![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Naar gelang de gebruikte methode kost één IVF behandeling tussen de 3000 en de 3500€.
Als Belg trek je hiervan het grootste deel terug van je ziekenkas, ongeveer 750€ moet je zelf betalen. Als je nog een hospitalisatieverezkering hebt moet je zelf maar ongeveer 25€ betalen. Je hebt als vrouw recht op zes terugbetaalde pogingen in je leven. Die 3000€ maal eventueel zes moet het OCMW dus betalen. Laatst gewijzigd door Guust : 19 maart 2008 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in de kliniek ga liggen, dan lig ik dus mèt hospitalizatieverzekering in een éénpersoonskamer. Als mijn zelfstandige vriendin, met driedubbel zoveel inkomen als ik in de kliniek gaat, ligt die gewoon op de zaal, want ze heeft het er niet voor over om alles zèlf bij te betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 maart 2008 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Ik ken alleen de sitatie bij loontrekkenden.
Overigens is de behandeling maar een halve dag hospitaal, dit bij de pick-up, dus wanneer ze de eitjes bij de vrouw weghalen. De opslag voor een éénpersoonskamer was rond de 100€. De terugplaatsing drie dagen later verschilt van kliniek tot kliniek, bij sommige mag je direct naar huis en bij anderen moet de vrouw vier uur plat blijven liggen na de terugplaatsing. Dit zou echter enkel psychologisch zijn en geen invloed hebben op de slaagkans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat me vooral over het verschil tussen mensen die RSZ betalen en mensen die als zelfstandigen minder betalen en asielzoekers die niks betalen. Als een (weliswaar minder betalende) zelfstandige (die uiteraard wèl belastingen betaalt) géén terugbetaling krijgt en een asielzoekende niks RSZ en niks belasting-betalende wèl, dan lijkt het me interessant om als zelfstandige asielzoeker een poging te doen. Het is namelijke zeker niet zo dat een asielzoeker per definitie een arme drommel moet zijn. Het familiekapitaal ligt zéér dikwijls netjes opgeborgen in de nodige kluizen. Ikke niks versta, ikke niks papiere, ikke wil IVF ...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 maart 2008 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is echt een onbelangrijk onderwerp. Gelieve deze thread te laten uitdoven, zodat we over politiek kunnen spreken. Danku.
Paul De Grauwe wil de banken die honderden miljarden van uw en mijn geld zijn aan't stelen, nationaliseren. Vindt u dat een goed idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Edit: volgens uw laatste berichten moeten er heel wat threads op slot. Anti-democratische neigingen? ![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 19 maart 2008 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 maart 2008 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() Ik moet mezelf even verbeteren, ik heb het nog eens aan mijn vrouw gevraagd en het is 32€ opslag voor een éénpersoonskamer maar de geneacoloog en de anesthesist kunnen 120% van hun normale ereloon vragen wanneer je een éénpersoonskamer kiest. De hospitalisatieverzekering betaald dit echter normaal terug.
@C2C: wanneer dit topic je niet interesseert moet je het niet lezen en zeker niet zo onozel reageren. Ik reageer ook niet op topics die me niet interesseren. Er zijn genoeg mensen die dit wel interesseert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Verder ontgaat het je dat: - illegalen hier zich gratis laten volpompen onder de vorm van IVF om een kleine te krijgen om zo in België te kunnen blijven (= een kind als wapenfeit ) - eigen bevolking die geen kinderen kunnen krijgen en netjes in het gareel lopen ( belastingen betalen, iedere dag gaan werken,... ) het volle pond moeten betalen voor het zelfde. DAT is de kern van de zaak. Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 19 maart 2008 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan komen die op een forum en menen dat ze wat bevelen moeten uitdelen! Sluiten die boel! ![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Wilt ge de ondergang van uw beminde Vlaamsche vaderland? Weiger dan vooral allochtone babies. Enfin, nu terug terzake: de nationalisering van de banken die De Grauwe voorstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Uit principe alleen al zou het niet mogen. Zelfs al is 't maar één per jaar of per eeuw
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ge daar over wilt beginnen moet ge daar zelf maar een topic over aanmaken. Ik denk echter dat ge niet graag wilt dat er gezegd wordt dat er aan illegalen tot 22.000€ aan IVF betaald wordt. Als ge in de IVF kliniek Life in Leuven bent dan is het daar ook wel een muliti-culturele boel, ik weet natuurlijk niet wie daar illegaal is en niet. Laatst gewijzigd door Guust : 19 maart 2008 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Dit terwijl de banken honderden miljarden uit onze zakken stelen. Met die honderden miljarden kunt ge alle onvruchtbare koppels op deze planeet een kind geven. Wat toch een nobele zaak zou zijn. De dingen dus even in perspectief plaatsen hé: de bevruchting van onvruchtbare allochtonen/illegalenkoppels is een mooie kleine zaak die niks kost en ons vele voordelen oplevert. We moeten dit trouwens subsidiëren, zodat we eindelijk meer illegalen en allochtonen kunnen binnenlaten, want zonder deze mensen kunnen we onze economie niet redden. Besluit: het onderwerp over de monsterdiefstal door de banken is belangrijk, omdat de bestrijding van deze diefstal geld oplevert waarmee we illegalen kindjes kunnen schenken, - beide zijn nodig om onze economie veilig te stellen. Laatst gewijzigd door C2C : 19 maart 2008 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Als ge vindt dat een neoliberale ultrakapitalist als Paul De Grauwe een klassieke marxist is, hoe moeten we u dan noemen? Een leninist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |