![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lijkt me geen slecht idee, vanuit sociaal, educatief zowel als ecologisch standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom stelt geen enkele Belgische partij dit voor?
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() Omdat dit te veel naar VB praat zou smaken.
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Omdat die niet meer bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Zijn er dan VB'ers aan de macht in Duitsland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() Nope, en heeft er niets mee te maken ook niet.
Doch door het verziekte politieke klimaat in Belgique zou dit maar al te veel naar VB propaganda smaken en wagen de andere partijen zich aan zo een voorstellen niet.
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Ik denk dat jij hier de nagel op de kop slaat. Dit is één van de hoofdargumenten waarom we dringend van "België" afmoeten en zo snel mogelijk een echt land worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Als het voldoende is dat iemand zegt, dat zou iets van het VB kunnen zijn dus het mag niet, dat gaat toch ver. Rationaliteit gewoon de deur uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() Heb jij dan na de groei van het VB nog rationele politieke beslissingen zien nemen? Ik alvast niet.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Daar ging het me niet om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB een partij die het Vlaamse leven beheerst??
Wie knabbelt er regelmatig behalve zijn vrouw mer Dewinter een beschuitje? U doet net alsof het Vlaams belang aan iedere ontbijttafel zit, ga toch weg met dat soort opmerkingen! Het belang haalt zijn stemmen bij de burger die niet voldoende kapitaal heeft uit verziekte wijken weg te trekken vanwege al of niet terecht ongenoegen wat groeit zolang sommige groepen zelf niets doen; opvoeden bijvoorbeeld naar minimale verwachting van de samenleving! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar herrieschoppend "eigen volk" moet men maar in het leger stoppen: Het toekomstige Europese Leger heeft stoottroepen nodig, zo van die vechtlustige jongens die dan steeds in de eerste linie staan. Voorvechters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forumspook, van eigen vechtend leger verwacht ik toch nog wel dat ze voor eigen land und natie vechten.
Hoe ga jij die gasten nog kunnen selecteren met de huidige "durf geen onderscheid (noch onderSCHIJT) wetten " maken? "Ik zie mijne papa misschien toch wel liever als mijn mama" is al strafbaar in dit land!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 maart 2008 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja Rudyke? citeer ze dan eens even als je durft?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Van welk land? Waarom zou dat land het goedvinden dat je die mensen in hun woestijn dropt? Denkte nu echt dat dat allemaal zo maar gaat? ![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citeren ? De namen ken ik niet. Ik las maar, en waarschijnlijk wordt het weer eens vlug vergeten. DS benadrukte dat het om allochtonen ging Circe.
Ik pleit niet voor de allochtonen. Vergeet dat maar. Ik weiger hewel de allochtoon per definitie als agressor te beschouwen. De vraag is hoe lang we het nog over allochtonen mogen hebben. Zolang er nog rasechte vlamingen bestaan ? De Vlaming met z'n Marokkaanse of aziatische vriendin heeft daar geen boodschap aan. Die kan hopelijk eens goed met onze bekrompenheid lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het tempo dat ze hier komen binnen vallen en kweken zijn wij binnen enkele decennia de allochtonen.
|
![]() |
![]() |