![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog steeds niets begrepen van economie, Groentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis simpel, als er hier een regering komt die me dwingt om in een flatgebouw te gaan wonen, dan emigreer ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
²
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met egoïsme?
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat dingen 'productief' moeten zijn? Ik moet niks. Jij evenmin.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af wat je doelstellingen zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel van het geinvesteerde bedrag zou er trouwens al direct naar de staat gevloeid zijn? Hoe liggen de verhoudingen bij een nieuwbouw en aangekochte grond? Iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah onze aanbidder van het private initiatief is weer daar. Laat alles maar over aan de fantastische marktwerking...yeah right. Ik zal de arrogante toon van uw post maar vergeten en proberen u van antwoord te dienen. Citaat:
Het voorbeeld Brussel wat je aanhaalt: Wat is er goed aan de situatie in brussel nu ? Het is de meest lelijke, ranzige stad die ik ken. De mensen onderhouden hun huizen niet of nauwelijks en dat zie je ook: troosteloze wijken, vol met compleet verouderde huizen. Je moet dan een kosten-baten analyse maken: renovatie of gewoon afbreken en er nieuwbouw op zetten? Citaat:
Citaat:
En je zegt : bevolkingsdichtheid is een fabel. Wel mijn beste, kijk eens naar de files op de autosnelweg. Dat is een direct gevolg van 1) onze hoge bevolkingsdichtheid en 2) onze fermettedrang. En het kost enorm veel geld en energie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees je mijn berichten niet ? Ik pleit helemaal niet voor ranzige flatgebouwen zonder enige esthetische waarde. Ik pleit voor gebouwen die door slim ontwerp aangenaam om in te leven zijn, waar een gevoel van ruimte en comfort wordt gecreeerd. Dit kan perfect. Je maakt geen nauwe gangen. Je maakt een open ruimte in het midden van het gebouw, met een atrium en wat groen en veel lichtinval. Om maar een voorbeeld te noemen. Als je per see op je stuk grond wilt blijven wonen, mij best. Ik zeg alleen dat dit voor vlaanderen en nederland op termijn minder en minder evident gaat worden. Ik kan in ieder geval, met een bovenmodaal loon, in de verste verte geen vrijstaande woning meer betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() + ik ben bang dat ik meer van economie ken dan jou. Pijnlijk maar toch. Als het een geruststelling mag zijn: je hoeft niet meer te reageren op al die prietpraat hier die zo ver beneden jouw niveau ligt. Ik ken het versje dat je aframmelt ondertussen al wel. Als ik en anderen waarop je hier reageert iedere x op het waarschuwingsdriehoekje duwen vanwege de toon van je post vrees ik trouwens dat je van het forum afvliegt, dus denk in het vervolg even na alvorens je zo'n toon aanslaat en in het rond begint te schoppen. Aan zowat iedereen: het idee dat ik voor me zag staat nog verder weg van "allemaal in flatgebouwen" dan dat het van de huidige manier van omgaan met vastgoed afstaat.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 maart 2008 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.massasite.nl/html/watertuinen.htm Een all-in concept waarin ook nog eens alle autos van het straatbeeld zijn gehaald door een ondergrondse parkeergarage aan te leggen. En met een startwoningprijs van 185k ga je hier geen sociale gevallen tegenkomen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meer buren, boven, onder, naast je hé. en hoe zit het met de tuin? elk een tuintje?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k Heb geen idee van uw leeftijd maar toen ik 25 was kon ik dat ook niet. 't Heeft ons ook 10 jaar met twee laten werken voor we, zonder hulp, de stap hebben kunnen zetten. Maar als je wil is het nog steeds mogelijk, 't hangt er vanaf waar je je prioriteiten gaat leggen en of je zelf de handen uit de mouwen wil en kan steken. Als ik echter zie wat men de jong afgestudeerden op dit ogenblik, waar ik werk althans, in de schoot werpt....daar kon men 15 jaar geleden enkel van dromen. Firmawagen, mooie startwedde, GSM, PC....daar konden wij enkel zelf voor opdraaien en je ziet, dan is het nog gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Gemeenschappelijk wonen, en dan problemen zoals dit krijgen? Nee danku
http://www.ad.nl/denhaag/2134737/Oor...jtjeshuis.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge langs een tokkie woont, maakt het niet uit of het in een rijtjeshuis, appartement of vrijstaande woning is: last heb je er toch van ![]() |
|
![]() |
![]() |