hem. en zie je die man op tv krijg je kippenvel van hem. zijn enge hoofd is nog erger dan dat van een diablo. joh genoeg over wilders. hij zegt wat die zeggen wil, wie een graf graaft tuint er zelf in. wat mij betreft gooit hij zijn hoofd tegen de muur.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 maart 2008 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel mag je je mening UITEN (=lees: PRATEN!!!!!!!!!!!!!) ofwel moet je zwijgen, dat leer je thuis zeker hé! papa is baas en mama moet zwijgen of ze krijgt klop. Wel zo willen we hier niet leven, hebben we ook nooit moeten doen tot jullie binnenvielen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel mag je je mening UITEN (=lees: PRATEN!!!!!!!!!!!!!) ofwel moet je zwijgen, dat leer je thuis zeker hé! papa is baas en mama moet zwijgen of ze krijgt klop. Wel zo willen we hier niet leven, hebben we ook nooit moeten doen tot jullie binnenvielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij WIL niet op TV je HOORT hem niet het zijn jullie eigen onnozele medebroeders die SPOKEN horen en zien tot in afghanistan. De enigen die zich hier weerom belachelijk maken zijn de moslims zelf. Als ze niet zo kwaadaardig waren zou ik ze zelfs zielig vinden. Niet wilders gooit zijn hoofd tegen de muur. Het zijn de moslims die zich voor heel de wereld voor schut zetten met hun billen bloot! En wij malen er niet om of ze nu richting mekka staan of niet, kunnen ze zelf maar oplossen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2008 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zeg madame, adem in adem uit en tel tot tien. wie is jullie? spreek voor jezelf s.v.p het leukste is ik moet niks. ik ga anderen mensen geen pijn doen door hun geloof belachelijk te maken, ik ga mensen niet slaan of ze aanvallen. ik geef slechts advies of een tip. en laat mijn ouders hier buiten, die leven vredig en hebben wel wat beters aan hun hoofd dan naar wilders te kijken of te luisteren. die tijd besteden ze aan iets nuttigs. zou ik ook eens moeten doen. ipv met jou een discussie aan te gaan, aangezien je toch alleen mensen kunt aanvallen.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De film hoeft helemaal niet uit te komen, hij heeft zijn punt al gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"jullie" zijn de mensen die menen dat onze mening mag beantwoord worden met dreiging, met geweld, zelfs met moord en doodslag indien ze dat wensen. "jullie" zijn de mensen die menen dat hun gefantaseerd opperwezen hen meer rechten geeft dan andere mensen. "jullie" zijn degenen die hier FITNA in onze maatschappij brengen. "jullie" mogen ergens anders auto's gaan in brand steken, bussen bekogelen, chauffeurs belagen, mensen vermoorden, bestelen, verkrachten, kinderen en ouderlingen lastigvallen en beroven. "jullie" zijn degenen die zich dat allemaal menen te kunnen veroorloven dankzij hun heilig boekje, gedicteerd door hun gefantaseerd opperwezen aan een tumorpatient. dat zijn "jullie". Indien je je geroepen voelt om je daaronder te scharen, be my guest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2008 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De film is nog niet uit en jij weet al dat Wilders hun geloof belachelijk maakt. ![]() Trouwens, als Wilders keiharde beelden moest laten zien tot wat fanatiek geloof kan leiden is dat niet belachelijk maken - wij in het westen noemen dat de waarheid zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Meid je bent helemaal van streek, ik zei dat geert wilders wat betreft zijn hoofd tegen de muur mocht slaan, wat mij betreft mag jij daar achteraan gaan. heeft je vriend je verlaten ofzo? hulp instantie is tegenwoordig in elke hoek van een straat te vinden. mijn advies is, ga er heen.
![]() |